Rok výroby:2007Typ motoru:2,2 D4DStav km při koupi:105 000 kmStav km nyní:117 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:11. 9. 2010
Za pár mesiacov, ktoré Toyotu Verso používam sa nevyskytla žiadna závažná porucha.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pri štartovaní sa musí naplno vyšliapnuť spojkový pedál a vyčkať, kým zareaguje počítač a povolí štart zeleným svetielkom na tlačítku Engine. Toto je nevýhodné v nepredvídaných situáciách, keď napr. manželke na križovatke zdochne motor. Dažďový senzor je nastavený veľmi citlivo. Citeľne ťažšie zaraďovanie spiatočky. Na voľnobehu počuteľné klepanie, ktoré zmizne pri zošliapnutí spojky. Pre normálneho Slováka neprístupné hlásenia v anglickom jazyku, preprogramovanie do slovenčiny, alebo češtiny neskutočne drahé - okolo 700 EURO!!! Takisto bežné náhradné diely prehnane drahé ako i bežná údržba - výmena oleja a filtrov. Po pol roku požívania vozidla v lete som sa nikdy nezmestil do uvádzanej spotreby. Pri kombinovanej jazde spotreba okolo 9 litrov!
Mám 2,2 D-4D 100kw, spotřeba dle jízdy. Město 6,5-7,5 l/100 km, dálnice 130 km/hod spotřeba do 5,5 l !!Skutečnost. Velmi pohodlné a komfortní auto. V mrazech startování okamžitě! Bez problémů. Chce to jen pravidelně měnit KVALITNÍ olej , filtry atd. Doporučuji všem.
01.03.2018 | 16:11:58 | Pavel
| 109.238.40.*Reagovat
Vysoka spotreba, dily, servis
Mam 2,2 D-4D 100 kW, drive pr. do 6,5 (kombinovana) po vymene vodni pumpy v Toyota servise najednou spotreba az o 1 litr vyssi, ale trochu vice jezdeni po meste. Zalezi na kvalite paliva ... nejjistejsi je kvalitni nafta + pro jistotu pridat VIF (aditivum). Doporucuji vycistit EGR ventil - koukni na toyotaklub v cz a tam najdes spoustu info - jinak by mohly byt take spatne vstriky - to je trosku vetsi problem a hlavne trochu drahy spas ... Vyslapovani spojky pri startovani je naprosto normalni - vas to v autoskole neucili? Normalne navody nectu, ale musim rict, ze to auto umi takovych veci, ze je lepsi si ho precist ... a pokud nemate navod ve slovencine/cestine, tak doporucuje prekladac na google (nebo jakykoliv jiny) ... :-) Drahe nahradni dily ... jak ktere .. nektere jsou levnejsi nez treba na Octavku, jine samozrejme drazsi ... hodinova sazba za Octavii II/ Superb je bez dane tolik co ma Toy. C.V. s DPH (20% ). Zhruba stejne stoji Fabie a Octavia I ... A jak casto jste v servisu oproti jinym znackam??? Preji hodne km a spokojenosti s toykou a hlavne at nemate v cudu vstriky .... nechte si ten EGR nejprve vycistit - bud sam a nebo u nejakeho dobreho "garaznika". V autor. Toy-servisu by to chtěli hned menit za novy ... predpokladam :-( Premereni vstriku udelaji na diagnostice v Toy,mozna i v Bosch servisu...
