Rok výroby:2004Typ motoru:2.5TDI 96KWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:155 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:30. 7. 2009
Na začátku to byla přívodní trubka turbodmychadla, později brzdy, tlumiče, turbodmychadlo, vodní pumpa, nesnesitelné žraní oleje pak znovu turbodmychadlo, vůle v řízení, poruchy v elektronice jako čidla zavření dveří, zapnutí pásů atd.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto má neustále nějaké problémy ( jezdí od servisu k servisu) .Na druhou stranu musím ale uznat že pokud jede tak svezení je to opravdu krásné, pohodlný posez jelikož vlastníme 6. místnou verzi která má i loketní opěrky a klimatizaci, bohužel chybí mu el. stahování oken. Jinak bych řekl že ceny náhradních dílů jsou nesnesitelné pro normální lidi. Příště bych raději koupil Transit je to sice daleko škaredší auto ale spolehlivé.. je opravdu lepší snést horší design než skončit někde ve štychu. Náš transporter je osazen motorem 2,5 TDI - 96KW - 5válců a i podle servisních mechaniků je to nejporuchovější motor montovaný do tohoto auta. Určitě bych vzal příště raději slabší ale bezporuchovou dvoulitrovou motorizaci nebo 1,9 TDI . Užitná hodnota je úžasná místa jako v kočáře, krásná houpavá jízda a zrychlení z 0 na 100 je taky luxus. Prostě nechci na to auto úplně plyvat ale není to nejlepší auto na světě. Za ten stres jestli dojedu nebo ne tak to nikomu nestoji fakt bych vzal jinej motor a si to bude O.K.
Neuvěřitelný, ještě se mi nikdy nestalo že bych byl s jedním autem tolikrát v servisu, to je neustále něco.. Do servisu jezdím jak domů. Moje předchozí auta byli francouzi nebo íčka, údajně šílený "sračky", ale to co zažívám s "kvalitním""držákem" VW Transporterem je vážně do nebe volající .... :) Že jsem neměl kupovat drahé auto a pak nemít na součástky je irelevantní, já na ten servis mám, ale po pár letech to člověka přestane bavit pane drahoschi...
Pozor píšu zde své vlastní skušenosti a vozidlo nikdy nenavštívilo jiný než autorizovaný servis to že nevyměnily pumpu je jejich chyba ne moje, a ceny no řeknu že z běžnou garanční prohlídkou sem se nevlezl pod 25 000,- tak si říkám slušná šupka
No nevím jestli VW vyrábí nějakou R5, mám pocit, žes myslel VW T5, motor 2,5 litru 96, popř 128 kw. Tak tyhle motory mají rozvody pomocí ozubených kol, vodní pumpa je zde hnaná ozubenými koly a ještě je umístěna uvnitř motoru a začne-li téct, tak v devadesáti procentech případů teče voda do oleje, protože je ucpaná dirka, kterou by voda měla při selání těsnění vytékat mimo motor.Takže rozvody se tu nedělají a pumpa se také v žádném intervalu nemění. Jen pro doplnění, viděl někdo z Vás výměnu alternátoru ? U normálního auta práce na cca 20 minut, u VW T5 den, někdy i víc. (demontáž nárazníku, chladičů, příčky motoru, v podstatě celý předek vozu ) Než tu začneš něco psát a rozčilovat se nad nářky majitelů, tak se snaž něco o autě zjistit, buď tak hodný, jo? Jenom bych doplnil autora recenze, že tohle auto je skutečně velmi poruchové, poptejte se na záchrankách, kam se VW natlačil, zcela určitě tenhle vůz chválit nebudou.
