Rok výroby:2003Typ motoru:2,5 TDIStav km při koupi:0 kmStav km nyní:195 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:23. 10. 2008
Ve 40 000 km odešla spojka , reklamaci mi uznali a spojku vyměnili. v 90 000 km odešla vodní pumpa , ta stála asi 2500.- Kč při ní jsem udělal i rozvody.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil v roce 2004 jako doprodej posledních T4. Mám ho v plné výbavě , bohužel kromě klimatizace.
Jsem s ním spokojenej, myslím si že za ty kilometry co má najeto je velice spolehlivé , jezdím s ním okolo 8 litrů nafty. Interiér je stále jako novej, nikde nic nevrže ani nebouchá. Zatím jsem měnil jenom čepy na přední nápravě a teď zadní tlumiče. Destičky mi vydržej cca 60 000km a to brzdím opravdu celkem na poslední chvíli.
Olej měním po 15000 km, je to lepší než longlife. Motor 65Kw je skvělý , není to sice žádnej sprinter, ale když se rozjede, tak ho kopce moc netrápěj , pětiválec je celkem znát. Teď uvažuju o novém, ale ty ceny jsou za výbavu co bych chtěl celkem dost vysoké.Tak uvidím co vyberu.
Tak do Transporteru/Caravelli/Multivanu se od roku 1996(tušim) montuje 5válec 2,5TDI (100koní), motor byl původně v audi C4 (100/A6 facelift) ve verzi 115/140 koní, s novou A6 (1997 sedan, 1998 combi) je 2,5TDI nepovedený 6válec, ale v dodávkách T4 i T5 zůstal 5válec, v multivanech po roce 2000 s výkonem 150 koní je jeho verze PD (ten je také v Tuaregu jako R5) a ve verzi CR je v současném VW Crafter. Právě pro poruchovost a finanční náročnost V6 jsem pořídil poslední spolehlivé audi a to jeden z posledních C4- tedy rok 1997 - Audi A6 2,5 TDI (140koní), 6M, QUATTRO, jezdním za 5,5l/100km , zbytek jen olej, filtr, sem tam rozvody, destičky, nic víc.
850 litru v roce 93 ? Tak o tom se mi mohlo jen zdat :-).Ja si v roce 97 koupil Skodu 100 za 2000 Kč a byl jsem happy :-).Ale zas na druhou stranu dneska nekoupis novy Audi s motorem kolem 3 litru za 850 000 Kč, to je fakt.Mimochodem, ja mam v aute kuzi a neni problem.Pokud se o to staras, vypada to dobre a z praktickyho hlediska, proti tomu nic nemam.Stary Audi je stary Audi, kezby se tak kvalitni vozy za takovou cenu vyrabeli i dnes...To by jsem si mozna i nejake poridil :-)
No to neni az tak strasne (ta spotreba), cekal jsem i vice.Samozrejme, dneska uz trosku zastarale.Ten motor se tusim montoval i do Golfu III VR6 i do zminovane osmdesatky a jinych aut.Mimochodem Audi 80 bylo na svou dobu supr auto, vezl jsem se v tom.Roky vyroby byly tusim 1990 a 1995.Na tu dobu fakt vydareny vuz, takova Fabie HTP muze ve srovnani se zachovalou osmdesatkou B4, jet s prepacenim do prdele.Audi 100 bylo v roce 93 velice slusne.Mohu se zeptat, za kolik jste to tehdy koupili a v jakem stavu, pripadne vybave to bylo ?
Město 13.5L, mimo s těžší nohou kolem 10L. Byl to automat. Tehdy koráb, v dnešní době už je to vrak (v této kombinaci). Dneska leda koupit velice zachovalé Audi 80, poslední dobrý Audi.
Diky za opravu spletl jsem se (jak uz nekolikrat :-).O nespolehlivosti 2,5 TDI V6 jsem slysel sve a proto jsem si koupe A6 s timto motorem rychle rozmyslel.A jelikoz jiny motor do uvahy neprichazel, rozmyslel jsem si i koupi A6 jako takoveho (1,9 je pro mne slabe, 2,5 poruchove a vyssi kubatury jsou pro mne drahe, alespon co se Audi tyce).
Kámo nejdřív se podívej, co to je plná výbava - xenony, tempomat, nezav.topeni, kůže a další....do plný výbavy máš hodně hodně daleko, vzhledem k tomu, že nemáš ani klimu...
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
Pětiválec
Tak do Transporteru/Caravelli/Multivanu se od roku 1996(tušim) montuje 5válec 2,5TDI (100koní), motor byl původně v audi C4 (100/A6 facelift) ve verzi 115/140 koní, s novou A6 (1997 sedan, 1998 combi) je 2,5TDI nepovedený 6válec, ale v dodávkách T4 i T5 zůstal 5válec, v multivanech po roce 2000 s výkonem 150 koní je jeho verze PD (ten je také v Tuaregu jako R5) a ve verzi CR je v současném VW Crafter.
