Rok výroby:2002Typ motoru:1995Stav km při koupi:137 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:2. 7. 2006
Mělo: Při průjezdu větší kaluží natekla voda někam do elektroniky a dva dny nešel ukazatel rychlosti a otáčkoměr. Ve větráku chlazení (sahara) jsem měnil ložiska.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toto auto je hezké z venku. Uvnitř nenajdete nic co by Vás uchvátilo s ohledem na cenu za kterou je prodáváno jak nové tak ojeté. Málo místa pro osoby sedící v zadu, malý zavazadlový prostor, nísko posazená loketní opěrka která není ani potažená koženkou.
Kontrolky ve vypínači na klimatizaci a vnitřní cirkulací vzduchu nejsou vůbec vidět. Spotřeba na tak malý vůz dost vysoká. Hodně hluku uvnitř.
Ravku sem nikdy moc neznal mněl sem ruzné auta nebudu rozebirat posledni auto Ford mondeo 1.8 benzin Hatchback Před 5 lety sem koupil ojetou ravku 2002 najeto 117000km d4d dovoz italie dneska mam najeto 180000km zavady vyměna turbo zadni naboj kladky rozvodu jinač nic přesto na ni nedam dopustit nikde nas nenechala použivame každy den v zimě v létě pořad ma tvrdši spodek a větši hlučnost uvnitř vozu když pominu spolehlivost tak v mot prostoru velice špatny přistup ke všemu v současne době mně netopi na levou stranu u řidiče uvažuji o prodeji ale zřejmně koupim opět ravku ale benzin co je velice dobre nesjižděj se pneu pouze rovnoměrně ale velice málo
25.11.2018 | 18:48:02 | Josef
| 37.48.53.*Reagovat
Trápenie s Ravkou
Mal som RAVku pred dvomi rokmi, kupovaná z Talianska, motor D4D, cukríková, ale šťastie som s ňou nemal. Všetky vážne závady, ktorési viete predstaviť by sa v aute, ktoré malo skutočných 122.000km, servisované bolo len v Toyote (overené), určite vyskytnúť nemali. Postupne to boli : spojka, zotrvačník, turbo (najprv repasu jednej firmy, potom u druhej, nakoniec nové - náhrada sa nerobí, iba originál. Celkové investície do auta za dva roky cca 120.000 Sk. Pochopil som, keď mi v aj mechanik v Toyote povedal, že tieto závady na RAVke riešia stále a že on osobne by mi odporučil Hondu CRV, či už diesel, alebo benzín. No a na tej jazdím posledné dva roky bez jedinej závady.
27.04.2012 | 12:24:20 | Martin
| 178.40.17.*Reagovat
RE: Trápenie s Ravkou
Tak vzhladom na km , výmena spojky je tu skôr spotrebák než závada , smola je len v tom že to neurobil majitel pred vami. Čo sa týka turba , celkovo pri D-4D motoroch vydržia podla toho v akých intervaloch a aký olej sa mení a tak isto spôsob a režim samotnej jazdy.D-4D nieje špatný motor ale proste nieje taký blbuvzdorný ako benzínová atmosféra , keď turbo cucá olej , môže dôjsť až k zadretiu motora ,čo sa aj stáva, nehovoriac o tom že vstrekovače tak isto nemajú superdlhú životnosť ( čo je problém všetkých bežných commonrailov a im podobných) a výmeny týchto dielov stoja dost vela. Ja osodne diesel nemusím žiadny a keď , uznávam tie staré poctivé napríklad v Mercedese.Moje osobné skúsenosti z Toyotou činia 150000 km na Yarse rv 2010 a musím povedať že napriek tomu že frflem na vypracovanie a materiály v interéri a že od nova je tá 6stupnová prevodovka akási nepresná , spojka príliš tvrdá a olej sa dolieva tak často že jeho intervalová výmena je v podstate zbytočná , ma prekvapila svojou odolnosťou , pretože ako auto donáškovej služby , ktore dostáva neskutočne zabrať z každej strany a teraz už ani nemá poriadny servis (skončila garančka) Toyota ide a ide a ide a ide a okrem spotrebákov ako sú brzdy , spojka , teraz konečne aj tlmiče sem tam oprava karosérie z ťukesov , auto stále funguje bez vážnejších problémov. PS : výfuk má 6 rokov a 150000 km a stále je pôvodný bez prehrdzavených miest :)
Hledal jsem marne nejaka upozorneni na chyby v konstrukci Toyota RAV na strankach RAPEX jak tady nekdo zminoval. Prosim tedy autora o odkazy na nejake konkretni pripady.