Nepiš prosím tě jako vady věci co neznáš! 1.citlivost dešťového senzoru je regulovatelná na páčce pod volantem,v manuálu se dočteš jak.Je to lehké a dá se regulovat i za jízdy,jen pootáčíš od + do - a zpět! 2.ve velkém TP a v návodu k autu máš schválené rozměry peumatik na tvůj konkrétní typ.Pokud je tam máš,tak netřeba cokoliv cejchovat,můžeš mít např. 16 i 17,ale nezapoměň na profil gumy (výšky),tím se obvod kol srovná,zkontroluj si to. 3.pokud máš D4D D-Cat,tak tento motor skutečně má spotřebu okolo 8l,to ti poví v každé Toyotě.Mám 2,2 D4D 100kw a jezdím dlouhodbě 6,5l vč 190km/h rychlých jízdách po DE dálnici... 4.tankuj jen skutečně kvalitní naftu!!!Drž se velkých značek (Agip,OMW,Aral),tam máš největší naději,že nedostaneš šmejd.Příp. čas od času přidej kvalitní aditiv do nádrže.Já tankuju BP Diesel Ultimate (v Rakousku),Aral Diesel Ultimate (v DE),obě nafty mají nevyšší cetanové číslo na trhu-65!V ČR tankuju Benzina Verva Diesel (60cetanů) nebo Agip DieselTec.Motor přede jako kočka a to ho nešetřím.Za to mu dávám jen to nejlepší.Cenově to žádnej velkej rozdíl není,pajka na nádrži. 5.Ceny náhradních dílů a práce na značkovém servise NEJSOU v průměru ani dražší ani levnější jak u většiny ostatních značek!Stačí si to jen porovnat.Něco je dražší něco levnější,ve finále na stejně jako škoda či francouzi. 6.Startování tlačítkem při sešlápnuté spojce má svůj smysl v bezpečnosti,používá se to přes 5 let i u Lexusů a pomalu i u dalších značek.Není to nic hrozného,dřív jsi také měl mít šešlápnutou spojku,jinak by ti auto poskočilo. Tak příště nešiř bludy a nejdříve se informuj než to hodíš na web... Hodně zdaru s toyotou!
Od súkromného servisáka som dostal radu: Vymeniť kolesá z 16" na 17", pretože palubný počítač tohto Versa je naciachovaný na 17" kolesá. (Druhou variantou je v odbornej dielni naciachovať počítač na súčasné 16"). No a samozrejme ľahkú nohu na plyne. EGR ventil je tiež riešenie, ale len dočasné. Veľmi záleží na tom, kde kupuješ naftu. Radšej si priplatiť za kvalitu ako sa nechať lákať lacnejšou cenou na Jurki, alebo Tesco pumpách.
Prosim ta, mozes napisat ktore bezne nahradne diely su drahe ??? Nejak mi to nejde do hlavy. Ziadne nepotrebujes, ale su drahe. A za dalsie, zabudni na SK servis. V Rakusku mas diely niekedy az 50% lacnejsie (ak neratam druhovyrobu). Spotreba je vysoka, ale ten co to predaval, tak vedel preco. Skusil by som vycistit EGR ventil.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Corolla Verso
Spolehlivé auto
Mám 2,2 D-4D 100kw, spotřeba dle jízdy. Město 6,5-7,5 l/100 km, dálnice 130 km/hod spotřeba do 5,5 l !!Skutečnost. Velmi pohodlné a komfortní auto. V mrazech startování okamžitě! Bez problémů. Chce to jen pravidelně měnit KVALITNÍ olej , filtry atd. Doporučuji všem.
01.03.2018 | 16:11:58 | Pavel | 109.238.40.* Reagovat
Vysoka spotreba, dily, servis
Mam 2,2 D-4D 100 kW, drive pr. do 6,5 (kombinovana) po vymene vodni pumpy v Toyota servise najednou spotreba az o 1 litr vyssi, ale trochu vice jezdeni po meste.
Zalezi na kvalite paliva ... nejjistejsi je kvalitni nafta + pro jistotu pridat VIF (aditivum).
Doporucuji vycistit EGR ventil - koukni na toyotaklub v cz a tam najdes spoustu info - jinak by mohly byt take spatne vstriky - to je trosku vetsi problem a hlavne trochu drahy spas ...
Vyslapovani spojky pri startovani je naprosto normalni - vas to v autoskole neucili?
Normalne navody nectu, ale musim rict, ze to auto umi takovych veci, ze je lepsi si ho precist ... a pokud nemate navod ve slovencine/cestine, tak doporucuje prekladac na google (nebo jakykoliv jiny) ... :-)
Drahe nahradni dily ... jak ktere .. nektere jsou levnejsi nez treba na Octavku, jine samozrejme drazsi ... hodinova sazba za Octavii II/ Superb je bez dane tolik co ma Toy. C.V. s DPH (20% ). Zhruba stejne stoji Fabie a Octavia I ...
