Rok výroby:2007Typ motoru:3,0Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:25 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:6. 12. 2007
Toyta Land Cruiser je legenda, která se vyrabí již několik desítek let a z úspěchem se prodává po celém světě.
Jako jedno z největších plus toytoty je bezporuchovost a spolehlivost. Land Cruiser je robusní off road vážící něco přes 2 tuny, ale i s touto váhou řídíte auto s pocitem lehkosti. Interier je dokonale propracován, jako první zaujme optitronové podsvícení přístrojové desky, které ladí oku. Velmi pohodlné sedadla pro všechny cestující s loketními opěrky a místem na odkládání nápojů. Perfektní výhled z vozu, velmo dobré brzdy, skvělé auto jak do terénu, tak na dálnici, pokud nebudete chtít uhánět víc jak 185 km/h.
Průměrná spotřeba do 10 l/100. Dobrá klimatizace a celý topný systém auta, obrovský kufr. Vynikající automatická převodovka, která řadí přesně a včas s možností řadit stupně podle svého výběru. Palubní počítač s kompasem, výškoměrem, baroměrem, průměrnou a okamžitou spotřebou, dojezd, čas atd.. Stalý pohon všech kol a možností uzávěrky, která se dělí na pomalou a rychlou a dále pak uzávěrkou na zadní kola což pomůže hlavně když zapadnete.
Jako nevýhody tohoto auto bych hodnotil absenci multifunkčího volantu, dešťového senzoru, nemožnost propojit autoradio s MP3, málo odkládacích schránek v zavazadlovém prostoru a nepohodlné ovládání palubního počítače.
Mne toto auto vyhovuje najviac, prevodovka manuál 6 rýchlostí. Nedávno snehová kalamita tam sa ukázala kvalita tohoto auta kde sa iné SUV skončili toyta to dala s prehľadom. Pôvodne som si ju kúpil na poľovačku a dnes ju požívam na všetko. Mám ešte mercedes ML 320 ale to je len také auto do mesta a na veľmi dlhé trasy kde sa mi nechce na LC manuálne radiť. Je to auto do terénu, okresky, diaľnicu dôstojne zvládne ale nie je to ono. Nevýhody : - slabé svetlá vpredu aj spiatočka dal som led 1650 lum. žiarovky a super. - dlhá spiatočka, lepšie je cúvať na redukcii - málo odolný lak ako aj slabá antikorózna úprava ako všetci japonci. - hlučný motor 4 valec. Výhody : - všetko ostatné je super, spotreba 9-10 l manuál. Motor: - výborný ťah odspodu /122 kw/ale chcelo by to viac výkonu vo vyšších otáčkach V8 je už veľa na spotrebu, ideálny motor na toto auto by bol 6 valec ako mám v mercedese ale to nerobia. Inak auto úplne bez výhrad budem si ho držiať čo najdlhšie a kúpim zase LC asi V8.
Toyota LC 120 122kW rv2006 - Nepustím Nedám na ní dopustit
Tak všem, kteří chtějí pracaanta co utáhne 3T, jen tak nezapadne, nalejete do něj cokoliv, pro 5 členou rodinu a přežít atomový holokaust či zombie apokalypsu? Pak jedině Toyotu LC 100 nebo 120 150 a 200 už jsou voňavky. Moc elektroniky v ní býti může a ta přitahuje temnou sílu padavane! Za mě nalítáno 350k, rozvodový řemen, 2x přední brzdové destičky, zadní jednou, oprava alternátoru - nenabíjel, výměna baterek, zaslepení EGR - Už potřetí prošlo na STK emise, řemeny a vodní pumpa pro sychr, silenbloky na přední tyči a krycí vlnovce na předních kloubech polos 3x. Automat. V něm se olej dle specky nemění a i když vím, že to tlakově jde bylo mi doporučeno prostě na to nešahat. Má to dát do GO 500k. Olej měnim po 10k po 5k propláchnu vstřiky TEC2000, rozvodovky 30k a promáznu. Plányji výměnu rádia za Tesla enterteimant za 350 USD s andoroidem který ovládá i mojí dvouzonovou klímu. Jo a musel jsem přetěsnit přední sklo. Spotřeba kombinovaně 9,5 L satelit SČ - Praha. Není nad to když někde napíšou objízná trasa nebo slepá z důvodu rekonstrukce tak jen vpřípadě že nepršelo tam vlítnu a vždy projedu redukci jsem vlastně zapínal jen když jsem to testoval. zatím vše bez redukce a nemám žádné přblblé offroad features - ofroud fakt tady v čechách není nic.
