Rok výroby:2006Typ motoru:1,9TdiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:14 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:30. 8. 2006
Mé vozy mají hned několik poruch, ačkoliv jsou vlastně skoro nové.
1) Nepravidelné sjíždění předních pneu
2) Velká hlučnost podvozku po přejezdu nerovností, nepříjemné kmitání kol, nestabilní chování přední nápravy po průjezdu zatáčky s nerovnostmi
3) Praskání stěrače zadních křídlových dveří - již třikrát
4) Problémy s cyklovačem zadního stěrače
5) Nepříjemné cuknutí motoru při přechodu otáček z 1800 na 2000
6) Občasný výpadek kontrolek blikačů na přístrojovce
Celkem dost závad na auta, která mají jen 10 000 km v těle ne? A obligátní odpověď servisu: "Přivezte to, my to vychytáme". Není to trošku pozdě? Problémy s nápravami a stěrači mají již od počátků prodeje, to je asi tak tři roky. Není to dostatečná doba na provedení patřičných úprav již ve výrobě?
Jistě mi dáte za pravdu, že většina lidí si kupuje tato auta pro podnikání a ne na parádu, kterou pak dělají na parkovištích a dílnách prodejců VW.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mé zkušenosti s T5 jsou až na těchto několik závad, které jsem uvedl vcelku dobré, horší je to se servisem a ostatními službami koncernu VW.
Dobrá spotřeba - cca 7 litrů při rozumné jízdě. Dobře propracovaný interier, hlaně jsem uvítal novou řadící páku a příjemné sedadlo řidiče.
Jedinou výtku v interieru bych mohl mít k držáku nápojů u popelníku, který při jízdě funguje jako trampolína, takže káva v kelímku je po několika km po celém autě a také k absenci stropní přihrádky, jakou mají VW caddy, nebo Fiat scudo.
Pokud bych se však měl rozhodovat znovu pro koupi T5, určitě bych si nechal nejdříve písemně potvrdit všechny sliby a služby, které nabízí prodejce a " Jsou přece samozřejmostí " (ne tak už po prodeji vozu).
Například půjčení náhradního vozu zdarma při reklamační závadě je u VW velkým nadstandatem. Už se tomu vůbec nedivím, protože při současné kvalitě vozů by na jedno prodané auto muselo připadnout jedno náhradní, které bude neustále v pohotovosti. No a kdo si to dnes může dovolit? Ale kdo si může dovolit kupovat nedodělaná a nekvalitní auta pro podnikání?
možná v servisu mají pravdu (s razantní jízdou) mám najeto 92.000km T5 96kW a stále stejné brzd. destičky, pneu mám letní a zimní tak počítám že na letních Michelinkach je najeto pres 50.tis a dalších 30.tis km ještě určitě vydrží. Je pravda, že většinou auto jezdí po dálnicích (mimo CR :-) ) ale rozdíl je propastný.
servis nestojí za nic,narazil sem na jeden kvalitní v Děčíně ale nechají si to zaplatit,doporučuji šikovného živnostníka automechanika a díly nakupovat sám.hodně štastných likometrů
Přestože jsem v součastnosti majitelem T4, tak po přečtení předchozích příspěvků musím s jejich autory pouze souhlasit. Co se týká autorizovaných servisů, nahradních aut při servisu svého auta atd. Nechápu jaký význam má tzv. doživotní záruka mobility. U této značky a při jejich cenách by měli dostát svému slovu bezezbytku.
musím reagovat:10.11 06 1.Originál pneu při kopi vozu najeto přední 20000km-řekli mi že jezdím asi razantně,není to pravda 2.28000 km výměna destiček přední zadní(12 800kč)druhé 32000km,třetí mi měnil kolega-49000km a stále jezdím(4500kč) 3.sem tam problém se zadníni stěrači-cyklovač blbne 4.sem tam mi vypadne přístrojovka-venku vše funguje,ale palubovka je mrtvá. 5.jinak můj názor na autor.servisy je takový-mafie povolená státem,vytřískat prachy,jak se dá. Dáte za auto xy pěněz a oni se tam všichni tváří,že to jejen kus plechu.Ano mají pravdu,ale když vás to auto živí,je to váš sen,tak bych je poslal někde. Jinak jsem s t5 spokojený,spotřeba dobrá,pneu drží.Celkově si myslím,že VW zneužil věhlasu značky transportér.Doufám,že masařky mouchy vychytali-hlavně Poláci,protože tam se dělají.Teď mám svého servismena a jsem max.spokojený.Ještě něco nakonec-musíme se utěšovat,že jiní výrobci dodávek nejsou o moc s tou kvalitou líp.Vím,že to nestačí,protože člověk dnes prachy nemá zadarmo.Tyto příspěvky by měli číst hlavně ti hlavní bossové v Praze,ale těm to jej jedno-hlavně zisk i přes mrtvoly.Hodně štěstí a radosti na cestách s T5
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
pro t5
možná v servisu mají pravdu (s razantní jízdou)
mám najeto 92.000km T5 96kW a stále stejné brzd. destičky, pneu mám letní a zimní tak počítám že na letních Michelinkach je najeto pres 50.tis a dalších 30.tis km ještě určitě vydrží. Je pravda, že většinou auto jezdí po dálnicích (mimo CR :-) ) ale rozdíl je propastný.
21.05.2008 | 21:42:36 | T96 Reagovat
souhlas
servis nestojí za nic,narazil sem na jeden kvalitní v Děčíně ale nechají si to zaplatit,doporučuji šikovného živnostníka automechanika a díly nakupovat sám.hodně štastných likometrů
13.12.2007 | 20:32:52 | Haci Reagovat
Je to tak
Přestože jsem v součastnosti majitelem T4, tak po přečtení předchozích příspěvků musím s jejich autory pouze souhlasit. Co se týká autorizovaných servisů, nahradních aut při servisu svého auta atd. Nechápu jaký význam má tzv. doživotní záruka mobility. U této značky a při jejich cenách by měli dostát svému slovu bezezbytku.
19.12.2006 | 21:28:33 | 1/2 litr Reagovat
t5
musím reagovat:10.11 06
1.Originál pneu při kopi vozu najeto přední 20000km-řekli mi že jezdím asi razantně,není to pravda
2.28000 km výměna destiček přední zadní(12 800kč)druhé 32000km,třetí mi měnil kolega-49000km a stále jezdím(4500kč)
3.sem tam problém se zadníni stěrači-cyklovač blbne
4.sem tam mi vypadne přístrojovka-venku vše funguje,ale palubovka je mrtvá.
5.jinak můj názor na autor.servisy je takový-mafie povolená státem,vytřískat prachy,jak se dá.
Dáte za auto xy pěněz a oni se tam všichni tváří,že to jejen kus plechu.Ano mají pravdu,ale když vás to auto živí,je to váš sen,tak bych je poslal někde.
Jinak jsem s t5 spokojený,spotřeba dobrá,pneu drží.Celkově si myslím,že VW zneužil věhlasu značky transportér.Doufám,že masařky mouchy vychytali-hlavně Poláci,protože tam se dělají.Teď mám svého servismena a jsem max.spokojený.Ještě něco nakonec-musíme se utěšovat,že jiní výrobci dodávek nejsou o moc s tou kvalitou líp.Vím,že to nestačí,protože člověk dnes prachy nemá zadarmo.Tyto příspěvky by měli číst hlavně ti hlavní bossové v Praze,ale těm to jej jedno-hlavně zisk i přes mrtvoly.Hodně štěstí a radosti na cestách s T5
10.11.2006 | 17:42:46 | petr Reagovat