Rok výroby:2000Typ motoru:zážehovýStav km při koupi:206 000 kmStav km nyní:218 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:3. 3. 2012
kvalitní 4x4 výbava, komfort nákladový prostor spolehlivost, užitná hodnota nezájem zlodějů
Slabé stránky
spotřeba pohonných hmot akcelerace u automatu
Závady a opravy na autě
Drobný, ale obtěžující problém s řazením automatu-cukání při změně rychlosti ať nahoru, tak i dolů. Auto jsem koupil jako hodně používané a to i v terénu, tudíž bylo nasnadě vyměnit výfuk, chybu v řazení nakonec vyřešila výměna el.ventilu v převodovce. Současně s tím se objevoval přechod auta do nouzového provozu - rozsvítí se kontrolky pro ABS, POWER (sportovní jízda) a VDC. To se bohužel odstarnit nepodařilo,nicméně v tuto chvíli se nic nezmění jen nefungují právě VDC (protiskluz), ABS (protiblokovací systém brzd)a sportovní režim jízdy (zbytečně velká spotřeba) Náplastí na to je fakt, že se toto stane tak jednou za měsíc a když se vypne a opět zapne klíček, vše je zase v normálu. Pravděpodobně jde údajně o vadnou komunikaci řídících jednotek, kterou ale zatím žádný servis - ani original značkové, nevyřešily právě z důvodu, že se jedná jen o ojedinělé případy stavu auta. Zkrátka v době, kdy vůz přijel do servisů, zmíněný problém prostě jakoby neexistoval. Jinak jsem s vozem maximálně spokojený.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jako staronový majitel Subaru - mám už 4 v pořadí, nedám na tahle auta dopustit i když by leckdo mohl vznést námitku. Ano jsou to vozy poměrně žíznivé (průměr podle stylu jízdy 9-12 litrů/100km), ale pokud někdo potřebuje opravdu spolehlivý, dobře dílensky zpracovaný, slušně vybavený vůz, je právě Outback správnou volbou. Vše je na svém místě, obvykle precizně fungující, bez častých problémů s malichernostmi. Nikde a to ani u poměrně starých vozů, většinou nenajdeme ono známé vrzání, klepání, vibrace a pod. Všechno je přesné a za použití celkem slušných materiálů, spolehlivé. Auto Vás nenechá nikdy na holičkách a nabízí dostačující komfort k jízdám jak v terénu, tak k dlouhým trasám na dovolené atd. Hlavní předností všech Subaru a tedy i Outbacka je jeho stálý pohon všech 4 kol. Nemám zkušenosti s jinou čtyřkolkou, ale popravdě řečeno jinou bych ani nechtěl. V Subaru jsou v tomto směru fakt profesionálové. Když totiž v zimních měsících sednete do auta, v žádném případě z něj nemusíte vylézat dříve, než dorazíte do cíle své cesty. Auto prostě vyjede téměř všude bez použití jakýchkoliv podpůrných prostředků. Pokud si tzv. břichem nelehne na zem, je nepřekonatelné. Mnohdy jsem se kochal v teple interiéru když jiní nasazovali řetězy, nebo vyprošťovali své miláčky z příkopů, mnohdy jsem vytahoval nešťastníky z průšvihů typu - nejede při námraze silnice, nevyjede ani mírný kopec, uvíznutí v příkopu a dalších obdobných a jinak velmi běžných situacích. Tohle vše se Vás s vozem Subaru netýká, pokud se o vůz budete trošku starat a dáte mu co je třeba, Outback Vám to mnohokrát s radostí vrátí.
Komentáře uživatelů k recenzi Subaru OUTBACK