Rok výroby:2005Typ motoru:kw1,9TDI/74kwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:112 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6,3 l/100 kmVloženo:8. 12. 2007
60 000-oprava spojky a následně převodovky-cca 90 000-v zaruce.
110 000-jde ztuha řazení,zatím neopraveno.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po zkušenostech z MB-Vitem jsem si říkal že koupí T5 bude po starostech.Nemohu říci že bych z T5 někdy nedojel na předem určené místo,ale nekolikrát už skoro sem zůstal viset,předem zminěmá oprava spojky a převodovky byla zatím jediná závada a doufám že poslední.
Máme ve firmě jestě Ford Tranzit/2006 a mohu říci že tento nový model také neoplívá spolehlivostí o proti starému fordu/1996,z toho pro mě vyplívá ze asi bude těžké na dnešním trhu vybrat zpolehlivé auto.jinak T5 má super spotřebu (průmer6,3l) a svělé jízdní vlastnosti,a náhradní díly jsou za lidové ceny o proti MB-Vito,další výhodou je ze na trhu drží cenu,co se týká interiéru tak převládá německá strohost,nic převratného.
O proti zkušenostem z jinými dodávkovými vozy je nutno řící že T5/1,9TDI/74kw je motor průměrný a nejslabší možná varianta.je třeba zdůraznit že co se týká zimních startů,provozních nákladů,pohodlí vozu a desingu tak podle mého názoru není co vytknout.Pořizovací cena je odpovídající,z prodejcem se nebát smlouvat,z 610tis bez dph se lze dostat na 510tis bez dph
Jezdim ca 50.tisic rocne. VW T5,128kW. 20t, hlava na zaruku, po 100.000 problemy s klimatizaci a elektrikou (svetla interieru). 150.000 hadicka od turba, 180.000 prevodovka, spojka, setrvacnik, 220t. ukvrdlana hadice do vyfukoveho potrubi, 250t utrzena hadice od privodu paliva, 290t svody, 310t poloosa...Auto 900t + 150t. za opravy, kazdej rok v podstate se zavadou v servisu. Dekuji, ale VW uz ne.
Vůz má k dnešnímu dní najeto 191000, a začínám se sním zaplatpánbů loučit,do najetí 180tis se auto projevovalo celkenm dobře,pouze klasický servis a pak se to stalo.servis provádím sám u kamaráda v profi autodílne,přikládám hrubý výpis:kuláky-1600,kynetáky 5000,poloosa 9000,tyčky stabilizátoru-1900,rozvody-7800,tlumiče 5400,v závěru nesklamalo turbo ,repas cca 12000.nepočítám výmenu oleju po výměne turba a tesnění.Musím říct že mě auto docela sklamalo,pocelou životnost dostává jen kvalitní oleje,naftu,a pokud to jen trochu jde tak i orig díly.Nato že je z vozem zacházeno velmi citlivě,řidiči se nestřídají tak podle mého soudu by melo vydržet více.Na druhou stranu kdzž poslouchám kolegy vlastnící NOVE fordy,renolty a vita tak jejich problémi jsou stejné a zpravidla až na vyjímky přicházejí daleko dříve.Po dostavení domku již dodávku nebudu potřebovat takže přesídlím asi na SUV, a podle recenzí a cen asi zvýtězí korea.Přátelé řidiči přeji všem mnoho štastných kylometrů
k dnešnímu dni je na vozidle najeto 181000,právě sem se vráti ze servisu z výčtem nutných oprav.závady se začly projevovat při 175000 a totím že ulétlo uchycení hadice k intercooleru ,oprava cca1400kč/20min(auto má pak jen 50%výkonu a jde stím jet jen velmi špatně,přesto jsem na určené místo dojel.oprava proběhla výmečně v autorizováném servisu(potřeboval sem rychle auto a díl měli skladem).další zjištěné závady na dnešní prohlídce :kinetické klouby oba+nutná výměna kulových čepů na ramenech a tíčky stabylizátoru,zadní část výfuku je silně vyrezlá(zatím neřeším) jinak vše ok.Nechodím do autorizovaného servisu ale auto opravuje muj dobrý kamarád,takže opravuji jen věci co odejdou a ne jak je zvykem v autorizov. servisech"že už by to chtělo".Nevým posoudit zda je 180000 málo na takové opravy ale to ať si každý udělá obrázek sám.Přeji Všem mnoho štastných kilometrů
od svého známého,leta zaměsnaného ve Skoda MB v Boleslavy v obchodním odělení pro Rusko a východ,jsem se dozvědel zě WV transp/multi. kupovat jedině v německu,němečtí prodejci musí odebírat vozi jen od německého díleraa to vozi vyrobené v nemecku zato čeští odebírají vozi vyrobené v Turecku nebo Spanělsku,prý se kvalita zásadně liší.Je to nepotvrzená informace ale já bych tomu klidně věřil,i kdiž já mám dovezené auto z německa ,taky náké problémi byly.(viz tato recenze).mnoho štastných km.
