Rok výroby:2005Typ motoru:2.5 96kwStav km při koupi:0 kmStav km nyní:28 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:24. 12. 2007
S T5 2.5 jsem prozatim spokojen do první výmněny oleje kdy počítač ukázal 23000km místo 30000km jak je psané v manuálu, bylo nutné dolejt skoro 1.3l oleje ted už ustálená hladina. čeká mně výmněna předního stabilizátoru ozýva se na jedné straně na přední nápravě i při menších přejezdech nerovností prý častá porucha, cena dílu asi 400,- . a ještě malá záhada - při rosvícení kontrolky rezervy klesne teplota chladící kapaliny tak na 60 až 75st., což v zimně není moc příjemné nevím však jestli je normální
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ale každé auto má svoje, s tímto vozem je opravdu svezení i remcálkové kolem aut tají dech a nevěřic zírají jak motor 2.5 za to umí vzít i 200km/h není problém avšak jen tak pár vterín pak raději v klídku. U nového vozidla spotřeba kolem 9.5l ted po 20t. mezi 7.5 a 9l .
Prostor u vnitř vozu v pohodě no prostě pro naše využití ve firmě ideální. Co se týká servisu asi stará pohádka když kupuješ nové nosejí na rukách potom ale trošku jinak věřim však že to není všude, kdo muže doporučit servis předem děkuji možná i servis u našich sousedů v D ale snad servis nebude hlavní doménou tohoto vozidla
Mam najeto 280 tkm prevazne s vozikem na dalkovych cestach kdy chudak tahal i 3,0 tuny. Pojedne havarii na D1, kdy sestrelil v 60 km/h Jeepa z dalnice se musel opravit, ale kola zustali na svem miste, motor a prevodovka v poradku. Oprava vysla asi na 100 000.Bezpecne auticko. Pak trohu zlobila elektrika, ale uz se to vychytalo a ted mi odesla prevodovka. Ale za 40 000 kompletni nove dily s praci bez DPH, neni co resit. A jak jsme se vraceli z dovolene a po dalnici jsem plne nalozeny svistel k 200 km/h, tak mi kolega z passatu 96 kw, volal uber nestiham ti. Jine auticko bych uz nechtel.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
T5 2.5 125KW
Mam najeto 280 tkm prevazne s vozikem na dalkovych cestach kdy chudak tahal i 3,0 tuny. Pojedne havarii na D1, kdy sestrelil v 60 km/h Jeepa z dalnice se musel opravit, ale kola zustali na svem miste, motor a prevodovka v poradku. Oprava vysla asi na 100 000.Bezpecne auticko. Pak trohu zlobila elektrika, ale uz se to vychytalo a ted mi odesla prevodovka. Ale za 40 000 kompletni nove dily s praci bez DPH, neni co resit. A jak jsme se vraceli z dovolene a po dalnici jsem plne nalozeny svistel k 200 km/h, tak mi kolega z passatu 96 kw, volal uber nestiham ti. Jine auticko bych uz nechtel.
30.06.2009 | 23:17:57 | Reagovat
T4 5val. 2.5
Jasne vypne je to propojene aby jsi mel cirka porad stejny dojezd na rezervu paliva
30.09.2008 | 21:54:38 | Reagovat
bufik?
Ze by se pri rezerve automaticky vypnul bufik? Nevim, jen tipuji :-)
02.01.2008 | 07:42:04 | Honza Reagovat