Pokud se nepletu, tak zrovna pětihrnek 2.5 TDI v T5 popisované v recenzi má rozvody poháněné ozubeným soukolím, takže by se "dělat" neměly jako u 1.9 TDI. Titul titul van of the year dostal T5 taky někdy v roce 2003, ale tyhle ocenění bych bral s rezervou.
uvědomte si že chyby které tady pan nigel vypsal se staly během 5-ti let a 155000 km.....to se vím zdá divné?...a vadná vodní pumpa?...to asi pan nigel chtěl ušetřit při výměně rozvodů a nechal tam starou....to se ale nemůže divit že se mu vysypala...každý normální mechanik ví a musí doporučit majiteli auta aby ji vyměnil spolu s rozvody, nebo se taky může zadřít a celé rozvody vysypat....loketní opěrky a klimatizaci?...a má "švihadla"?to je další důkaz že pan nigel je asi z tech lidí co šetřili aby si mohli koupt dražší auto nenechali si rezervu na servisní prohlídky a úkony a koupili káru s osekanou výbavou, vůle v řízení je jasná transporter je jaksi těžší auto a hlavně na předek, a nemyslím si že výměna prvků na předním zavěšení je tak moc nákladná, hlavně tyhle opravy zvládne každý normální servis a i zručnější člověk co se kolem aut motá...pokud chceš byt ale frajer a jezdíš do VW tak se nediv že už potom nemáš na součástky....asi si měl koupit toho tranzita, který získal oprávněně mnohokrát po sobě titul van of the year....
Souhlasím s touto recenzí,měl sem taky Transportera starší verzi T4,a byly s tím hrozné problémy,auto které stálo furt v servisu mi bylo k hovnu.A Transit je opravdu spolehlivý,mám ho 4 roky,najeto necelých 200000 km a bez poruchy.Do servisu jezdím jen na garančky a výměny spotřebních věcí,a neřekl bych,že je to škaredé auto,ale to každej vidí jinak.Takže radím kup si Transita a budeš spokojenej.
no vidis ja som mal zasa mastera a ten sa sral od nova, vytocilo ma ze pri 200000 sa rosypala prevodovka a motor, tak isiel z domu, teraz mam VW LT 170000 a este na tom nebola ziadna zavada, je to kus od kusu ale renolta nikdy a ani osobak.
ne že bych nevěřil ale této"recenzi" též nevěřím tolik chyb na novém autě?.....a co jako?..je přece v záruce ne?píšeš tady o cenách níhradních dílů pro normální lidi....zajímalo by mě co myslíš pojmem normální lidi......pravděpodobně ty míň movitější......ale kdo z nich by si kuoval tak drahé auto?.....tohle je žvást, stejně jak 80% všech recenzí tady....utři si čelo potíš pi*oviny
Klasika VW, co by si cakal??? My sme do firmy kupili 6 miestneho traffica na za sebol 150 tis km bez jedinej poruchy. A bol o polovicu lacnejsi ako rovnako vybaveny Transporter. Tak kupujte vy blbci trensporterov.... Ved je to VW!!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
?
Neuvěřitelný, ještě se mi nikdy nestalo že bych byl s jedním autem tolikrát v servisu, to je neustále něco.. Do servisu jezdím jak domů. Moje předchozí auta byli francouzi nebo íčka, údajně šílený "sračky", ale to co zažívám s "kvalitním""držákem" VW Transporterem je vážně do nebe volající .... :) Že jsem neměl kupovat drahé auto a pak nemít na součástky je irelevantní, já na ten servis mám, ale po pár letech to člověka přestane bavit pane drahoschi...
15.02.2011 | 02:01:25 | bens Reagovat
nigel
Pozor píšu zde své vlastní skušenosti a vozidlo nikdy nenavštívilo jiný než autorizovaný servis to že nevyměnily pumpu je jejich chyba ne moje, a ceny no řeknu že z běžnou garanční prohlídkou sem se nevlezl pod 25 000,- tak si říkám slušná šupka
21.06.2010 | 17:03:26 | nigel Reagovat
rozvody
1,9TDi má rozvody hnané řemenem a R5 taky....
06.08.2009 | 19:46:41 | drahosch Reagovat
RE: rozvody
No nevím jestli VW vyrábí nějakou R5, mám pocit, žes myslel VW T5, motor 2,5 litru 96, popř 128 kw. Tak tyhle motory mají rozvody pomocí ozubených kol, vodní pumpa je zde hnaná ozubenými koly a ještě je umístěna uvnitř motoru a začne-li téct, tak v devadesáti procentech případů teče voda do oleje, protože je ucpaná dirka, kterou by voda měla při selání těsnění vytékat mimo motor.Takže rozvody se tu nedělají a pumpa se také v žádném intervalu nemění. Jen pro doplnění, viděl někdo z Vás výměnu alternátoru ? U normálního auta práce na cca 20 minut, u VW T5 den, někdy i víc. (demontáž nárazníku, chladičů, příčky motoru, v podstatě celý předek vozu )
Než tu začneš něco psát a rozčilovat se nad nářky majitelů, tak se snaž něco o autě zjistit, buď tak hodný, jo?