My sme mali toyotu RAV 4 3 dverovú 10 rokov.NEskutočné auto.Dostalo sa to všade, žiadny vážny problém sme nikdy nemali.Môj manžel má vyše 180 cm a nikdy nemal problém,že by bolo malé. určite závisí od servisu...my sme pedantne 10 rokv servisovali a dodnes jazdí bez problémov,takže ak niekto píše ,že je mu 5 dverocvá toyota malá...tak pochybujem o jeho úsudku.Máme aj iné autá,napr Mercedes G a to je zase kára.A presne ako píše NAZDAR...však si pred kúpou auto pozriem, vyskúšam.MY sme TOYOTU predali a do dnes sme na kontakte s majiteľom ktorému nič nehrká ani nič nesmrdí.Ale my sme kúpili v roku 2000 tozotu za vyše 1 mil,takže ak si niketo kúpi HNOJ,tak mu to potom je malé a smrdí mu to....
Ahoj chtěl bych si pořídit Ravku 4d cat a potřeboval bych poradit na co si dát pozor a tak. Má to najeto 102000km moc pěkná v kůži a tak. Chtěl bych znát váš názor protože nemám s tímto autem žádnou zkušenost. Nerad bych se spálil protože pod pěkným kabátem může být nějaká past. Díky za rady
také blbosti, ako že málo miesta tam a tam, a niečo položené nízko..kto ti kázal kúpiť auto, ktoré ti veľkosťou nevyhovuje? To si pred kúpou v tom aute nesedel? Keď sa ti kufor zdá malý, nemal si si kúpiť auto s dĺžkou 4,2 metra. Čo si čakal? 600 litrový kufor? Si si mal kúpiť Tuareg, alebo rovno Q7, tam je miesta omnoho, omnoho viac.
Toyota je skutečně špatná značka.Lidé se nechali napálit reklamou"viděl jste někdy porouchanou Toyotu? Podívejte se někdy na stánky Rapexu a uvídíte,že tato značka v poruchách vede spolu s dalším čínským zbožím.
toyota uz nikdy viac,mal som to male sparťanske vozitko stavane tak pre človeka do 160cm,všetko vnom je naopal a počitač ako z doby kamenej plasty tiež a hlučnosť,spojka smrdi už v miernom terene a servis v nitre je kapitola sama o sebe ,pokazila sa riadiaca jednotka ,najprv tyždeň skumaly čo tomu je potom že to musi posudiť technik v BA nakoniec zle objednali a tak som bol bez auta 5tyžňou ,manželka mala yarisa a tiež jej odyšly vstrekovače ked som po troch tyžňoch urgoval opravy a zvyššil hlas na primaceho technika pomaly na mňa volal policajtov a ja som len chcel mať opravené auto v zaruke a v čase ktorý sami stanoviôi,a tak som obe radšej predal dnes mam x-tail a so max spokojny ma to aspom poriadny motor...
Myslim, ze som na rozdiel od Vas napisal argumentov hned niekolko a mnoho prispevkov okrem mojho sa zhoduje v tom, ze hodnotit tento model auta tym, ze sa postazujem ako som spatne vybral ojetinu, ktora ktovie cim presla... hmm,no teda ak to bol darcek, ktory majitel predtym na vlastne oci nevidel, tak to by sa mozno dalo pochopit. Ale o tych tlacitkach... Kazdopadne je mimo.
Také ovládání palubního počítače se úplně nepovedlo,ale nechápu toho slováka co píše přede mnou.Co je za ubohost na tom,že někdo popíše svůj názor?Myslím,že by" mal prestat soferovat"on.
Co to tu pisete? Ja som vlastnil 1996-2002 prvu generaciu a od 2002 doteraz druhu genreaciu, nabehane spolu 100 000 a 150 000 km. Auta toho pozazivali neurekom - cesty, dialnice, teren, 100 000 tahania privesu,... A SU TO TIE NAJLESIE A NAJKVALITNEJSIE AUTA. NIKDY NEBOL JEDINY PROBLEM. Kazdy ma take auto, ako sa k nemu chova. Ak si kupil ojazdene, tak neocakavaj, ze bude nove, aj ked si si myslel, ze to je Toyota a mozes mat vyssie naroky. Co ten predosly majitel? Ze sa musia dokupovat bocne plasty? Paneboze! To je snad preto, ze orignal tam nie su! a nie vsetci ich chcu - napr ja ich nechcem. Ak si kupujes ojazdene z tejto cenovej kategorie, tak diely asi mat ojazdenu cenovku nebudu, tak o co ide? Ze po 5tkm zhrdzavie vyfuk? To by nezhrdzavel ani na Skode 100. Mam 150 000 a ked som bol posledne na STK, technik sam od seba povedal, ze nie je nikde ani stopa po korozii. 150 000 km!!! Dalsi co nevidi na kontrolku zapnutia klimy. Paneboze! To je ubohost! Ak nevidis na tlacitku, ci je posunute v zapnutej polohe, ako mozes soferovat? To su ale argumenty na zhadzovanie auta. Paneboze! Licovanie dielov ako u cinskej motorky? A tomu majitelovi co kupoval ten kus novy, to nevadilo? Preco asi? Spatny a neochotny servis? Skaredy dizajn? - toto su vysostne subjektivne dojmy - V Nitre nepoznam lepsi servis automobilov ako ten v Toyote (ano, mame v rodine viac znaciek, ano jazdil som na roznych autach, ano bol som v rade inych servisov). Co sa tyka dizajnu, tak v roku 2001-2002 ked som toto auto kupoval, nebola krajsia a lepsia alternativa, a stale nie je. To je dovod, preco by som zatial nemenil - ani za novu generaciu. V tom sa ale vela ludi nezhodne.
