Rok výroby:1992Typ motoru:1,9 DStav km při koupi:256 000 kmStav km nyní:285 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:20. 11. 2007
Hned při zakoupení odešel startér,ale s vadou jsem to vědomě kupoval.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Od dodávky s motorem 1,9 Diesel mne každý odrazoval z důvodu nízkého výkonu 44KW,dnes jsem rád,že jsem zakoupil tento typ.
Auto jsem si dovezl z Německa před rokem a půl, po 1 majitely se servisní knížkou,používám ho každý den zvládá bezproblémů náklad i jízdu na dálku,pravda je ,že je výkon znát v kopci ,kdy je maličko pomalejší,ale jinak naprosto bezproblémový provoz,spotřeba naložený i vyložený cca 7 litrů nafty na 100km na dálku při ustálené rychlosti cca 6,5 l na 100KM, s autem jsem již najezdil zhruba 30000KM, a měním pouze olej,filtry,teď byly měněny rozvody ,destičky a zadní obložení,čepy.
S dodávkou jsem byl již 2 krát v Chorvatsku plně naložen v 8 lidech i po dálnici se dá jet v klidu 120 km v hod., hladina hluku je určitě přijatelnější než ve Fordu Transit,nespočetně krát jsem byl v Německu kam jezdím služebně ,dodávka mne nikdy nenechala na holičkách vždy dojedu,konstrukce je maximálně jednoduchá bez zbytečné elektroniky, výhodou jsou i přijatelné ceny za náhradní díly.
S autem jsem opravdu spokojen a ,když uvážím stáří vozu, je až s podivem co auto vydrží.Obávám se,že novější typy již tak spolehlivé nejsou.
Na dodávku mi připadá 44kw málo ale pokud ti nevadí že je auto línější takje to v pořádku, já mám stejný motor ve ventu a jezdím vklidu do pěti litrů nafty což je velká výhoda 1.9D. Mimo to mám Multivana 2.5TDI 111kw načipovaný a upravený na 228 zabržděných koní a to se vždy rád projedu spotřebu mám sice kolem 10litrů při svižné jízdě ale to svezení stojí za to.
T4 19D r.v.1992. bus.Bylo to skvělé.koupené s 200tiskm.v 1997 Německu(firemní auto).Po kupi jsem musel sice měnit převodovku- ale to byla jediná větší věc,co jsem měnil-poté to již byly pouze kulové čepy,díly podvozku, po200tis.kotuče,po 100t destičky-rozvody údržba alt,atarteru a běžné úkony.Nenaložené auto mělo i solidní odpich.při spotřebě 6,5-8l. Po 5letech jsem jej prodal s 400tis.km-v lepším stavu,než když ho koupil.Rád na něj vzpomínám.V roce 2002 jsem koupil opět ojetinu z r.1998 19TD bus. 120tis.najeto.U ní se po 20tis.km povolil šroub rozvodového kola na klice.Málem jsem přišel o motor-prý se to u 19 stává.Od té doby mi hází řemenice a rozvody vždy raději dělám dřív-po 80t.km. Na autě mám již dalších 250tis.km a měním pouze běžné věci-i tlumiče jsou původní..Musím kritizovat výfuk-od 1996 je šizený a vydrží kolem 150tis km.Před 4 lety jsem ho vyměnil za výfuk z r.1991-ten byl poctivý-mám na něm přes 300tis.km a zatím pohoda.Ještě jedna rada.19td jezdila za 9litrů před třemi lety jsem si čerpadlo nechal přiklonit k motoru (změna předvstřiku) a do té doby jezdím za 7-8,5l- T4 vřele doporučuji pokud předchozí majitel nebyl píp......... Má ještě T4 2,5Tdi 102k láká mne zvýšení výkonu-čip atd.,ale chci mít stále spolehlivý vůz s kterým natočím statisíce km. PORADÍTE NĚKDO ????? Dík alík773@atlas.cz
To se vůbec rozjede??? Netušil jsem, že se do dodávek montoval i tak směšný motor... Dá se s tím vůbec předjíždět??? Připadá mi to spíš jako zdatný soupeř škodovek 120L! No, záleží na náročnosti majitele - pokud je on spokojen, pak není co řešit!!! Já osobně bych si do dodávky nepořídil nic pod 100kW...
Vlastním také VW T4, v provedení dodávka, motor 1,9 TD 50kW, r.v.2000. Jsem s tím autem velmi spokojený, motor si moc chválím. Pouze trochu vyšší hlučnost do kabiny, dodávka má kratší převody, při 100km/h už 3000ot., takže spíše do síly. Také nemám žádnou zbytečnou elektroniku, takže jenom jezdím a udržuju. Zajímala by mě tvoje zkušenost s naftou. Měl jsem trochu problémy se spotřebou, tak jsem si udělal porovnání. Neznačková nafta - spotřeba 9l, nižší výkon (třeba Petra), Benzina dobré, OMV dost dobré. Jednoznačně nejlepší SHELL, spotřeba 7 až 7,5, výborný chod motoru, znatelně lepší mazání a spalování, klidný chod, znatelně vyšší výkon (jedná se mi o běžnou naftu, ne o V-Power). Přitom ceny jsou v podstatě shodné. Nevím jaké máte zkušenosti vy, ale můj motor si sám vybral. Rozdíl mě dost překvapil, byl jsem naivní. Pro rejpaly: Jsem jenom uživatel, je mi jedno kdo tu naftu prodává, zajímá mě pouze kvalita a taky peněženka. Při vyšší spotřebě na levnější naftě nic neušetřím. V okruhu 2km mám 5 různých pump, což je fajn a můžu si vybrat.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
Zdravim kolko ma bude stat vymena rozvodov na T4 2,4D 5 valec??
