Rok výroby:2007Typ motoru:2200Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:6 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:7,0 l/100 kmVloženo:9. 3. 2007
Skutečné poruchy jsem zatím nezaznamenal , ale nemile mne překvapily U Toyoty RAV 4 dvě následující skutečnosti a to poměrně větší hluk ventilových rozvodů , tj při jízdě pod plynem je hlasitěji slyšet klapání ventilů , což působí jako rušící prvek .
Další nepříjemný zvuk se ozývá při vyšších rychlostech od obou zpětných zrcátek , něco jako pískání nebo profukování vzduchu , v Toyotě mi bohužel řekli že s tím nemůžou nic udělat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak nová RAV 4 je velmi dobře ovladatelná , je v ní více místa a má i větší kufr než předchozí verze . Motor 100 kw je pro běžný provoz dostačující , ale není to žádný závoďák , je zde velmi znát vysoká hmostnost vozidla.
Příjemné překvapení je průměrná spotřeba , která se při jezdění hlavně ve městě pohybuje na úrovni 7,0 litrů . Zpracování interiéru je o dost kvalitnější než u předchozí verze, a ani při jízdě po dlažbě nic nerezonuje.
Velmi zajímavé a prakticky využitelné je systém rychlého sklápění zadních sedaček a také jejich posouvání dopředu či dozadu , dle potřeby .
Motory D4D "žerou" olej,ale to je naprosto normální!!!! Stejně jako ostatní moderní výkonné diesely musí olej brát,aby jím uchladili a mazali vnitřky motorů.Čím jezdí řidič rychlejí,tím jsou vyšší tlaky a namáhání motorů,proto se zvedne i spotřeba oleje.Není to žádná tragédie,je to naprosto v pořádku,špatné by bylo,pkud by olej tyto motory nespotřebovávali,to by bylo na postupné zadření!
ide o dvojhmotnostný zotrvačník. Nepíšete, aký máte motor a prevodovku, ale jav, ktorý popisujete sa objavuje prakticky u všetkých silnejších diesloch. Preto napr.nemecké značky preferujú automat, lebo tam je lepšia možnosť utlmiť prenos vibrácii zo zotrvačníka. Nič by to nemalo byť, Vyhýbajte sa prudkým rozjazdom a zotrvačník nezoderiete.
Metan a Halas, to co tu pisete su pekne sracky. Tvarite sa ako keby ste jazdili na najdrahsich BMWckach a pritom sa stavim, ze sa vozite na nejakych HTP ckach a tajne snivate o niecom lepsom. RAV 4 ste videli asi tak maximalne z okna trolejbusu. Radsej sa viac nestrapnujte
Piska klepe dymi ale aj tak je to Toyota a tak je to ok. Zere olej, interier ako zo Svejka a exterier USA 60-te roky. Automat sa prakticky nepredava a vyber motorov nulovy. Super auto. Urcite si ho nekupim pretoze za svoje peniaze chcem nieco viac ako podradnu a neznackovo nekvalitnu skrizenu sikmooku elipsu
RAVku mám 9 měsíců, najeto 12 tisíc. Nevím jestli mohu hodnotit. Ale v každém případě srovnávám s Fiaty, kterých jsem měl před RAVkou celkem 4. Stručně - RAVka je jednoznačně technicky bezporuchová (mimo nutnost dolití téměř 2 litrů oleje po cca 9 tisících km) Ale zejména mé poslední žluté STILO 1,8 DYNAMIC mělo podstatně tzv. vychytanější detaily. Např. palubní počítač a jeho ovládání - u RAVky musíte obtížně přes volant zleva i z prava a to ještě neposkytuje spoustu dalších funkcí. Další - souhlas s kolegou - nepříjemný zvuk se ozývá při vyšších rychlostech od obou zpětných zrcátek, něco jako profukování vzduchu a hůře obtížně dosažitelné zapínání výstražných světel. Další - bohužel automatické a velmi nešikovné stahování pouze skla u řidiče. Co mne zejména vytáčí je způsob automatické KLIMY - U fiatu byla automatika Automatikou - prostě jste nastavili teplotu a hotovo. Bez toho, aniž by řidič musel zapínat chlazení. Pokud chtěl mohl jej vypnout; mohl si nastavit samostatně ofuk v různých kombinacích.U RAVky máte 4 předvolby ofuku a např. v létě nemůže spustit trvalé automatické foukání pouze na čelní sklo. Postrádám u mojí audio soustavy tlačítko MUTE. Omlouvám se "Toyoťákům" za výtky. U Fiatu byly zase i nedostatky, které bránily dalšímu provozu, ale přístup autorizovaného servisu byl špičkový. Pro další hodnocení si ponechávám alespoň 2 roky.
Auto v podstate super až na hlučnost prevodovky .Pri zošlapnutom spojkovom pedali je to v poriadku, ale pri pustenom pedali na volnobeh sa z prevodovky ozýva nepríjemný zvuk pripomínajuci zlé ložiska .Je to dost nepríjemné ked si uvedomíte že máte novu RAV -ku a nabehnutých 10 000 km.V Toyote Mi povedali že je to normál -že to robí na každej RAV-ke. Robí to aj Vám?
