Rok výroby:2007Typ motoru:1,3 benzinStav km při koupi:13 kmStav km nyní:11 998 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?11 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:5. 4. 2008
S autem jsem naprosto nespokojený a zanedlouho budu mít se společností, od které jsem koupil Swifta, soudní spor.
Auto jsem kopil v březnu 2007. Po 5000 ujetých kilometrech brzdy ztrácely svojí účinnost. K tomu se přidalo, že při zabrždění se auto začalo chovat neklidně a mělo tendenci táhnout do leva. V servisu mi odvzdušnili brzdový systém a bylo mi řečeno, že jsem spálil brzdovou kapalinu. Auto bylo používáno běžným způsobem a to i brzdy.
Zhruba po dalších 2000 km se tento problém objevil znova. Brzdy neměly správnou účinnost a auto táhlo do leva. V autorizovaném servisu Suzuki mi vyměnily hlavní brzdový válec a už mi bylo naznačeno, že si za to můžu zřejmě sám.
Ujeto dalších 1000 km. Problém je zpátky. Tentokrát vyměnily řídící jednotku ABS. Auto jsem si přebral v pátek v 16.00. Vyjel jsem ze servisu a po 22 km mi přestal fungovat posilovač řízení a brzdy táhly do leva. Vrácím se opatrně do servisu. Tam připojily PC na auto a zjistily nějaké elektronické chyby. Chyby odstranily...nevím jak. K tomu mi odpojili rádnio z podezření, že hází chyby do řídící jednotky vozu.
Ujeto necelých 1000 km a problém je zpátky. Pro moje auto si dojíždí ke mě domů. Bez jakéhokoliv zakázkového listu. Auto jim předávám a po týdnu mi je zděleno, že auto je v naprostém pořádku, že s ním nic nedělali.
Auto má najeto 11 998 km a chyba se objevuje znova. Tuhle hračku odvážím do servisu a odcházím po svých domů. V tomhle okamžiku jsem se rozhodl odstoupit od kupní smlouvy. Posílám doporučený dopis mému prodejci a ten samozřejmě nesouhlasí. Tvrdí, že vady neuznávají. Našel jsem si advokáta a ten poslal dopis. Oni to neuznali. Napsali, že jsem si vady vymyslel a že se snažily mi vyjít vstříc. Asi zapoměli, že mám reklamační protokoly. Příští týden podáváme s advokátem žalobu.
Tak mi držte palce a nekupujte maďarského Swifta a už vůbec ne od prodejce jako byl ten můj.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Zkušenosti nebudu rozepisovat. S autem jsem jezdil 11 měsíců. Z toho jeden měsíc bylo v servisu.
Mám Maďarského Swifta 2008 M13A, auto má najazdené 210 000 km bez závad. Menil sa len spotrebák a náplne. Tj filtre, olej motorový, olej prevodový, brzdová kvapalina, chladiaca kvapalina, brzodvé obloženie/kotúče, pneumatiky, jedna žiarovka na SPZ a sem tam vypálená H4 hlavných svetlometov. Inak auto aboslútne bez závad a porúch, negarážované, žiadna leštenka ale auto čo jazdí a slúži. Korózia žiadna s výnimkou vnútra prednej kapoty a miernej povrchovej na podvozku. Toto auto môžem vrele odporučiť a kľudne by som ho kúpil znova ak by sa dalo zohnať fungl nové. Priemerná dlhodobá spotreba pri celkom dynamickej jazde 5,7 a teraz pri E10 5,9l /100km. Neviem aké auto kúpiť nové aby som nebol sklamaný. Starý swift za mňa 8/10 bodov
Je to spolehlive auto asi špatne hledani zavady. Kdyz si rpesteš manual a servisni knihu zjistis že ma dva brzdni systemu Tam bych hledal zavadu. jinak kdyz blbne svetlo nebo radio pri teto zavade nejspis s ejedna o zavadu součastky nejake elektorniky Nejaky senzor nebo neco takoveho. Muzou i jiny pridat svuj nazor čau
Před 3 měsíci jsem si koupil Suzuki Swift z roku 2008. Je mi 18 a je to mé první auto. Swifta mám s motorem 1,3 GLX v nejvyšší výbavě a jsem maximálně spokojený. Překvapilo mě bezklíčkové ovládání, vyhřívání sedadel a především prostornost! Kufr je menší, ale dostačující. Je to 9 let staté autíčko a i v dnešní době jw to pěkný designový kousek. Za mě palec nahoru!
22.06.2017 | 18:31:25 | Jaroslav
| 87.249.136.*Reagovat
RE: Swift 2008, maximální spokojenost!
Ahoj Jardo,když si přečteš stránku NEPOSLUŠNÉ ZUZUKI,tak pochopíš jedno.Každý kdo si koupil Suzuki od roku 1998 a atd.tak se tě zeptám,jak dlouho to Suzuki máš?Moje Suzuki bylo 8 let u prvního majitele a 12 let ho mám já.Nemohl jsem si ho vynachválit,18 let jezdilo bez chyby,a ted je neopravitelné a paradoxem je že různé autoservisi nemají tendenci přijít na určité závady a na tož je opravit-nebo také nechtějí protože je to jen biznis jak vytahat nemalé peníze za opravy.Nepíšu ti to abych ti něco podsouval ale z vlastní zkušennosti.Jestli se ti něco podobného přihodí,a ne že bych to někomu přál,ale dej pak vědět,jak jsi dopadl u autoopraven.Čti hodně rúzné recenze,tam se dozvíš věci které tě asi moc nepotěší.s pozdravem. Milan
Som vlastníkom suzuky swift 1,3 rok 2005 autíčko používam do práce ako aj pre 5člennú rodinu.Autíčko má už175000km a stále je to malá raketa na kolesách.V zimnom obdobý štartuje na prvú šupu aj pri teplote-20.Rozvodová reťaz je na tomto aute nezničiteľná!!!Problém :katalizátor odyšiel po 100000km guľoví čap viskočil na obruvníku po160000km bol už velmi opotrebovaný.Motor je tak tichučký že niekedy zabudnem že je naštartované. Na STK v Dekre ho napojili technik podotkol že ak by on mal v aute takýto motor bozkával by ho od rána do večera.Irídiové sviečky som ešte nemenil sú tam pôvodné .Po výmene filtrov a olejov shell si bafkáme na 6,6L.Posledná závada bola že na pedáli odyšiel brzdný spínač.Spojka nebola menená a nikdy neprešmykovala čo doteraz nechápem pri tých kilometroch.Auto ma NIKDY nenechalo! Je to veľmi spolahlivé vozidlo odporúčam.Súčiastky sú vždy dostupné a vôbec sú neni drahé hlavne pri kúpe cez net.Som rád že ho mám a za nič nedám!!!!