Tak moje LC 120 sla do sveta. 5 let a skoro 200tis km. Prvni vymena prednich desticek 105tis, zadni 150tis a to je vse, kdyz nepocitam rozvodovy remen. Jediny problem byl vymena vstrikovacu v zaruce v 90 tis, uz nikdy bych nevzal naftu na shell, pouze verva diesel u benziny. Spotreba 9,7l v zime 10,5l. Myslim, ze novym majitelum bude slozit jeste par dalsich let. Na 120 nedam dopustit. Neodolal jsem a vymenil jsem to za novou LC150.
...bez si vyzkouset novej LC 150, tam vsechny to prijemnustky co ti chybi jsou, je tam i dira na USB a Cool Box. Ridil jsem to a mrkal jsem, silne mi to pripomina LC 100 kterej jsem mel 5 let a strasne mi chybi, akorat nam neni kroutak tech 6ti valcu a 4.2 litru :-) Premyslim ze si ten novej LC-150 objednam, udelal na mne dojem. Pristi tyden ho budu mit na celej den vypujcenej tak se rozhodnu, protoze za to chteji docela ranec...
...kdysi jsem si v LC 120 rv 2005 vysypal vzadu v kufru kybl cestarske soli, kterou jsem ja vul vozil pro pripad zapadeni ve snehu (s Land Cruiserem haha). Sul se dostala i pod zadni sedadlo, kde jsem ji samozrejme nehledal a nevysal, a sezrala tam, a to doslova, par svorkovnic plnych dratu. Takze zniceho nic Las Vegas a nefungovalo nic. Nejmenovany servis Toyota Duba sice tyden zkoumal kde je problem, ale pak mi predal auto ktere bylo naprosto v poradku. Jsou to borci. Dodnes nevim co vsechno museli povymenovat, ale bejt z Prahy, tak nikam jinam s Toyotkou nejedu. Takze mrkni jestli se ti vzadu nebo jinde nekam nevysypalo nejaky svinstvo jako mne. To by mohlo zpusobit kolaps celyho systemu. Ta zarovka je taky k zamysleni. Jinak: LC 120 a LC 100 jsou perfektni drsny vozidla bez problemu. Pred nima jsem mel Mercedel ML 270 a to byla traga, chtel jsem se obesit -- do 20,000 km 19x v servisu - to auto je peklo...
moze to byt aj slabou baterkou vtedy vyhodi tieto systemy hned pri starte, alebo na mercedese mi raz vyhodilo poistku systemov ked som namontoval nespravnu ziarovku do brzdoveho svetla, alebo nejake cidla.. alebo neviem ..
moze to byt aj slabou baterkou vtedy vyhodi tieto systemy hned pri starte, alebo na mercedese mi raz vyhodilo poistku systemov ked som namontoval nespravnu ziarovku do brzdoveho svetla, alebo nejake cidla.. alebo neviem ..
moze to byt aj slobou baterkou vtedy vyhodi tieto systemy hned pri starte, alebo na mercedes mi raz vyhodilo pistku systemov ked som namontoval nespravnu ziarovku do brzdoveho svetla, alebo nejake cidla.. alebio neviem
Mám toyotu land cruiser 120 r.v.2007 Auto som kupoval nové a teraz má najazdených 166 000 km. Mám s ním jeden problém,preslali mi fungovať systémy vsc, trc,abs, jednoducho mi palubovka svieti ako vianočný stromček.Jazda bez týchto vecí je katastrofálna,teda hlavne to brzdenie a vyrovnávanie vozidla pri šmyku.Auto bez tohoto všetkého sa stalo úplne neovládatelné.Mal som s tým problém už skorej,lenže len čo som prišiel do autorizovaného servisu začalo všetko fungovať a teraz znovu.Trvá to už asi dva dni a teraz v zime je to katastrofa.Mám obavu,že keď s tým prídem do servisu,tak sa to umúdry a nič mi nezistia.Poprosil by som o radu či s tým niekto nemá skúsenosť.Ďakujem.
