Rok výroby:2001Typ motoru:1.9 TDI PDStav km při koupi:168 000 kmStav km nyní:267 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:25. 9. 2010
Předchozí auto:Ford Ka Subaru Justy Mazda 2 Ford Sierra ..
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Vpodstatě každých 30 000km měním tyčky stabilizátoru, déle tam nevydrželi ani originály.
Při 252000km mi odešlo těsnění pod hlavou. Ale jelikož často tahám plný plátno, není divu. Udělal jsem tedy takovou rozsáhlejší GO...tzn.nový šály na oj.ložiskách, nový kroužky, hlavu srovnat, nový šály uložení vačky. Takže ty jsem taky dal nové. Na vstřiky přišli nový těsnící kroužky. Nechal jsem zrepasovat turbo, bo žralo olej (cca 1l na 5000km), termostat, čidlo teploty (budík si občas dělal co chtěl).
254 000km - váha vzduchu 258 000km - zatuhlé šterače (rozebráno, promazáno) 263 000km - zvlněné kotouče vibrují do volantu
Vlastně průběžně oživuju bufíka. Buď nefunguje podávací vodní čerpadlo nebo dmychadlo uvnitř bufika nebo svíčka, síťka...prostě souvisle mi funguje vždy jen pár měsíců. V tuto chvíli je opět KO - dmychadlo:-(
Hodnocení a zkušenosti s autem
Svého času jsem potřeboval velké víceúčelové auto. Abych v něm pohodlně odvezl partu lidí, v zimě na sněhu dojel kamkoli a a aby to mělo alespoň 2tuny na tažným. Proto Sharan ve čtyřkolce.
Úžasný auto na dlouhý trasy, po Evropě s plným plaťákem jsem jezdil za cca 10 - 11l/100km, prázdný okolo 7l/100km. Dobrá výbava...dvouzónový Climatronik, všechno v elektrice. Když přišla zima, osvědčil se Winter packet. Vyhřívání sedaček, čelního skla, vnějších zrcátek, trysek ostřikovaču...do toho pohon všech kol - je senzační. Po Krušných horách, kde se často pohybuju, funguju občas jako vyprošťovací vůz. Stabilizace s protiprokluzem se dá vypnout, takže je to pěknej hraboš:-)
Samozřejmě auto má i svá negativa. Je přecijen trochu delší, takže parkovat po Praze je adrenalin. Motor sám o sobě je dobrý, ale 115koní je spíš nezbytné minimum než dobrý základ. Navíc, co se servisu týče, je trošku náročnější. Každých 60000km rozvody, kapalina s filtrem v Haldexu atd. Můj model ma rozmístění sedaček 2+2+2, co se časem přiliš neosvědčilo. Když chce člověk převézt 7 lídí, má smůlu (jiný Sharany bez obtíží), při 6 žádný problém, při 5 je jeden vzadu jak na hambě. Ale to jsou jen detaily. Celkově s ním jsem velice spokojený. Přes trošku vyšší náklady na údržbu to je spolehlivý pracant. Bohužel je to VW, tudíž se často a hodně kradou.
Zdravím, děkuji za perfektní recenzi, chci si koupit přesně takové auto, na co hlavně by ses zaměřil při kontrole u prodávajícího? Vzhledem k tomu, že už nějaké ty kilometry se Sharanem máš v noze. Děkuji, Thomas
02.03.2015 | 16:48:54 | thomas
| 109.81.209.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Sharan
VM Sharan 1,9 TDI 4 motion
Zdravím, děkuji za perfektní recenzi, chci si koupit přesně takové auto, na co hlavně by ses zaměřil při kontrole u prodávajícího? Vzhledem k tomu, že už nějaké ty kilometry se Sharanem máš v noze. Děkuji, Thomas
02.03.2015 | 16:48:54 | thomas | 109.81.209.* Reagovat