31.01.2017 | 20:07:03 | Marek
| 178.143.42.*Reagovat
porucha na elektrike
mám na SUzUKI najazdených 5600 km. Dnes sa mi objavil problém. Stretávacie svetlá sa po vypnutí motora nezhaslo. Musel som použiť vypínač svetiel. Nevie mi niekto poradiť v čom to je? ďakujem
23.12.2016 | 19:44:10 | stanislav
| 176.107.17.*Reagovat
Kravina
Vrat sa ku fabii, ta je pre ludi ako si ty, co nevedia soferovat, kazia auta a chceli by vsetko zadarmo a co najviac. dufam, ze si sud prehral. hlupak
Kde si prisiel na to ze nove auto ma najzdene max 3 km ? preco max. 3? Je vidiet ze si v novom aute asi v zivote nesedel ani si ho nekupoval lebo inak by si si toto nemyslel. Ja ked som kupoval nove auto tak malo nabehane 17 km, kamarat s inym uplne novym autom mal nabehane 22 km , a dalsi 7 km. Takze je uplne normalne vec ze uplne nove auta maju nabehane niekolko km pretoze v tovarni existuje nieco take ako testovacia draha kde tie km skutocne mozu nabehat. Je to bezny jav. Tak dufam ze som ti trosku rozsiril vedomosti.
recenzent napisal ze auto ma 13 km, cize nie je nove, myslim si ze s nim bola uskutocnena jedna jazda a pocas nej nieco doj...li. A on to od nich kupil. Ved nove auto si myslim ma max 3 km najazdene, nie?
Musim i ja pridat koment k teto recenzi... S textu uz teraz jasne vyplyva, ze autor si to vymyslel .. Ked nie vsetko, tak aspom cast veci ...
Napr uz len taka strasna pi*ovina, ze radio bolo odpojene s podozrejnia ze hadze chyby do riadiacej jednotky :D Radio ma privedene 2 napetove kable, stale plus, a plus po otoceni klucom, kostru, kable na repro, a na antenu ... Absolutne nicim neni propojeno s riadiacou jednotkou motora :D :D
Dalsia vec je, ze ziadny autorizak by nenaspisal, pokial vie ze su reklamacne protokoly, list, ze si zakaznik zavady vymyslal :D Proste nema to tu logiku ...
Určité procento problémových kusů aut i autorizovaných servisů se nevyhýbá zřejmě žádné značce a modelu. Kdybych ale na tom byl obdobně jako autor recenze, asi bych už také nikdy "nevstoupil do téže řeky."
RE: japonec nakonec , ano protože v ničem jiném už nebudeš chtít jezdit
Asi nevíš o čem mluvíš. Špatný kus můžeš chytit u každé značky, ale japonci patří k těm lepším. Mám už třetí Suzuki a vyjma destiček, kotoučů a pneu jsem nic neopravoval. Myslím že VW a další koncerny se můžou učit
05.05.2019 | 07:34:08 | jaro
| 194.12.34.*Reagovat
RE:
Japonec až nakonec? To napíše jen absolutní debil který s japonskými auty najezdil hovno! Mám Hondu Legend r.v.2007 najeto 300000 km, Suzuki Swift R.V.2006 1.3GLX najeto 330000km a absolutně žádné problémy krom provozních záležitostí...
Klídek, vždyť on to tak myslel - to se říká, Japonec nakonec. jakože vystřídáš nějaký ty plevy, o kterých sis myslel, že jsou to auta, a až si koupíš japonce, tak teprve poznáš, co to je AUTO. Takže je naposled, protože po něm už jiný nechceš.
Ahoj lidi! Ja mám Ignisa.... celkom bez problémové auto. Mal som Citroen Berlingo - no hrôza...nie a nie vymeniť hoci sa tá istá závada opakovala viackrát. Mám 2 známych, kt. majú Berlingo z toho istého roku a v takmer identickej výbave ....a sú maximálne spokojní. Je to ozaj len o tom aký voz Ti náhoda dá do rúk. A hoci som povedal, že Citroen už nikdy, verím, že každý kto má podobnú skúsenosť ( vadné auto a neochotu riešiť opakujúce sa chyby) sa naštve. Ale poznám podobné problémy aj s Mercedesom i Volvom. Tak len si to treba hoci aj súdnou cestou vybaviť, aby sa vrátili peniaze ak je tovar na hovno. .....a dúfať, že si si svoj diel smoly vybral. Aťo
Předem chci upozornit, že nejsem dealer ani nejsem spojený s prodejem aut Suzuki a přesto chci říct, že auto z roku 1990, vyrobené v Japonsku a mělo nalítáno bůh ví kolik bylo moje první. S tímto automobilem jsem zažil nádherné okamžiky, které jen těžko nahradí nějaké další. Moje první bouračka, moje první závady a nechávání na pospas silničnímu provozu, koroze, elektrika totálně v hajzlu. To také byla největší nevýhoda, elektrika. kromě osvětlení palubních budíku, nic nefungovalo správně. Ale ta libá vůně, nebo smrad v autě, je tak specifická, že uvažuji o koupi podobného modelu, který si budu opečovávat a jezdit s ním jen v noci, abych neohrožoval životy ostatních. Opravdu nostalgie je opravdu veliká a i přes četné neduhy automobilu, bych velmi rád toto auto znovu vlastnil, nejlépe z toho stejného roku a stejné stříbrné metalízy a stejným motorem 1,3 52KW. Původní auto již dosloužïlo a hnije někde na vrakárně.