Bridgestone Dueler? To jsou shity všech shitů. Zajímavé je, že je má i Suzuki a Mitsubishi. Opravdu nechápu, proč ty šmejdy tam dávají. Pirelli Scorpion je lepší volba.
Mám tento vůz již šestým rokem a najel jsem s ním již 170tis. km, kromě výměny zadních kotoučů nebylo nic jiného zapotřebí.Musím říci, že jsem půvoně chtěl něco jiného, ale dnes na Toyotu Land Cruiser nenechám dopustit a nic jiného z tohoto segmentu si nekoupím. Neviděl jsem u jiného vozu větší kufr/ této třídy/. Je to nerozbitné auto a pár much jako ne ideálně řešené plasty na dveřích a originální nepoužitelné Bridgestony na jízdu po silnici, rád odpustím.
Každopádně je tahle "recenze" podle mého názoru jen opsaná z časopisu a autor tohle auto nemá....já ho taky nemám ale po přečtení recenzí na zahraničních fórech o jiných vozech jako X5, Q7, RR (vém že jde o jiné třídy ale chci větší a bezpečné auto)....jsem se rozhodl pro LC120...to bude moje další auto:-)
sry nepochopil jsem tvou poznamku sekvence mi neco rika, ale u te se radi bud pod volantem , nebo "dotykem" schalt paky, u sveho landaka (take v automatu) nic takoveho nemam a ani bych necekal....pokud vis co tim autor myslel bud prosim konkretnejsi....automat radi velmi pekne, ale nekdy by se hodilo ho postouchnout...
Jak se na tom automatu "radi stupne podle sveho vyberu", pokud tedy autor nemyslel brzdeni motorem, ktere lze za jizdy zapnout na 4. a 3. stupen (2. nelze za jizdy)
Pan Petr Marecek asi nebude majitem LC120, protože nevím o čem píše a nebo takto píše záměrně aby poškodil dobré auto. Já LC 120 má, jezdím průměr za 10l a i při přeměření nádrže ukazuje palubní počítač naprosto přesně. Jediné, co přesně neukazuje je výškoměr a to prototo, že měří podle tlaku vzduchu a ten se mění, je to pouze informativní údaj. Co se týká světlé výšky, tak ta patří mezi nejvyšší v kategorii OFF Road. Pohon 4x4 je jeden z nejvyspěleších na světě a dálší informace pro pana Marecka, autor článku není čecháček, Zlin je jihomoravský kraj a ja jsem také moravák. Rád půjčím své auto tomuto pánu, ať také zažije skvělou jízdu s LC120 a jenom nezávidí.
Velmi spolehlivé auto s trochu větší spotřebou mezi 11-12 l tj skoro o 2 l více než uvádí výrobce.Méně odolné plasty v oblasti prahů a dveří.Interier je velmi prostorný a zpracován velmi kvalitně.Snad jen méně odolná sedadla z kůže, která po140tis.jsou dost poškozena.Zavazadelník LC je dost malý na to, jak robustním dojmem auto z venku vypadá.Jízdní vlastnosti jsou vynikající.V zimě na sněhu nemá auto větších problémů.V terénu pokud není blato, tak jede taky slušně.
Po 6 letech s LR Discovery jsem přesedlal na LC120. Jízdní vlastnosti Discovery na silnici byly lepší. Zejména aktivní vyrovnávání náklonu v zatáčkách. Ovšem spolehlivost asi ne. Za 170 tis. km LR odešlo kde co. Můj soused má již druhou LC 120 a do 300 tis.km jezdí bez poruchy. Proto jsem si ji také vybral. Spotřeba je u LC o litr na 100km nižší. Jen nevím, proč se neustále zvyšují výkony motorů. Nutně to znamená zkracování životnosti. N.Patrol měl 85 kW a nikdy za 200 tis.km se mi nezdál slabý. Tereňáky přeci nejsou na závodění!
