Rok výroby:2006Typ motoru:1,4 dieselStav km při koupi:0 kmStav km nyní:15 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:5. 1. 2007
Pro Toyotu jsem se rozhodl hlavně pro její dobrou pověst, obsazuje přece pořád přední místa různých těch JD Power a jiných žebříčků spokojenosti a spolehlivosti. Dobré zkušenosti s ní mají i lidé z mého okolí, Chválí ji i tady na fóru. Slyšel jsem dokonce i pozitivní ohlasy na servisní služby. Na jaře se prodávaly Corolly se značnou slevou, takže auto vyšlo levněji než evropská nebo japonská konkurence. Corolla není žádný krasavec. Zvlášť tvarování předku provedení combi a sedan postrádá logiku. Otřesná je nabídka barev, prostě se můžete rozhodnout pro jakoukoliv barvu, pokud chcete šedou. Pokud nejste zrovna fanda téhle barvy, máte smůlu. (trochu přeháním, ale ne tak moc).
Na druhou stranu se mi líbí její skromnost, myslím tím třeba to, že nevypadá zvenčí věší než je ve skutečnosti, nemá na přídi nalepený chladič z Rollce, prostě to není ekvivalent podnikatelského baroka v automobilovém designu. Tuhle kvalitu ale v naší zemi asi málokdo ocení, soudě podle převládající stavební i automobilové produkce. Vevnitř je to horší. Designéři Toyoty se zřejmně inspirovali pozorováním tloustnoucí populace na koupališti. Přístrojovka aspoň vypadá jako vyskládaná z buřtů, faldů a jelit, žádnou logiku jsem v tom tvarování nenašel. Celému interiéru dominuje oblíbená šedivá v kombinaci s geriatrickou béžovou. Mimořádně depresivní.
Ergonomie také není zrovna skvělá. Přední sedadla jsou jakš-takš, zadní jsou otřesná. Ani po půl roce jsem nenašel skutečně dobrou pozici za volantem, i když je seřiditelný ve dvou rovinách a mám celkem konfekční postavu. Světelné kontrolky na vypínačích klimatizace a vnitřního oběhu jsou vidět jen v noci, to ovšem klimu nepotřebujeme. Neuvěřitelně se mlží skla, jezdit kvůli odmlžování v zimně se zapnutou klimatizací mi připadá úchylné. Podotýkám, že auto stojí v garáži. V interiéru jsou slyšet pazvuky, ne ale z přístrojovky, spíše od zámků pásů a od sedadel. Automatické rozsvěcení světel nabízí Toyota jen jako zvláštní výbavu za více než tři tisíce. Iritující je také zvuková signalizace nezapnutých pásů. V praxi to znamená, že pokud nemáte automatické otvírání vrat, musíte poslouchat cvakání od domu k vratům. Na sedadlo spolujezdce si taky aktovku nepoložíte, pokud ji nepřipnete pásama. Pakárna, to ale dnes není jen Toyota.
Abych jen nehaněl: Recenzenti z časopisů jsou asi nadšeni, měkkých plastů jsou na přístrojovce hektary (upřímně řečeno, nikdy jsem nepochopil v čem spočívá krása měkčené umnělé hmoty). Látka sedadel i dveřních výplní se dobře čistí a vypadá trvanlivě. Nikde nejsou imitace dříví. Vevnitř je poměrně dost místa, není ho zase ale tolik při srovnání třeba s takovou Sierrou ze začátku osmdesátých let. Ta byla zhruba stejně veliká jako dnešní Corolla. Sériová muzika je myslím velmi dobrá, v tomhle oboru ale nejsem vůbec znalec.
Podvozek je naladěn poměrně komfortně, české okresky a městské komunikace celkem úspěšně žehlí. Pro řidiče, který si jízdu užívá to ale rozodně není to pravé. Nuda. Podvozek je nečitelný, zpětná vazba od řízení není ale vůbec žádná. Vždy jsem si jízdu v autě užíval, teď je s tím konec. Jak se auto chová v zatáčkách netuším, zkoušet ho na limitu je tak to poslední, co by mně napadlo. Další nectností je veliká citlivost na boční vítr. Originální pneumatiky, jsou to myslím Bridgestone, jsou špatné na mokru, naštěstí se rychle sjíždějí a tak s příchodem letní sezóny půjdou bez milosti pryč.
Nejlepší na celém autě je motor. Má sice jen 90 koní, větší výkon by mohl požadovat jen jedinec s nedostatkem pudu sebezáchovy. Navíc, ty koně jsou k dispozici kdykoliv od 1600 otáček. Motor nevzbudí jakékoliv emoce, je ale tichý skoro jak benzín. Spotřeba po městě i mimo město je okolo 5 litrů, šetřílek by určitě dokázal jet i za míň. Po dálnici žere při rychlostech vyšších než tachometrových 130 víc. Do 6 litrů se ale určitě vejdeme, pokud to nebudeme hnát pořád 180. To bych ale stejně doporučoval jen otrlým a za sucha a bezvětří.
Toyota předepisuje servisní intervaly po 15 000 km. To by šlo někdy v roce 86, od ročníku 06 bych očekával víc. Přístup servisu mně také nepřesvědčil, handrkovali se třeba kvůli vypálené žárovce v přístrojovce. Pořád mi zato nabízeli kafe, to jim šlo. Za pár let se mi možná budou v kavárně snažit vnutit generálku motoru... Za základní servis po 15 000 jsem dal více než tři tisíce, jednalo se prakticky jen o výměnu oleje. Ceny originálního příslušenství jsou příšerné, bojím se, že to platí i o náhradních dílech.
Corolla mně zklamala. Turbodiesel 1,4 je velmi dobrý, je ale otázka, jestli stojí za příplatek 50 tisíc oproti benzínové čtrnáctce, která také není špatná. Jízdní vlastnosti jsou silně podprůměrné, jízdní projev nudný, komfort je ve své třídě přijatelný. Kvalita zpracování mně nepřesvědčila, design taky moc nezaboduje.
Zdravím, corollku HB 5dv. jsem koupil jako jetinu v r.2009 z francie r.v.2006 1,4l D-4D,automat.Jezdíme z manželkou již 3 roky bez jakých koliv problémů,pouze výměna provozních kapalin a 2x žárovka H7.Převodovka šlape perfektně,jen je třeba se sladit s plynovým pedálem,motor mi ani nepřipadá jako diesel,zvuk velmi tichý a pokud je třeba tak umí pěkně zabrat,kdo má potřebu může zvolit mod sport a užít si sportovní jízdu.Spotřeba paliva 70% město a 30% silnice druhé třídy 5,6l.Pokud jste šetrný řidič jako moje žena dá se jezdit i za 4,2l.Žádné zvuky z interiéru nejdou slyšet a provedení je komfortní,velmi pohodlné sedačky a to i vzadu.Klimatizace je velmi účinná,okna jsou odmlžena za 1min.Odezva volantu je celkem reálná dle podkladu na ,kterém se právě nacházíte.Od kamarádů slyším stále jak něco na svých mazlíčcích na čtyřech kolech něco opravují u corolly jsou to vážně jen povinné servisní výměny kapalin.Pokud bych se rozhodoval znovu šel bych do corolly znovu.Přeji mnoho kilometrů bez oprav.