Zdravím...předem chci napsat,že nejsem ani dealer,ani majitel,ani nijak spojená s prodáváním Suzuki. Mám Swifta 1,3 vyrobeného v Maďarsku,letos dvanáctý rok,najeto 220 000 km,z toho každý rok Chorvatsko s plně naloženým autem.Nebudu popisovat jízdní vlastnosti,od toho jsou testy.Ale kvalitu.Auto není garážované,sůl neoplachuju.Po devíti letech pouze výměna jednoho kulového čepu a poslední části výfuku.Lak absolutně jako nový,nikde ani trochu rzi na laku,jen oťukance a ty nerezaví.Jinak jen servisní prohlídky,výměna oleje.Spolehlivé auto,nemůžu si stěžovat na nic ohledně závad.Teď uvažuji o novém a právě kvůli zkušenosti o SX 4.Teď je v akci za 300 000 v plné výbavě s motorem 1,6, což si myslím,že je dost výhodné.Snad se nepohoršili a budu s autem spokojená,jako se Swivtem.Soňa
Musím jen odepsat že s tebou souhlasím.Mám stejné zkušenosti.Suzuki Swift 1,3 r výr.1998 mám necelých 20 let,a jsem s ním pyl nadmíru spokojen.Opravy jen ty co se týče opotřebování,např.brzdy,výfuk,výměna filtrů a pod.To je běžná záležitost.Bohužel,i když vypadá hodně zachovale,neporušený lak a bez koroze.Autíčko vůbec nešetřím,je každý den v provozu a přesto se objevila závada kterou autoopravny do ted nebyli schopni najít a po opravě se ta závada neustále vrací,otázka je co s tím,zřejmě půjde do šrotu,protože se mi už nechce do něj nesmyslně vrážet finance.Jinak jak zde někdo napsal Japonec nakonec,tak to je nesmysl.Milan
Ahoj Iversone, myslím, že máš se servisem dobré zkušenosti, protože si byl pouze na servisních prohlídkách. Kdyby si měl zkušenosti jako Honza 2 asi by si psal jinak. Zdá se mi, že jsi buď zaměstnancem AMV Nymburk, anebo velký optimista. Všichni víme, že v dnešní době jsou v autosalonech vlídní opravdu jenom když auto kupujeme. Pokud má zákazník s vozem problémy víme jak to prodejci umí okecávat. U AMV Suzuki Nymburk jsem si objednal SX4 a dodali mi ji až tři neděle po dodacím termínu. Takže ti přeji, aby sis vyzkoušel servis až budeš mít problém s vozem a pro ně to nebude znamenat vídělek, ale investice do záručních oprav.
A nebude náhodou Vaše spokojenost daná tím, že jste s autem neměl žádný problém? Ono to tak totiž bývá. Při koupi auta jsou všichni ochotní, nemají s ničím problém, všechno běží jak na drátkách. Jak se ale začnou projevovat závady, ochota klesá a klesá. Nakonec je Vám naznačeno, že jste kretén, můžete si za vše sami a raději už k nám nelezte. Jedině tedy, na výměnu předraženého oleje, který máme za 500,- litr. To okolo Vás zase budeme skákat. Ale jenom do té doby, než zaplatíte účet. Však to známe. Mám také nějakou zkušenost. Kupoval jsem Mitsubishi Colt u jednoho nejmenovaného prodejce. Prodej proběhl bez problémů, jednání přímo skvělé. Ovšem servis, to bylo peklo. Nechal jsem si tam montovat nějaké značkové doplňky. Montáž naprosto prasácká, když jsem se rozčílil - po několikáté reklamaci montáže značkových parkovacích senzorů, tak se mi ten blb na dílně smál do očí. Prase mechanik udělal do nárazníku moc velkou díru a senzor tam zamozřejmě nedržel. Tak ho tam zalepil vteřinovým lepidlem. Senzor samozřejmě vypadl a po zaschnutí lepidla byl nárazník okolo senzoru pěkně zaprasený. Reklamoval jsem to 3X. O nedocvaknutých a ulámaných příchytkách ani nemluvím, zasraný nárazník od rukou mechanika beru jako detail, nezapojenou lampičku v kufru taky neřeším. Došlo to tak daleko, že jsem tam přestal jezdit a servis přišel o zákazníka, který si nechal montovat celkem dost věcí navíc a nebyl skoupý na korunu. Když se nic nekazí, není problém. Prodejci i servisáci jsou ochotní. Otázka ale je jestli to tak zůstane, při vyřizování reklamací. Tím pádem mohou mít dva zákazníci zcela odlišnou zkušenost s jedním prodejcem.
Zdravím všechny:-)... Potom co jsem si s velkou pečlivostí přečetl recenzi HONZI 2 jsem se ozvat musel.
I já vlastním vůz SUZUKI SWIFT 1,3 GLX r.v.2006 a shodou náhod jsem si ho též zakoupil u dealera AMV-autoprodej, s.r.o. v Nymburce a mám poněkud jiné zkušenosti s tímto prodejcem!!!!
