Rok výroby:2000Typ motoru:1.6 VVTiStav km při koupi:80 000 kmStav km nyní:104 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:20. 8. 2008
Prasknutá hadica chladiacej kvapaliny medzi chladičom a motorom - výmena.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bolo kúpene pred rokom v Nemecku. Som s nim spokojný, je to skvelé autíčko. Jediné, čo mi vadí a na čo by som chcel upozorniť je zvýšená spotreba oleja, cca 0,7 - 1L / 1000km.
Na rôznych fórach som sa dočítal, že motory 1.6VVTi zo začiatku výroby a montáže po facelifte v roku 2000, mali s týmto problém. Preto pri kúpe tohto auta doporučujem orientovať sa na neskorší rok výroby, kedy už tento problém odstránili.
6-stupňová prevodovka je výborna vec, sem tam trocha nepresné radenie - niekedy je ťažšie zaradiť 2ku.
Inak je je to výborné autíčko, dobre sedí na ceste, dobrá aerodynamika, dobrá spotreba, (moja min. cca 5,7L/100km - pri cca 110-120km/h, max mesto cca 8,1L/100km). Celkom poteší veľký kufor, ktorý je dobre dostupný cez veľké dvere.
Jojo, pry jakasi "ovalita valcu" a souvisi to se slitinou bloku motoru a evropskou normou na obsah siry v benzinu. Zkratka si to po case zacne brat vic oleje, vymena pistnich krouzku pomuze jen na par tisic km. Je potreba s tim pocitat. Pomohlo mi, kdyz mi po vymene oleje nalili nejakej tesnici (ci co) survajs s olejem do motoru, pak spotreba klesla na par deci na tisic Km (vim, furt vic jak nedolivat do dalsi vymeny). Jinak ale pojezdeni, dynamika super a samo povedenej japonec (made in belgium). Pred tim jsem mel Hyundai Accent o dva roky starsi a prijde mi, ze to je takovej koncernovej bratranec i kdyz to tak neni (absolutne bezporuchovy vozidlo s dobrym podvozkem, dily v motoru stejny jako pro toyotu corollu stejnyho objemu a dokonce i nominalni vykon na kone stejnej)
Já mám r. 2003, 1.6 VVT-i a dolívám asi tak dvě deci oleje za celý interval výměny ( 15 000km). A i kdybych nedolil, hladina stejně neklesne pod rysku min. Možná u r. 03 byl už tento problém odstraněn.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Corolla
az na olej je to ok
Jojo, pry jakasi "ovalita valcu" a souvisi to se slitinou bloku motoru a evropskou normou na obsah siry v benzinu. Zkratka si to po case zacne brat vic oleje, vymena pistnich krouzku pomuze jen na par tisic km. Je potreba s tim pocitat. Pomohlo mi, kdyz mi po vymene oleje nalili nejakej tesnici (ci co) survajs s olejem do motoru, pak spotreba klesla na par deci na tisic Km (vim, furt vic jak nedolivat do dalsi vymeny). Jinak ale pojezdeni, dynamika super a samo povedenej japonec (made in belgium). Pred tim jsem mel Hyundai Accent o dva roky starsi a prijde mi, ze to je takovej koncernovej bratranec i kdyz to tak neni (absolutne bezporuchovy vozidlo s dobrym podvozkem, dily v motoru stejny jako pro toyotu corollu stejnyho objemu a dokonce i nominalni vykon na kone stejnej)
10.01.2011 | 22:23:41 | xxx Reagovat
olej
Já mám r. 2003, 1.6 VVT-i a dolívám asi tak dvě deci oleje za celý interval výměny ( 15 000km). A i kdybych nedolil, hladina stejně neklesne pod rysku min. Možná u r. 03 byl už tento problém odstraněn.
23.02.2009 | 22:25:35 | cimik Reagovat
presne tak
presne tak s tym olejom je to pravda
23.10.2008 | 21:13:18 | spendlik Reagovat