Recenze Toyota Celica GTi Twincam
“Srdeční záležitost!!!”

Autor recenze: ,
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1991 Typ motoru:2.0 benzín 16V Stav km při koupi:112 000 km Stav km nyní:128 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 10 l/100 km Vloženo: 5. 7. 2004

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

2
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Nefungovalo dobíjení, výměna brzdových kotoučů. Odcházející synchron u dvojky.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Opravdu se jedná o srdeční záležitost. Jestli si člověk chce zažít pravou nefalšovanou lásku ať zkusí Toyotu Celicu. Má výborně laděný sportovní podvozek, který vám dává v kombinaci se širokými pneumatikami parádní jistotu v zatáčkách. Na město je hodně tvrdá, ještě když si k tomu pořídíte jako já 17-ti palcové nízkoprofilové pneu, tak vám vaše pozadí dá o sobě večer vědět...

Motor má v této verzi v základu 115kW(160PS) a je velmi svižný. Nejvyšší kroutící moment má v 6800ot./min a přál bych vám slyšet ten zvuk, když se vyšplháte do osmi tisíc..:) Jelikož se jedná o vysokootáčkový motor, křivka jde strměji nahoru až tak od 2000ot. což znamená, že ve městě musíte v pomaleji jedoucích kolonách často používat první rychlostní stupeň.

Toto auto je čistokrevný sporťák, který tak byl již od počátku koncipován. Není zde místo pro kompromisy a jako rodinný vůz si jej raději nepořizujte. Ačkoliv je v technickém průkaze uvedeno 4 místné auto, v praxi je to kapánek horší.

Podívejte se na něj z jakékoliv strany a jedno mu neupřete, je vážně sexy!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Celica

Vložit komentář

Nevím kde jste přišel na to že auto jde točit do 8tis ot, když omezovač má na nějakých 7200-7400ot/min. A v těch 6800ot to nemá nejvyšší kroutící moment, ale výkon (přesněji v 6600ot/min).
Já jen abych to tady uvedl na pravou míru =)

19.04.2007 | 15:10:33 | ja_ma Reagovat

omlouvám se za i v synchronu!

24.03.2007 | 13:09:06 | anthrax Reagovat

Nic mi do toho není,ale není Ti divné,že auto z roku 91 má najeto 128 tis.nehledě na to,že odešlý sinchron značí buď daleko více km,nebo opravdu nešetrné zacházení-tahle převodovka snese spoustu brutality...........

24.03.2007 | 13:06:27 | anthrax Reagovat

dotaz

chtel bych se zeptata autora tohoto clanku: chci koupit celicu r.v 90 2.0 (115 kw) ale ma stejny problem...skrkajici synchor u dvojky....co se tim da udelat ( vymenit celou prevodovku, opravit stavajici??????) diky za odpoved

06.06.2006 | 17:39:47 |  Reagovat