Recenze Toyota RAV4 2,2 D 4D
“Kvalitní auto jen s drobnými nedostatky .”

Autor recenze: belmondo2 (35 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2007 Typ motoru:2200 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:6 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 měsíce Průměrná spotřeba: 7,0 l/100 km Vloženo: 9. 3. 2007

Hodnocení inzerátu: 6 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 9.2

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 406

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Skutečné poruchy jsem zatím nezaznamenal , ale nemile mne překvapily U Toyoty RAV 4 dvě následující skutečnosti a to poměrně větší hluk ventilových rozvodů , tj při jízdě pod plynem je hlasitěji slyšet klapání ventilů , což působí jako rušící prvek .

Další nepříjemný zvuk se ozývá při vyšších rychlostech od obou zpětných zrcátek , něco jako pískání nebo profukování vzduchu , v Toyotě mi bohužel řekli že s tím nemůžou nic udělat.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jinak nová RAV 4 je velmi dobře ovladatelná , je v ní více místa a má i větší kufr než předchozí verze . Motor 100 kw je pro běžný provoz dostačující , ale není to žádný závoďák , je zde velmi znát vysoká hmostnost vozidla.

Příjemné překvapení je průměrná spotřeba , která se při jezdění hlavně ve městě pohybuje na úrovni 7,0 litrů . Zpracování interiéru je o dost kvalitnější než u předchozí verze, a ani při jízdě po dlažbě nic nerezonuje.

Velmi zajímavé a prakticky využitelné je systém rychlého sklápění zadních sedaček a také jejich posouvání dopředu či dozadu , dle potřeby .

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 6


Komentáře uživatelů k recenzi Toyota RAV4

Vložit komentář

olej

Motory D4D "žerou" olej,ale to je naprosto normální!!!!
Stejně jako ostatní moderní výkonné diesely musí olej brát,aby jím uchladili a mazali vnitřky motorů.Čím jezdí řidič rychlejí,tím jsou vyšší tlaky a namáhání motorů,proto se zvedne i spotřeba oleje.Není to žádná tragédie,je to naprosto v pořádku,špatné by bylo,pkud by olej tyto motory nespotřebovávali,to by bylo na postupné zadření!

29.08.2009 | 12:25:10 | roman Reagovat

Pre Luka: podľa všetkého

ide o dvojhmotnostný zotrvačník. Nepíšete, aký máte motor a prevodovku, ale jav, ktorý popisujete sa objavuje prakticky u všetkých silnejších diesloch. Preto napr.nemecké značky preferujú automat, lebo tam je lepšia možnosť utlmiť prenos vibrácii zo zotrvačníka. Nič by to nemalo byť,
Vyhýbajte sa prudkým rozjazdom a zotrvačník nezoderiete.

21.02.2009 | 21:56:52 | ľuboš Reagovat

Metan a Halas, to co tu pisete su pekne sracky. Tvarite sa ako keby ste jazdili na najdrahsich BMWckach a pritom sa stavim, ze sa vozite na nejakych HTP ckach a tajne snivate o niecom lepsom. RAV 4 ste videli asi tak maximalne z okna trolejbusu. Radsej sa viac nestrapnujte

21.02.2009 | 21:47:16 | Satrapold Reagovat

Halasovi

Konecne niekdo napisal pravdu o Japonskom crepe typu Toyota. Plne suhlasim je to crep.

21.01.2009 | 23:26:02 | metan Reagovat

fi ha to je zaujimave vozidlo

Piska klepe dymi ale aj tak je to Toyota a tak je to ok. Zere olej, interier ako zo Svejka a exterier USA 60-te roky. Automat sa prakticky nepredava a vyber motorov nulovy. Super auto. Urcite si ho nekupim pretoze za svoje peniaze chcem nieco viac ako podradnu a neznackovo nekvalitnu skrizenu sikmooku elipsu

21.01.2009 | 23:24:19 | Halas Reagovat

automatika-skusenosti

Chcem kúpiť model 2009,ale s automatikou,má niekto skúsenosti s prevádzkou-poradte.

25.12.2008 | 20:56:44 | kamo Reagovat

srovnání

RAVku mám 9 měsíců, najeto 12 tisíc. Nevím jestli mohu hodnotit. Ale v každém případě srovnávám s Fiaty, kterých jsem měl před RAVkou celkem 4.
Stručně - RAVka je jednoznačně technicky bezporuchová (mimo nutnost dolití téměř 2 litrů oleje po cca 9 tisících km)
Ale zejména mé poslední žluté STILO 1,8 DYNAMIC mělo podstatně tzv. vychytanější detaily. Např. palubní počítač a jeho ovládání - u RAVky musíte obtížně přes volant zleva i z prava a to ještě neposkytuje spoustu dalších funkcí. Další - souhlas s kolegou - nepříjemný zvuk se ozývá při vyšších rychlostech od obou zpětných zrcátek, něco jako profukování vzduchu a hůře obtížně dosažitelné zapínání výstražných světel. Další - bohužel automatické a velmi nešikovné stahování pouze skla u řidiče. Co mne zejména vytáčí je způsob automatické KLIMY - U fiatu byla automatika Automatikou - prostě jste nastavili teplotu a hotovo. Bez toho, aniž by řidič musel zapínat chlazení. Pokud chtěl mohl jej vypnout; mohl si nastavit samostatně ofuk v různých kombinacích.U RAVky máte 4 předvolby ofuku a např. v létě nemůže spustit trvalé automatické foukání pouze na čelní sklo. Postrádám u mojí audio soustavy tlačítko MUTE.
Omlouvám se "Toyoťákům" za výtky. U Fiatu byly zase i nedostatky, které bránily dalšímu provozu, ale přístup autorizovaného servisu byl špičkový.
Pro další hodnocení si ponechávám alespoň 2 roky.

15.04.2008 | 23:43:31 | luboš Reagovat

RAV 4 a prevodovka

Auto v podstate super až na hlučnost prevodovky .Pri zošlapnutom spojkovom pedali je to v poriadku, ale pri pustenom pedali na volnobeh sa z prevodovky ozýva nepríjemný zvuk pripomínajuci zlé ložiska .Je to dost nepríjemné ked si uvedomíte že máte novu RAV -ku a nabehnutých 10 000 km.V Toyote Mi povedali že je to normál -že to robí na každej RAV-ke.
Robí to aj Vám?

28.01.2008 | 20:20:58 | Luke Reagovat

"řehtání"

To "řehtání" co popisujete,vsadím se,že si to po 10-15 tkm sedne.Dělá to pal.čerpadlo.Mám přes 40 tkm a je klid.

17.04.2007 | 19:05:09 | Vašek Reagovat