Rok výroby:2006Typ motoru:1900Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:6. 11. 2009
Služební VW 1,9TDI 70 kw jezdí dobře a nemohu si stěžovat problémy s motorem, řídící jednotkou nebo co tam všechno je. Když jede tak jede. Nejlepší výkon a vlastnosti má teprve při má při zatížení. Je cítit tah motoru, auto se jenom pohupuje, jako když sedíte na starém gauči, nic se neklepe a nevrže. Dobrá vychytávka je víčko od nádrže, které se nemusí zamykat, ale jenom se zajistí zavřením předních dveří.
Nevyhovuje mi červené podsvícení přístr. desky, při zapnutých dálkových světlech modrá kontrolka na palubní desce doslova září do tmy a oslňuje. Chybí regulace intenzity osvětlení pal. desky. Sedadlo řidiče nejde dostatečně posunout dozadu - dělící příčka to neumožňuje. Při přejezdu příčné nerovnosti na vozovce se přední náprava doslova otřásá v základech, jako kdyby v autě nebyly tlumiče. Při včasném nepodřazení nebo brzkém zařazení rychlostního stupně motor rád škube, musí se držet v otáčkách nebo zhasne a to je rána jako hrom. To mám pocit, že mi upadla převodovka. Odemykání veškerých zámků jde hodně ztuha, stěrače nic moc. Řízení jde oproti T4 jde značně ztuha. Když za jízdy dobíjíš telefon přes zapalovač a máš v popelníku drobné mince, všechno co je v něm se značně otřásá, to se nedá.
Jízdní vlastnosti Ok, ale pohodlí řidiče je slabota.
Někdo je masochysta a T5 je pro něj masážní stroj s vibracema a zároveň modla.Napsal své zážitky s T5 před rokem a když jsem psal o červeným podsvícení a nemožnosti najít polohu za volantem,byl jsem za hlupáka -Ralf.Je to tvrdý žebřiňák za dost peněz.Určitě se dá najít vhodnější značka než je VW T5.
Právě jsem jednoho projel v SRN. Na železničním přejezdu mě překvapilo, jak přední náprava zareagovala - dost silné bouchnutí, auto 2 roky staré najeto 50000 km.Na zvlněné silnici jsem cítil, jak přední náprava dost drncá, na dobré silnici vše bez problémů. Je to u těchto aut normální, nebo problém s čepy nebo jiný?Jsem zvyklý zatím pouze na osobní auta.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
Kontrolka dálkového světla je nepříjemná i u Fabie I, asi nějaká koncernová specialita.
08.01.2010 | 12:11:05 | Itall Reagovat
Pavel-Naprosto normální
Někdo je masochysta a T5 je pro něj masážní stroj s vibracema a zároveň modla.Napsal své zážitky s T5 před rokem a když jsem psal o červeným podsvícení a nemožnosti najít polohu za volantem,byl jsem za hlupáka -Ralf.Je to tvrdý žebřiňák za dost peněz.Určitě se dá najít vhodnější značka než je VW T5.
08.01.2010 | 11:10:56 | Kobyla Reagovat
příčné nerovnosti
Právě jsem jednoho projel v SRN. Na železničním přejezdu mě překvapilo, jak přední náprava zareagovala - dost silné bouchnutí, auto 2 roky staré najeto 50000 km.Na zvlněné silnici jsem cítil, jak přední náprava dost drncá, na dobré silnici vše bez problémů. Je to u těchto aut normální, nebo problém s čepy nebo jiný?Jsem zvyklý zatím pouze na osobní auta.
04.12.2009 | 20:22:28 | Pavel Reagovat