od 04/2004 T5 128kw. Problémy mi nastaly po měsíci, mezi řídící jednotkou a motorkem levého zadního stěrače ( nešlo zamykat popř. za jízdy blikaly směrovky a nikdo nevěděl proč ). Po výměně motorku je vše ok. Teď mám 215tis km a absolutně bez problémů, věměněny byly jen brzdové destičky a tlumiče za zn. Koni. Jsou super a přežijí auto. Doporučuji. Spotřebu mám 8 - 9l.
Ještě jedna zkušenost ohledně tisícihranu na poloosách, vypadá to(ťukám na dřevo), že tyhle problémy se netýkají vozů s pohonem všech kol, alespoň já mám zatím všechny poloosy OK,ty přední jsem měl vyndané před cca 10tkm ( stav tachometru cca 220tkm) při výměně tlumičů a tisícihrany byly OK. Na závěr ještě jedna zkušenost, brzdy mám ještě původní a to mají najeto cca 230tkm.
Zdravím,rád bych Vám přidal i svou zkušenost,Mám Multivana 4x4 z r.2005 od nového až po teď,i já musím říct, že je to hezký,povedený vůz.Spotřeba dlouhodobě cca 9,2, ale 70% s podvalníkem,takže asi polovinu z toho s naloženým,musím říct,že ani tak s 2,5 tuny za zády (a asi 2,6t auto) jsem se nedostal nad cca 10,5 l/100km,ve většině případů mám spotřebu s naloženým podvalem okolo 9-9,5. Sólo asi 8 při slušné jízdě,když pak na to šlápnu na dálnici a jedu 190-200,pak není problém jet za 13.Dál se mi moc líbí,že tohle auto jede opravdu jako tank,zima,nezima,naloženo nebo ne.Jízdní vlastnosti velmi dobré,velký pocit bezpečí. Bohužel i já mám několik negativních zkušeností. Asi po 70tkm v záruce mi vyměnili převodovku, protože šli hodně ztuha řadit rychlosti 5-6. Po cca 140tkm,půl roku po záruce,mi začal motor rachotit,jak v posledním tažení,bez ztráty výkonu nebo zvýšení spotřeby, jen hluk.Autorizovaný servis zjistil,že je uvolněné hlavní rozvodové kolo,které je nalisované na klikovce a jediná možnost opravy údajně byla výměna polomotoru,protože prý VW nedodává žádné menší díly do motoru. Ztěží jsem uhádal kulanci 70% z materiálu,takže jsem doplácel 55tkč.Další "drobnosti" nefunkční klima,opotřebované uhlíky topení,nefunkční park.senzory. Přesto bych auto označil jako velkého pracanta,dobře se v něm spí když má člověk nezávislé topení a poskytuje podle mého názoru velký pocit bezpečí na těch našich i zahraničních silnicích. Přeji všem jen to nejlepší za volantem nejen T5.
My měli ve firmě T5 128kW a špatně šla řadit zpátečka, museli jsme vždycky několikrát vymáčknout spojku, než jsme ji tam dostali. A i tak šla dost ztuha. Ze začátku to nedělalo, až po 30 tis. km.