Swifta vlastním cca 2roky a jezdím bez jediného problému - samozřejmě jezdím na předepsané servisní prohlídky po 15.000km do svého autorizovaného servisu v Nymburce. Zde se mě i mému autu vždy dostalo veškeré péče, prodejci jsou příjemní a ochotní. Se vším moc rádi pomohou či poradí a dva mladý kluci na servisu o kterých Honza 2 mluvil? Věřte že už jsem pár aut měl a že servisy a jejich mechaniky mám s čím srovnat a myslím si, že hodnotit tyhle kluky od 1 do 10 tak s klidným svědomím dám 10 ptz. takovou ochotu, profesionální přístup a znalosti ohledně vozů SUZUKI jsem ještě neviděl....
Také jezdím do AMV a jsem zatím spokojený. I když už mám po záruce tak pan Vít i mechanici jsou velmi ochotní a poradí nebo udělají i nějaký menší servis ZADARMO.Hned vedle je prodejce Škoda a tam je to trochu jinak. Ono se totiž vozů Suzuki u nás moc neprodá (nemá to KUFR) a tak si každý prodejce musí své zákanzíky pěstovat..třeba příště zase u něho koupí nový vůz..
Pak jsi si nepřečetl pozorně odpověd od recenzisty Jandaxx.Ví o čem píše a já s tím souhlasím.Pokud auto šlape jako hodinky,tak jsou úslužný,ochotný a já nevím co ještě,a pak,přijde ta rána při častějších opravách atd. Milan
Ahoj všem, auto jsem koupil v Nymburce v AMV autoprodej s.r.o. S prodejcem jsem byl velmi nespokojen. V servisu jsou dva mladý kluci a na kvalitě je to znát. Po převzetí auta z dílny jsem měl vždy někde špínu od oleje a jednou mi to předali s ulámanými zácvaky na zadních tapetách, které pak odstávaly. Dokonce se mi stalo, že uvedené poruchy se na mě prodejce snažil svést, což byla poslední kapka. Tento servis silně nedoporučuji.Jinak na soud stále čekám a každému koho znám Swifta rozmlouvám.
To vypadá, že máš smůlu na špatný kus a ještě k tomu i na úplný pitomce v servisu. Já mám Swifta od poloviny roku 2005, byl jsem jeden z prvních v ČR, kdo ho tu kupoval. Mám teď najeto 60.000km a bez jediného problému! Pokud je pravda vše co píšeš, tak Ti přeju úspěch při odstupování od smlouvy. Ale moc šancí Ti nedávám, ještě jsem neslyšel o tom, že by v tomto někdo uspěl. Podle zákona by to mělo být možné, ale prodejci udělají vše, jen aby se tomu vyhli. Nicméně, napiš kde jsi auto kupoval a servisoval, ať víme, komu se vyhnout :o)
Som šokovaný. Dvaja z 200 majiteľov Swiftov majú problémy. Našťastie Suzuki nevlastním ale poznám viacero ľudí, čo áno a ľutujú dodnes. Nekvalita maďarskej produkcie sa neprejavuje len u Swiftov ale u všetkých modelov, tam vyrábaných. Na vlastné oči som zažil odvoz nového SX 4 z predajne a jeho návrat po 10 minútach do servisu. Hrozné. Jednoznačne by som trval na odstúpení od kúpnej zmluvy aj pre stratu dôvery k značke / servisu /. Veľa šťastia.
Tiez pozeram co to...Ja osobne mam swifta rok a nikdy som z brzdami problem nemal.Az na to,ze v zime piskaju kym sa nezohreju potom uz je klud.V swift clube /www.suzukiswift.sk/ nas je asi 230 majitelov swifta a nikto sa na brzdy ani ine problemy nestazoval.Az na jedneho,ktory proste nezniesol,ze mu rezonuju plasty.To sa da,ale troskou vytlmenia spravit a je tichucko.A druheho,ktory ma bohuzial problemy s kolisanim otacok pri brzdeni.Mozno to bude mat nieco spolocne.Dvaja z 200 si myslim nie je take zle,takze by som swifta nezatracoval.Aj ked tie tvoje problemy nase.. Vela zdaru.
Drzim samozrejme palce, ale nemyslim si ze je to nejaky extremny problem auta, ale toho prekliateho servisu. Ano,mal si pech na kus ktory ma "len" problem s brzdami,ale to by mal autorizovany servis vyriesit. O SWIFTe viem ze mu rezonuju plasty v interiery ale o inych chronickych problemoch som netusil.
Jsem držitel Suzuki Swift 1,3 rok výr.1998-8 let první majitel a já necelých 12 let bez závad,nepočítám běžné opravy z opotřebení.Každý den v plném provozu-negarážované!Porovnat fábii a suzuki je,fábie,jedním slovem schnilá katastrofa,za dvacet let by s ní byla jedna korozní kulička jako i s jinými českými značkami. Milan
Komentáře uživatelů k recenzi Suzuki Swift
Spolahlivé auto aké sa dnes už moc nevidí
Mám Maďarského Swifta 2008 M13A, auto má najazdené 210 000 km bez závad.