Jenom bych doplnil autora recenze, že tohle auto je skutečně velmi poruchové, poptejte se na záchrankách, kam se VW natlačil, zcela určitě tenhle vůz chválit nebudou.
14.11.2013 | 19:34:28 | fandatomas | 93.91.51.* Reagovat
Pokud se nepletu, tak zrovna pětihrnek 2.5 TDI v T5 popisované v recenzi má rozvody poháněné ozubeným soukolím, takže by se "dělat" neměly jako u 1.9 TDI. Titul titul van of the year dostal T5 taky někdy v roce 2003, ale tyhle ocenění bych bral s rezervou.
05.08.2009 | 22:34:30 | Viki Reagovat
blázní
uvědomte si že chyby které tady pan nigel vypsal se staly během 5-ti let a 155000 km.....to se vím zdá divné?...a vadná vodní pumpa?...to asi pan nigel chtěl ušetřit při výměně rozvodů a nechal tam starou....to se ale nemůže divit že se mu vysypala...každý normální mechanik ví a musí doporučit majiteli auta aby ji vyměnil spolu s rozvody, nebo se taky může zadřít a celé rozvody vysypat....loketní opěrky a klimatizaci?...a má "švihadla"?to je další důkaz že pan nigel je asi z tech lidí co šetřili aby si mohli koupt dražší auto nenechali si rezervu na servisní prohlídky a úkony a koupili káru s osekanou výbavou, vůle v řízení je jasná transporter je jaksi těžší auto a hlavně na předek, a nemyslím si že výměna prvků na předním zavěšení je tak moc nákladná, hlavně tyhle opravy zvládne každý normální servis a i zručnější člověk co se kolem aut motá...pokud chceš byt ale frajer a jezdíš do VW tak se nediv že už potom nemáš na součástky....asi si měl koupit toho tranzita, který získal oprávněně mnohokrát po sobě titul van of the year....
05.08.2009 | 11:06:13 | drahosch Reagovat
Transporter nebrat
Souhlasím s touto recenzí,měl sem taky Transportera starší verzi T4,a byly s tím hrozné problémy,auto které stálo furt v servisu mi bylo k hovnu.A Transit je opravdu spolehlivý,mám ho 4 roky,najeto necelých 200000 km a bez poruchy.Do servisu jezdím jen na garančky a výměny spotřebních věcí,a neřekl bych,že je to škaredé auto,ale to každej vidí jinak.Takže radím kup si Transita a budeš spokojenej.
04.08.2009 | 21:47:12 | Jarda Reagovat
no vidis ja som mal zasa mastera a ten sa sral od nova, vytocilo ma ze pri 200000 sa rosypala prevodovka a motor, tak isiel z domu, teraz mam VW LT 170000 a este na tom nebola ziadna zavada, je to kus od kusu ale renolta nikdy a ani osobak.
01.08.2009 | 21:04:40 | Reagovat
????????
ne že bych nevěřil ale této"recenzi" též nevěřím tolik chyb na novém autě?.....a co jako?..je přece v záruce ne?píšeš tady o cenách níhradních dílů pro normální lidi....zajímalo by mě co myslíš pojmem normální lidi......pravděpodobně ty míň movitější......ale kdo z nich by si kuoval tak drahé auto?.....tohle je žvást, stejně jak 80% všech recenzí tady....utři si čelo potíš pi*oviny
01.08.2009 | 13:19:08 | drahosch Reagovat
Klasika VW, co by si cakal??? My sme do firmy kupili 6 miestneho traffica na za sebol 150 tis km bez jedinej poruchy. A bol o polovicu lacnejsi ako rovnako vybaveny Transporter. Tak kupujte vy blbci trensporterov.... Ved je to VW!!!!
01.08.2009 | 09:57:33 | Reagovat