Rok výroby:1991Typ motoru:2.0 benzín 16VStav km při koupi:112 000 kmStav km nyní:128 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:5. 7. 2004
Nefungovalo dobíjení, výměna brzdových kotoučů. Odcházející synchron u dvojky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Opravdu se jedná o srdeční záležitost. Jestli si člověk chce zažít pravou nefalšovanou lásku ať zkusí Toyotu Celicu. Má výborně laděný sportovní podvozek, který vám dává v kombinaci se širokými pneumatikami parádní jistotu v zatáčkách. Na město je hodně tvrdá, ještě když si k tomu pořídíte jako já 17-ti palcové nízkoprofilové pneu, tak vám vaše pozadí dá o sobě večer vědět...
Motor má v této verzi v základu 115kW(160PS) a je velmi svižný. Nejvyšší kroutící moment má v 6800ot./min a přál bych vám slyšet ten zvuk, když se vyšplháte do osmi tisíc..:) Jelikož se jedná o vysokootáčkový motor, křivka jde strměji nahoru až tak od 2000ot. což znamená, že ve městě musíte v pomaleji jedoucích kolonách často používat první rychlostní stupeň.
Toto auto je čistokrevný sporťák, který tak byl již od počátku koncipován. Není zde místo pro kompromisy a jako rodinný vůz si jej raději nepořizujte. Ačkoliv je v technickém průkaze uvedeno 4 místné auto, v praxi je to kapánek horší.
Podívejte se na něj z jakékoliv strany a jedno mu neupřete, je vážně sexy!
Nevím kde jste přišel na to že auto jde točit do 8tis ot, když omezovač má na nějakých 7200-7400ot/min. A v těch 6800ot to nemá nejvyšší kroutící moment, ale výkon (přesněji v 6600ot/min). Já jen abych to tady uvedl na pravou míru =)
Nic mi do toho není,ale není Ti divné,že auto z roku 91 má najeto 128 tis.nehledě na to,že odešlý sinchron značí buď daleko více km,nebo opravdu nešetrné zacházení-tahle převodovka snese spoustu brutality...........
chtel bych se zeptata autora tohoto clanku: chci koupit celicu r.v 90 2.0 (115 kw) ale ma stejny problem...skrkajici synchor u dvojky....co se tim da udelat ( vymenit celou prevodovku, opravit stavajici??????) diky za odpoved
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Celica
Nevím kde jste přišel na to že auto jde točit do 8tis ot, když omezovač má na nějakých 7200-7400ot/min. A v těch 6800ot to nemá nejvyšší kroutící moment, ale výkon (přesněji v 6600ot/min).
Já jen abych to tady uvedl na pravou míru =)
19.04.2007 | 15:10:33 | ja_ma Reagovat
omlouvám se za i v synchronu!
24.03.2007 | 13:09:06 | anthrax Reagovat
Nic mi do toho není,ale není Ti divné,že auto z roku 91 má najeto 128 tis.nehledě na to,že odešlý sinchron značí buď daleko více km,nebo opravdu nešetrné zacházení-tahle převodovka snese spoustu brutality...........
24.03.2007 | 13:06:27 | anthrax Reagovat
dotaz
chtel bych se zeptata autora tohoto clanku: chci koupit celicu r.v 90 2.0 (115 kw) ale ma stejny problem...skrkajici synchor u dvojky....co se tim da udelat ( vymenit celou prevodovku, opravit stavajici??????) diky za odpoved
06.06.2006 | 17:39:47 | Reagovat