Menil sa len spotrebák a náplne. Tj filtre, olej motorový, olej prevodový, brzdová kvapalina, chladiaca kvapalina, brzodvé obloženie/kotúče, pneumatiky, jedna žiarovka na SPZ a sem tam vypálená H4 hlavných svetlometov. Inak auto aboslútne bez závad a porúch, negarážované, žiadna leštenka ale auto čo jazdí a slúži. Korózia žiadna s výnimkou vnútra prednej kapoty a miernej povrchovej na podvozku. Toto auto môžem vrele odporučiť a kľudne by som ho kúpil znova ak by sa dalo zohnať fungl nové. Priemerná dlhodobá spotreba pri celkom dynamickej jazde 5,7 a teraz pri E10 5,9l /100km. Neviem aké auto kúpiť nové aby som nebol sklamaný. Starý swift za mňa 8/10 bodov
22.12.2021 | 15:26:43 | Luboš | 88.80.245.* Reagovat
Muze se stat
Je to spolehlive auto asi špatne hledani zavady. Kdyz si rpesteš manual a servisni knihu zjistis že ma dva brzdni systemu Tam bych hledal zavadu. jinak kdyz blbne svetlo nebo radio pri teto zavade nejspis s ejedna o zavadu součastky nejake elektorniky Nejaky senzor nebo neco takoveho. Muzou i jiny pridat svuj nazor čau
08.04.2020 | 14:56:49 | Vilo | 195.113.207.* Reagovat
Chyba se stane
Chyba se stane, ale když to tak čtu, změnil bych servis, protože to zjevně byla banda patlalů :-)
24.02.2018 | 15:38:13 | dmatej | 46.174.20.* Reagovat
Swift 2008, maximální spokojenost!
Před 3 měsíci jsem si koupil Suzuki Swift z roku 2008. Je mi 18 a je to mé první auto. Swifta mám s motorem 1,3 GLX v nejvyšší výbavě a jsem maximálně spokojený. Překvapilo mě bezklíčkové ovládání, vyhřívání sedadel a především prostornost! Kufr je menší, ale dostačující. Je to 9 let staté autíčko a i v dnešní době jw to pěkný designový kousek.
Za mě palec nahoru!
22.06.2017 | 18:31:25 | Jaroslav | 87.249.136.* Reagovat
RE: Swift 2008, maximální spokojenost!
Ahoj Jardo,když si přečteš stránku NEPOSLUŠNÉ ZUZUKI,tak pochopíš jedno.Každý kdo si koupil Suzuki od roku 1998 a atd.tak se tě zeptám,jak dlouho to Suzuki máš?Moje Suzuki bylo 8 let u prvního majitele a 12 let ho mám já.Nemohl jsem si ho vynachválit,18 let jezdilo bez chyby,a ted je neopravitelné a paradoxem je že různé autoservisi nemají tendenci přijít na určité závady a na tož je opravit-nebo také nechtějí protože je to jen biznis jak vytahat nemalé peníze za opravy.Nepíšu ti to abych ti něco podsouval ale z vlastní zkušennosti.Jestli se ti něco podobného přihodí,a ne že bych to někomu přál,ale dej pak vědět,jak jsi dopadl u autoopraven.Čti hodně rúzné recenze,tam se dozvíš věci které tě asi moc nepotěší.s pozdravem. Milan
18.03.2018 | 12:56:01 | 22.06.2017 | 18:31:25 | Jaroslav | 87.249.136.* | 185.115.180.* Reagovat
Maximálna spokojnostˇ
Som vlastníkom suzuky swift 1,3 rok 2005 autíčko používam do práce ako aj pre 5člennú rodinu.Autíčko má už175000km a stále je to malá raketa na kolesách.V zimnom obdobý štartuje na prvú šupu aj pri teplote-20.Rozvodová reťaz je na tomto aute nezničiteľná!!!Problém :katalizátor odyšiel po 100000km guľoví čap viskočil na obruvníku po160000km bol už velmi opotrebovaný.Motor je tak tichučký že niekedy zabudnem že je naštartované. Na STK v Dekre ho napojili technik podotkol že ak by on mal v aute takýto motor bozkával by ho od rána do večera.Irídiové sviečky som ešte nemenil sú tam pôvodné .Po výmene filtrov a olejov shell si bafkáme na 6,6L.Posledná závada bola že na pedáli odyšiel brzdný spínač.Spojka nebola menená a nikdy neprešmykovala čo doteraz nechápem pri tých kilometroch.Auto ma NIKDY nenechalo! Je to veľmi spolahlivé vozidlo odporúčam.Súčiastky sú vždy dostupné a vôbec sú neni drahé hlavne pri kúpe cez net.Som rád že ho mám a za nič nedám!!!!
31.01.2017 | 20:07:03 | Marek | 178.143.42.* Reagovat
porucha na elektrike
mám na SUzUKI najazdených 5600 km. Dnes sa mi objavil problém. Stretávacie svetlá sa po vypnutí motora nezhaslo. Musel som použiť vypínač svetiel. Nevie mi niekto poradiť v čom to je?
ďakujem
23.12.2016 | 19:44:10 | stanislav | 176.107.17.* Reagovat
Kravina
Vrat sa ku fabii, ta je pre ludi ako si ty, co nevedia soferovat, kazia auta a chceli by vsetko zadarmo a co najviac. dufam, ze si sud prehral. hlupak
15.01.2015 | 08:12:28 | spokojna majitelka swifta | 194.138.12.* Reagovat
RE: Kravina
Moje řeč, ten člověk kecá kraviny, nikdy toto auto neměl.
20.07.2015 | 16:55:36 | Spokojený uživatel Suzuki | 212.24.137.* Reagovat
Kde si prisiel na to ze nove auto ma najzdene max 3 km ? preco max. 3? Je vidiet ze si v novom aute asi v zivote nesedel ani si ho nekupoval lebo inak by si si toto nemyslel. Ja ked som kupoval nove auto tak malo nabehane 17 km, kamarat s inym uplne novym autom mal nabehane 22 km , a dalsi 7 km. Takze je uplne normalne vec ze uplne nove auta maju nabehane niekolko km pretoze v tovarni existuje nieco take ako testovacia draha kde tie km skutocne mozu nabehat. Je to bezny jav. Tak dufam ze som ti trosku rozsiril vedomosti.