tak nevim kde zacit ale zadna chvala to nebude. Ten p lastovej interier jeste hejbaci stredni panel to s legendou nema co spolecnyho. Ty brzdy fakt hruza motor bez cipu prikladny lenoch palubni pocitac keca snad ve vsem jen ¨blazen veri ze jezdi za 9 -10l. Hod plnou a pak jed a dotankuj nebudes verit. Ta prevodovka a jeji program naladen na vykon a ne na kroutak to taky delal sikmous po sake jinak to neni mozny.Svetla vyska patri sotva do kategorie suv.pres diry jse vznasi to je ok a taha taky dobre.Do terenu to auto vubec neni 3 kvalt redukci to neni ani do trakturku natoz do leg.Meli by jse stydet co to prodavaj ale porad jse najdou takovi trubky jako ja co tu legendu koupily ale jsou to cechackove tak to na rozdil ode me budou chvalit protoze takhle blbe uz auto za ty prachy dlouho nekoupi.
Jako nevýhody tohoto auto bych hodnotil absenci multifunkčího volantu, dešťového senzoru, nemožnost propojit autoradio s MP3, málo odkládacích schránek v zavazadlovém prostoru a nepohodlné ovládání palubního počítače. Jj okomentuji : destovy senzor nechci staci mi v peugeoutu jak to ma stirat nestira a jak je par kapek tak to sili staci manual + cykl. multifunkci volan ma lux+ a mp3 a td sateltni navigace s dvd prehravacem + DVB-T + dotykac. Muj seeeeeeeeeeen jjjjjjjj
A kde je fotka?Tak tohle je můj sen Land Cruiser je nádherný a nezničitelný auto,přeji autorovi mnoho šťastných kilometrů s tímto vozem..Land Cruiser je jednička!
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota Land Cruiser
Kde iní končia landruiser začína
Mne toto auto vyhovuje najviac, prevodovka manuál 6 rýchlostí. Nedávno snehová kalamita tam sa ukázala kvalita tohoto auta kde sa iné SUV skončili toyta to dala s prehľadom. Pôvodne som si ju kúpil na poľovačku a dnes ju požívam na všetko. Mám ešte mercedes ML 320 ale to je len také auto do mesta a na veľmi dlhé trasy kde sa mi nechce na LC manuálne radiť. Je to auto do terénu, okresky, diaľnicu dôstojne zvládne ale nie je to ono.
Nevýhody :
- slabé svetlá vpredu aj spiatočka dal som led 1650 lum. žiarovky a super.
- dlhá spiatočka, lepšie je cúvať na redukcii
- málo odolný lak ako aj slabá antikorózna úprava ako všetci japonci.
- hlučný motor 4 valec.
Výhody :
- všetko ostatné je super, spotreba 9-10 l manuál.
Motor:
- výborný ťah odspodu /122 kw/ale chcelo by to viac výkonu vo vyšších otáčkach V8 je už veľa na spotrebu, ideálny motor na toto auto by bol 6 valec ako mám v mercedese ale to nerobia.
Inak auto úplne bez výhrad budem si ho držiať čo najdlhšie a kúpim zase LC asi V8.
11.03.2023 | 08:06:22 | medo | 84.47.119.* Reagovat
Toyota LC 120 122kW rv2006 - Nepustím Nedám na ní dopustit
Tak všem, kteří chtějí pracaanta co utáhne 3T, jen tak nezapadne, nalejete do něj cokoliv, pro 5 členou rodinu a přežít atomový holokaust či zombie apokalypsu? Pak jedině Toyotu LC 100 nebo 120 150 a 200 už jsou voňavky. Moc elektroniky v ní býti může a ta přitahuje temnou sílu padavane! Za mě nalítáno 350k, rozvodový řemen, 2x přední brzdové destičky, zadní jednou, oprava alternátoru - nenabíjel, výměna baterek, zaslepení EGR - Už potřetí prošlo na STK emise, řemeny a vodní pumpa pro sychr, silenbloky na přední tyči a krycí vlnovce na předních kloubech polos 3x. Automat. V něm se olej dle specky nemění a i když vím, že to tlakově jde bylo mi doporučeno prostě na to nešahat. Má to dát do GO 500k. Olej měnim po 10k po 5k propláchnu vstřiky TEC2000, rozvodovky 30k a promáznu. Plányji výměnu rádia za Tesla enterteimant za 350 USD s andoroidem který ovládá i mojí dvouzonovou klímu. Jo a musel jsem přetěsnit přední sklo. Spotřeba kombinovaně 9,5 L satelit SČ - Praha. Není nad to když někde napíšou objízná trasa nebo slepá z důvodu rekonstrukce tak jen vpřípadě že nepršelo tam vlítnu a vždy projedu redukci jsem vlastně zapínal jen když jsem to testoval. zatím vše bez redukce a nemám žádné přblblé offroad features - ofroud fakt tady v čechách není nic.