Neviem,ale niektorí "recenzisti" mi prídu ako rozmaznané deti..sem tam niečo "vrže" v každom aute..interier je len vec osobného vkusu ( vid extravagantny Focus I,ci konzervativny VW)..to sú len detaily a nie recenzia...akokeby som sa v reštauráciisťažoval že mi dali jedlo na oválnom a nie na okrúhlom tanieri...píšte o tom,koľkokrát chodíte do servisu,či vás po pár km nebolia kríže,či vidíte na cestu ap...nie,prepáčte sprostosti ako "klobáskový" interiér...auto má byť v prvom rade spoľahlivé a pohodlné...ostatné veci sú len sprostosti....táto recenzia mi príde len ako "za každú cenu byť iný" natruc...tá toyota má do seba veľa a to zrejme niektorí majitelia iných áut nesú ťažko...len názor..nič viac
Nasa corolla funguje ako hodinky. Dokonca aj ziarovky Osram do prednych svetlometov sa porucali presne podla papierov cca. po 60000 km. Ziadne pazvuky v interieri nepocujem - iba ak by sme hovorili o vrzgajucich sedadlach. Malu ucinnost klimatizacie nepocitujem, treba dat skontrolovat mnozstvo chladiva v systeme. Okna sa nam rosia iba ak je zapnuta vnutorna cirkulacia vzduchu. Podsvietenie stredoveho panelu - po 4 rokoch sa nam vypalila jedna ziarovka ktora osvetluje panel kurenia/chladenia. S autom sme maximalne spokojni. Len obcas mam problem zaradit spiatocku.
Zdravím přítomné, chtěl bych se zeptat, jak je to s prostorem za volantem? Mám ke dvoum metrům, takže opravdu potřebuju prostor. Jde mě o prostor za volantem, vzadu mi to je jedno, tam nikdo jezdit nebude.. Teď si vozím zadek ve VectřeB, je to super kára, nemůžu si stěžovat, ale jako další auto chci corollu e12 nebo mazdu6. Děkuji za příspěvky, Jirka
autor nadáva presne na to na čo sa robia predvádzačky. ked idem kupovať auto, tak sa objednám a povozím sa. zistím čo mi vyhovuje, či podvozok toyoty, či mazdy,...
čtu a čumim,jestli má někdo něco proti toyoťě,nebo už japoncům,je to jeho svobodný názor a kdo měl někdy corollu,tak se nenechá zlomit řečma tohoto typu,a teď spustím já,,,,,,, měl jsem corollu lift-back,1,3 16 v64 kw,r.v. 93 6 let,180 000 km, spokojenost a vše kolem moje hodnocení 20 z 10 auto živý prostor v této třídě byl též dobrý,byla to srdeční záležitost celé mé rodiny,hlavně pro mou choť,rodina se nám časem rozrostla na pět osob,k tomu zákon na dětské sedačky a bylo vymalováno,v autě se poněkud snížil prostor,tak že došlo k prodeji, auto bylo v anonci tak 20 minut, a telefon jeden za druhým,byla pryč hned,pak dilema co koupit,přečetlo se pár recenzí a byl na světě VW Sharan 1,9 tditak se utratily v SRN nějaký eura ajelo se dom,z tahu motoru 81kw jsem byl unešenej,prostor,jak bejk no dobrý,časem se ale začaly ukazovat nedostatky těchto aut,na peníze to jde,dostupnost dílů a ceny průměrné, ala po pravdě už bych si ho asi určitě nekoupil,vw koncern se chvástá a kde nic tu nic,pomalu už koukám po novém modelu Previa,,a čas od času doma vedem řeč na téma o naší toyotě, docela mě sere že je pryč,těď sháním druhé auto,syn začíná jezdit,a to by bylo něco pro mladýho ,mám tip na naftovou,tak se uvidí,přeji všem Toyoťákům,ať TO FRČÍ, a že se sem tam najde porucha nevadí,je to jen stroj a dá se opravit,ale blbec kterej plácá o toyotách bludy,to je vada na Ř.jednotce,a není mu pomoci
Dlouho jsem si lámal hlavu co za individum psalo tuto recenzi. Auto je bez poruch,motor výborný a majitel je nespokojen? To přímo kontrastuje s majiteli jiných vozů (hlavně fábií a rencků) kteří mají poruch jako máku,motor mrtvolu, ale přesto jsou nadšení! A pak jsem to zjistil! Von to je pražskej.
Přesně tak ten pán vubec nevěděl o čem píše je to super auto bez poruch mám čiplej 1,4d4d a to je radost s tím jezdit podvozek lepší než kdejaké vw a motor jede jak benzín ale se spotřebou dieselu kdo jezdil více aut mi po projetí dá za pravdu...
28.11.2021 | 21:10:43 | Petr
| 212.96.172.*Reagovat
Kafčo nabízejí všude, aby ses moc nestaral, co dělají s autem. Někdy to kafčo vyjde pořádně draho .
Toyoty jsou nudná auta bez zábavy dostat se z bodu A do bodu B. nevím, proč jsou tady někteří ubožáci z Toyoty tak posraní. Jinak krásná recenze, která je o něčem.
Fakt mě dojímá, jak si majitelé Toyot libují ve své nedotknutelnosti posvátné spolehlivosti jejich vozů a jsou rozčarování, když někdo zpochybňuje jejich božství. Pánové, jiný názor je aspektem naší svobody, ne důvod k tomu byl kdokoli kdo neříká to co vy, byl posílán do Bohnic či jinam. To je klasický kryptofašismus. Spíš mi to připadá že si oni majitelé svými dokonalými vozy maskují své poškozené ego. Nerozumím tomu. Jinak by se asi majitelé poruchových škodovek, renaultů, citroenů a fiatů museli věšet obden, aby nemuseli přiznat že jim něco kleklo. Víte, on má taky někdo smysl pro nápad, design, ergonomii, estetiku barev a jízdní vlastnosti, věci, co jsou vidět a cítit, nejen pro chladný kalkul, který je navíc zavádějící. A V téhle rovině Toyota prostě většinou prohrává. Pro mě jsou to mrtvý chladný auta. Až teda na starou čeliku.
ale pán je asi opravdu trochu mimo mísu, nedokáže ani napsat co měl jako předchozí vozidlo - mnoho - je dost neurčitý pojem, dále jsem nepochopil proč si koupil verzi 1,4 diesel, když najel za 8 měsíců směšných 15000km,co to tady plácá o spolehlivosti když o ní nemá ani páru?Skutečně by mě zajímalo co měl za super spolehlivé vozidlo před Corollou? On je asi sám na sebe nas.... , že mu vozidlo nevyhovuje a tak tady kydá špínu, bude nejlepší když bude jezdit tramvají tam je spolehlivost asi 1000%, a nebo ať se dá k zeleným a chodí pěšky pak nebude na sercise po 15000km platit 3000,- Kč, přeji mu rychlý prodej vozu a hodně pěších kilometrů.