Právě pro poruchovost a finanční náročnost V6 jsem pořídil poslední spolehlivé audi a to jeden z posledních C4- tedy rok 1997 - Audi A6 2,5 TDI (140koní), 6M, QUATTRO, jezdním za 5,5l/100km , zbytek jen olej, filtr, sem tam rozvody, destičky, nic víc.
06.09.2009 | 19:00:06 | Michal Reagovat
850 litru v roce 93 ? Tak o tom se mi mohlo jen zdat :-).Ja si v roce 97 koupil Skodu 100 za 2000 Kč a byl jsem happy :-).Ale zas na druhou stranu dneska nekoupis novy Audi s motorem kolem 3 litru za 850 000 Kč, to je fakt.Mimochodem, ja mam v aute kuzi a neni problem.Pokud se o to staras, vypada to dobre a z praktickyho hlediska, proti tomu nic nemam.Stary Audi je stary Audi, kezby se tak kvalitni vozy za takovou cenu vyrabeli i dnes...To by jsem si mozna i nejake poridil :-)
15.06.2009 | 20:22:02 | jamieson Reagovat
Jinak najít B4 2.0 Quattro v perfektním stavu, tak bych neváhal. Jako 2 auto naprosto super.
15.06.2009 | 20:10:10 | Radek Reagovat
Cena byla cca 850.000kč (bylo lehce ojeté - 12.000km), stav nového vozu, výbava full, vč. kožárny. Auto v kůži bych nikdy nechtěl.:-))
15.06.2009 | 20:07:26 | Radek Reagovat
No to neni az tak strasne (ta spotreba), cekal jsem i vice.Samozrejme, dneska uz trosku zastarale.Ten motor se tusim montoval i do Golfu III VR6 i do zminovane osmdesatky a jinych aut.Mimochodem Audi 80 bylo na svou dobu supr auto, vezl jsem se v tom.Roky vyroby byly tusim 1990 a 1995.Na tu dobu fakt vydareny vuz, takova Fabie HTP muze ve srovnani se zachovalou osmdesatkou B4, jet s prepacenim do prdele.Audi 100 bylo v roce 93 velice slusne.Mohu se zeptat, za kolik jste to tehdy koupili a v jakem stavu, pripadne vybave to bylo ?
15.06.2009 | 20:03:45 | jamieson Reagovat
Město 13.5L, mimo s těžší nohou kolem 10L. Byl to automat. Tehdy koráb, v dnešní době už je to vrak (v této kombinaci). Dneska leda koupit velice zachovalé Audi 80, poslední dobrý Audi.
15.06.2009 | 19:31:09 | Radek Reagovat
Mno a kolik to spotrebovalo paliva ? Alespon zhruba...
15.06.2009 | 19:03:34 | jamieson Reagovat
Fotr si kdysi koupil (v roce 1993) Audi 100 2.8 Quattro (128kw) a ten motor nebyl vůbec špatný.
15.06.2009 | 18:50:02 | Radek Reagovat
Diky za opravu spletl jsem se (jak uz nekolikrat :-).O nespolehlivosti 2,5 TDI V6 jsem slysel sve a proto jsem si koupe A6 s timto motorem rychle rozmyslel.A jelikoz jiny motor do uvahy neprichazel, rozmyslel jsem si i koupi A6 jako takoveho (1,9 je pro mne slabe, 2,5 poruchove a vyssi kubatury jsou pro mne drahe, alespon co se Audi tyce).
15.06.2009 | 18:35:55 | jamieson Reagovat
Staré 2.5TDi jsou R5, nové jsou V6 (a prý se spolehlivostí nedají s R5 srovnat).
15.06.2009 | 18:30:00 | Radek Reagovat
No nevim Anonyme, ale mne se taky zda ze 2,5 TDI je sestivalec.Shodou okolnosti jsem minule koukal na Audi A6 2,5 TDI a byl to sestivalec, takze...
15.06.2009 | 18:26:35 | jamieson Reagovat
T4 2,5 tdi je a vždycky byl 5tiválec chytráku!
29.05.2009 | 02:34:35 | Reagovat
Plná výbava krom klimy
Kámo nejdřív se podívej, co to je plná výbava - xenony, tempomat, nezav.topeni, kůže a další....do plný výbavy máš hodně hodně daleko, vzhledem k tomu, že nemáš ani klimu...
20.01.2009 | 14:47:22 | Coto Reagovat
2.5 TDi je 6 valec , 5 valce su 2.4diesel :)
28.10.2008 | 22:37:28 | martin Reagovat