23.11.2018 | 14:31:40 | Rudlafík | 195.122.193.* Reagovat
Tak jsem neod
Tak moje LC 120 sla do sveta. 5 let a skoro 200tis km. Prvni vymena prednich desticek 105tis, zadni 150tis a to je vse, kdyz nepocitam rozvodovy remen. Jediny problem byl vymena vstrikovacu v zaruce v 90 tis, uz nikdy bych nevzal naftu na shell, pouze verva diesel u benziny. Spotreba 9,7l v zime 10,5l. Myslim, ze novym majitelum bude slozit jeste par dalsich let. Na 120 nedam dopustit.
Neodolal jsem a vymenil jsem to za novou LC150.
05.07.2012 | 13:54:15 | Landak | 217.77.165.* Reagovat
Pro Autora...
...bez si vyzkouset novej LC 150, tam vsechny to prijemnustky co ti chybi jsou, je tam i dira na USB a Cool Box. Ridil jsem to a mrkal jsem, silne mi to pripomina LC 100 kterej jsem mel 5 let a strasne mi chybi, akorat nam neni kroutak tech 6ti valcu a 4.2 litru :-) Premyslim ze si ten novej LC-150 objednam, udelal na mne dojem. Pristi tyden ho budu mit na celej den vypujcenej tak se rozhodnu, protoze za to chteji docela ranec...
23.01.2010 | 21:33:51 | tck Reagovat
vanocni stromek...
...kdysi jsem si v LC 120 rv 2005 vysypal vzadu v kufru kybl cestarske soli, kterou jsem ja vul vozil pro pripad zapadeni ve snehu (s Land Cruiserem haha). Sul se dostala i pod zadni sedadlo, kde jsem ji samozrejme nehledal a nevysal, a sezrala tam, a to doslova, par svorkovnic plnych dratu. Takze zniceho nic Las Vegas a nefungovalo nic. Nejmenovany servis Toyota Duba sice tyden zkoumal kde je problem, ale pak mi predal auto ktere bylo naprosto v poradku. Jsou to borci. Dodnes nevim co vsechno museli povymenovat, ale bejt z Prahy, tak nikam jinam s Toyotkou nejedu. Takze mrkni jestli se ti vzadu nebo jinde nekam nevysypalo nejaky svinstvo jako mne. To by mohlo zpusobit kolaps celyho systemu. Ta zarovka je taky k zamysleni. Jinak: LC 120 a LC 100 jsou perfektni drsny vozidla bez problemu. Pred nima jsem mel Mercedel ML 270 a to byla traga, chtel jsem se obesit -- do 20,000 km 19x v servisu - to auto je peklo...
23.01.2010 | 21:24:15 | tck Reagovat
este raz a citatelne
moze to byt aj slabou baterkou vtedy vyhodi tieto systemy hned pri starte, alebo na mercedese mi raz vyhodilo poistku systemov ked som namontoval nespravnu ziarovku do brzdoveho svetla, alebo nejake cidla.. alebo neviem ..
23.01.2010 | 15:34:45 | Reagovat
este raz a citatelne
moze to byt aj slabou baterkou vtedy vyhodi tieto systemy hned pri starte, alebo na mercedese mi raz vyhodilo poistku systemov ked som namontoval nespravnu ziarovku do brzdoveho svetla, alebo nejake cidla.. alebo neviem ..
23.01.2010 | 15:34:44 | Reagovat
moze to byt aj slobou baterkou vtedy vyhodi tieto systemy hned pri starte, alebo na mercedes mi raz vyhodilo pistku systemov ked som namontoval nespravnu ziarovku do brzdoveho svetla, alebo nejake cidla.. alebio neviem
23.01.2010 | 15:33:41 | Reagovat
porucha vsc trc abs
Mám toyotu land cruiser 120 r.v.2007
Auto som kupoval nové a teraz má najazdených 166 000 km.
