Rok výroby:2004Typ motoru:2,0Stav km při koupi:64 000 kmStav km nyní:85 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:18. 10. 2010
Ne,jen menší netěsnost bočních posuvných oken. Doufám že toho nebude víc, dozvěděl jsem se že tento typ se vyrábí v Polsku (nenapadá mě nějaký výrobek který by pšonci udělali kvalitně). To je můj názor a nikomu ho nevnucuji.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto vlastním od června 2010, benzín 2,0 85 kw,prodloužená verze, 5 místné. Průměrná spotřeba je 10l se skříňovým vlekem 12l. Naftu jsem nechtěl protože jsem vlastnil T4 2,5l benzín, kupoval jsem ji jetou několikrát kolem zeměkoule, já s ní najel cca 200000 km a maximální spokojenost. U Té pětky běžné servisní výměny olej a filtry 2200 kč. Vůbec se nebojte benzínu, podstatně levnější servisní výměny a nestresuji se že natankuji nějakou špatnou naftu a zaplatím ranec za opravu motoru. Tohle auto má plnou výbavu, jediná věc která chybí je klima, auto je původem z Dánska. Když jsem si ji chtěl dodatečně nechat namontovat tak mi řekli cca 80000kč. Tak to přes léto radši vydržím.
Dobry den, troufam si take tvrdit, ze benzin je dnes lepsi nez diesel. Osobne mam zkusenost s diesly od VW a Peugeota a ne ze by to byly spatne motory (ze zacatku jsem si je nemohl vynachvalit), ale zejmena servisni ukony a udrzba je tak draha, ze se diesel na spotřebě nikdy nezaplatí. Negativa dieslu: hluk, emise, drazsi servis a nutna udrzba, hmotnost a složitost motoru. Negativa benzinu: vysoka spotřeba a vysoce hořlavé palivo (při nehodě, poruše...), horší nabídka na trhu (třeba Caravellu s benzínem jsem neviděl vhodnou ani jednu). U malého auta do velikosti Octavie/Tourana bych neváhal ani vteřinu, u dodávky už ten diesel má trochu opodstatnění (krouťák a spotřeba), ale kdybych mohl, volil bych dnes benzín...
Zdravím. Jsem nový majitel VW transporter 2.0i 3místa k sezení + nákladový prostor hlavně k vůli přestavbě na LPG. Má najeto 18.500km, takže je nový. Klimatizaci klidně oželím, protože jsem ji neměl ani dřív. Jel jsem ne po dálnici a spotřeba 11 litrů na 100 km. Po přestavbě bude spotřeba téměř poloviční.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
Poláci
Transportery se montují v Polsku (no fuj), Carvely a Multivany v Hannoveru (dejme tomu...), pokud vím, dá se to dohledat na světových stránkách VW.
19.10.2010 | 10:35:47 | Honza Reagovat
DieselxBenzin
Dobry den, troufam si take tvrdit, ze benzin je dnes lepsi nez diesel. Osobne mam zkusenost s diesly od VW a Peugeota a ne ze by to byly spatne motory (ze zacatku jsem si je nemohl vynachvalit), ale zejmena servisni ukony a udrzba je tak draha, ze se diesel na spotřebě nikdy nezaplatí. Negativa dieslu: hluk, emise, drazsi servis a nutna udrzba, hmotnost a složitost motoru. Negativa benzinu: vysoka spotřeba a vysoce hořlavé palivo (při nehodě, poruše...), horší nabídka na trhu (třeba Caravellu s benzínem jsem neviděl vhodnou ani jednu). U malého auta do velikosti Octavie/Tourana bych neváhal ani vteřinu, u dodávky už ten diesel má trochu opodstatnění (krouťák a spotřeba), ale kdybych mohl, volil bych dnes benzín...
19.10.2010 | 10:34:02 | Honza Reagovat
18:43: Niekedy áno a záleží aj od značky a typu auta.
Do malého je nezmysel diesel, vo veľkých zase benzín žerie trávu pri ceste... Servis je už pomaly cenovo na rovnakej úrovni....
18.10.2010 | 21:41:04 | ľuboš Reagovat
Konečně někdo, kdo si uvědomuje že benzín je benzín. Levnější provoz ve všech směrech.
18.10.2010 | 18:43:50 | Pavel Reagovat
to je hláška století
plná výbava bez klimy.
Dnes je i malé kolíně bez klimy neprodejné
18.10.2010 | 17:52:17 | Reagovat
RE: to je hláška století
Zdravím. Jsem nový majitel VW transporter 2.0i 3místa k sezení + nákladový prostor hlavně k vůli přestavbě na LPG. Má najeto 18.500km, takže je nový. Klimatizaci klidně oželím, protože jsem ji neměl ani dřív. Jel jsem ne po dálnici a spotřeba 11 litrů na 100 km. Po přestavbě bude spotřeba téměř poloviční.
13.09.2015 | 10:30:33 | Tony | 31.30.26.* Reagovat