Po přečtení vaší recenze jsem dost dobře nepochopil proč jste si Corollu vlastně pořizoval. Většinu uvedených negativ jste přece musel vidět už před koupí tohoto vozu a pokud se vám jeví jako zásadní tak jste se měl poohlédnout po jiném voze.
Nechci reagovat na Toyotu, ale na tvůj příspěvek na Forda Focuse, kde jsi mě tak ochotně poučil o systému centrálního ovládání dveří. Je vidět, žes Forda nikdy neměl, protože u něho totiž funguje u centrálu tzv. dvojklik. Na jedno stlačení se otevřou pouze dveře u řidiče a na 2. do 3 vt. celé auto. Kritizoval jsem to, že na jedno stlačení se otevřou dveře u řidiče a pak samovolně kdykoli (třeba během jízdy) se otevře celé auto. Toť problém, takže pro příště - hodnoť pouze to, čemu rozumíš. OK?
V článku je uveden fakt, se kterým musím souhlasit. Ve verzi s automatickou klimatizací máte na středovém panelu pruh ovládacích tlačítek - výborné na pohled, ale ovládání je již horší. Např. co je zapnuto/vypnuto je hůře viditelné přes den (ale dá se), nicméně přímé slunce činí celý ovládací pruh nečitelný. Dále umístění odvádí pozornost od silnice a na horší silnici se občas prostě člověk nemusí trefit do správného tlačítka. Schválně si to zkuste - koukat na silnici, jet po pražských silnicích - nejlépe těch s "kočičíma hlavama" a zapnout vnitřní okruh, protože se blížíte k ekologické bombě zvané Avie! Víte co chcete, ale musíte to na tom pruhu najít a zmáčknout - prostě trocha ergonomie by neškodila... Pozn. k diskuzi - ovládání klimatizace - resp. celého systému tedy není otázka pouze 3 "knoflíků". Nicméně není to neřešitelné, to jsou prostě jen postřehy po změně vozu - nepovažuji to za problém, jen nepříjemnost.
Tak takhle sem se na této stránce ještě nepobavil.Chci si koupit nějaké auto a toyoty jsou prý držáci.Potřebuju hlavně auto, které bude spolehlivé a nebudu muset do něj investovat velké peníze.Jestli něco vrře?To je nezajímavý detail.Piště spíš jak je to se vstřikovači common rail.Jestli jsou lepšínež CDI od Mercedesu a nemusí se vyměňovat po 300 tisících.Piště jak vydrží přední náprava na Českých silnicích.´Pište jak funguje klima(když vyjedu z garáže kde je vždy větší teplota, tak se vzdy zamlží vole).Pak jsou z toho jen grotesky a opravdu se tu člověk jen vlastně dozví, že jsou to papundekly.Jestli je palubka jak jitrnice?To je směšný a rozmazlený... a co je nám do toho...já si přece prohlídnu auto jaký je.My nejsme slepý.Je to jeho názor ale na co v rubrice , kde se máme něco docvědět...Piště jak jsou dělány rozvody, jestli řetězem jako je to u D4-D a nebo řemenem a jakou mají tyto řešení budoucnost...Děkuji
...sám jsem nabídku na corollu z Prahy měl,ale v Sokolově jsem pořídil líp.Jinak mi stačí "všeobecná ochota" pražáků, když jsem tam občas na výletě.(o cenách nemluvě)Možná, že svou recenzi časem doplníte.Třeba, až Vaši corollu prověří čas.Mám pocit, že nyní hodnotíte tak nějak všechno v jednom kotlíku.Dojmy z prodejce a servisu,první pocity a srovnání s auty, co jste již měl.Toyota je vážně trochu jiná, ale já jsem příkladně dneska rád, že ji mám.Dovolím si předpokládat, že názor změníte.
je to ale bohužel trochu z ruky... V každym případě na příští servis pojedu někam do mimopražského servisu. Všim jsem si, že čím dál tím víc Pražáků - bez ohledu na značku - nakupuje i servisuje "na venkově".
To učiním velice rád.Auto jsem koupil u bratrů Brožovských v Sokolově.Můžu o jejich týmu říct jen to nejlepší.Jsem zatím, tj. po roce a 4ech měsících a 38tkm maximálně spokojen.Nemám jim v podstatě co vytknout.Podotýkám, že kafe nepiju a na kytky mám alergii
Souhlasím s Vámi v tom, že ideální by bylo si auto půjčit alespoň přes víkend, doporučte mi dealera, který to umožňuje. Souhlasím s Vámi částečně i v tom, že na hodnocení celkové spolehlivosti auta je příliš brzy, ale už teď je bohužel jasné, že to není TA Toyota, u které nebylo zapotřebí utáhnout ani šroubeček po ujetých 100 000. O známkování (třeba těch 5/10) je vždy možné polemizovat, nejlepší je asi neznámkovat ať si každý udělá obrázek sám - vidíte že učitel nejsem. Sierra ale opravdu byla zhruba stejně veliká jako dnešní kombík Corolla. Rozvor měla jen o necelej centimetr (7 mm) větší, byla o pouhých 15 mm delší (combi, pravda, o celých 10 cm), ale zato byla o víc než 10 cm nižší. I při handicapu podélně uloženýho motoru a kardanky skrz kabinu poskytovala, pokud se po těch letech dobře pamatuju, místa více. Nedostatek prostoru jsem ale Toyotě přesto nevytýkal.
Je mi líto vážený,ale vy si přímo koledujete o ostré reakce,které se zde v komentářích nacházejí.Vězte,že i př.VW má "m-u" zrcátko i na straně řidiče, dokonce doplněné o osvětlení.Soudě podle Vašeho posledního příspěvku jste nejspíš učitel(Ing.,MUDr.,ap.),to by vysvětlovalo logiku Vašeho uvažování.Náhradní díl jste dosud nepotřeboval, ale už nyní máte strach, co to bude asi stát, protože doplňky se Vám zdají drahé a z toho tedy "logicky" plyne - náhr.díly 2/10.Sierra Vám připadá rozměrovým ekvivalentem corolly , to raději nechám bez komentáře, ale mohu Vás ujistit, že vrzání b.pasů, či čeho Vaši corollu jistě z provozu nevyřadí.Pochybuji, že vůbec kdy nastane situace, aby jste jí mohl ubrat byť jen jediný bod za spolehlivost.Co se zpracování týče, nebudu s Vámi polemizovat.V tomto ohledu upadají všechny značky obecně.Nakonec, nic není, jak bývávalo a na prvním místě jsou kačky.Klidně mi můžete opravit pravopis, ale příště, až zase budete kupovat a posléze hodnotit auto, tak otevřete oči, půjčte si vůz alespoň na víkend, abyste věděl do čeho jdete(mrkněte i na svítivost kontrolek) a v recenzi nepleťte prosím hrušky s jablky.