Konečně někdo , kdo má auto na jezdění a né na parádu a rozumí tomu. Když kupuju ojeté auto tak jde první na opravu všeho opotřebovaného. Přece na starém padáku bez udržby taky nikdo bez mozku neskáče. Mám r.v. 2002 a jede parádně, až budu chtít auto do těžkého terénu tak si koupím patrola ravku mám na silnici a louku.
02.08.2014 | 10:39:09 | rad
| 89.177.251.*Reagovat
RAV 4
Souhlasím s Tebou.Je to špatné auto,ani nemohlo být jiné.Toyota v honbě za kvantitou zapoměla na kvalitu.Neseriozní raklama"5hvězdiček se smrsklo na 4,plasty na náraznících a bocích vozu v ceně se musí dokupovat,zastaralé materiály(po 5t.km se prorezaví výfuk!) a špatný a neochotný servis jen dokreslují kvalitu značky.Jenže napálení zákazníci,poučeni tímto vším,místo aby uznali,že se nechali napálit obrací svou zášť proti spokojeným majitelům jiných značek.Toyota sama uznává,že její horší výroba je Toyota a ta možná lepší je Lexus.
Teď jsem byl u známého.Koupil RAV4 od starších manželů,asi rok staré.Nevím co bych řekl,ale co jsem viděl mi vzalo dech.V autě plno tvrdých a nevzhledných plastů,sedačky mají vedení jako stará židle,větší nerovnost na větším sklonu přejedete jen se spojkou,průjezdný profil snižují asi 60 mm visící škouby pod vozem,v autě se prý objevují různé netěsnosti,lícování plechových dílů jak u čínské motorky.
Né každý si může koupit ojetinu.Né každý zachází s autem "od nova",tak aby následný majitel byl spokojený.Auto po praseti je prostě pech,ale to se tak někdy stává.Toyota je samozřejmě bombovej auťák.Je prostě lepší utratit víc peněz a nebo nekupovat něco,na co jen stěží dosáhnu a jít raději o třídu níž na auto nové,ale být spokojený.
Ten kdo psal tuto recenzi asi nebyl normalni.Mam Rav4 DCat a je to vyborne a spolehlive auto. Je fakt, ze vzadu je mista poskrovnu, ale deti se tam v poho vlezou. Proste bombovni auto.
Já bych hondu po vlastní zkušenosti nepřipomínal.Dvě jsme měli,obě absolutní křápy!To co jsem psal o servisu(přístupu) toyoty pro hondu v žádném případě neplatí.Odstranit jakoukoliv závadu je problém na tři návštěvy a ani to v mém případě nepomohlo.Prostě ti hoši neví,ale tváří se že vědí vše.Nakonec jsem ten křáp vrátil.Hondu už ani omylem. Naopak znám řadu lidí,kteří si hyundaie nemůžou vynachválit a to bez ohledu na model.Toyota je samozřejmě nej,nej,nej.Jezdím s ní a na jaře beru druhou.
Osobně si myslím že to není jedno, Hyundai bych si nekoupil už jenom protože je to Hyundai, to je ale otázka názoru. Porovbnej si plusy a minusy. Já uvažoval ještě o Hondě CR-V, je levnější než RAV ale do r. 2002 taky neoplývá příliš prostorem ( 374 l zavazad. prostoru ) jenže RAV VVTi a D-4D má rozvodový řetěz, ten se nemění, CR-V řemen, Hyundai nemám tušení. Navíc mimo zcela nového RAVu mají předchozí modely stálý náhon na 4 x 4, u CR-V se zadek připojí až při prokluzu předku, což je méně využitelné v terénu. RAV má elektronickou uzávěrku, CR-V ne... Vesměs se však lidé shodují na tom, že spotřeba je stejná... Zrovna teď mi jeden 2.0 VVTi se 110 kw utekl, snad se zadaří... Pozor na 1.8, ikdyž v inzerátech píší prodejci 4 x 4, není to tak, je to jen náhon na přední nápravu...
Koupit to či ono je v podstatě fuk.Důležitý je,že problém se může vyskytnout vždycky.Otázkou ale zůstává,jaká ochota je ho řešit.U Toyoty je to bez konkurenční,u Hyundaie to nebude špatný,protože ten si jméno v Evropě teprve buduje.Němci si myslí,že to mají jisté a tak jednají se zákazníky jako hovada.
Ahoj já Rav nemám, ale dost o tom uvažuji, že si jí pořídím. Byl jsem v autosalonu a půjčili mi jí a projel jsem se. Jízda super, ale je fakt, že je to dost malé auto za ty peníze. Ještě uvažuji o Hyundai Santa Fe, to je mnohem prostornější, ale mám strach z té značky. Tak mám velké dilema a pořád se rozhoduji. Můžete mi někdo poradit?
