Rok výroby:1998Typ motoru:1.9TD 50KWStav km při koupi:330 000 kmStav km nyní:340 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 měsícůPrůměrná spotřeba:11 l/100 kmVloženo:8. 10. 2009
VW Caravelle 1.9TD jsem koupil v červnu 09 ve známém autobazaru specializujícím se na užitkové vozy. "Karamela" mi byla prodána s údajně vyměněným motorem s 170ti tisíci km. Při zkušební jízdě a týden poté vše fungovalo jak má.. A pak to začalo.. :) Na D1 mě karamela nechala s prasklým klínovým i drážkovým řemenem. Předběžná cena opravy 5.000kč se vyšplhala na 9.000kč - nejdražší řemeny co jsem kdy koupil. Poté začala blikat kontrolka oleje, výměna, filtr, cena cca 1200kč. Další týden se sešly tyto poruchy: pojistky ventilátoru a stěračů praskají cca po 48 hodinách, prokluzuje spojka, čerpadlo přestalo dávat naftu, začala blikat kontrolka chladící kapaliny, z nějaké hadice tekla voda proudem, vůz mě nechal tentokrát na D5. Ceny oprav: alterntor 4000,- spojka 5000,- + nějaká ta práce a ta elektrika + seřízení ruční brzdy, celkem 25.000kč. Při převzetí vozidla v servisu jsem nenastartoval, kontrolka chladící kapaliny stále bliká. Bylo mi odpovězeno že: málo nafty a kontrolka bliká vadou v elektronice což je prý normální. Spokojený odjíždím a opět na D5 vařím motor, po vychladnutí dolévám 6 litrů vody. Další týden se zaseklo servočerpadlo (6000kč), opět praskly řemeny, opět trčím na silnici, oprava 9000kč. Před pár dny odešlo řazení (bál sem se že převodovka), naštěstí jen vypadlý mechanismus nahoře na převodovce - vyřešeno prozatím stažením drátem, začala neustále, ale mírně smrdět ta nová spojka a ty pojistky zase praskají. Každopádně s karamelkou jezdím dál .. Jenže už dochází peníze na její "údržbu".. Prosím nevíte někdo o někom kdo by se na tohle auto odborně podíval a netvrdil mi že blikání kontrolky a vaření motoru je zcela normální..? Spotřeba 10-13l/100km. Jinak jsem s tímto vozem spokojen, naložím do něj vše co potřebuji a přesto se cítím jako v osobáku. Jízdní vlastnosti (když nejsme v servisu) super. Koupil jsem ojetinu co má hodně najeto, ale předpokládal jsem že vw T4 je držák...
Jezdim do Slanýho korektní rychlí pro mě nejlepší.Ví co říká když to najdou.Jinak neni nad T4 měl jsem taky 1900 obsah je to slabota ale i tak jsem s ní neměl problemy,asi tě pěkně sejmuli v bazaru.Nemám velkou duvěru v moc načinčaných autech když se kupují.
Leden 2010: prasklá hlava - svaření, nové rozvody, nová vodní pumpa (alespoň doufám...) + práce = 30.000,-. Březen: čep řízení + práce 1.500,-. Květen: repase startéru + práce = 4.500,- Olej stále bliká, tlak je údajně v pořádku. ........................ "AUTO ZA VŠECHNY PRACHY"
Zdá se že bude pravda co píše Lekes. Do auta jsem nalil pár desítek tisíc a zdá se že už se uklidnila... Bohužel mi ji někdo cíleně kurví, zohybaný stěrače, propíchaný gumy, poškrábaný lak - nechápu. Takže po tom co sem jí dal do cajku jí musim prodat abych jí zachránil.. děsný..
Mrkni se na ´Transporterclub.cz´, tam určitě najdeš pomoc. Caravelle T4 je skvělé auto, evidentně bylo servisně hrubě zanedbané. Až (jestli) ho vychytáš, může ti skvěle sloužit. Přeju zdar. Lekes
Takova porci kilometru je pro tenhle motor nic.V klidu by mel najet i 500-600 tisic km.Mozna je to stoceny, ale km nevypadaji podozrive.Kdyby mel "150 tisic", tak nereknu, ale takhle...Muze to taky byt nadmernym opotrebovanim motoru (hold 50 kw neni do auta teto kategorie vhodne).Nevim, v praci mame Jumpera 2.5 TD ktery ma cca 80 kw, a pri plne zatezi se do vetsich kopcu "skrabu" na dvojce.Co pak potom s 50 kw...
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Caravelle
Servis
Perfektní servis na tyhle auta je ve Slaném. Zavolej na tohle číslo 736 538 686 a máš po starostech. Fakt to tam umí.
23.01.2011 | 13:50:44 | kyslik Reagovat
RE: Servis
Jezdim do Slanýho korektní rychlí pro mě nejlepší.Ví co říká když to najdou.Jinak neni nad T4 měl jsem taky 1900 obsah je to slabota ale i tak jsem s ní neměl problemy,asi tě pěkně sejmuli v bazaru.Nemám velkou duvěru v moc načinčaných autech když se kupují.
07.04.2012 | 14:28:38 | ricoras | 83.38.54.* Reagovat
Leden 2010: prasklá hlava - svaření, nové rozvody, nová vodní pumpa (alespoň doufám...) + práce = 30.000,-. Březen: čep řízení + práce 1.500,-. Květen: repase startéru + práce = 4.500,- Olej stále bliká, tlak je údajně v pořádku. ........................
"AUTO ZA VŠECHNY PRACHY"
28.05.2010 | 12:28:10 | bensonn Reagovat
karamela
Zdá se že bude pravda co píše Lekes. Do auta jsem nalil pár desítek tisíc a zdá se že už se uklidnila... Bohužel mi ji někdo cíleně kurví, zohybaný stěrače, propíchaný gumy, poškrábaný lak - nechápu. Takže po tom co sem jí dal do cajku jí musim prodat abych jí zachránil.. děsný..
22.10.2009 | 00:16:26 | bensonn Reagovat
Caravelle
Mrkni se na ´Transporterclub.cz´, tam určitě najdeš pomoc.
Caravelle T4 je skvělé auto, evidentně bylo servisně hrubě zanedbané.
Až (jestli) ho vychytáš, může ti skvěle sloužit.
Přeju zdar.
Lekes
18.10.2009 | 23:38:12 | Lekes Reagovat
Takova porci kilometru je pro tenhle motor nic.V klidu by mel najet i 500-600 tisic km.Mozna je to stoceny, ale km nevypadaji podozrive.Kdyby mel "150 tisic", tak nereknu, ale takhle...Muze to taky byt nadmernym opotrebovanim motoru (hold 50 kw neni do auta teto kategorie vhodne).Nevim, v praci mame Jumpera 2.5 TD ktery ma cca 80 kw, a pri plne zatezi se do vetsich kopcu "skrabu" na dvojce.Co pak potom s 50 kw...
15.10.2009 | 13:38:08 | jamieson Reagovat