18.02.2009 | 14:35:35 | Reagovat
Výkon
Na dodávku mi připadá 44kw málo ale pokud ti nevadí že je auto línější takje to v pořádku, já mám stejný motor ve ventu a jezdím vklidu do pěti litrů nafty což je velká výhoda 1.9D. Mimo to mám Multivana 2.5TDI 111kw načipovaný a upravený na 228 zabržděných koní a to se vždy rád projedu spotřebu mám sice kolem 10litrů při svižné jízdě ale to svezení stojí za to.
08.07.2008 | 21:39:41 | Venouš Reagovat
Opravuji kontakt alik773@atlas.cz
12.01.2008 | 13:17:16 | Reagovat
alik773@atlas.cz
12.01.2008 | 13:14:53 | Reagovat
T4
T4 19D r.v.1992. bus.Bylo to skvělé.koupené s 200tiskm.v 1997 Německu(firemní auto).Po kupi jsem musel sice měnit převodovku- ale to byla jediná větší věc,co jsem měnil-poté to již byly pouze kulové čepy,díly podvozku, po200tis.kotuče,po 100t destičky-rozvody údržba alt,atarteru a běžné úkony.Nenaložené auto mělo i solidní odpich.při spotřebě 6,5-8l. Po 5letech jsem jej prodal s 400tis.km-v lepším stavu,než když ho koupil.Rád na něj vzpomínám.V roce 2002 jsem koupil opět ojetinu z r.1998 19TD bus. 120tis.najeto.U ní se po 20tis.km povolil šroub rozvodového kola na klice.Málem jsem přišel o motor-prý se to u 19 stává.Od té doby mi hází řemenice a rozvody vždy raději dělám dřív-po 80t.km. Na autě mám již dalších 250tis.km a měním pouze běžné věci-i tlumiče jsou původní..Musím kritizovat výfuk-od 1996 je šizený a vydrží kolem 150tis km.Před 4 lety jsem ho vyměnil za výfuk z r.1991-ten byl poctivý-mám na něm přes 300tis.km a zatím pohoda.Ještě jedna rada.19td jezdila za 9litrů před třemi lety jsem si čerpadlo nechal přiklonit k motoru (změna předvstřiku) a do té doby jezdím za 7-8,5l-
T4 vřele doporučuji pokud předchozí majitel nebyl píp.........
Má ještě T4 2,5Tdi 102k láká mne zvýšení výkonu-čip atd.,ale chci mít stále spolehlivý vůz s kterým natočím statisíce km.
PORADÍTE NĚKDO ????? Dík alík773@atlas.cz
12.01.2008 | 13:09:21 | Reagovat
nafta
Mám naprosto stejné zkušenosti, asi to v těch neznačkových pumpách trošku šidí!
07.12.2007 | 19:53:46 | martin Reagovat
Cože
Dodávek nad 100KW je na trho uplné minimum. Vrať se do reality
23.11.2007 | 16:11:35 | clawler Reagovat
Cože?
To se vůbec rozjede??? Netušil jsem, že se do dodávek montoval i tak směšný motor... Dá se s tím vůbec předjíždět??? Připadá mi to spíš jako zdatný soupeř škodovek 120L! No, záleží na náročnosti majitele - pokud je on spokojen, pak není co řešit!!! Já osobně bych si do dodávky nepořídil nic pod 100kW...
21.11.2007 | 12:05:58 | Artur Reagovat
VW T4
Vlastním také VW T4, v provedení dodávka, motor 1,9 TD 50kW, r.v.2000. Jsem s tím autem velmi spokojený, motor si moc chválím. Pouze trochu vyšší hlučnost do kabiny, dodávka má kratší převody, při 100km/h už 3000ot., takže spíše do síly. Také nemám žádnou zbytečnou elektroniku, takže jenom jezdím a udržuju.
Zajímala by mě tvoje zkušenost s naftou. Měl jsem trochu problémy se spotřebou, tak jsem si udělal porovnání. Neznačková nafta - spotřeba 9l, nižší výkon (třeba Petra), Benzina dobré, OMV dost dobré. Jednoznačně nejlepší SHELL, spotřeba 7 až 7,5, výborný chod motoru, znatelně lepší mazání a spalování, klidný chod, znatelně vyšší výkon (jedná se mi o běžnou naftu, ne o V-Power). Přitom ceny jsou v podstatě shodné. Nevím jaké máte zkušenosti vy, ale můj motor si sám vybral. Rozdíl mě dost překvapil, byl jsem naivní.
Pro rejpaly: Jsem jenom uživatel, je mi jedno kdo tu naftu prodává, zajímá mě pouze kvalita a taky peněženka. Při vyšší spotřebě na levnější naftě nic neušetřím. V okruhu 2km mám 5 různých pump, což je fajn a můžu si vybrat.
20.11.2007 | 21:46:07 | Sachs Reagovat