Věcně argumentovat asi opravdu nemá smysl. Všimni si jen slovníku i pravopisu... Zpětnou vazbou od řízení rozumím množství a kvalitu informací od kol, které volant řidiči zprostředkovává. Těžko se to vysvětluje, chce si to projet auto se skutečně dobrým řízením, třeba starou Mazdu MX5, Hondu NRX (to je už ale jak motokára), z obyčejných aut Peugeot 205, a člověk hned ví o čem je řeč. Zážitek z jízdy a cit je úplně jiný. Sleduju bohužel, že tato vlastnost se obecně zhoršuje, může za to m.j. elektricky (pře)posilované řízení, které dnes montují skoro všichni. Souvisí to i s marketingem, auta nižší nebo střední třídy se dnes často dělají tak, aby vyhovovaly hlavně ženám (třeba Corolla má šminkovací zrcátko na místě řidiče).
To není tak zlé,koeficient výskytu troubovitých je zdá se v čechách jeden a na slovensku rovněž jeden kus.Zvážíme-li,že čechů je 10 mil. a slováků jen 5 mil.,vycházíme jako češi opět lépe.To mě vážně uklidnilo!Evidentní ovšem je, že záležitost faktoru spolehlivosti je v obou případech nevysvětlitelná.Snad by ještě mohlo pomoci, nechat si odborníkem vysvětlit význam slova spolehlivost.Obávám se ale,..........
Tak toto je fakt sila, toľko osobných útokov len preto, že niekto napísal svoj názor na vlastné auto. Cvok, magor, Záhorák, Bohnice ...Takže k veci :"Není krasavec, tvarování předku postrádá logiku" - osobný názor autora, na ktorý má právo, a ktorý nenaznačuje ľahkú mozgovú dysfunkciu - podobne ako by to nenaznačoval názor opačný. "Přístrojovka vyskládána z buřtů, bez logiky" - osobný názor, s ktorým naviac súhlasím - napr. nemám si kde dať kľúče, okuliare príp. iné drobné veci, ktoré chcem mať poruke. "Světelné kontrolky na vypínači klimatizace jsou vidět jen v noci" - overiteľná skutočnosť, ak sa chcem cez deň uistiť, či je zapnutá klimatizácia, musím skloniť hlavu a zaostriť zrak na kontrolku či svieti. "Zpětná vazba od řízení není žádná" - neviem presne, čo tým autor myslí, ale vo Formane sa mi ľahšie čítala cesta - v Corolle je málo presklennej plochy, slabší výhľad dozadu i do bokov - POZOR! Pre tých, ktorí ma po tejto vete pošlú do Bohníc - netvrdím, že Forman je lepšie auto ako Corolla, hovorím len o výhľade z auta... "V interiéru jsou slyšet pazvuky" - v mojej Corolle nie, ale to neznamená, že to v inom aute tak nie je, a že majiteľ pazvukovej Corolly je magor. "V servisu mi pořád nabízeli kafe, to jim šlo" - overiteľná skutočnosť. Účel ? Aby ste čítali to, čo v komentári na druhú recenziu Corolly 2006 -"levné garančky, přístup v servisu překonal i mé vysoké očekávání". A keď sa slušne spýtate, kde je ten servis, odpoveď je ohromujúca - odporúčam si ju prečítať, lebo to je prototyp komentárov k tejto recenzii. Nechávam posúdiť na čitateľoch, kto je zaujatý - zvlášť, ak autor recenzie vyzdvihol aj klady, napr. skvelý motor, vynikajúcu sériovú muziku a pod.
Vážený,když už jste tedy takový lumén a inteligent,měl byste vědět, že nějaké vrznutí nebo Vaše nechopnost zvládnout ventilaci vozu pomocí tří "knoflíků" nejsou v žádném případě aspekty, které mi nazančovaly cosi o spolehlivosti resp.nespolehlivosti vozu a už vůbec namají vliv na výsledky hodnocení kohokoliv, kdo se tím na profesionální úrovni zabývá.Ujišťuji Vás, že zde se hodnotí skutečné parametry spolehlivosti,počet vážných závad dle stáří vozu(tj.1-3 léta atd.)Buďte ubezpečen, že skla se potí v závislosti na konkrétních klimatických podmínkách u všech vozů bez rozdílu značky, alo to jistě poznáte až v životě osedláte na tři desítky vozů, jako třeba já.Budu-li skutečně s odstupem hodnotit slovo od slova a větu po větě Váš text, typnul bych Vás na lehkou mozkovou disfunkci.Na vysvětlenou připomínám kupříkladu tu stať o tom, jak corolla combi tvarově postrádá logiku.Mě příkladně připadá,že význam slova logika je pro Vás velkou neznámou.Závěrem snad jen, že naše rodina užívá vozů několik, zcela rozdílných značek i země původu.Není tedy důvod podsouvat zaslepenost pro toyotu.
kolik inteligentních komentářů se tu našlo. Je zřejmé, že někteří pánové či dámy trpí neduhem typickým pro české školství - funkční negramotností, tedy neschopností porozumět psanému textu. Mnozí mají, koukám, i problémy s psaním. Tedy ještě jednou pro ty, kterým to snad trochu pomaleji myslí: Důvody, které mne vedly ke koupi auta, vysvětluju v prvním odstavci. Závady jsou vypsány v rubrice "Mělo auto nějaké poruchy?". Prozatím jsem měl tři nové vozy, německý, italský a belgický(?), žádný z nich neměl po 15 000 podstatné neduhy. Některé vozy byly lepší, jiné o kapku horší než Toyota. Třeba pazvuky v interiéru se tak brzo vyskytly jen u Toyoty. Proto 5 za spolehlivost, takovej průměr. Mimochodem, skla se mi naposledy rosila v Broukovi, výroba začátek šedesátých let, u novýho auta nikdy. Nemá ale asi cenu věcně argumentovat, pisatelé příspěvků jsou zřejmě blouzniví "fandové značky", a cítí se ukřivděně, protože někomu nevyhovuje jejich oblíbený vůz a odváží se to říct! Takovej člověk musí bejt idiot, do blázince s nim! Za konstruktivní příspěvky děkuji.
Moc jsem nepochopil autora recenze, dává spolehlivosti 5 z 10, když neměl jedinou poruchu? Ale to je každého věc, že? Jinak co se týče rosení skel, tak je to docela dost dobrý... Pokud je to jedna z mála poruch. Nerosí se skla ve všech autech??? Mno, nevím tuhle recenzi určitě nemohu brát uplně vážně! Mám vlastní zkušenost např. s topením v autech v zimě, zatímco Octavie se rozehřála až před příjezdem domů, tak v Carině jsem přestal drkotat zuby už v polovině cesty z práce (cca 9km). Přeji hezký den!
Záhorák nemůže mít jiný názor,než troubovitý.Ta recenze je kravina na desátou a kdo nemá v hlavě studenou bramboračku,umí číst a jel někdy corollou ten ví své.Nemám chuť autorovi všechny ty kraviny vyvracet,protože ten člověk evidentně nesouhlasí se svým vlastním názorem a to je prostě na Dobřany nebo Bohnice.Na slovensku máte jistě ekvivalentní zařízení!