To bych chtěl vidět, který vůz se stálým náhonem na všechny kola bere méně?! To je mimořádně dobrá spotřeba. RAV je prostorově menší, to určitě, mohl sis koupit Landcruiser. Ostatně, když to bylo tak na škodu, proč sis ho pořídil? Já osobně jdu po RAVu, ale v benzínu, nafta patří do kamen!
Zdravim. Ak môžem pripojiť svoj nazor: Mali sme VW Pasat 1.9 TDi 130k cca 4 roky, najazdených 100.000 km. Teraz jazdíme na Rav4 II, D-CAT 180k a až taky rozdiel v spotrebe nie je. Kým Passat mal v priemere 6,5l, tak podstatne silnejšia a vyššia Ravka ju ma cca 7,5. Toyota proste robí autá inak ako VW. Ani ja si nemôžem na ten prechod ešte zvyknúť, bol som dlhé roky zástanca najmä nemeckých aút. Musím však priznať, že som milo prekvapený jej vlastnosťami, tichou jazdou a porovnatelným vypracovaním (uvedomujem si, že passat a rav4 nie su prami konkurenti). Čo vás ďalej presvedčí, sú ceny ND a servisných prehliadok. Tu sa má VW čo učiť.
Toyoty jsem měl 4 a nedám na ně dopustit.Měl jsem krátkou RAV4 benzín 2 l,nazdobenou a dodnes se po ní vyplakávám.Koupil jsem Golf Plus 1,6FSI a udělal blbost.Je to pěkný,pohodlný,líný - 85kW,stálo to přes 600t,ale vrátil bych se k Toyotě.To ovšem chce kupovat auto tak do 20t km,nebo nové.Staré plečky po Bazarech,to jsou vyhozený prachy.
preco mam taky pocit ze toto auto je na predaj v jednom internetovom bazari?zvlastne ze tam nikde uz autor nespomina chyba ktore su napisane tu. RE Milan: neurazaj slovakov, myslim ze tupcov mate aj v cechach dost!
Ty tupče Ravku v navtě mám a spotřeba je přesně taková jak píše ten maník.A skoro ve všem má pravdu ty amatére.Jasně že pro tebe toje super auto když doteď jezdils na ovcích po tatrách.
Já ti kašlu na nějaký testy úchyláků kteří dělají všechno proto aby bylo auto prodejné.Promně je důležité jak jsem s ním spokojenej já proto že nikdo a to myslím i tebe ty osle ze Slovenska co tady urážíš lidi za svůj názor mi nato ty prachy nedá.Neříkám že toje úplně blbý auto ale za ty prachy zaco se prodává si představuju více muziky.
Anonym: Vy se z těch Toyot jednou poděláte. Neznamená, že všechny najezdí statisíce bez problémů. Na špatný kus narazíš všude a je jedno, jestli je to VW, BMW, Ford, Toyota nebo cokoliv jiného!
Tento článok je riadny blábol, a to potvrdí každý, kto Rav4 má
Ty vole! A naco si to kupoval. Podľa mňa to auto ani nemáš. Stačí sa pozrieť na predchozí vuz Passat. Nejaký VWgenista sa urobil, pretože skritizoval japonca. Všade v testoch odborníci Rav4 chvália!!!!!! A spotreba..To je malý vuz, sa zobuť! Motor 2.0 D4-D je omnoho modernejší, spoľahlivejší a tichší ako TDi v tvojom bývalom Passate. Trepeš somariny. Pozrime sa v 10- tich autotestoch Rav4 chvália a ty jediný si na nej našiel toľko chýb že až...... Proste si napísal blábol.
Komentáře uživatelů k recenzi Toyota RAV4
rav4 d4d rv 2002
Ravku sem nikdy moc neznal mněl sem ruzné auta nebudu rozebirat posledni auto Ford mondeo 1.8 benzin Hatchback Před 5 lety sem koupil ojetou ravku 2002 najeto 117000km d4d dovoz italie dneska mam najeto 180000km zavady vyměna turbo zadni naboj kladky rozvodu jinač nic přesto na ni nedam dopustit nikde nas nenechala použivame každy den v zimě v létě pořad ma tvrdši spodek a větši hlučnost uvnitř vozu když pominu spolehlivost tak v mot prostoru velice špatny přistup ke všemu v současne době mně netopi na levou stranu u řidiče uvažuji o prodeji ale zřejmně koupim opět ravku ale benzin co je velice dobre nesjižděj se pneu pouze rovnoměrně ale velice málo
25.11.2018 | 18:48:02 | Josef | 37.48.53.* Reagovat
Trápenie s Ravkou
Mal som RAVku pred dvomi rokmi, kupovaná z Talianska, motor D4D, cukríková, ale šťastie som s ňou nemal. Všetky vážne závady, ktorési viete predstaviť by sa v aute, ktoré malo skutočných 122.000km, servisované bolo len v Toyote (overené), určite vyskytnúť nemali. Postupne to boli : spojka, zotrvačník, turbo (najprv repasu jednej firmy, potom u druhej, nakoniec nové - náhrada sa nerobí, iba originál. Celkové investície do auta za dva roky cca 120.000 Sk. Pochopil som, keď mi v aj mechanik v Toyote povedal, že tieto závady na RAVke riešia stále a že on osobne by mi odporučil Hondu CRV, či už diesel, alebo benzín. No a na tej jazdím posledné dva roky bez jedinej závady.