A jak casto jste v servisu oproti jinym znackam???
Preji hodne km a spokojenosti s toykou a hlavne at nemate v cudu vstriky .... nechte si ten EGR nejprve vycistit - bud sam a nebo u nejakeho dobreho "garaznika". V autor. Toy-servisu by to chtěli hned menit za novy ... predpokladam :-(
Premereni vstriku udelaji na diagnostice v Toy,mozna i v Bosch servisu...
25.11.2010 | 23:26:27 | Martan Reagovat
sensor
Nepiš prosím tě jako vady věci co neznáš!
1.citlivost dešťového senzoru je regulovatelná na páčce pod volantem,v manuálu se dočteš jak.Je to lehké a dá se regulovat i za jízdy,jen pootáčíš od + do - a zpět!
2.ve velkém TP a v návodu k autu máš schválené rozměry peumatik na tvůj konkrétní typ.Pokud je tam máš,tak netřeba cokoliv cejchovat,můžeš mít např. 16 i 17,ale nezapoměň na profil gumy (výšky),tím se obvod kol srovná,zkontroluj si to.
3.pokud máš D4D D-Cat,tak tento motor skutečně má spotřebu okolo 8l,to ti poví v každé Toyotě.Mám 2,2 D4D 100kw a jezdím dlouhodbě 6,5l vč 190km/h rychlých jízdách po DE dálnici...
4.tankuj jen skutečně kvalitní naftu!!!Drž se velkých značek (Agip,OMW,Aral),tam máš největší naději,že nedostaneš šmejd.Příp. čas od času přidej kvalitní aditiv do nádrže.Já tankuju BP Diesel Ultimate (v Rakousku),Aral Diesel Ultimate (v DE),obě nafty mají nevyšší cetanové číslo na trhu-65!V ČR tankuju Benzina Verva Diesel (60cetanů) nebo Agip DieselTec.Motor přede jako kočka a to ho nešetřím.Za to mu dávám jen to nejlepší.Cenově to žádnej velkej rozdíl není,pajka na nádrži.
5.Ceny náhradních dílů a práce na značkovém servise NEJSOU v průměru ani dražší ani levnější jak u většiny ostatních značek!Stačí si to jen porovnat.Něco je dražší něco levnější,ve finále na stejně jako škoda či francouzi.
6.Startování tlačítkem při sešlápnuté spojce má svůj smysl v bezpečnosti,používá se to přes 5 let i u Lexusů a pomalu i u dalších značek.Není to nic hrozného,dřív jsi také měl mít šešlápnutou spojku,jinak by ti auto poskočilo.
Tak příště nešiř bludy a nejdříve se informuj než to hodíš na web...
Hodně zdaru s toyotou!
16.11.2010 | 07:47:33 | roman Reagovat
Spotreba
Od súkromného servisáka som dostal radu: Vymeniť kolesá z 16" na 17", pretože palubný počítač tohto Versa je naciachovaný na 17" kolesá. (Druhou variantou je v odbornej dielni naciachovať počítač na súčasné 16"). No a samozrejme ľahkú nohu na plyne.
EGR ventil je tiež riešenie, ale len dočasné. Veľmi záleží na tom, kde kupuješ naftu. Radšej si priplatiť za kvalitu ako sa nechať lákať lacnejšou cenou na Jurki, alebo Tesco pumpách.
27.10.2010 | 13:16:53 | Milan Reagovat
Diely
Prosim ta, mozes napisat ktore bezne nahradne diely su drahe ??? Nejak mi to nejde do hlavy. Ziadne nepotrebujes, ale su drahe. A za dalsie, zabudni na SK servis. V Rakusku mas diely niekedy az 50% lacnejsie (ak neratam druhovyrobu). Spotreba je vysoka, ale ten co to predaval, tak vedel preco. Skusil by som vycistit EGR ventil.
14.09.2010 | 12:33:12 | MivkeyMono Reagovat