Rok výroby:2005Typ motoru:1,3/benzínStav km při koupi:0 kmStav km nyní:21 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:5,5-7 l/100 kmVloženo:13. 10. 2006
Předchozí auto:Saab 120 Colt 1,6 GLXiRenault R19 ChamadePeugeot 306
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Auto jsem pořídil v říjnu 2005, výměna brzdových hadiček prodejcem v rámci záruky(asi po 1/2 roce používání).
Částečně opískovaná barva na dolních lemech zadních blatníků po zimě (dojíždím do práce na Vysočinu), opraví v rámci záruky, nebo něco uvidí...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to taková malá motokára na každodení ježdění do práce ve 2 optimální.
Spotřeba auta je úměrná jeho solidní dynamice na daný objem. Auto nabízí slušnou výbavu (za kterou se u nejmenovaného koncernu připlácí nemalé peníze).
Rozhodoval jsem se mezi: SWIFT, RIO, GETZ, FABIA, PUNTO, CLIO (vše nové generace).
Cena a design rozhodla pro japonce.
Moje důvody:
ke korejcům jsem nemel tolik důvěry (dneska už vím že tento názor není správný, a kdybych se dneska rozhodoval tak je to RIO 1,5 CRDi 110 koní za 320.000), ital s francouzem byli cenově jinde(ale pěkný design), no a Škoda... škoda mluvit, se srovnatelným motorem a výbavou o cca 100.000 dražší (kam na to chodí??), o designu nemluvě, už aby byla nová Fabka, ta bude tak za půl mega...:-)).
No, už mě nic nenapadá, auto jezdí, svítí, brzdí, stěrače ostřikují a ostřikovače stírají, teda naopak. Jo a ještě si příští rok chci pořídit nějaké pěkné elektrony, tak brouzdám po internetu a hledám, až ale budou koruny. Uvažuju i o chipu, přece jen jsem byl zvyklý na větší objemy.
Myslím že nemá zmysel čipovať benzínové motory s tak malým objemom.... skor je na čip vhodný diesel kde pri rovnakom objeme je možné zmeniť výkon aj v rozsahu desiatok koní.... napr. 1.9 TDI od VW od 66 kw po myslím 100 kw.... a čip je asi lacnejší než kúpa varianty s vyšším výkonom...
Všichni kdo se budou pokoušet o chiptuning na Swifta nové generace budou zklamáni! Absolvoval jsem pokus s nejrenomovanější firmou u nás(sídlí ve Vrbně pod Pradědem), pánové mi vyšroubovali jednotku a za dvacet min. přišli s kyselým výrazem v obličeji a se zprávou, že jednotky tohoto typu přeprogramovat nelze! A není to první auto od Suzuki, u kterého se jim to stalo-podobný problém je i s novou Vitarou. Takže ¨ladit¨ tohle autíčko lze jen pomocí vzduchocého filtru a kitu sáni a nebo jiným výfukem...
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Swift
chip
Myslím že nemá zmysel čipovať benzínové motory s tak malým objemom.... skor je na čip vhodný diesel kde pri rovnakom objeme je možné zmeniť výkon aj v rozsahu desiatok koní.... napr. 1.9 TDI od VW od 66 kw po myslím 100 kw.... a čip je asi lacnejší než kúpa varianty s vyšším výkonom...
24.06.2007 | 21:08:06 | miki Reagovat
cože??? :-))
U tohoto vozu, kdy na 1329ccm je 68kW, jde ještě čipem zvednout výkon? :-)))
09.02.2007 | 17:11:07 | Pmultimix Reagovat
Chiptuning na Swift -2005
Všichni kdo se budou pokoušet o chiptuning na Swifta nové generace budou zklamáni! Absolvoval jsem pokus s nejrenomovanější firmou u nás(sídlí ve Vrbně pod Pradědem), pánové mi vyšroubovali jednotku a za dvacet min. přišli s kyselým výrazem v obličeji a se zprávou, že jednotky tohoto typu přeprogramovat nelze! A není to první auto od Suzuki, u kterého se jim to stalo-podobný problém je i s novou Vitarou. Takže ¨ladit¨ tohle autíčko lze jen pomocí vzduchocého filtru a kitu sáni a nebo jiným výfukem...
05.01.2007 | 19:36:52 | mikoš Reagovat
litá kola
Zdravím,taky bych doladil auto liťákama, origo za ty hrozný peníze nemusím.Máš tip nebo odkaz?
29.11.2006 | 00:56:07 | Martin/fajfka Reagovat