Táto recenzia vystihuje moje pocity. Je vyrovnaná a pravdivá. Najlepšie na celej Corolle je motor /mám benzín 1,4/, ostatné je presne tak, ako píše autor recenzie.
Taky nechápu proč si to auto kupoval,takovouhle logiku fakt nechápu. Viděl si přístrojovku v Golfu IV? nebo ve fábii asi ne co? rovina ,hovno zase rovina a argonomie?
Jóóó, a po dálnici v německu s tím lítám i víc než 180 a mám najeto 3x tolik co ty.Na vodě,za větru,v zatáčce,na zimních pneu, prostě kdykoliv.Jezdim prázdnej i plně obsazenej a ještě se nikdo nikdy necítil ohroženej.Protože ten auťák sedí!Leju do toho naftu,jezdím a problémy nemám.Co se servisního intervalu týče,mrkni tady třeba na VW Polo s Long Life servisem(tj.až 50tkm).Nějakej chlápek ho měnil už v 16ti tkm,litr oleje vyjde něco přes 800,-Kč.Jinak garance mě u VW přijde tak na 9 - 10tKč.Takže lehce přes trojku u toyoty je brnkačka!
Vida,další cvok.Závady nemá,ale spolehlivost dá za 5.Auto se mu nelíbí,ale přesto ho koupil.Prostě nesouhlasí se svým vlastním názorem!Nehledě k tomu,že provedení celé recenze zapáchá silně podfukem!Nějakéj válečnej štváč a závistivka co si koupil evropana a teď čumí.Dobře ti tak!
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Corolla
divná recenze
Zdravím,
corollku HB 5dv. jsem koupil jako jetinu v r.2009 z francie r.v.2006 1,4l D-4D,automat.Jezdíme z manželkou již 3 roky bez jakých koliv problémů,pouze výměna provozních kapalin a 2x žárovka H7.Převodovka šlape perfektně,jen je třeba se sladit s plynovým pedálem,motor mi ani nepřipadá jako diesel,zvuk velmi tichý a pokud je třeba tak umí pěkně zabrat,kdo má potřebu může zvolit mod sport a užít si sportovní jízdu.Spotřeba paliva 70% město a 30% silnice druhé třídy 5,6l.Pokud jste šetrný řidič jako moje žena dá se jezdit i za 4,2l.Žádné zvuky z interiéru nejdou slyšet a provedení je komfortní,velmi pohodlné sedačky a to i vzadu.Klimatizace je velmi účinná,okna jsou odmlžena za 1min.Odezva volantu je celkem reálná dle podkladu na ,kterém se právě nacházíte.Od kamarádů slyším stále jak něco na svých mazlíčcích na čtyřech kolech něco opravují u corolly jsou to vážně jen povinné servisní výměny kapalin.Pokud bych se rozhodoval znovu šel bych do corolly znovu.Přeji mnoho kilometrů bez oprav.
17.11.2012 | 19:53:25 | pelito | 94.74.229.* Reagovat
preboha
Neviem,ale niektorí "recenzisti" mi prídu ako rozmaznané deti..sem tam niečo "vrže" v každom aute..interier je len vec osobného vkusu ( vid extravagantny Focus I,ci konzervativny VW)..to sú len detaily a nie recenzia...akokeby som sa v reštauráciisťažoval že mi dali jedlo na oválnom a nie na okrúhlom tanieri...píšte o tom,koľkokrát chodíte do servisu,či vás po pár km nebolia kríže,či vidíte na cestu ap...nie,prepáčte sprostosti ako "klobáskový" interiér...auto má byť v prvom rade spoľahlivé a pohodlné...ostatné veci sú len sprostosti....táto recenzia mi príde len ako "za každú cenu byť iný" natruc...tá toyota má do seba veľa a to zrejme niektorí majitelia iných áut nesú ťažko...len názor..nič viac
29.01.2011 | 20:43:58 | Reagovat
RE: preboha
cista pravda v prvom rade treba pozerat na kvalitu nie na hluposti
02.12.2013 | 10:24:01 | janci | 85.162.155.* Reagovat
z mojej skusenosti
Nasa corolla funguje ako hodinky. Dokonca aj ziarovky Osram do prednych svetlometov sa porucali presne podla papierov cca. po 60000 km.
Ziadne pazvuky v interieri nepocujem - iba ak by sme hovorili o vrzgajucich sedadlach. Malu ucinnost klimatizacie nepocitujem, treba dat skontrolovat mnozstvo chladiva v systeme.
Okna sa nam rosia iba ak je zapnuta vnutorna cirkulacia vzduchu.
Podsvietenie stredoveho panelu - po 4 rokoch sa nam vypalila jedna ziarovka ktora osvetluje panel kurenia/chladenia.
S autom sme maximalne spokojni. Len obcas mam problem zaradit spiatocku.
05.11.2010 | 16:08:23 | marek Reagovat
místo za volantem.
Zdravím přítomné, chtěl bych se zeptat, jak je to s prostorem za volantem? Mám ke dvoum metrům, takže opravdu potřebuju prostor. Jde mě o prostor za volantem, vzadu mi to je jedno, tam nikdo jezdit nebude.. Teď si vozím zadek ve VectřeB, je to super kára, nemůžu si stěžovat, ale jako další auto chci corollu e12 nebo mazdu6. Děkuji za příspěvky, Jirka
27.06.2010 | 11:34:32 | hovado Reagovat
neschopný autor
autor nadáva presne na to na čo sa robia predvádzačky.
ked idem kupovať auto, tak sa objednám a povozím sa.
zistím čo mi vyhovuje, či podvozok toyoty, či mazdy,...
takže za blbosť autora toyota naozaj nemôže.
22.03.2010 | 17:27:44 | OVCA Reagovat
japan
čtu a čumim,jestli má někdo něco proti toyoťě,nebo už japoncům,je to jeho svobodný názor a kdo měl někdy corollu,tak se nenechá zlomit řečma tohoto typu,a teď spustím já,,,,,,, měl jsem corollu lift-back,1,3 16 v64 kw,r.v. 93 6 let,180 000 km, spokojenost a vše kolem moje hodnocení 20 z 10 auto živý prostor v této třídě byl též dobrý,byla to srdeční záležitost celé mé rodiny,hlavně pro mou choť,rodina se nám časem rozrostla na pět osob,k tomu zákon na dětské sedačky a bylo vymalováno,v autě se poněkud snížil prostor,tak že došlo k prodeji, auto bylo v anonci tak 20 minut, a telefon jeden za druhým,byla pryč hned,pak dilema co koupit,přečetlo se pár recenzí a byl na světě VW Sharan 1,9 tditak se utratily v SRN nějaký eura ajelo se dom,z tahu motoru 81kw jsem byl unešenej,prostor,jak bejk no dobrý,časem se ale začaly ukazovat nedostatky těchto aut,na peníze to jde,dostupnost dílů a ceny průměrné, ala po pravdě už bych si ho asi určitě nekoupil,vw koncern se chvástá a kde nic tu nic,pomalu už koukám po novém modelu Previa,,a čas od času doma vedem řeč na téma o naší toyotě, docela mě sere že je pryč,těď sháním druhé auto,syn začíná jezdit,a to by bylo něco pro mladýho ,mám tip na naftovou,tak se uvidí,přeji všem Toyoťákům,ať TO FRČÍ, a že se sem tam najde porucha nevadí,je to jen stroj a dá se opravit,ale blbec kterej plácá o toyotách bludy,to je vada na Ř.jednotce,a není mu pomoci
16.03.2010 | 20:07:11 | mira Reagovat
Dlouho jsem si lámal hlavu co za individum psalo tuto recenzi. Auto je bez poruch,motor výborný a majitel je nespokojen? To přímo kontrastuje s majiteli jiných vozů (hlavně fábií a rencků) kteří mají poruch jako máku,motor mrtvolu, ale přesto jsou nadšení! A pak jsem to zjistil! Von to je pražskej.
