Rok výroby:1998Typ motoru:1.4 44kWStav km při koupi:108 000 kmStav km nyní:125 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:15. 2. 2009
Ano: -zapalovací cívka probíjela, autu kolísaly otáčky a špatně chytalo hlavně po dešti- oprava za 700k. -totálně vyčvachataná řadička - oprava kolem 700k (pokud mě paměť neklame) - nahrazena řadičkou ze Škody Fabia I. -v zimě občas zamrzají dveře a nejdou otevřít (zamrzá mechanismus zámků).
Jinak běžná údržba.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo dovezeno z Itálie a je to na něm vidět - nenajdete na něm část karoserie bez nějakého poškození - hlavně nárazníky svědčí o tom, že předchozí majitel se občas "nevešel". Některé plasty v interiéru mají tendenci praskat - např. rámeček na středovém panelu, jinak po těch letech jsou již na panelech interiéru určité vůle, kupodivu ale nic nevrže a neklepe. Dle tacho mělo 108tis., skutečnost bych tipoval vyšší už jen dle stavu řadící páky, jinak po mechanické stránce bylo auto zcela OK. Motor 1.4 44kW není papírově nic moc, ale s autem muší váhy jako je Polo si poradí zcela bez problému a i v plném obsazení není brzdou provozu. Jde hezky odspodu, příliš ho vytáčet nemá na druhou stranu žádnou cenu. Spotřebu benzínu jsem bohužel neměřil, spotřeba oleje je 0.8 l/10000km. Startovatelnost bezproblémová i při -15. Pravda je, že po spuštění klimatizace výrazně zvadne, tak i tak tachometrových 130 na dálnici udrží bez problémů. Motor má poměrně přijatelný zvukový projev, zajímavostí je "odfrkávání" škrtící klapky, výfuk je původní a ještě tak dva roky života mu dávám. Převodovka klasická pětikvaltová, odstupňování je optimální, hůře se řadí zpátečka a jednička mi tam zpočátku taky moc nešla. Tuto situaci vyřešila výměna řadičky a patrně hodně dělá i zvyk. Podvozek Pola se opravdu povedl, když uvážím konstrukční stáří modelu. Auto se nenaklání, perfektně drží stopu,řízení s posilovačem se velmi hodí při parkování ve městě. Do údržby podvozku jsem zatím nedal ani korunu a pochybuji, že můj italský předchůdce něco jako je údržba čehokoliv vůbec řešil. Brzdy stručně - dobré, já u mého Pola ale postrádám ABS. Karoserie na svůj věk vypadá dobře - kromě plechových "podnárazníků" není ani stopa po korozi, výrobce později po faceliftu začal montovat celoplastové nárazníky a tím tuto trapnou situaci elegantně vyřešil. Je velmi tuhá, žádné kroucení a podobně. Interiér jsem již zmínil v úvodu, dodám jen, že designově na mne tedy příliš nezapůsobil, pro ty co rádi osahávají plasty mám informaci, že jsou jaksi tvrdé a z dnešního pohledu skoro až hnusné. S elektrickou výbavou nejsou větší potíže, měnil jsem pouze zmíněnou zapalovací cívku, preventivně káblíky a svíčky,žárovku v couváku a ovětlení RZ, účinnost světlometů je poměrně slabá, stěrače stírají a klakson troubí.Kompresorek centrálu nadělá větší hluk jak samotné Polo na volnoběh, ale funguje a stahovačky zatím stahují. Závěr lze říci toto: Polo typu 6N je velmi dobrý , nenáročný a odolný vůz a mohu ho doporučit všem, kteří hledají něco malého a kvalitního na popojíždění, především v městském provozu je to velmi dobrý vůz a je velmi příjemné s ním jezdit.
gratuluji, myslím si, že pokud jsi koupil kus, se kterým někdo neprovozoval nějaký prasárny, tak tě Polo nezklame. My máme nyní nově za sebou výměnu kotoučů a destiček na PN. Jinak jezdíme a jezdíme...
