Rok výroby:1988Typ motoru:2,0 benzin (LPG)Stav km při koupi:723 000 kmStav km nyní:733 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:12-14 l/100 kmVloženo:20. 8. 2004
731000km - odešla převodovka (nikdy předtím neměněná!).
Hodnocení a zkušenosti s autem
Není snad ani možné vylíčit, jaký je tohle auto držák. Utáhne snad všechno. 450kg betonu a dalších 200kg potřeb na stavbu stejně hladce, jako rodinu na dovolenou. Výkon motoru je velmi dobrý, ikdyž se jedná o benzinovou slabší verzi. Vůz je neocenitelný při průjezdu zatáčkami, má motor vzadu a hnanou zadní nápravu a skvělou stabilitu díky širšímu rozvoru. Vyjede neuvěřitelné stoupání i plně naložený na 3ku (!) vpohodě - jen se přitom samozřejmě zvýší spotřeba.
Zevnitř se auto zdá velmi prostorné, a taky je, přičemž zvenku se tak velké nezdá - prostě velikost verze bez střešní nástavby je ideální i do města. Normálně i podélně s tím parkovat není problém, kupodivu ani absence posilovače řízení u tohoto 1,6 tuny těžkého "krámu" není zas tak citelná - pokud čepy řízení nejsou vykvákané, tak se s velkým volantem otáčí dobře.
Navíc je auto pro svou posádku velice bezpečné, při čelním střetu s osobákem je posádka takovéhoto VW opravdu výtečně chráněna - bohužel tedy na úkor střetnusivšího se osobního vozu.
To, že je autu 16 let, má najeto tolik km, nikdy nebylo garážované a má minimální stopy po rzi svědčí o dokonalé antikorozní ochraně. Aby také ne, vůz byl koupen svého času nový jedním Žďárským strojírenským "národním" podnikem za tehdy nepředstavitelných 780.000 Kčs!!!
Za tu dobu je v autu sice již 3tí motor, ale jinak je vše opravdu původní. Nevýhodou je pravda vyšší pořizovací cena a cena náhradních dílů, ale to se dá vyřešit dotahem vozidla kupříkladu z Německa - je tam běžný asi jako tady Škoda 1203 a díky nově upraveným zákonům v rámci EU ho zde nebude problém přihlásit na dopravním inspektorátu.
Zkrátka a dobře nákupem tohoto vozu se snad nic nedá skazit.
Ahoj. Mám už tri roky VW Caravelle T3, rok výroby 1986, motor 2,1i, 82kW, syncro s prednými aj zadnými uzávierkami diferenciálu. Úplne súhlasím s Feketem, toto auto je ťahač, uvezie veľa a zároveň je pohodlné. absolvoval som na ňom cestu do Francúzskych Álp, zhruba 4000km a potom som ju zopakoval dvakrát ale raz na felícii a raz na Transportéri T4 2,4D , ale to sa jednoducho nedá porovnať...T3 sa správa v zákrutách vynikajúco(a myslím poriadne zákruty), perfektne sedí na ceste či prázdny či naložený, na križovatkách si pri zrýchlení robím srandu z passatov a audin...avšak daňou za to je vyššia spotreba, čo je u mňa pri nahodenom kardane 14l benzínu ale pri zhodenom 10l.
Zdravim, mam len jeden postreh k tomuto vozu a recenzii zaroven, tento voz kedze ma vzadu motor, pri celnej zrazke je smrtelne nebezpecny (pre posadku). staci si pozriet crash testy na www.youtube.com. inac myslim ze super auto...
Vážení, měl jsem Caravellu benzin 2,1i vodník, T3. r.v. 1990 vpředu 4 hranaté světla, dvě topení, servo, 9 míst. Měl jsem ho celkem 6 rokú, vyměnil celkem tři motory, Stále kapal někde olej, nebo mizela voda, jel slušně aji 140 km, ale vzal si od 10 do 14 litrů. Koupiljsem jej v roce 1999 a nyní prodal za 50 tisíc. Za šest let jsem do něj vrazil asi 70 000 Kč. Než jsem jej stačíl prodat přes internet, nějakej chudák mi ukradl všechny světla i s maskou. Teď mám dvě Volhy na LPG r.v. 1989 a 1986 a šlapou jak hodinky. Zdra Bruno
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Caravelle
super auto
Ahoj. Mám už tri roky VW Caravelle T3, rok výroby 1986, motor 2,1i, 82kW, syncro s prednými aj zadnými uzávierkami diferenciálu. Úplne súhlasím s Feketem, toto auto je ťahač, uvezie veľa a zároveň je pohodlné. absolvoval som na ňom cestu do Francúzskych Álp, zhruba 4000km a potom som ju zopakoval dvakrát ale raz na felícii a raz na Transportéri T4 2,4D , ale to sa jednoducho nedá porovnať...T3 sa správa v zákrutách vynikajúco(a myslím poriadne zákruty), perfektne sedí na ceste či prázdny či naložený, na križovatkách si pri zrýchlení robím srandu z passatov a audin...avšak daňou za to je vyššia spotreba, čo je u mňa pri nahodenom kardane 14l benzínu ale pri zhodenom 10l.
25.02.2008 | 09:27:18 | mano Reagovat
bezpecnost
Zdravim,
mam len jeden postreh k tomuto vozu a recenzii zaroven, tento voz kedze ma vzadu motor, pri celnej zrazke je smrtelne nebezpecny (pre posadku). staci si pozriet crash testy na www.youtube.com. inac myslim ze super auto...
28.01.2008 | 13:19:56 | josipek Reagovat
Caravellea 2,1 i GL
Vážení, měl jsem Caravellu benzin 2,1i vodník, T3. r.v. 1990 vpředu 4 hranaté světla, dvě topení, servo, 9 míst. Měl jsem ho celkem 6 rokú, vyměnil celkem tři motory, Stále kapal někde olej, nebo mizela voda, jel slušně aji 140 km, ale vzal si od 10 do 14 litrů. Koupiljsem jej v roce 1999 a nyní prodal za 50 tisíc. Za šest let jsem do něj vrazil asi 70 000 Kč. Než jsem jej stačíl prodat přes internet, nějakej chudák mi ukradl všechny světla i s maskou. Teď mám dvě Volhy na LPG r.v. 1989 a 1986 a šlapou jak hodinky. Zdra Bruno
20.01.2006 | 11:49:04 | Bruno Reagovat