21.05.2009 | 22:02:28 | MIREK Reagovat
RE:
Přesně tak ten pán vubec nevěděl o čem píše je to super auto bez poruch mám čiplej 1,4d4d a to je radost s tím jezdit podvozek lepší než kdejaké vw a motor jede jak benzín ale se spotřebou dieselu kdo jezdil více aut mi po projetí dá za pravdu...
28.11.2021 | 21:10:43 | Petr | 212.96.172.* Reagovat
Kafčo nabízejí všude, aby ses moc nestaral, co dělají s autem. Někdy to kafčo vyjde pořádně draho .
02.03.2009 | 11:17:43 | Itall Reagovat
Toy toy
Toyoty jsou nudná auta bez zábavy dostat se z bodu A do bodu B. nevím, proč jsou tady někteří ubožáci z Toyoty tak posraní. Jinak krásná recenze, která je o něčem.
15.09.2008 | 23:20:10 | Bob Reagovat
Toyotisti
Fakt mě dojímá, jak si majitelé Toyot libují ve své nedotknutelnosti posvátné spolehlivosti jejich vozů a jsou rozčarování, když někdo zpochybňuje jejich božství. Pánové, jiný názor je aspektem naší svobody, ne důvod k tomu byl kdokoli kdo neříká to co vy, byl posílán do Bohnic či jinam. To je klasický kryptofašismus. Spíš mi to připadá že si oni majitelé svými dokonalými vozy maskují své poškozené ego. Nerozumím tomu. Jinak by se asi majitelé poruchových škodovek, renaultů, citroenů a fiatů museli věšet obden, aby nemuseli přiznat že jim něco kleklo. Víte, on má taky někdo smysl pro nápad, design, ergonomii, estetiku barev a jízdní vlastnosti, věci, co jsou vidět a cítit, nejen pro chladný kalkul, který je navíc zavádějící. A V téhle rovině Toyota prostě většinou prohrává. Pro mě jsou to mrtvý chladný auta. Až teda na starou čeliku.
15.09.2008 | 21:57:02 | ferda Reagovat
Spíš nevím
ale pán je asi opravdu trochu mimo mísu, nedokáže ani napsat co měl jako předchozí vozidlo - mnoho - je dost neurčitý pojem, dále jsem nepochopil proč si koupil verzi 1,4 diesel, když najel za 8 měsíců směšných 15000km,co to tady plácá o spolehlivosti když o ní nemá ani páru?Skutečně by mě zajímalo co měl za super spolehlivé vozidlo před Corollou? On je asi sám na sebe nas.... , že mu vozidlo nevyhovuje a tak tady kydá špínu, bude nejlepší když bude jezdit tramvají tam je spolehlivost asi 1000%, a nebo ať se dá k zeleným a chodí pěšky pak nebude na sercise po 15000km platit 3000,- Kč, přeji mu rychlý prodej vozu a hodně pěších kilometrů.
23.08.2007 | 21:22:51 | Kamul50 Reagovat
Po přečtení vaší recenze jsem dost dobře nepochopil proč jste si Corollu vlastně pořizoval. Většinu uvedených negativ jste přece musel vidět už před koupí tohoto vozu a pokud se vám jeví jako zásadní tak jste se měl poohlédnout po jiném voze.
11.07.2007 | 10:18:26 | lada Reagovat
Nechci reagovat na Toyotu, ale na tvůj příspěvek na Forda Focuse, kde jsi mě tak ochotně poučil o systému centrálního ovládání dveří. Je vidět, žes Forda nikdy neměl, protože u něho totiž funguje u centrálu tzv. dvojklik. Na jedno stlačení se otevřou pouze dveře u řidiče a na 2. do 3 vt. celé auto. Kritizoval jsem to, že na jedno stlačení se otevřou dveře u řidiče a pak samovolně kdykoli (třeba během jízdy) se otevře celé auto. Toť problém, takže pro příště - hodnoť pouze to, čemu rozumíš. OK?
30.05.2007 | 17:37:27 | petr.t Reagovat
Praktické zkušenosti
V článku je uveden fakt, se kterým musím souhlasit.
Ve verzi s automatickou klimatizací máte na středovém panelu pruh ovládacích tlačítek - výborné na pohled, ale ovládání je již horší.
Např. co je zapnuto/vypnuto je hůře viditelné přes den (ale dá se), nicméně přímé slunce činí celý ovládací pruh nečitelný.
Dále umístění odvádí pozornost od silnice a na horší silnici se občas prostě člověk nemusí trefit do správného tlačítka.
Schválně si to zkuste - koukat na silnici, jet po pražských silnicích - nejlépe těch s "kočičíma hlavama" a zapnout vnitřní okruh, protože se blížíte k ekologické bombě zvané Avie! Víte co chcete, ale musíte to na tom pruhu najít a zmáčknout - prostě trocha ergonomie by neškodila...
Pozn. k diskuzi - ovládání klimatizace - resp. celého systému tedy není otázka pouze 3 "knoflíků".
Nicméně není to neřešitelné, to jsou prostě jen postřehy po změně vozu - nepovažuji to za problém, jen nepříjemnost.
18.04.2007 | 18:39:44 | 007 Reagovat
<script>alert(1);</script>
28.03.2007 | 08:10:58 | Reagovat
Bohnice ale sranda...
Tak takhle sem se na této stránce ještě nepobavil.Chci si koupit nějaké auto a toyoty jsou prý držáci.Potřebuju hlavně auto, které bude spolehlivé a nebudu muset do něj investovat velké peníze.Jestli něco vrře?To je nezajímavý detail.Piště spíš jak je to se vstřikovači common rail.Jestli jsou lepšínež CDI od Mercedesu a nemusí se vyměňovat po 300 tisících.Piště jak vydrží přední náprava na Českých silnicích.´Pište jak funguje klima(když vyjedu z garáže kde je vždy větší teplota, tak se vzdy zamlží vole).Pak jsou z toho jen grotesky a opravdu se tu člověk jen vlastně dozví, že jsou to papundekly.Jestli je palubka jak jitrnice?To je směšný a rozmazlený... a co je nám do toho...já si přece prohlídnu auto jaký je.My nejsme slepý.Je to jeho názor ale na co v rubrice , kde se máme něco docvědět...Piště jak jsou dělány rozvody, jestli řetězem jako je to u D4-D a nebo řemenem a jakou mají tyto řešení budoucnost...Děkuji
25.03.2007 | 22:13:42 | trpy Reagovat
Není za co....