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota RAV4
olej
Motory D4D "žerou" olej,ale to je naprosto normální!!!!
Stejně jako ostatní moderní výkonné diesely musí olej brát,aby jím uchladili a mazali vnitřky motorů.Čím jezdí řidič rychlejí,tím jsou vyšší tlaky a namáhání motorů,proto se zvedne i spotřeba oleje.Není to žádná tragédie,je to naprosto v pořádku,špatné by bylo,pkud by olej tyto motory nespotřebovávali,to by bylo na postupné zadření!
29.08.2009 | 12:25:10 | roman Reagovat
Pre Luka: podľa všetkého
ide o dvojhmotnostný zotrvačník. Nepíšete, aký máte motor a prevodovku, ale jav, ktorý popisujete sa objavuje prakticky u všetkých silnejších diesloch. Preto napr.nemecké značky preferujú automat, lebo tam je lepšia možnosť utlmiť prenos vibrácii zo zotrvačníka. Nič by to nemalo byť,
Vyhýbajte sa prudkým rozjazdom a zotrvačník nezoderiete.
21.02.2009 | 21:56:52 | ľuboš Reagovat
Metan a Halas, to co tu pisete su pekne sracky. Tvarite sa ako keby ste jazdili na najdrahsich BMWckach a pritom sa stavim, ze sa vozite na nejakych HTP ckach a tajne snivate o niecom lepsom. RAV 4 ste videli asi tak maximalne z okna trolejbusu. Radsej sa viac nestrapnujte
21.02.2009 | 21:47:16 | Satrapold Reagovat
Halasovi
Konecne niekdo napisal pravdu o Japonskom crepe typu Toyota. Plne suhlasim je to crep.
21.01.2009 | 23:26:02 | metan Reagovat
fi ha to je zaujimave vozidlo
Piska klepe dymi ale aj tak je to Toyota a tak je to ok. Zere olej, interier ako zo Svejka a exterier USA 60-te roky. Automat sa prakticky nepredava a vyber motorov nulovy. Super auto. Urcite si ho nekupim pretoze za svoje peniaze chcem nieco viac ako podradnu a neznackovo nekvalitnu skrizenu sikmooku elipsu
21.01.2009 | 23:24:19 | Halas Reagovat
automatika-skusenosti
Chcem kúpiť model 2009,ale s automatikou,má niekto skúsenosti s prevádzkou-poradte.
25.12.2008 | 20:56:44 | kamo Reagovat
srovnání
RAVku mám 9 měsíců, najeto 12 tisíc. Nevím jestli mohu hodnotit. Ale v každém případě srovnávám s Fiaty, kterých jsem měl před RAVkou celkem 4.
Stručně - RAVka je jednoznačně technicky bezporuchová (mimo nutnost dolití téměř 2 litrů oleje po cca 9 tisících km)
Ale zejména mé poslední žluté STILO 1,8 DYNAMIC mělo podstatně tzv. vychytanější detaily. Např. palubní počítač a jeho ovládání - u RAVky musíte obtížně přes volant zleva i z prava a to ještě neposkytuje spoustu dalších funkcí. Další - souhlas s kolegou - nepříjemný zvuk se ozývá při vyšších rychlostech od obou zpětných zrcátek, něco jako profukování vzduchu a hůře obtížně dosažitelné zapínání výstražných světel. Další - bohužel automatické a velmi nešikovné stahování pouze skla u řidiče. Co mne zejména vytáčí je způsob automatické KLIMY - U fiatu byla automatika Automatikou - prostě jste nastavili teplotu a hotovo. Bez toho, aniž by řidič musel zapínat chlazení. Pokud chtěl mohl jej vypnout; mohl si nastavit samostatně ofuk v různých kombinacích.U RAVky máte 4 předvolby ofuku a např. v létě nemůže spustit trvalé automatické foukání pouze na čelní sklo. Postrádám u mojí audio soustavy tlačítko MUTE.
Omlouvám se "Toyoťákům" za výtky. U Fiatu byly zase i nedostatky, které bránily dalšímu provozu, ale přístup autorizovaného servisu byl špičkový.
Pro další hodnocení si ponechávám alespoň 2 roky.
15.04.2008 | 23:43:31 | luboš Reagovat
RAV 4 a prevodovka
Auto v podstate super až na hlučnost prevodovky .Pri zošlapnutom spojkovom pedali je to v poriadku, ale pri pustenom pedali na volnobeh sa z prevodovky ozýva nepríjemný zvuk pripomínajuci zlé ložiska .Je to dost nepríjemné ked si uvedomíte že máte novu RAV -ku a nabehnutých 10 000 km.V Toyote Mi povedali že je to normál -že to robí na každej RAV-ke.
Robí to aj Vám?
28.01.2008 | 20:20:58 | Luke Reagovat
"řehtání"
To "řehtání" co popisujete,vsadím se,že si to po 10-15 tkm sedne.Dělá to pal.čerpadlo.Mám přes 40 tkm a je klid.
17.04.2007 | 19:05:09 | Vašek Reagovat