27.04.2012 | 12:24:20 | Martin | 178.40.17.* Reagovat
RE: Trápenie s Ravkou
Tak vzhladom na km , výmena spojky je tu skôr spotrebák než závada , smola je len v tom že to neurobil majitel pred vami. Čo sa týka turba , celkovo pri D-4D motoroch vydržia podla toho v akých intervaloch a aký olej sa mení a tak isto spôsob a režim samotnej jazdy.D-4D nieje špatný motor ale proste nieje taký blbuvzdorný ako benzínová atmosféra , keď turbo cucá olej , môže dôjsť až k zadretiu motora ,čo sa aj stáva, nehovoriac o tom že vstrekovače tak isto nemajú superdlhú životnosť ( čo je problém všetkých bežných commonrailov a im podobných) a výmeny týchto dielov stoja dost vela. Ja osodne diesel nemusím žiadny a keď , uznávam tie staré poctivé napríklad v Mercedese.Moje osobné skúsenosti z Toyotou činia 150000 km na Yarse rv 2010 a musím povedať že napriek tomu že frflem na vypracovanie a materiály v interéri a že od nova je tá 6stupnová prevodovka akási nepresná , spojka príliš tvrdá a olej sa dolieva tak často že jeho intervalová výmena je v podstate zbytočná , ma prekvapila svojou odolnosťou , pretože ako auto donáškovej služby , ktore dostáva neskutočne zabrať z každej strany a teraz už ani nemá poriadny servis (skončila garančka) Toyota ide a ide a ide a ide a okrem spotrebákov ako sú brzdy , spojka , teraz konečne aj tlmiče sem tam oprava karosérie z ťukesov , auto stále funguje bez vážnejších problémov. PS : výfuk má 6 rokov a 150000 km a stále je pôvodný bez prehrdzavených miest :)
11.08.2016 | 22:55:20 | iZtec | 88.212.36.* Reagovat
:)
no ja mam teda ravku 2007 v dieslu, musim rici, ze tak bezpecne a pohodle jsem se dlouho v zadnem aute necitil
06.10.2011 | 21:51:45 | conquest | 86.49.24.* Reagovat
Rapex a Toyota RAV4
Hledal jsem marne nejaka upozorneni na chyby v konstrukci Toyota RAV na strankach RAPEX jak tady nekdo zminoval. Prosim tedy autora o odkazy na nejake konkretni pripady.
Dekuji
18.07.2011 | 16:17:07 | dredock Reagovat
Super auto
My sme mali toyotu RAV 4 3 dverovú 10 rokov.NEskutočné auto.Dostalo sa to všade, žiadny vážny problém sme nikdy nemali.Môj manžel má vyše 180 cm a nikdy nemal problém,že by bolo malé.
určite závisí od servisu...my sme pedantne 10 rokv servisovali a dodnes jazdí bez problémov,takže ak niekto píše ,že je mu 5 dverocvá toyota malá...tak pochybujem o jeho úsudku.Máme aj iné autá,napr Mercedes G a to je zase kára.A presne ako píše NAZDAR...však si pred kúpou auto pozriem, vyskúšam.MY sme TOYOTU predali a do dnes sme na kontakte s majiteľom ktorému nič nehrká ani nič nesmrdí.Ale my sme kúpili v roku 2000 tozotu za vyše 1 mil,takže ak si niketo kúpi HNOJ,tak mu to potom je malé a smrdí mu to....
21.11.2010 | 18:17:14 | Lenka Reagovat
RE: Super auto
Ahoj chtěl bych si pořídit Ravku 4d cat a potřeboval bych poradit na co si dát pozor a tak. Má to najeto 102000km moc pěkná v kůži a tak. Chtěl bych znát váš názor protože nemám s tímto autem žádnou zkušenost. Nerad bych se spálil protože pod pěkným kabátem může být nějaká past. Díky za rady
30.10.2016 | 11:26:32 | Miky | 46.135.141.* Reagovat
pěkné auto
Ale ty ceny ojetých jsou opravdu bruuutálně přemrštěné:((
02.07.2009 | 00:19:22 | Reagovat
neverím vlastným očiam
také blbosti, ako že málo miesta tam a tam, a niečo položené nízko..kto ti kázal kúpiť auto, ktoré ti veľkosťou nevyhovuje? To si pred kúpou v tom aute nesedel? Keď sa ti kufor zdá malý, nemal si si kúpiť auto s dĺžkou 4,2 metra. Čo si čakal? 600 litrový kufor? Si si mal kúpiť Tuareg, alebo rovno Q7, tam je miesta omnoho, omnoho viac.