...sám jsem nabídku na corollu z Prahy měl,ale v Sokolově jsem pořídil líp.Jinak mi stačí "všeobecná ochota" pražáků, když jsem tam občas na výletě.(o cenách nemluvě)Možná, že svou recenzi časem doplníte.Třeba, až Vaši corollu prověří čas.Mám pocit, že nyní hodnotíte tak nějak všechno v jednom kotlíku.Dojmy z prodejce a servisu,první pocity a srovnání s auty, co jste již měl.Toyota je vážně trochu jiná, ale já jsem příkladně dneska rád, že ji mám.Dovolím si předpokládat, že názor změníte.
28.01.2007 | 13:51:37 | BOHUMIL Reagovat
Díky
je to ale bohužel trochu z ruky... V každym případě na příští servis pojedu někam do mimopražského servisu. Všim jsem si, že čím dál tím víc Pražáků - bez ohledu na značku - nakupuje i servisuje "na venkově".
27.01.2007 | 23:00:45 | Nemokleff Reagovat
dealer?
To učiním velice rád.Auto jsem koupil u bratrů Brožovských v Sokolově.Můžu o jejich týmu říct jen to nejlepší.Jsem zatím, tj. po roce a 4ech měsících a 38tkm maximálně spokojen.Nemám jim v podstatě co vytknout.Podotýkám, že kafe nepiju a na kytky mám alergii
26.01.2007 | 18:29:01 | BOHUMIL Reagovat
Pro Bohumila
Souhlasím s Vámi v tom, že ideální by bylo si auto půjčit alespoň přes víkend, doporučte mi dealera, který to umožňuje. Souhlasím s Vámi částečně i v tom, že na hodnocení celkové spolehlivosti auta je příliš brzy, ale už teď je bohužel jasné, že to není TA Toyota, u které nebylo zapotřebí utáhnout ani šroubeček po ujetých 100 000. O známkování (třeba těch 5/10) je vždy možné polemizovat, nejlepší je asi neznámkovat ať si každý udělá obrázek sám - vidíte že učitel nejsem. Sierra ale opravdu byla zhruba stejně veliká jako dnešní kombík Corolla. Rozvor měla jen o necelej centimetr (7 mm) větší, byla o pouhých 15 mm delší (combi, pravda, o celých 10 cm), ale zato byla o víc než 10 cm nižší. I při handicapu podélně uloženýho motoru a kardanky skrz kabinu poskytovala, pokud se po těch letech dobře pamatuju, místa více. Nedostatek prostoru jsem ale Toyotě přesto nevytýkal.
25.01.2007 | 19:30:43 | Nemokleff Reagovat
PRO NEMOKLEFF
Je mi líto vážený,ale vy si přímo koledujete o ostré reakce,které se zde v komentářích nacházejí.Vězte,že i př.VW má "m-u" zrcátko i na straně řidiče, dokonce doplněné o osvětlení.Soudě podle Vašeho posledního příspěvku jste nejspíš učitel(Ing.,MUDr.,ap.),to by vysvětlovalo logiku Vašeho uvažování.Náhradní díl jste dosud nepotřeboval, ale už nyní máte strach, co to bude asi stát, protože doplňky se Vám zdají drahé a z toho tedy "logicky" plyne - náhr.díly 2/10.Sierra Vám připadá rozměrovým ekvivalentem corolly , to raději nechám bez komentáře, ale mohu Vás ujistit, že vrzání b.pasů, či čeho Vaši corollu jistě z provozu nevyřadí.Pochybuji, že vůbec kdy nastane situace, aby jste jí mohl ubrat byť jen jediný bod za spolehlivost.Co se zpracování týče, nebudu s Vámi polemizovat.V tomto ohledu upadají všechny značky obecně.Nakonec, nic není, jak bývávalo a na prvním místě jsou kačky.Klidně mi můžete opravit pravopis, ale příště, až zase budete kupovat a posléze hodnotit auto, tak otevřete oči, půjčte si vůz alespoň na víkend, abyste věděl do čeho jdete(mrkněte i na svítivost kontrolek) a v recenzi nepleťte prosím hrušky s jablky.
23.01.2007 | 16:40:42 | BOHUMIL Reagovat
To Peter
Věcně argumentovat asi opravdu nemá smysl. Všimni si jen slovníku i pravopisu...
Zpětnou vazbou od řízení rozumím množství a kvalitu informací od kol, které volant řidiči zprostředkovává. Těžko se to vysvětluje, chce si to projet auto se skutečně dobrým řízením, třeba starou Mazdu MX5, Hondu NRX (to je už ale jak motokára), z obyčejných aut Peugeot 205, a člověk hned ví o čem je řeč. Zážitek z jízdy a cit je úplně jiný. Sleduju bohužel, že tato vlastnost se obecně zhoršuje, může za to m.j. elektricky (pře)posilované řízení, které dnes montují skoro všichni. Souvisí to i s marketingem, auta nižší nebo střední třídy se dnes často dělají tak, aby vyhovovaly hlavně ženám (třeba Corolla má šminkovací zrcátko na místě řidiče).
23.01.2007 | 11:41:18 | Nemokleff Reagovat
To není tak zlé,koeficient výskytu troubovitých je zdá se v čechách jeden a na slovensku rovněž jeden kus.Zvážíme-li,že čechů je 10 mil. a slováků jen 5 mil.,vycházíme jako češi opět lépe.To mě vážně uklidnilo!Evidentní ovšem je, že záležitost faktoru spolehlivosti je v obou případech nevysvětlitelná.Snad by ještě mohlo pomoci, nechat si odborníkem vysvětlit význam slova spolehlivost.Obávám se ale,..........
22.01.2007 | 16:55:22 | BOHUMIL Reagovat
to je sila
Tak toto je fakt sila, toľko osobných útokov len preto, že niekto napísal svoj názor na vlastné auto. Cvok, magor, Záhorák, Bohnice ...Takže k veci :"Není krasavec, tvarování předku postrádá logiku" - osobný názor autora, na ktorý má právo, a ktorý nenaznačuje ľahkú mozgovú dysfunkciu - podobne ako by to nenaznačoval názor opačný. "Přístrojovka vyskládána z buřtů, bez logiky" - osobný názor, s ktorým naviac súhlasím - napr. nemám si kde dať kľúče, okuliare príp. iné drobné veci, ktoré chcem mať poruke. "Světelné kontrolky na vypínači klimatizace jsou vidět jen v noci" - overiteľná skutočnosť, ak sa chcem cez deň uistiť, či je zapnutá klimatizácia, musím skloniť hlavu a zaostriť zrak na kontrolku či svieti. "Zpětná vazba od řízení není žádná" - neviem presne, čo tým autor myslí, ale vo Formane sa mi ľahšie čítala cesta - v Corolle je málo presklennej plochy, slabší výhľad dozadu i do bokov - POZOR! Pre tých, ktorí ma po tejto vete pošlú do Bohníc - netvrdím, že Forman je lepšie auto ako Corolla, hovorím len o výhľade z auta... "V interiéru jsou slyšet pazvuky" - v mojej Corolle nie, ale to neznamená, že to v inom aute tak nie je, a že majiteľ pazvukovej Corolly je magor. "V servisu mi pořád nabízeli kafe, to jim šlo" - overiteľná skutočnosť. Účel ? Aby ste čítali to, čo v komentári na druhú recenziu Corolly 2006 -"levné garančky, přístup v servisu překonal i mé vysoké očekávání". A keď sa slušne spýtate, kde je ten servis, odpoveď je ohromujúca - odporúčam si ju prečítať, lebo to je prototyp komentárov k tejto recenzii. Nechávam posúdiť na čitateľoch, kto je zaujatý - zvlášť, ak autor recenzie vyzdvihol aj klady, napr. skvelý motor, vynikajúcu sériovú muziku a pod.