moje zkušenost s t5-30tis.porucha el.v přístrojové desce,40 tis. výměna ložiska v zadním kole,50tis.znovu elektro v přístrojovce,70tis.výměna druhého ložiska v kole,120tis.opět porucha v přístrojovce.Pak jsi dalo auto klid až do 230tis.stržený tisícihran na poloose předního kola(v servisu mě ujistily že to se stává i mnohem dřív ,auto bylo půl roku mimo záruku)zajímavostí této opravy bylo že nový nahr.díl byl konstrukčně daleko lépe vyřešen(asi o 3 cm delší přesazení zubů tisícihrn.).250 tis.totálně zadřené ložiska v misce před.tlumičů ....a perlička na závěr 280 tis.motor přestává táhnout nad 2000ot.klepání,tak opět servis.první diagnoza vstřiky....ne,ne,ne po rozdělání víka ventilů zjištujeme,že vačka není vačka,odděláme vačku a ejhle nadzvíhádka vetilů sou také v dezolátním stavu.poroběhla oprava a auto jde z domu VW už nechci(co jsem zjistil po servisech,podotykám po autorizovaných,kvalita výroby VW za poslední roky rapidně klesla ).....Abych nevypadal zaujatě vůči této značce,tak přd tímto traspikem sem vlastnil CADDY 1,9D najeto 430tis.a stále ji má kolega v provozu,dále VW LT 35 730¨tis.auto udájně také jezdí,další Caddy 1,9d tady bylo relativně vše v poho do 300tis.a nakonec t4 1,9td tady vydržel motor 360tis....spotřeba u t5 mezi 7,2-7,5l,výhoda této značky že drží cenu víc jak ostatní.dívám se že pujdu do něčeho jiného,ale jak zjištuju s kvalitou sou na štíru za poslední roky asi všichni výrobci.
Kvalita auta je OK, jen nevim jak s Multivanem 128kW lze udelat 8,4 l spotřebu :) Mam 2,5 TDI 96kW a v zimě jezdím kolem 9,5-10l v létě 8,5-9l. Je pravda že cca 1/2 cest je po dalnici kde to nešetřím a 1/3 cest je po Praze.
samozřejmě je třeba posuzovat stejný režim,já mam režim tak zdravě prúměrný město/okresky/dálnice.moje rychlost na dálnici je 140km/h.ja mel moznost se vozit z motorem 2,5TDI/96kw,má ho v T5můj kolega,je mozné ze natrefil na páteční vůz ale 2*do roka měnit váhu vzduchu a na druhé servisní prohlídce řešit únik oleje z motoru mi příde trochu moc.jinak nesouhlasím z tvrzením ze je to nepovedené auto.je možné ze vůz osazen motorem 128kw je jimá káva a věřím v tvojí spokojenost.Hodně štastných kilometrů
Dovolím si nesouhlasit s názorem, který nesouhlasí s mým předešlým názorem ...ale teď vážně: s pětiválcovými motory tdi mám osobně v T4 a T5 za posledních 10let najeto cca 200tkm a to bez JEDINÉ závady s výjimkou jednoho relé (osobně s nimi jezdím na servis). Vzhledem k hmotnosti auta (prázný Transporter cca 1.7t, Multivan cca 2.3t) je i 5-válec málo, ideální by byla V-šestka (nebo R6, kdyby byla). Pokud někomu z hlediska dynamiky stačí R4, mlčím a přeju mu to. PS: pokud jde o spotřebu, T5 128kW Multivan (2 a čtvrt tuny!) s kombinovanou spotřebou cca 8.4 při převaze dálničních jízd (průměr cca 160km/h) - co chtít víc? (4-válec by této rychlosti sotva dosáhl a spotřeba by potom byla daleko vyšší!). Vždy je třeba srovnávat STEJNÝ režim jízdy.
jsem autorem,této recenze a dovolil bych si nesouhlasit z názorem že T5 jen z 5válcema,po konzultaci z několika uživateli sem dospěl k názoru že všichni měli z vozem který je osazen 5válcovými motory problém,přesne:problémi při zimních startech,viší spotřeba,a neustálé problémi z elektronikou vozu.Pokud někdo netahá veký příves nebo nevozí veliké náklady tak si myslím že bude z motorem 1,9/74kwTDI 4 válce maximálně spokojen,co se týče zrychlení tak běžný uživatel nepozná rozdíl od základního 5válcového motoru,pouze na spotřebě,mluvím z vlastní zkušenosti.jen na závěr,při letošním uzavírání knihy jízd mi vychází spotřeba 5,3l/100km při střídavém provozu.Mnoho štastných kilometrů
VW T5 je ze všech porovnatelných konkurentů jednoznačně nejkvalitnější (na základě osobní dlouholeté zkušenosti + rozsáhlejšího průzkumu mezi známými, obchod. partnery a u samotných prodejců), ale rozhodně to chce místo 1.9TDI pětiválec 2.5TDI (pokud finance jen trochu dovolí). Mnoho šťastných kilometrů a málo (neplánovaných) návštěv servisu. Lekes
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
Takze si to shrnme
Jezdim ca 50.tisic rocne. VW T5,128kW. 20t, hlava na zaruku, po 100.000 problemy s klimatizaci a elektrikou (svetla interieru). 150.000 hadicka od turba, 180.000 prevodovka, spojka, setrvacnik, 220t. ukvrdlana hadice do vyfukoveho potrubi, 250t utrzena hadice od privodu paliva, 290t svody, 310t poloosa...Auto 900t + 150t. za opravy, kazdej rok v podstate se zavadou v servisu. Dekuji, ale VW uz ne.