Mám s ním jeden problém,preslali mi fungovať systémy vsc, trc,abs, jednoducho mi palubovka svieti ako vianočný stromček.Jazda bez týchto vecí je katastrofálna,teda hlavne to brzdenie a vyrovnávanie vozidla pri šmyku.Auto bez tohoto všetkého sa stalo úplne neovládatelné.Mal som s tým problém už skorej,lenže len čo som prišiel do autorizovaného servisu začalo všetko fungovať a teraz znovu.Trvá to už asi dva dni a teraz v zime je to katastrofa.Mám obavu,že keď s tým prídem do servisu,tak sa to umúdry a nič mi nezistia.Poprosil by som o radu či s tým niekto nemá skúsenosť.Ďakujem.
23.01.2010 | 14:28:51 | cokomel Reagovat
Bridgestone Dueler? To jsou shity všech shitů. Zajímavé je, že je má i Suzuki a Mitsubishi. Opravdu nechápu, proč ty šmejdy tam dávají. Pirelli Scorpion je lepší volba.
13.08.2009 | 14:12:46 | Radek Reagovat
LC 120 D4D
Mám tento vůz již šestým rokem a najel jsem s ním již 170tis. km, kromě výměny zadních kotoučů nebylo nic jiného zapotřebí.Musím říci, že jsem půvoně chtěl něco jiného, ale dnes na Toyotu Land Cruiser nenechám dopustit a nic jiného z tohoto segmentu si nekoupím. Neviděl jsem u jiného vozu větší kufr/ této třídy/. Je to nerozbitné auto a pár much jako ne ideálně řešené plasty na dveřích a originální nepoužitelné Bridgestony na jízdu po silnici, rád odpustím.
13.08.2009 | 13:58:57 | Jarda Reagovat
jen dojem
Každopádně je tahle "recenze" podle mého názoru jen opsaná z časopisu a autor tohle auto nemá....já ho taky nemám ale po přečtení recenzí na zahraničních fórech o jiných vozech jako X5, Q7, RR (vém že jde o jiné třídy ale chci větší a bezpečné auto)....jsem se rozhodl pro LC120...to bude moje další auto:-)
05.08.2009 | 11:32:57 | drahosch Reagovat
to hurryman....
už přesně nevím ale myslel jsem to tak že do LC se sekvence nedává....nebo ano?nevím o tom
31.07.2009 | 23:09:35 | drahosch Reagovat
To drahosch
sry nepochopil jsem tvou poznamku
sekvence mi neco rika, ale u te se radi bud pod volantem , nebo "dotykem" schalt paky, u sveho landaka (take v automatu) nic takoveho nemam a ani bych necekal....pokud vis co tim autor myslel bud prosim konkretnejsi....automat radi velmi pekne, ale nekdy by se hodilo ho postouchnout...
21.07.2009 | 10:22:03 | Hurryman Reagovat
to hurryman
říká ti něco sekvence?....a kolegovi, který spojuje jízdu s oltcitem....asi ho máš a přeješ si aby byl LC stejně dobrý že?..:-D
21.07.2009 | 00:48:22 | drahosch Reagovat
automaticka prevodovka
Jak se na tom automatu "radi stupne podle sveho vyberu", pokud tedy autor nemyslel brzdeni motorem, ktere lze za jizdy zapnout na 4. a 3. stupen (2. nelze za jizdy)
08.07.2009 | 16:52:36 | Hurryman Reagovat
LC 120
To hura_skutečně sofistikovaný příspěvek.
Jinak souhlas s většinou majitelů Land Cruiser,také tento vůz vlastním,jako několikátý japonský offroad a naprostá spokojenost.
23.02.2009 | 18:02:18 | Bull Reagovat
hura
Jazda na Toyote fakt zazitok zrovnatelny s olcitom
21.01.2009 | 23:37:34 | toy Reagovat
LC 120
Pan Petr Marecek asi nebude majitem LC120, protože nevím o čem píše a nebo takto píše záměrně aby poškodil dobré auto. Já LC 120 má, jezdím průměr za 10l a i při přeměření nádrže ukazuje palubní počítač naprosto přesně. Jediné, co přesně neukazuje je výškoměr a to prototo, že měří podle tlaku vzduchu a ten se mění, je to pouze informativní údaj. Co se týká světlé výšky, tak ta patří mezi nejvyšší v kategorii OFF Road. Pohon 4x4 je jeden z nejvyspěleších na světě a dálší informace pro pana Marecka, autor článku není čecháček, Zlin je jihomoravský kraj a ja jsem také moravák. Rád půjčím své auto tomuto pánu, ať také zažije skvělou jízdu s LC120 a jenom nezávidí.