20.03.2011 | 16:49:10 | visna Reagovat
recenzent napisal ze auto ma 13 km, cize nie je nove, myslim si ze s nim bola uskutocnena jedna jazda a pocas nej nieco doj...li. A on to od nich kupil. Ved nove auto si myslim ma max 3 km najazdene, nie?
20.03.2011 | 15:31:44 | Vlasto Reagovat
Strasna hova*ina tato recenzia...
Musim i ja pridat koment k teto recenzi... S textu uz teraz jasne vyplyva, ze autor si to vymyslel .. Ked nie vsetko, tak aspom cast veci ...
Napr uz len taka strasna pi*ovina, ze radio bolo odpojene s podozrejnia ze hadze chyby do riadiacej jednotky :D Radio ma privedene 2 napetove kable, stale plus, a plus po otoceni klucom, kostru, kable na repro, a na antenu ... Absolutne nicim neni propojeno s riadiacou jednotkou motora :D :D
Dalsia vec je, ze ziadny autorizak by nenaspisal, pokial vie ze su reklamacne protokoly, list, ze si zakaznik zavady vymyslal :D Proste nema to tu logiku ...
02.03.2011 | 17:40:39 | LL Reagovat
Určité procento problémových kusů aut i autorizovaných servisů se nevyhýbá zřejmě žádné značce a modelu. Kdybych ale na tom byl obdobně jako autor recenze, asi bych už také nikdy "nevstoupil do téže řeky."
18.02.2010 | 14:20:28 | marne Reagovat
souhlasím,jinak jak se říká japonec nakonec
18.02.2010 | 12:04:04 | Reagovat
RE: japonec nakonec , ano protože v ničem jiném už nebudeš chtít jezdit
Asi nevíš o čem mluvíš. Špatný kus můžeš chytit u každé značky, ale japonci patří k těm lepším. Mám už třetí Suzuki a vyjma destiček, kotoučů a pneu jsem nic neopravoval. Myslím že VW a další koncerny se můžou učit
05.05.2019 | 07:34:08 | jaro | 194.12.34.* Reagovat
RE:
Japonec až nakonec? To napíše jen absolutní debil který s japonskými auty najezdil hovno! Mám Hondu Legend r.v.2007 najeto 300000 km, Suzuki Swift R.V.2006 1.3GLX najeto 330000km a absolutně žádné problémy krom provozních záležitostí...
18.05.2019 | 09:38:32 | Lachtan | 37.188.181.* Reagovat
RE:
Klídek, vždyť on to tak myslel - to se říká, Japonec nakonec. jakože vystřídáš nějaký ty plevy, o kterých sis myslel, že jsou to auta, a až si koupíš japonce, tak teprve poznáš, co to je AUTO. Takže je naposled, protože po něm už jiný nechceš.
18.05.2019 | 16:16:26 | | 89.176.46.* Reagovat
jandaxx
Tak nějak to bude .
16.02.2009 | 10:50:45 | Itall Reagovat
SUZUKI
Ahoj lidi!
Ja mám Ignisa.... celkom bez problémové auto. Mal som Citroen Berlingo - no hrôza...nie a nie vymeniť hoci sa tá istá závada opakovala viackrát. Mám 2 známych, kt. majú Berlingo z toho istého roku a v takmer identickej výbave ....a sú maximálne spokojní.
Je to ozaj len o tom aký voz Ti náhoda dá do rúk. A hoci som povedal, že Citroen už nikdy, verím, že každý kto má podobnú skúsenosť ( vadné auto a neochotu riešiť opakujúce sa chyby) sa naštve. Ale poznám podobné problémy aj s Mercedesom i Volvom.
Tak len si to treba hoci aj súdnou cestou vybaviť, aby sa vrátili peniaze ak je tovar na hovno. .....a dúfať, že si si svoj diel smoly vybral. Aťo
16.02.2009 | 10:23:26 | rarpad Reagovat
Gramáč ty si kokot.
04.02.2009 | 09:50:32 | anonym Reagovat
Swift
Předem chci upozornit, že nejsem dealer ani nejsem spojený s prodejem aut Suzuki a přesto chci říct, že auto z roku 1990, vyrobené v Japonsku a mělo nalítáno bůh ví kolik bylo moje první. S tímto automobilem jsem zažil nádherné okamžiky, které jen těžko nahradí nějaké další. Moje první bouračka, moje první závady a nechávání na pospas silničnímu provozu, koroze, elektrika totálně v hajzlu. To také byla největší nevýhoda, elektrika. kromě osvětlení palubních budíku, nic nefungovalo správně. Ale ta libá vůně, nebo smrad v autě, je tak specifická, že uvažuji o koupi podobného modelu, který si budu opečovávat a jezdit s ním jen v noci, abych neohrožoval životy ostatních. Opravdu nostalgie je opravdu veliká a i přes četné neduhy automobilu, bych velmi rád toto auto znovu vlastnil, nejlépe z toho stejného roku a stejné stříbrné metalízy a stejným motorem 1,3 52KW. Původní auto již dosloužïlo a hnije někde na vrakárně.