19.04.2012 | 20:18:21 | Velkej fanda T5 | 89.204.138.* Reagovat
Pokračování života vozu z této recenze 3
Vůz má k dnešnímu dní najeto 191000, a začínám se sním zaplatpánbů loučit,do najetí 180tis se auto projevovalo celkenm dobře,pouze klasický servis a pak se to stalo.servis provádím sám u kamaráda v profi autodílne,přikládám hrubý výpis:kuláky-1600,kynetáky 5000,poloosa 9000,tyčky stabilizátoru-1900,rozvody-7800,tlumiče 5400,v závěru nesklamalo turbo ,repas cca 12000.nepočítám výmenu oleju po výměne turba a tesnění.Musím říct že mě auto docela sklamalo,pocelou životnost dostává jen kvalitní oleje,naftu,a pokud to jen trochu jde tak i orig díly.Nato že je z vozem zacházeno velmi citlivě,řidiči se nestřídají tak podle mého soudu by melo vydržet více.Na druhou stranu kdzž poslouchám kolegy vlastnící NOVE fordy,renolty a vita tak jejich problémi jsou stejné a zpravidla až na vyjímky přicházejí daleko dříve.Po dostavení domku již dodávku nebudu potřebovat takže přesídlím asi na SUV, a podle recenzí a cen asi zvýtězí korea.Přátelé řidiči přeji všem mnoho štastných kylometrů
16.03.2010 | 11:09:42 | Háca Reagovat
Pokračování života vozu z této recenze 2
Při 185000,výměna delší poloosy,prý častý problém u těchto vozú,údajně konstrukční chyba,jinak vpoho.Mnoho štastných km.
03.02.2010 | 10:12:21 | Háca Reagovat
Pokračování života vozu z této recenze
k dnešnímu dni je na vozidle najeto 181000,právě sem se vráti ze servisu z výčtem nutných oprav.závady se začly projevovat při 175000 a totím že ulétlo uchycení hadice k intercooleru ,oprava cca1400kč/20min(auto má pak jen 50%výkonu a jde stím jet jen velmi špatně,přesto jsem na určené místo dojel.oprava proběhla výmečně v autorizováném servisu(potřeboval sem rychle auto a díl měli skladem).další zjištěné závady na dnešní prohlídce :kinetické klouby oba+nutná výměna kulových čepů na ramenech a tíčky stabylizátoru,zadní část výfuku je silně vyrezlá(zatím neřeším) jinak vše ok.Nechodím do autorizovaného servisu ale auto opravuje muj dobrý kamarád,takže opravuji jen věci co odejdou a ne jak je zvykem v autorizov. servisech"že už by to chtělo".Nevým posoudit zda je 180000 málo na takové opravy ale to ať si každý udělá obrázek sám.Přeji Všem mnoho štastných kilometrů
10.11.2009 | 10:11:50 | Háca Reagovat
zajímavý názor
od svého známého,leta zaměsnaného ve Skoda MB v Boleslavy v obchodním odělení pro Rusko a východ,jsem se dozvědel zě WV transp/multi. kupovat jedině v německu,němečtí prodejci musí odebírat vozi jen od německého díleraa to vozi vyrobené v nemecku zato čeští odebírají vozi vyrobené v Turecku nebo Spanělsku,prý se kvalita zásadně liší.Je to nepotvrzená informace ale já bych tomu klidně věřil,i kdiž já mám dovezené auto z německa ,taky náké problémi byly.(viz tato recenze).mnoho štastných km.
26.04.2009 | 20:50:09 | Haca Reagovat
t5 128
od 04/2004 T5 128kw. Problémy mi nastaly po měsíci, mezi řídící jednotkou a motorkem levého zadního stěrače ( nešlo zamykat popř. za jízdy blikaly směrovky a nikdo nevěděl proč ). Po výměně motorku je vše ok. Teď mám 215tis km a absolutně bez problémů, věměněny byly jen brzdové destičky a tlumiče za zn. Koni. Jsou super a přežijí auto. Doporučuji. Spotřebu mám 8 - 9l.