13.10.2008 | 21:02:19 | Nick Reagovat
Toyota LC 120 Zlín
Velmi spolehlivé auto s trochu větší spotřebou mezi 11-12 l tj skoro o 2 l více než uvádí výrobce.Méně odolné plasty v oblasti prahů a dveří.Interier je velmi prostorný a zpracován velmi kvalitně.Snad jen méně odolná sedadla z kůže, která po140tis.jsou dost poškozena.Zavazadelník LC je dost malý na to, jak robustním dojmem auto z venku vypadá.Jízdní vlastnosti jsou vynikající.V zimě na sněhu nemá auto větších problémů.V terénu pokud není blato, tak jede taky slušně.
06.10.2008 | 23:29:56 | Wolf Reagovat
LC zkouším
Po 6 letech s LR Discovery jsem přesedlal na LC120. Jízdní vlastnosti Discovery na silnici byly lepší. Zejména aktivní vyrovnávání náklonu v zatáčkách. Ovšem spolehlivost asi ne.
Za 170 tis. km LR odešlo kde co. Můj soused má již druhou LC 120 a do 300 tis.km jezdí bez poruchy. Proto jsem si ji také vybral. Spotřeba je u LC o litr na 100km nižší. Jen nevím, proč se neustále zvyšují výkony motorů. Nutně to znamená zkracování životnosti. N.Patrol měl 85 kW a nikdy za 200 tis.km se mi nezdál slabý. Tereňáky přeci nejsou na závodění!
07.09.2008 | 21:41:36 | Fiskar Reagovat
mara lc 120
tak nevim kde zacit ale zadna chvala to nebude. Ten p lastovej interier jeste hejbaci stredni panel to s legendou nema co spolecnyho. Ty brzdy fakt hruza motor bez cipu prikladny lenoch palubni pocitac keca snad ve vsem jen ¨blazen veri ze jezdi za 9 -10l. Hod plnou a pak jed a dotankuj nebudes verit. Ta prevodovka a jeji program naladen na vykon a ne na kroutak to taky delal sikmous po sake jinak to neni mozny.Svetla vyska patri sotva do kategorie suv.pres diry jse vznasi to je ok a taha taky dobre.Do terenu to auto vubec neni 3 kvalt redukci to neni ani do trakturku natoz do leg.Meli by jse stydet co to prodavaj ale porad jse najdou takovi trubky jako ja co tu legendu koupily ale jsou to cechackove tak to na rozdil ode me budou chvalit protoze takhle blbe uz auto za ty prachy dlouho nekoupi.
18.07.2008 | 00:31:46 | mara Reagovat
LC 120
Jako nevýhody tohoto auto bych hodnotil absenci multifunkčího volantu, dešťového senzoru, nemožnost propojit autoradio s MP3, málo odkládacích schránek v zavazadlovém prostoru a nepohodlné ovládání palubního počítače. Jj okomentuji : destovy senzor nechci staci mi v peugeoutu jak to ma stirat nestira a jak je par kapek tak to sili staci manual + cykl. multifunkci volan ma lux+ a mp3 a td sateltni navigace s dvd prehravacem + DVB-T + dotykac. Muj seeeeeeeeeeen jjjjjjjj
18.01.2008 | 20:09:11 | Limakos Reagovat
LC 120
Jj krasny vuz jen od LUX + sat navigace ovladani lcd dotykacem parkovaci kamera ani radeji nebu psat nebo se zblaznim.
18.01.2008 | 20:06:17 | Limakos Reagovat
A kde je fotka?Tak tohle je můj sen Land Cruiser je nádherný a nezničitelný auto,přeji autorovi mnoho šťastných kilometrů s tímto vozem..Land Cruiser je jednička!
08.12.2007 | 14:33:16 | Tomík Reagovat