Rok výroby:2002Typ motoru:1995Stav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:121 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:28. 9. 2008
Koupil jsem si ojetou toyotu Rav 4 se,kterou jsem byl až doposud velmi spokojen.Svůj názor na tento vůz jsem už přehodnotil,protože se domnívám že u auta,které má najeto 120 000km nic netahá,málo jezdí v terénu většinou po dálnici a dojde k poruše spojky za cca 50 000Kč,tak to stojí za pováženou.
Mohl bych argumentovat ,že můj předchůdce se k tomuto vozu choval jinak,ale i přesto si myslím že by toto auto mělo vydržet více.Dle sdělení autorizovaného servisu se u Rav 4 jedná o zcela běžnou závadu a to je hodně špatná vizitka pro TOYOTU.
Naozaj ai majitel pred tebou nechodil v terene ,ja ako farmar sem tam po polnej ceste a mne odišla spojka už po 35.000,na šťastie v zárukr a vraj beža je podimenzovaná a tak ašlo auto preča viac nechcem tojotu ,spravanie v servise v Nitre otras...oprava mesiac...
Také si myslím, že se jedná o viskospojku, který dostává při prokluzu zabrat a odchází, podobné zkušenosti jsou třeba i u Vitary. Viskospojka vůbec není pro vozy 4x4 ideál,ovšem spolu s elektronickými pomocníky bohužel stále více nahrazuje tradiční řešení.
To tě pěkně oškubali v servisu, protože tohle sem řešil na avensisu D , rozbitý dvouhmotnostní setrvák, po zakoupení všech dílů nových vyšla oprava na cca 30 000, už je to dýl takže ta suma je zaokrouhlená, ale těch 30 to nepřelezlo.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota RAV4
to naš dobré
Naozaj ai majitel pred tebou nechodil v terene ,ja ako farmar sem tam po polnej ceste a mne odišla spojka už po 35.000,na šťastie v zárukr a vraj beža je podimenzovaná a tak ašlo auto preča viac nechcem tojotu ,spravanie v servise v Nitre otras...oprava mesiac...
03.10.2008 | 23:13:39 | bandy NR Reagovat
Také si myslím, že se jedná o viskospojku, který dostává při prokluzu zabrat a odchází, podobné zkušenosti jsou třeba i u Vitary. Viskospojka vůbec není pro vozy 4x4 ideál,ovšem spolu s elektronickými pomocníky bohužel stále více nahrazuje tradiční řešení.
30.09.2008 | 21:44:04 | žížala Reagovat
Neměl autor na mysli spojku náhonu 4x4 než běžnou spojku|?
30.09.2008 | 21:25:19 | Radek Reagovat
To tě pěkně oškubali v servisu, protože tohle sem řešil na avensisu D , rozbitý dvouhmotnostní setrvák, po zakoupení všech dílů nových vyšla oprava na cca 30 000, už je to dýl takže ta suma je zaokrouhlená, ale těch 30 to nepřelezlo.
30.09.2008 | 21:17:40 | Bebe Reagovat