04.02.2009 | 09:24:07 | Gramáč Reagovat
Spokojenost se Swiftem
Zdravím...předem chci napsat,že nejsem ani dealer,ani majitel,ani nijak spojená s prodáváním Suzuki. Mám Swifta 1,3 vyrobeného v Maďarsku,letos dvanáctý rok,najeto 220 000 km,z toho každý rok Chorvatsko s plně naloženým autem.Nebudu popisovat jízdní vlastnosti,od toho jsou testy.Ale kvalitu.Auto není garážované,sůl neoplachuju.Po devíti letech pouze výměna jednoho kulového čepu a poslední části výfuku.Lak absolutně jako nový,nikde ani trochu rzi na laku,jen oťukance a ty nerezaví.Jinak jen servisní prohlídky,výměna oleje.Spolehlivé auto,nemůžu si stěžovat na nic ohledně závad.Teď uvažuji o novém a právě kvůli zkušenosti o SX 4.Teď je v akci za 300 000 v plné výbavě s motorem 1,6, což si myslím,že je dost výhodné.Snad se nepohoršili a budu s autem spokojená,jako se Swivtem.Soňa
04.02.2009 | 09:07:20 | Soňa Reagovat
RE: Spokojenost se Swiftem
Musím jen odepsat že s tebou souhlasím.Mám stejné zkušenosti.Suzuki Swift 1,3 r výr.1998 mám necelých 20 let,a jsem s ním pyl nadmíru spokojen.Opravy jen ty co se týče opotřebování,např.brzdy,výfuk,výměna filtrů a pod.To je běžná záležitost.Bohužel,i když vypadá hodně zachovale,neporušený lak a bez koroze.Autíčko vůbec nešetřím,je každý den v provozu a přesto se objevila závada kterou autoopravny do ted nebyli schopni najít a po opravě se ta závada neustále vrací,otázka je co s tím,zřejmě půjde do šrotu,protože se mi už nechce do něj nesmyslně vrážet finance.Jinak jak zde někdo napsal Japonec nakonec,tak to je nesmysl.Milan
18.03.2018 | 13:21:19 | 04.02.2009 | 09:07:20 | Soňa | 185.115.180.* Reagovat
Ahoj Iversone,
myslím, že máš se servisem dobré zkušenosti, protože si byl pouze na servisních prohlídkách. Kdyby si měl zkušenosti jako Honza 2 asi by si psal jinak. Zdá se mi, že jsi buď zaměstnancem AMV Nymburk, anebo velký optimista. Všichni víme, že v dnešní době jsou v autosalonech vlídní opravdu jenom když auto kupujeme. Pokud má zákazník s vozem problémy víme jak to prodejci umí okecávat. U AMV Suzuki Nymburk jsem si objednal SX4 a dodali mi ji až tři neděle po dodacím termínu. Takže ti přeji, aby sis vyzkoušel servis až budeš mít problém s vozem a pro ně to nebude znamenat vídělek, ale investice do záručních oprav.
02.01.2009 | 12:21:28 | Pavel Reagovat
spokojenost
A nebude náhodou Vaše spokojenost daná tím, že jste s autem neměl žádný problém? Ono to tak totiž bývá. Při koupi auta jsou všichni ochotní, nemají s ničím problém, všechno běží jak na drátkách. Jak se ale začnou projevovat závady, ochota klesá a klesá. Nakonec je Vám naznačeno, že jste kretén, můžete si za vše sami a raději už k nám nelezte. Jedině tedy, na výměnu předraženého oleje, který máme za 500,- litr. To okolo Vás zase budeme skákat. Ale jenom do té doby, než zaplatíte účet. Však to známe. Mám také nějakou zkušenost. Kupoval jsem Mitsubishi Colt u jednoho nejmenovaného prodejce. Prodej proběhl bez problémů, jednání přímo skvělé. Ovšem servis, to bylo peklo. Nechal jsem si tam montovat nějaké značkové doplňky. Montáž naprosto prasácká, když jsem se rozčílil - po několikáté reklamaci montáže značkových parkovacích senzorů, tak se mi ten blb na dílně smál do očí. Prase mechanik udělal do nárazníku moc velkou díru a senzor tam zamozřejmě nedržel. Tak ho tam zalepil vteřinovým lepidlem. Senzor samozřejmě vypadl a po zaschnutí lepidla byl nárazník okolo senzoru pěkně zaprasený. Reklamoval jsem to 3X. O nedocvaknutých a ulámaných příchytkách ani nemluvím, zasraný nárazník od rukou mechanika beru jako detail, nezapojenou lampičku v kufru taky neřeším. Došlo to tak daleko, že jsem tam přestal jezdit a servis přišel o zákazníka, který si nechal montovat celkem dost věcí navíc a nebyl skoupý na korunu. Když se nic nekazí, není problém. Prodejci i servisáci jsou ochotní. Otázka ale je jestli to tak zůstane, při vyřizování reklamací.
Tím pádem mohou mít dva zákazníci zcela odlišnou zkušenost s jedním prodejcem.
29.11.2008 | 17:19:12 | jandaxx Reagovat
Nesouhlasím...
Zdravím všechny:-)...
Potom co jsem si s velkou pečlivostí přečetl recenzi HONZI 2 jsem se ozvat musel.
I já vlastním vůz SUZUKI SWIFT 1,3 GLX r.v.2006 a shodou náhod jsem si ho též zakoupil u dealera AMV-autoprodej, s.r.o. v Nymburce a mám poněkud jiné zkušenosti s tímto prodejcem!!!!
Swifta vlastním cca 2roky a jezdím bez jediného problému - samozřejmě jezdím na předepsané servisní prohlídky po 15.000km do svého autorizovaného servisu v Nymburce.
Zde se mě i mému autu vždy dostalo veškeré péče, prodejci jsou příjemní a ochotní. Se vším moc rádi pomohou či poradí a dva mladý kluci na servisu o kterých Honza 2 mluvil? Věřte že už jsem pár aut měl a že servisy a jejich mechaniky mám s čím srovnat a myslím si, že hodnotit tyhle kluky od 1 do 10 tak s klidným svědomím dám 10 ptz. takovou ochotu, profesionální přístup a znalosti ohledně vozů SUZUKI jsem ještě neviděl....
S pozdravem Iverson
21.10.2008 | 16:26:03 | iverson Reagovat
RE: Nesouhlasím...
Také jezdím do AMV a jsem zatím spokojený. I když už mám po záruce tak pan Vít i mechanici jsou velmi ochotní a poradí nebo udělají i nějaký menší servis ZADARMO.Hned vedle je prodejce Škoda a tam je to trochu jinak.