01.07.2009 | 23:47:14 | nazdar Reagovat
to Petr
postěžuju ( budu si stěžovat)
len neviem či tam má byť e alebo ě
01.10.2008 | 17:25:40 | pietro Reagovat
ˇpatná značka.
Toyota je skutečně špatná značka.Lidé se nechali napálit reklamou"viděl jste někdy porouchanou Toyotu?
Podívejte se někdy na stánky Rapexu a uvídíte,že tato značka v poruchách vede spolu s dalším čínským zbožím.
20.09.2007 | 21:26:46 | opic Reagovat
môj mili mitokros
toyota uz nikdy viac,mal som to male sparťanske vozitko stavane tak pre človeka do 160cm,všetko vnom je naopal a počitač ako z doby kamenej plasty tiež a hlučnosť,spojka smrdi už v miernom terene a servis v nitre je kapitola sama o sebe ,pokazila sa riadiaca jednotka ,najprv tyždeň skumaly čo tomu je potom že to musi posudiť technik v BA nakoniec zle objednali a tak som bol bez auta 5tyžňou ,manželka mala yarisa a tiež jej odyšly vstrekovače ked som po troch tyžňoch urgoval opravy a zvyššil hlas na primaceho technika pomaly na mňa volal policajtov a ja som len chcel mať opravené auto v zaruke a v čase ktorý sami stanoviôi,a tak som obe radšej predal
dnes mam x-tail a so max spokojny ma to aspom poriadny motor...
05.09.2007 | 21:19:20 | marek Reagovat
RE: môj mili mitokros
VY NEJSTE MAREK,VY JSTE J A N E K
06.07.2014 | 01:14:06 | HÁDEJ | 109.81.252.* Reagovat
Dotaz.
Neumím po slovensky,co je to postazujem?
10.07.2007 | 12:53:27 | Petr Reagovat
Myslim, ze som na rozdiel od Vas napisal argumentov hned niekolko a mnoho prispevkov okrem mojho sa zhoduje v tom, ze hodnotit tento model auta tym, ze sa postazujem ako som spatne vybral ojetinu, ktora ktovie cim presla... hmm,no teda ak to bol darcek, ktory majitel predtym na vlastne oci nevidel, tak to by sa mozno dalo pochopit. Ale o tych tlacitkach... Kazdopadne je mimo.
10.07.2007 | 09:12:36 | mitocross Reagovat
RAV 4
Také ovládání palubního počítače se úplně nepovedlo,ale nechápu toho slováka co píše přede mnou.Co je za ubohost na tom,že někdo popíše svůj názor?Myslím,že by" mal prestat soferovat"on.
07.07.2007 | 09:21:14 | Petr Reagovat
neverim vlastnym ociam
Co to tu pisete? Ja som vlastnil 1996-2002 prvu generaciu a od 2002 doteraz druhu genreaciu, nabehane spolu 100 000 a 150 000 km. Auta toho pozazivali neurekom - cesty, dialnice, teren, 100 000 tahania privesu,... A SU TO TIE NAJLESIE A NAJKVALITNEJSIE AUTA. NIKDY NEBOL JEDINY PROBLEM. Kazdy ma take auto, ako sa k nemu chova. Ak si kupil ojazdene, tak neocakavaj, ze bude nove, aj ked si si myslel, ze to je Toyota a mozes mat vyssie naroky. Co ten predosly majitel? Ze sa musia dokupovat bocne plasty? Paneboze! To je snad preto, ze orignal tam nie su! a nie vsetci ich chcu - napr ja ich nechcem. Ak si kupujes ojazdene z tejto cenovej kategorie, tak diely asi mat ojazdenu cenovku nebudu, tak o co ide? Ze po 5tkm zhrdzavie vyfuk? To by nezhrdzavel ani na Skode 100. Mam 150 000 a ked som bol posledne na STK, technik sam od seba povedal, ze nie je nikde ani stopa po korozii. 150 000 km!!! Dalsi co nevidi na kontrolku zapnutia klimy. Paneboze! To je ubohost! Ak nevidis na tlacitku, ci je posunute v zapnutej polohe, ako mozes soferovat? To su ale argumenty na zhadzovanie auta. Paneboze! Licovanie dielov ako u cinskej motorky? A tomu majitelovi co kupoval ten kus novy, to nevadilo? Preco asi? Spatny a neochotny servis? Skaredy dizajn? - toto su vysostne subjektivne dojmy - V Nitre nepoznam lepsi servis automobilov ako ten v Toyote (ano, mame v rodine viac znaciek, ano jazdil som na roznych autach, ano bol som v rade inych servisov). Co sa tyka dizajnu, tak v roku 2001-2002 ked som toto auto kupoval, nebola krajsia a lepsia alternativa, a stale nie je. To je dovod, preco by som zatial nemenil - ani za novu generaciu. V tom sa ale vela ludi nezhodne.