Vyborna recenze. Polo jsem si koupil vcera (jako me prvni auto vubec, k dvacetinam) a s recenzi vice ci mene souhlasim. Akorat musim nechat vymenit zamek u kufru a krytky na nadrz, ani jedno nejde zamknout (u kufru se zamek ani nehne, u krytky sice jako by zamknu, ale stejne ji odsroubuju, aniz bych tam ten klic znova strkal), coz je docela hloupe, zvlast u toho kufru. Vycucanou nadrz bych jeste nejak prezil, vybrany auto uz hur. Jeste jsem s nim nejel za Prahu, ale co jsem prozatim popojizdel po meste, jizdni vlastnosti super.
takže rok se s rokem sešel a Polo má o dalších 15000km víc. Ínvestice za poslední rok byly - koupě zimních pneu, výměna oleje a před zimou dostalo novou baterii.Ta co tam byla dál srdnatě slouží ve Formanovi (má tu taky recenzi)- takhle, ona ta nová měla být pro formana...
Jediná závada, která se projevuje je, že občas zamrzne mechanismus zámku dveří u řidiče a auto byť je odemčeno nejde otevřít. Musím nastupovat zprava a lidi se na mě divně koukaj. Naštěstí je auto černý, takže jakmile vyleze sluníčko, tak to povolí. No a víc nemám co dodat,takže zase za rok.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Polo
výměna autobaterie
mám problém v vyjmutím autobaterie z plastového krytu
může někdo poradit jaká je v tom finta ?
30.01.2017 | 10:37:03 | SIZ | 212.111.8.* Reagovat
polo prodáno
takže Polo jsem prodal. Ani jednou nezklamalo, bylo to naprosto bezproblémové auto. Nového majitele čeká akorát výměna výfuku...
10.08.2011 | 20:57:57 | moony | 80.79.30.* Reagovat
gratuluji, myslím si, že pokud jsi koupil kus, se kterým někdo neprovozoval nějaký prasárny, tak tě Polo nezklame. My máme nyní nově za sebou výměnu kotoučů a destiček na PN. Jinak jezdíme a jezdíme...
24.06.2010 | 21:34:29 | moony Reagovat
Recenze
Vyborna recenze. Polo jsem si koupil vcera (jako me prvni auto vubec, k dvacetinam) a s recenzi vice ci mene souhlasim. Akorat musim nechat vymenit zamek u kufru a krytky na nadrz, ani jedno nejde zamknout (u kufru se zamek ani nehne, u krytky sice jako by zamknu, ale stejne ji odsroubuju, aniz bych tam ten klic znova strkal), coz je docela hloupe, zvlast u toho kufru. Vycucanou nadrz bych jeste nejak prezil, vybrany auto uz hur. Jeste jsem s nim nejel za Prahu, ale co jsem prozatim popojizdel po meste, jizdni vlastnosti super.
23.05.2010 | 01:31:13 | Berzeger Reagovat
problem so zamrzanim
Tiež som mal polo rv 1998 a dvere často zamrzali..vyriešil som to sprejem na reťaze a nastriekal som zamky.odvtedy nezamrzai.skus to tiež
19.03.2010 | 01:54:07 | karol Reagovat
po roce
takže rok se s rokem sešel a Polo má o dalších 15000km víc. Ínvestice za poslední rok byly - koupě zimních pneu, výměna oleje a před zimou dostalo novou baterii.Ta co tam byla dál srdnatě slouží ve Formanovi (má tu taky recenzi)- takhle, ona ta nová měla být pro formana...
Jediná závada, která se projevuje je, že občas zamrzne mechanismus zámku dveří u řidiče a auto byť je odemčeno nejde otevřít. Musím nastupovat zprava a lidi se na mě divně koukaj. Naštěstí je auto černý, takže jakmile vyleze sluníčko, tak to povolí.
No a víc nemám co dodat,takže zase za rok.
28.01.2010 | 20:01:51 | moony Reagovat