19.04.2009 | 23:54:13 | Bob Reagovat
Multivan 4x4 128kW
Ještě jedna zkušenost ohledně tisícihranu na poloosách, vypadá to(ťukám na dřevo), že tyhle problémy se netýkají vozů s pohonem všech kol, alespoň já mám zatím všechny poloosy OK,ty přední jsem měl vyndané před cca 10tkm ( stav tachometru cca 220tkm) při výměně tlumičů a tisícihrany byly OK. Na závěr ještě jedna zkušenost, brzdy mám ještě původní a to mají najeto cca 230tkm.
20.02.2009 | 17:46:17 | Luděk Reagovat
Multivan 4x4 128kW
Zdravím,rád bych Vám přidal i svou zkušenost,Mám Multivana 4x4 z r.2005 od nového až po teď,i já musím říct, že je to hezký,povedený vůz.Spotřeba dlouhodobě cca 9,2, ale 70% s podvalníkem,takže asi polovinu z toho s naloženým,musím říct,že ani tak s 2,5 tuny za zády (a asi 2,6t auto) jsem se nedostal nad cca 10,5 l/100km,ve většině případů mám spotřebu s naloženým podvalem okolo 9-9,5. Sólo asi 8 při slušné jízdě,když pak na to šlápnu na dálnici a jedu 190-200,pak není problém jet za 13.Dál se mi moc líbí,že tohle auto jede opravdu jako tank,zima,nezima,naloženo nebo ne.Jízdní vlastnosti velmi dobré,velký pocit bezpečí. Bohužel i já mám několik negativních zkušeností. Asi po 70tkm v záruce mi vyměnili převodovku, protože šli hodně ztuha řadit rychlosti 5-6. Po cca 140tkm,půl roku po záruce,mi začal motor rachotit,jak v posledním tažení,bez ztráty výkonu nebo zvýšení spotřeby, jen hluk.Autorizovaný servis zjistil,že je uvolněné hlavní rozvodové kolo,které je nalisované na klikovce a jediná možnost opravy údajně byla výměna polomotoru,protože prý VW nedodává žádné menší díly do motoru. Ztěží jsem uhádal kulanci 70% z materiálu,takže jsem doplácel 55tkč.Další "drobnosti" nefunkční klima,opotřebované uhlíky topení,nefunkční park.senzory. Přesto bych auto označil jako velkého pracanta,dobře se v něm spí když má člověk nezávislé topení a poskytuje podle mého názoru velký pocit bezpečí na těch našich i zahraničních silnicích. Přeji všem jen to nejlepší za volantem nejen T5.
20.02.2009 | 17:32:03 | Luděk Reagovat
Další skušenost
Jsem autor této recenze a chtěl bych jen doplnit že zatím do 160 000 se nevyskytla žádná závada,jsem maximálně spokojen.Přeji moho štastných km.
04.02.2009 | 19:01:08 | Haca Reagovat
Řazení
My měli ve firmě T5 128kW a špatně šla řadit zpátečka, museli jsme vždycky několikrát vymáčknout spojku, než jsme ji tam dostali. A i tak šla dost ztuha. Ze začátku to nedělalo, až po 30 tis. km.
05.01.2009 | 23:06:21 | Duke Reagovat
t5 63kw skřín
moje zkušenost s t5-30tis.porucha el.v přístrojové desce,40 tis. výměna ložiska v zadním kole,50tis.znovu elektro v přístrojovce,70tis.výměna druhého ložiska v kole,120tis.opět porucha v přístrojovce.Pak jsi dalo auto klid až do 230tis.stržený tisícihran na poloose předního kola(v servisu mě ujistily že to se stává i mnohem dřív ,auto bylo půl roku mimo záruku)zajímavostí této opravy bylo že nový nahr.díl byl konstrukčně daleko lépe vyřešen(asi o 3 cm delší přesazení zubů tisícihrn.).250 tis.totálně zadřené ložiska v misce před.tlumičů ....a perlička na závěr 280 tis.motor přestává táhnout nad 2000ot.klepání,tak opět servis.první diagnoza vstřiky....ne,ne,ne po rozdělání víka ventilů zjištujeme,že vačka není vačka,odděláme vačku a ejhle nadzvíhádka vetilů sou také v dezolátním stavu.poroběhla oprava a auto jde z domu VW už nechci(co jsem zjistil po servisech,podotykám po autorizovaných,kvalita výroby VW za poslední roky rapidně klesla ).....Abych nevypadal zaujatě vůči této značce,tak přd tímto traspikem sem vlastnil CADDY 1,9D najeto 430tis.a stále ji má kolega v provozu,dále VW LT 35 730¨tis.auto udájně také jezdí,další Caddy 1,9d tady bylo relativně vše v poho do 300tis.a nakonec t4 1,9td tady vydržel motor 360tis....spotřeba u t5 mezi 7,2-7,5l,výhoda této značky že drží cenu víc jak ostatní.dívám se že pujdu do něčeho jiného,ale jak zjištuju s kvalitou sou na štíru za poslední roky asi všichni výrobci.
