Rok výroby:2006Typ motoru:2,2Stav km při koupi:122 000 kmStav km nyní:127 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:16. 2. 2010
Vůz mám půl roku a zatím jsme spokojený, až na to že se mi zdálo že auto neni tak živé jak by mohlo být. Podrobnosti popisuji níže.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při koupi ojetého vozu jsem poprvé zvoli možnost nákupu u autorizovaného dealara Toyoty. Auto má najeto více než průměr za tři roky, ale mělo servisní knižku a kompletní dokumentaci. Navic když to jezdilo po německých dálnicich tak je méně namáhané něž po českým tankodromu při polovině najetých kilometru. Uvedená průmerná spotřeba v technických parametrech 6,8L je ovšem tak trochu utopie. Po půl roce jsme jsem se objěvil v servisu kde jsem auto kupoval, abych řešil drobný problém. Auto do 1800 otaček vůbec nereagovalo na plynový pedál. Důsledek byla průmerná spotřeba okolo 10L a navíc se mu občas pěkně zakouřilo z výfuku. Chudáci řidiči za mnou který se ocitli v instantní kouřouvé mlze. Kouřit přestalo pro par vteřinách a zase dlouho nic. Problém se ukázal v zanešeným egr ventilem. Po vyčištení je auto jako nový, źivý, bez kouře a spotřeba spadla bez námahy na 9L.
Verso s tímto motorem je skutečně autobus s raketovým pohonem. Jízda po německé dálnici 200km/hodině je neuveřitelná, vzhledem ke konstrukci vysoké karoserie. Tímto ale moje nadšení končí. Toto auto neni stavené na časté cesty po městě. Tím jak mám filtr pevných čístic, potřebuje proběhnout regenerace tohoto filtru po nějakém čase a bez vyjíždky na dalnici to ve městě nezvládne. Stane se to že auto kouří bilo-šedý kouř a rozsvítí se kontrolky diagnostiky motoru a TRC/VSC. Po úspěšné regeneraci vše zase vypne. Velmi doporučuji tankovat kvalitní naftu. Zjistil jsem že V-Power diesel je nejlepší, ne kvůli cetanovým čísle, ale že má nejmín síry co na českém trhu jsem zatím našel. To je to co spolu s biosložkou nejvice škodí tomuto systému D-CAT. Při ceně vyměně trysky páteho vstřiku a nového filtru je cena tohoto paliva nejmenší zlo.
dobry den kupil l som toyotu verso dovoz z holandska a nemalo servisnu knižku, teraz začaly menšie problemy pri zapnutom kurení na Hi.....by malo auto začat kurit neviem asi za 5min, a stale ide studeny až vlažny vzduch, a ešte som zaregistroval že stale ide v predu na chladiči ventilator a to by hadam bežne nemalo robit,, v čom je problem? dakujem Roman
Jak Vám šlape Toyota? Víte že v tom máte filtr pevných částic (DPF)? Jakou tankujete naftu? Důležitá je nafta která má nejmenší podil síry - max 50mg/L. Pokud jezdíte hlavně ve městě a krátké trasy, bude se Vám DPF zanášet rychleji a potřebná regenerace (hučení ventilátor) bude častější třeba každých 200km jízdy ve městě.
Ahoj. Teraz som riešil to isté ! Auto mi prestalo kúrit a išiel len studený vzduch. Bol som u mechanika ten len bezradne pozeral a už mi chcel rozobrat polku auta. Napadlo ma zavolat do Toyoty vyžiadal som si servisného technika a ten mi povedal ,že bud to bude zanesený radiátor alebo málo chladiacej kvapaliny!!! Že auto sa bráni tým ,že nekúri! prišiel som domov ,dolial kvapalinu a Toyota kúri jak divá! Inak mám ju 5 mesiacov a priemerka od 5,7 do 7,0Litrov!!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Corolla Verso
Zkušenosti po osmnáct měsíců...
Verso s tímto motorem je skutečně autobus s raketovým pohonem. Jízda po německé dálnici 200km/hodině je neuveřitelná, vzhledem ke konstrukci vysoké karoserie. Tímto ale moje nadšení končí. Toto auto neni stavené na časté cesty po městě. Tím jak mám filtr pevných čístic, potřebuje proběhnout regenerace tohoto filtru po nějakém čase a bez vyjíždky na dalnici to ve městě nezvládne. Stane se to že auto kouří bilo-šedý kouř a rozsvítí se kontrolky diagnostiky motoru a TRC/VSC. Po úspěšné regeneraci vše zase vypne. Velmi doporučuji tankovat kvalitní naftu. Zjistil jsem že V-Power diesel je nejlepší, ne kvůli cetanovým čísle, ale že má nejmín síry co na českém trhu jsem zatím našel. To je to co spolu s biosložkou nejvice škodí tomuto systému D-CAT. Při ceně vyměně trysky páteho vstřiku a nového filtru je cena tohoto paliva nejmenší zlo.
04.04.2011 | 15:02:56 | HonzaL Reagovat
toyota corolla verso 2,2d
dobry den kupil l som toyotu verso dovoz z holandska a nemalo servisnu knižku, teraz začaly menšie problemy pri zapnutom kurení na Hi.....by malo auto začat kurit neviem asi za 5min, a stale ide studeny až vlažny vzduch, a ešte som zaregistroval že stale ide v predu na chladiči ventilator a to by hadam bežne nemalo robit,, v čom je problem? dakujem Roman
21.09.2010 | 14:54:52 | roman Reagovat
RE:toyota corolla verso 2,2d
Jak Vám šlape Toyota? Víte že v tom máte filtr pevných částic (DPF)? Jakou tankujete naftu? Důležitá je nafta která má nejmenší podil síry - max 50mg/L. Pokud jezdíte hlavně ve městě a krátké trasy, bude se Vám DPF zanášet rychleji a potřebná regenerace (hučení ventilátor) bude častější třeba každých 200km jízdy ve městě.
14.09.2011 | 09:59:11 | HonzaL | 82.142.109.* Reagovat
RE: toyota corolla verso 2,2d
Ahoj. Teraz som riešil to isté ! Auto mi prestalo kúrit a išiel len studený vzduch. Bol som u mechanika ten len bezradne pozeral a už mi chcel rozobrat polku auta. Napadlo ma zavolat do Toyoty vyžiadal som si servisného technika a ten mi povedal ,že bud to bude zanesený radiátor alebo málo chladiacej kvapaliny!!! Že auto sa bráni tým ,že nekúri! prišiel som domov ,dolial kvapalinu a Toyota kúri jak divá! Inak mám ju 5 mesiacov a priemerka od 5,7 do 7,0Litrov!!!!!
28.10.2014 | 14:52:20 | Johny | 192.168.212.* Reagovat