20.06.2007 | 13:12:00 | mitocross Reagovat
RE: neverim vlastnym ociam
Konečně někdo , kdo má auto na jezdění a né na parádu a rozumí tomu. Když kupuju ojeté auto tak jde první na opravu všeho opotřebovaného. Přece na starém padáku bez udržby taky nikdo bez mozku neskáče. Mám r.v. 2002 a jede parádně, až budu chtít auto do těžkého terénu tak si koupím patrola ravku mám na silnici a louku.
02.08.2014 | 10:39:09 | rad | 89.177.251.* Reagovat
RAV 4
Souhlasím s Tebou.Je to špatné auto,ani nemohlo být jiné.Toyota v honbě za kvantitou zapoměla na kvalitu.Neseriozní raklama"5hvězdiček se smrsklo na 4,plasty na náraznících a bocích vozu v ceně se musí dokupovat,zastaralé materiály(po 5t.km se prorezaví výfuk!) a špatný a neochotný servis jen dokreslují kvalitu značky.Jenže napálení zákazníci,poučeni tímto vším,místo aby uznali,že se nechali napálit obrací svou zášť proti spokojeným majitelům jiných značek.Toyota sama uznává,že její horší výroba je Toyota a ta možná lepší je Lexus.
06.06.2007 | 20:27:56 | evžen Reagovat
RAV4.
Teď jsem byl u známého.Koupil RAV4 od starších manželů,asi rok staré.Nevím co bych řekl,ale co jsem viděl mi vzalo dech.V autě plno tvrdých a nevzhledných plastů,sedačky mají vedení jako stará židle,větší nerovnost na větším sklonu přejedete jen se spojkou,průjezdný profil snižují asi 60 mm visící škouby pod vozem,v autě se prý objevují různé netěsnosti,lícování plechových dílů jak u čínské motorky.
03.06.2007 | 18:00:39 | . Reagovat
?
Né každý si může koupit ojetinu.Né každý zachází s autem "od nova",tak aby následný majitel byl spokojený.Auto po praseti je prostě pech,ale to se tak někdy stává.Toyota je samozřejmě bombovej auťák.Je prostě lepší utratit víc peněz a nebo nekupovat něco,na co jen stěží dosáhnu a jít raději o třídu níž na auto nové,ale být spokojený.
24.12.2006 | 11:11:12 | riki Reagovat
tato recenze je na hlavu
Ten kdo psal tuto recenzi asi nebyl normalni.Mam Rav4 DCat a je to vyborne a spolehlive auto. Je fakt, ze vzadu je mista poskrovnu, ale deti se tam v poho vlezou.
Proste bombovni auto.
22.12.2006 | 20:41:47 | Doom(i)Nick Reagovat
vysoká spotřeba?
Kolik by sis tak představoval? Zase tak malý auto to neni, takže 7,5 l mi připadá docela v pohodě.
26.11.2006 | 23:18:26 | Reagovat
HONDA?
Já bych hondu po vlastní zkušenosti nepřipomínal.Dvě jsme měli,obě absolutní křápy!To co jsem psal o servisu(přístupu) toyoty pro hondu v žádném případě neplatí.Odstranit jakoukoliv závadu je problém na tři návštěvy a ani to v mém případě nepomohlo.Prostě ti hoši neví,ale tváří se že vědí vše.Nakonec jsem ten křáp vrátil.Hondu už ani omylem. Naopak znám řadu lidí,kteří si hyundaie nemůžou vynachválit a to bez ohledu na model.Toyota je samozřejmě nej,nej,nej.Jezdím s ní a na jaře beru druhou.
18.11.2006 | 11:00:47 | Wendy Reagovat
Toyota nebo Korea
Osobně si myslím že to není jedno, Hyundai bych si nekoupil už jenom protože je to Hyundai, to je ale otázka názoru. Porovbnej si plusy a minusy. Já uvažoval ještě o Hondě CR-V, je levnější než RAV ale do r. 2002 taky neoplývá příliš prostorem ( 374 l zavazad. prostoru ) jenže RAV VVTi a D-4D má rozvodový řetěz, ten se nemění, CR-V řemen, Hyundai nemám tušení. Navíc mimo zcela nového RAVu mají předchozí modely stálý náhon na 4 x 4, u CR-V se zadek připojí až při prokluzu předku, což je méně využitelné v terénu. RAV má elektronickou uzávěrku, CR-V ne... Vesměs se však lidé shodují na tom, že spotřeba je stejná... Zrovna teď mi jeden 2.0 VVTi se 110 kw utekl, snad se zadaří... Pozor na 1.8, ikdyž v inzerátech píší prodejci 4 x 4, není to tak, je to jen náhon na přední nápravu...
14.11.2006 | 19:53:46 | Jára Reagovat
Hyundai nebo Toyota
Koupit to či ono je v podstatě fuk.Důležitý je,že problém se může vyskytnout vždycky.Otázkou ale zůstává,jaká ochota je ho řešit.U Toyoty je to bez konkurenční,u Hyundaie to nebude špatný,protože ten si jméno v Evropě teprve buduje.Němci si myslí,že to mají jisté a tak jednají se zákazníky jako hovada.