15.02.2008 | 09:30:15 | geltruda Reagovat
Spotřeba
Kvalita auta je OK, jen nevim jak s Multivanem 128kW lze udelat 8,4 l spotřebu :) Mam 2,5 TDI 96kW a v zimě jezdím kolem 9,5-10l v létě 8,5-9l. Je pravda že cca 1/2 cest je po dalnici kde to nešetřím a 1/3 cest je po Praze.
06.02.2008 | 23:27:17 | Geodet Reagovat
Lekes
Díky,že vím,že se za mnou na dálnici může řítit dvoutunový hovado stošedesátkou..v tom případě by mělo mít aspoň brzdy z Porsche.
18.12.2007 | 20:59:31 | KubikCv Reagovat
reakce 2
samozřejmě je třeba posuzovat stejný režim,já mam režim tak zdravě prúměrný město/okresky/dálnice.moje rychlost na dálnici je 140km/h.ja mel moznost se vozit z motorem 2,5TDI/96kw,má ho v T5můj kolega,je mozné ze natrefil na páteční vůz ale 2*do roka měnit váhu vzduchu a na druhé servisní prohlídce řešit únik oleje z motoru mi příde trochu moc.jinak nesouhlasím z tvrzením ze je to nepovedené auto.je možné ze vůz osazen motorem 128kw je jimá káva a věřím v tvojí spokojenost.Hodně štastných kilometrů
18.12.2007 | 20:34:46 | Reagovat
R4 vs R5
Dovolím si nesouhlasit s názorem, který nesouhlasí s mým předešlým názorem ...ale teď vážně: s pětiválcovými motory tdi mám osobně v T4 a T5 za posledních 10let najeto cca 200tkm a to bez JEDINÉ závady s výjimkou jednoho relé (osobně s nimi jezdím na servis). Vzhledem k hmotnosti auta (prázný Transporter cca 1.7t, Multivan cca 2.3t) je i 5-válec málo, ideální by byla V-šestka (nebo R6, kdyby byla). Pokud někomu z hlediska dynamiky stačí R4, mlčím a přeju mu to.
PS: pokud jde o spotřebu, T5 128kW Multivan (2 a čtvrt tuny!) s kombinovanou spotřebou cca 8.4 při převaze dálničních jízd (průměr cca 160km/h) - co chtít víc? (4-válec by této rychlosti sotva dosáhl a spotřeba by potom byla daleko vyšší!). Vždy je třeba srovnávat STEJNÝ režim jízdy.
16.12.2007 | 00:43:24 | Lekes Reagovat
reakce na hodnocení dottie@seznam.cz
jsem autorem,této recenze a dovolil bych si nesouhlasit z názorem že T5 jen z 5válcema,po konzultaci z několika uživateli sem dospěl k názoru že všichni měli z vozem který je osazen 5válcovými motory problém,přesne:problémi při zimních startech,viší spotřeba,a neustálé problémi z elektronikou vozu.Pokud někdo netahá veký příves nebo nevozí veliké náklady tak si myslím že bude z motorem 1,9/74kwTDI 4 válce maximálně spokojen,co se týče zrychlení tak běžný uživatel nepozná rozdíl od základního 5válcového motoru,pouze na spotřebě,mluvím z vlastní zkušenosti.jen na závěr,při letošním uzavírání knihy jízd mi vychází spotřeba 5,3l/100km při střídavém provozu.Mnoho štastných kilometrů
13.12.2007 | 20:12:42 | Haci Reagovat
T5 ano, ale 5-válec!
VW T5 je ze všech porovnatelných konkurentů jednoznačně nejkvalitnější (na základě osobní dlouholeté zkušenosti + rozsáhlejšího průzkumu mezi známými, obchod. partnery a u samotných prodejců), ale rozhodně to chce místo 1.9TDI pětiválec 2.5TDI (pokud finance jen trochu dovolí). Mnoho šťastných kilometrů a málo (neplánovaných) návštěv servisu. Lekes
13.12.2007 | 19:01:19 | Lekes Reagovat