Ono se totiž vozů Suzuki u nás moc neprodá (nemá to KUFR) a tak si každý prodejce musí své zákanzíky pěstovat..třeba příště zase u něho koupí nový vůz..
12.07.2012 | 18:15:06 | Olda | 85.70.138.* Reagovat
RE: Nesouhlasím...
Pak jsi si nepřečetl pozorně odpověd od recenzisty Jandaxx.Ví o čem píše a já s tím souhlasím.Pokud auto šlape jako hodinky,tak jsou úslužný,ochotný a já nevím co ještě,a pak,přijde ta rána při častějších opravách atd. Milan
18.03.2018 | 13:31:42 | 21.10.2008 | 16:26:03 | iverson | 185.115.180.* Reagovat
smola na zly kus + predajca
Mam Swift od jesene 2005. Podobny problem moze mat ktokolvek s cimkolvek ak trafi zly kus a skombinuje to so zlym pristupom predajcu.
S autom som spokojny, viem do coho som isiel, ziadne prehnane predstavy. Natrafil som na dobreho predajcu s vybornym servisom.
Na zaklade takychto problemov nemozno zatracovat kompletne celu znacku :-) Podobne pribehy maju aj ine auta :-)
V kazdom pripade by som na strane predajcu zvolil iny pristup - predajom auta vztah s klientom nekonci.
19.09.2008 | 16:55:18 | rony Reagovat
Autor
Ahoj všem,
auto jsem koupil v Nymburce v AMV autoprodej s.r.o. S prodejcem jsem byl velmi nespokojen. V servisu jsou dva mladý kluci a na kvalitě je to znát. Po převzetí auta z dílny jsem měl vždy někde špínu od oleje a jednou mi to předali s ulámanými zácvaky na zadních tapetách, které pak odstávaly. Dokonce se mi stalo, že uvedené poruchy se na mě prodejce snažil svést, což byla poslední kapka. Tento servis silně nedoporučuji.Jinak na soud stále čekám a každému koho znám Swifta rozmlouvám.
02.09.2008 | 18:35:49 | Honza Reagovat
Swift
To vypadá, že máš smůlu na špatný kus a ještě k tomu i na úplný pitomce v servisu. Já mám Swifta od poloviny roku 2005, byl jsem jeden z prvních v ČR, kdo ho tu kupoval. Mám teď najeto 60.000km a bez jediného problému!
Pokud je pravda vše co píšeš, tak Ti přeju úspěch při odstupování od smlouvy. Ale moc šancí Ti nedávám, ještě jsem neslyšel o tom, že by v tomto někdo uspěl. Podle zákona by to mělo být možné, ale prodejci udělají vše, jen aby se tomu vyhli.
Nicméně, napiš kde jsi auto kupoval a servisoval, ať víme, komu se vyhnout :o)
05.08.2008 | 15:59:47 | Sportak Reagovat
japonská čabajka
Som šokovaný. Dvaja z 200 majiteľov Swiftov majú problémy. Našťastie Suzuki nevlastním ale poznám viacero ľudí, čo áno a ľutujú dodnes. Nekvalita maďarskej produkcie sa neprejavuje len u Swiftov ale u všetkých modelov, tam vyrábaných. Na vlastné oči som zažil odvoz nového SX 4 z predajne a jeho návrat po 10 minútach do servisu. Hrozné. Jednoznačne by som trval na odstúpení od kúpnej zmluvy aj pre stratu dôvery k značke / servisu /. Veľa šťastia.
08.06.2008 | 18:30:05 | Reagovat
Tiez pozeram co to...Ja osobne mam swifta rok a nikdy som z brzdami problem nemal.Az na to,ze v zime piskaju kym sa nezohreju potom uz je klud.V swift clube /www.suzukiswift.sk/ nas je asi 230 majitelov swifta a nikto sa na brzdy ani ine problemy nestazoval.Az na jedneho,ktory proste nezniesol,ze mu rezonuju plasty.To sa da,ale troskou vytlmenia spravit a je tichucko.A druheho,ktory ma bohuzial problemy s kolisanim otacok pri brzdeni.Mozno to bude mat nieco spolocne.Dvaja z 200 si myslim nie je take zle,takze by som swifta nezatracoval.Aj ked tie tvoje problemy nase.. Vela zdaru.
06.04.2008 | 23:31:56 | swišťo Reagovat
Prodejce?
Ještě by to chtělo napsat, kde jste vůz kupoval.
06.04.2008 | 19:58:48 | jandaxx Reagovat
Drzim samozrejme palce, ale nemyslim si ze je to nejaky extremny problem auta, ale toho prekliateho servisu. Ano,mal si pech na kus ktory ma "len" problem s brzdami,ale to by mal autorizovany servis vyriesit. O SWIFTe viem ze mu rezonuju plasty v interiery ale o inych chronickych problemoch som netusil.
06.04.2008 | 19:54:30 | olso Reagovat
Teda to koukám a to Suzuki měli pověst kvalitního auta,co když to takhle porovnáš s předchozí Fábií??Co je lepší??Hmmm?? :-)))
06.04.2008 | 18:23:49 | Alexandra Reagovat
RE:
Jsem držitel Suzuki Swift 1,3 rok výr.1998-8 let první majitel a já necelých 12 let bez závad,nepočítám běžné opravy z opotřebení.Každý den v plném provozu-negarážované!Porovnat fábii a suzuki je,fábie,jedním slovem schnilá katastrofa,za dvacet let by s ní byla jedna korozní kulička jako i s jinými českými značkami. Milan
18.03.2018 | 13:49:32 | 06.04.2008 | 18:23:49 | Alexandra | 185.115.180.* Reagovat