12.11.2006 | 17:00:10 | Wendy Reagovat
Radek
Ahoj já Rav nemám, ale dost o tom uvažuji, že si jí pořídím. Byl jsem v autosalonu a půjčili mi jí a projel jsem se. Jízda super, ale je fakt, že je to dost malé auto za ty peníze. Ještě uvažuji o Hyundai Santa Fe, to je mnohem prostornější, ale mám strach z té značky. Tak mám velké dilema a pořád se rozhoduji. Můžete mi někdo poradit?
10.10.2006 | 07:14:03 | Reagovat
7,5 l je moc?
To bych chtěl vidět, který vůz se stálým náhonem na všechny kola bere méně?! To je mimořádně dobrá spotřeba. RAV je prostorově menší, to určitě, mohl sis koupit Landcruiser. Ostatně, když to bylo tak na škodu, proč sis ho pořídil? Já osobně jdu po RAVu, ale v benzínu, nafta patří do kamen!
07.10.2006 | 20:20:12 | Jára Reagovat
VW x Toyota
Zdravim. Ak môžem pripojiť svoj nazor: Mali sme VW Pasat 1.9 TDi 130k cca 4 roky, najazdených 100.000 km. Teraz jazdíme na Rav4 II, D-CAT 180k a až taky rozdiel v spotrebe nie je. Kým Passat mal v priemere 6,5l, tak podstatne silnejšia a vyššia Ravka ju ma cca 7,5. Toyota proste robí autá inak ako VW. Ani ja si nemôžem na ten prechod ešte zvyknúť, bol som dlhé roky zástanca najmä nemeckých aút. Musím však priznať, že som milo prekvapený jej vlastnosťami, tichou jazdou a porovnatelným vypracovaním (uvedomujem si, že passat a rav4 nie su prami konkurenti). Čo vás ďalej presvedčí, sú ceny ND a servisných prehliadok. Tu sa má VW čo učiť.
25.09.2006 | 10:36:23 | apostata11 Reagovat
RAVKY
Toyoty jsem měl 4 a nedám na ně dopustit.Měl jsem krátkou RAV4 benzín 2 l,nazdobenou a dodnes se po ní vyplakávám.Koupil jsem Golf Plus 1,6FSI a udělal blbost.Je to pěkný,pohodlný,líný - 85kW,stálo to přes 600t,ale vrátil bych se k Toyotě.To ovšem chce kupovat auto tak do 20t km,nebo nové.Staré plečky po Bazarech,to jsou vyhozený prachy.
15.08.2006 | 12:32:04 | carda Reagovat
preco mam taky pocit ze toto auto je na predaj v jednom internetovom bazari?zvlastne ze tam nikde uz autor nespomina chyba ktore su napisane tu. RE Milan: neurazaj slovakov, myslim ze tupcov mate aj v cechach dost!
20.07.2006 | 13:33:56 | jose Reagovat
Slovák je tupec.
Ty tupče Ravku v navtě mám a spotřeba je přesně taková jak píše ten maník.A skoro ve všem má pravdu ty amatére.Jasně že pro tebe toje super auto když doteď jezdils na ovcích po tatrách.
05.07.2006 | 19:11:41 | Milan Reagovat
Ty osle ze SR !!!
Já ti kašlu na nějaký testy úchyláků kteří dělají všechno proto aby bylo auto prodejné.Promně je důležité jak jsem s ním spokojenej já proto že nikdo a to myslím i tebe ty osle ze Slovenska co tady urážíš lidi za svůj názor mi nato ty prachy nedá.Neříkám že toje úplně blbý auto ale za ty prachy zaco se prodává si představuju více muziky.
05.07.2006 | 19:07:17 | Reagovat
anonyme ty jsi idiot
04.07.2006 | 07:41:37 | Charger Reagovat
Anonym: Vy se z těch Toyot jednou poděláte. Neznamená, že všechny najezdí statisíce bez problémů. Na špatný kus narazíš všude a je jedno, jestli je to VW, BMW, Ford, Toyota nebo cokoliv jiného!
04.07.2006 | 06:42:42 | RRAAFF Reagovat
Tento článok je riadny blábol, a to potvrdí každý, kto Rav4 má
Ty vole! A naco si to kupoval. Podľa mňa to auto ani nemáš. Stačí sa pozrieť na predchozí vuz Passat. Nejaký VWgenista sa urobil, pretože skritizoval japonca. Všade v testoch odborníci Rav4 chvália!!!!!! A spotreba..To je malý vuz, sa zobuť! Motor 2.0 D4-D je omnoho modernejší, spoľahlivejší a tichší ako TDi v tvojom bývalom Passate. Trepeš somariny.
Pozrime sa v 10- tich autotestoch Rav4 chvália a ty jediný si na nej našiel toľko chýb že až......
Proste si napísal blábol.
03.07.2006 | 21:51:16 | Reagovat