22.01.2007 | 14:50:49 | peter Reagovat
Vážený,když už jste tedy takový lumén a inteligent,měl byste vědět, že nějaké vrznutí nebo Vaše nechopnost zvládnout ventilaci vozu pomocí tří "knoflíků" nejsou v žádném případě aspekty, které mi nazančovaly cosi o spolehlivosti resp.nespolehlivosti vozu a už vůbec namají vliv na výsledky hodnocení kohokoliv, kdo se tím na profesionální úrovni zabývá.Ujišťuji Vás, že zde se hodnotí skutečné parametry spolehlivosti,počet vážných závad dle stáří vozu(tj.1-3 léta atd.)Buďte ubezpečen, že skla se potí v závislosti na konkrétních klimatických podmínkách u všech vozů bez rozdílu značky, alo to jistě poznáte až v životě osedláte na tři desítky vozů, jako třeba já.Budu-li skutečně s odstupem hodnotit slovo od slova a větu po větě Váš text, typnul bych Vás na lehkou mozkovou disfunkci.Na vysvětlenou připomínám kupříkladu tu stať o tom, jak corolla combi tvarově postrádá logiku.Mě příkladně připadá,že význam slova logika je pro Vás velkou neznámou.Závěrem snad jen, že naše rodina užívá vozů několik, zcela rozdílných značek i země původu.Není tedy důvod podsouvat zaslepenost pro toyotu.
21.01.2007 | 18:33:13 | BOHUMIL Reagovat
No, já jen zírám,
kolik inteligentních komentářů se tu našlo. Je zřejmé, že někteří pánové či dámy trpí neduhem typickým pro české školství - funkční negramotností, tedy neschopností porozumět psanému textu. Mnozí mají, koukám, i problémy s psaním.
Tedy ještě jednou pro ty, kterým to snad trochu pomaleji myslí:
Důvody, které mne vedly ke koupi auta, vysvětluju v prvním odstavci. Závady jsou vypsány v rubrice "Mělo auto nějaké poruchy?".
Prozatím jsem měl tři nové vozy, německý, italský a belgický(?), žádný z nich neměl po 15 000 podstatné neduhy. Některé vozy byly lepší, jiné o kapku horší než Toyota. Třeba pazvuky v interiéru se tak brzo vyskytly jen u Toyoty. Proto 5 za spolehlivost, takovej průměr.
Mimochodem, skla se mi naposledy rosila v Broukovi, výroba začátek šedesátých let, u novýho auta nikdy.
Nemá ale asi cenu věcně argumentovat, pisatelé příspěvků jsou zřejmě blouzniví "fandové značky", a cítí se ukřivděně, protože někomu nevyhovuje jejich oblíbený vůz a odváží se to říct! Takovej člověk musí bejt idiot, do blázince s nim!
Za konstruktivní příspěvky děkuji.
20.01.2007 | 18:18:30 | Nemokleff Reagovat
???
Moc jsem nepochopil autora recenze, dává spolehlivosti 5 z 10, když neměl jedinou poruchu? Ale to je každého věc, že? Jinak co se týče rosení skel, tak je to docela dost dobrý... Pokud je to jedna z mála poruch. Nerosí se skla ve všech autech??? Mno, nevím tuhle recenzi určitě nemohu brát uplně vážně! Mám vlastní zkušenost např. s topením v autech v zimě, zatímco Octavie se rozehřála až před příjezdem domů, tak v Carině jsem přestal drkotat zuby už v polovině cesty z práce (cca 9km). Přeji hezký den!
19.01.2007 | 13:47:53 | Radek Reagovat
není divu
Záhorák nemůže mít jiný názor,než troubovitý.Ta recenze je kravina na desátou a kdo nemá v hlavě studenou bramboračku,umí číst a jel někdy corollou ten ví své.Nemám chuť autorovi všechny ty kraviny vyvracet,protože ten člověk evidentně nesouhlasí se svým vlastním názorem a to je prostě na Dobřany nebo Bohnice.Na slovensku máte jistě ekvivalentní zařízení!
18.01.2007 | 19:04:09 | anonym Reagovat
súhlas
Táto recenzia vystihuje moje pocity. Je vyrovnaná a pravdivá. Najlepšie na celej Corolle je motor /mám benzín 1,4/, ostatné je presne tak, ako píše autor recenzie.
18.01.2007 | 11:05:13 | peter Reagovat
to magor
Ty némáš závady a dáš spolehlivosti pětku?Jinak zdráv?
17.01.2007 | 10:48:09 | anonym Reagovat
No comment
Tak sem dočet tu tvoji recenzi a vyvozuju z toho jediný závěr si fakt magor
16.01.2007 | 22:01:46 | Neri Reagovat
No comment
Taky nechápu proč si to auto kupoval,takovouhle logiku fakt nechápu. Viděl si přístrojovku v Golfu IV? nebo ve fábii asi ne co? rovina ,hovno zase rovina a argonomie?
16.01.2007 | 21:56:41 | Neri Reagovat
Jóóó, a po dálnici v německu s tím lítám i víc než 180 a mám najeto 3x tolik co ty.Na vodě,za větru,v zatáčce,na zimních pneu, prostě kdykoliv.Jezdim prázdnej i plně obsazenej a ještě se nikdo nikdy necítil ohroženej.Protože ten auťák sedí!Leju do toho naftu,jezdím a problémy nemám.Co se servisního intervalu týče,mrkni tady třeba na VW Polo s Long Life servisem(tj.až 50tkm).Nějakej chlápek ho měnil už v 16ti tkm,litr oleje vyjde něco přes 800,-Kč.Jinak garance mě u VW přijde tak na 9 - 10tKč.Takže lehce přes trojku u toyoty je brnkačka!
13.01.2007 | 19:10:50 | riki Reagovat
Vida,další cvok.Závady nemá,ale spolehlivost dá za 5.Auto se mu nelíbí,ale přesto ho koupil.Prostě nesouhlasí se svým vlastním názorem!Nehledě k tomu,že provedení celé recenze zapáchá silně podfukem!Nějakéj válečnej štváč a závistivka co si koupil evropana a teď čumí.Dobře ti tak!
13.01.2007 | 18:59:44 | riki Reagovat