Rok výroby:1991Typ motoru:1.8 G60Stav km při koupi:175 000 kmStav km nyní:200 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:4. 11. 2008
Již rok vlastním druhé Corrado (první mám 2.0 8V - viz první recenze), které jsem si dovezl z Německa, sháněl jsem vysloveně originál G60 v dobrém stavu a bez tuningu, což se mi po půl roce hledání povedlo.Používám jej k dennímu ježdění, za rok jsem najezdil cca 25000 km bez problémů a závad.
Po koupi jsem vyměnil oleja filtry, po dalším půl roce destičky, kotouče aložiska na zadních kolech.Provoz naprosto spolehlivý, pokud chcete G-lader mít co nejdéle funkční, je nutno vždy nechat auto zahřát na vyšší provozní teplotu.Moje Corrado má úpravu Supersprint od MotorMayerTechnik na zvýšení výkonu z 160 na 210 koní a podvozek Supersport od firmy ABT. ze všech modelů je G60 nejživější...spotřeba je od klidné ekonomické jízdy cca 9,5 litru do sportovní cca 11,5 litru.
Pokud by jste se rozhodli ke koupi vozu VW Corrado vyhněte se motorům G60 dmychadlo(pokud není prokazatelně ve voze NOVÉ) - odchází každých 100.000 km i při sebelepším zacházení, šestiválcovým motorům VR6 2.9i (pokud není po generálce u VW), protože jsou všechny bez vyjímky uhoněné. Nejideálnější je dvoulitr šestnáctiventil, vyhněte se jakkoliv tuningově upraveným autům, z 95 % jsou to nalakované pasti které by patřičně vyždímaly Vaši peněženku.
Mám zkušenost s tímto autem jako mladý 20letý kluk. Tehdy jsem, byl nešťastný. Auto mě stálo strašné peníze a to kvůli problémům s motorem G60. Ale bylo to dáno tím, že jsem naletěl a o kompresorech nic nevěděl. Ceny mechanických dílů jsou shodné jako na G2/G3. A co se motoru G60 týká je důležité zásadně dodržovat jeho zahřátí oleje a až poté se kvalitně svést. Kompresory jsou sice slabost, jelikož se v nich musí měnit ložiska každých cca 50tis km a cena takové sady je kolem 6000,- ale motor je svižný se specifickým zvukem a snadno se navyšuje výkon. Je to 20 let staré auto, potřebuje svoji údržbu a dodržování pravidel, ale odměnou je pěkné svezení a i 20letý kluk se za ním otočí. Spotřeba u G60 je u mě od 6-12l/100km. Nevýhodou je cena karosářských dílů a jejich sehnání začíná být problém i jako originál dílu.
Je to v podstatě trojka golf s jinou kastlí, žádný zázrak v tom nehledejte. A ideální je do toho nacpat 1.8 turbo 20 ventil třeba z oktávky nebo A4, pak je to o něčem. Sehnat tenhle předpotopní sporťák bez sportovních úprav je téměř nemožné. Jinak i po letech dokáže zaujmout.
co se týče spotřeby tak je realnych 8.6L pri slušném ježdění po městě a 12L sportovním litani... pokud bys měl corrado a konkretne s G60 tak bys tomu veril... ale asi ses zvyklej na vetsi chlastouny benzinu a pak neveris
30.12.2011 | 21:49:15 | jm
| 193.179.187.*Reagovat
RE: bmw
já dokonce mam spotřebu 7,3,to jsem stim jezdil do 160,ve městě kolem 10ti,ale svezení je bomba,ještě ted s tim naštvu hodně lidí
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Corrado
dotaz
čau jestly se muzu zeptat tak by ste mi teda si nedoporucily 1.8 g60 ?
14.03.2012 | 22:12:46 | xxx | 217.30.64.* Reagovat
RE: dotaz
Ja bych ti ho doporučil vlastním ho mam na něm najeto 221000 Km a sem snim nad míru spokojen
21.03.2012 | 18:49:29 | 1,8 G60 | 178.255.168.* Reagovat
Mám zkušenost s tímto autem jako mladý 20letý kluk. Tehdy jsem, byl nešťastný. Auto mě stálo strašné peníze a to kvůli problémům s motorem G60. Ale bylo to dáno tím, že jsem naletěl a o kompresorech nic nevěděl.
Ceny mechanických dílů jsou shodné jako na G2/G3. A co se motoru G60 týká je důležité zásadně dodržovat jeho zahřátí oleje a až poté se kvalitně svést. Kompresory jsou sice slabost, jelikož se v nich musí měnit ložiska každých cca 50tis km a cena takové sady je kolem 6000,- ale motor je svižný se specifickým zvukem a snadno se navyšuje výkon. Je to 20 let staré auto, potřebuje svoji údržbu a dodržování pravidel, ale odměnou je pěkné svezení a i 20letý kluk se za ním otočí.
Spotřeba u G60 je u mě od 6-12l/100km.
Nevýhodou je cena karosářských dílů a jejich sehnání začíná být problém i jako originál dílu.
26.07.2011 | 07:29:05 | Bárt Reagovat
Je to v podstatě trojka golf s jinou kastlí, žádný zázrak v tom nehledejte. A ideální je do toho nacpat 1.8 turbo 20 ventil třeba z oktávky nebo A4, pak je to o něčem. Sehnat tenhle předpotopní sporťák bez sportovních úprav je téměř nemožné. Jinak i po letech dokáže zaujmout.
14.02.2011 | 12:12:16 | Jaroušek Reagovat
Mam 6 let Corrado 1.8 G60. Pokud se o tento motor dobre majitel stara, pak 100.tis najetych km neni zadna mira... ;-)
13.02.2011 | 21:22:19 | TMiky Reagovat
bmw
11:5 pri športovej jazde určite keby napíšeš 17 l tak ti to uverím trápni trtko
27.02.2010 | 20:31:24 | Reagovat
RE: bmw
co se týče spotřeby tak je realnych 8.6L pri slušném ježdění po městě a 12L sportovním litani...
pokud bys měl corrado a konkretne s G60 tak bys tomu veril...
ale asi ses zvyklej na vetsi chlastouny benzinu a pak neveris
30.12.2011 | 21:49:15 | jm | 193.179.187.* Reagovat
RE: bmw
já dokonce mam spotřebu 7,3,to jsem stim jezdil do 160,ve městě kolem 10ti,ale svezení je bomba,ještě ted s tim naštvu hodně lidí
23.01.2012 | 16:09:07 | bundascheck | 89.102.42.* Reagovat