Rok výroby:2004Typ motoru:2,5-127KWStav km při koupi:0 kmStav km nyní:90 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:17. 3. 2011
V 60 000 výměna zadních brzdových kotoučů - zkorodované a destičky. Rychlejší opotřebení pneumatik, přisuzuji většímu výkonu. Výměna stabilizátorů. V 80 000 výměna silenbloků zadní nápravy. Do této doby autorizované servisy - pravda, za ty peníze toho moc nepředvádějí. Výměna žárovky 15 min 220 Kč a materiál. Otázka je zda byla žárovka vadná, toto je vždy, když jdu do servisu po 30 000 km. Po 90 000 při cestě na letiště v Norimberku, se začala ztrácet chladicí kapalina 1l/100km. Zima, mráz a za 3 hodiny letí letadlo, docela prekérní situace.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je nyní v druhém servisu, zatím ještě nevím závadu, pravděpodobně hlava nebo těsnění. Spotřeba při rozumné jízdě kolem 9. litrů, na 30 000 1 litr oleje. Dobré svezení, ale příště už asi ne VW. Nevím zda dnes nevěřit více Korejcům, když si dovolí dát pětileté záruky.
Vracím se k vlastní závadě vwT5 voda v oleji. Závada byla způsobena vodní pumpou. U těchto typů VW není pumpa hnaná rozvodovým řemenem, ale je přez kužel spojena s rozvodovýma kolama. Tím osa pumpy je prakticky v prostoru motoru. Pokud z nějakého důvodu dojde k poškození nebo opotřebení ložiska nebo těsnění osy čerpadla, voda proniká do motorového prostoru. Pumpa má odtokové otvory, které by měly vodu odvést,ale v mém případě byl dolní otvor ucpaný. Čili pokud máte podobnou závadu nesundávejte hlavu jak nám doporučili v Jablonci v autorizovaném servisu vw, ale nejprve zkuste vyměnit vodní pumpu, na 90% je to pumpou. Pokud opravdu máte podezření, že je to hlava , umějí to perfektně přezkoušet v servisu AUTO Pejšek Libovice. Dělají to za tepla a i s přebroušením 1200 Kč. Hlavu nemusíte ani očesat. Tímto trochu VW rehabilituji i když v 90 000 pumpa ??? Pokud se do demontáže hlavy pustíte upozorňuji je to úplně jinak než u T4, všechno se musí vypustit a zdemontovat a potřebujete několik přípravků bez kterých se neobejdete.
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Transporter
oprava
Vracím se k vlastní závadě vwT5 voda v oleji. Závada byla způsobena vodní pumpou. U těchto typů VW není pumpa hnaná rozvodovým řemenem, ale je přez kužel spojena s rozvodovýma kolama. Tím osa pumpy je prakticky v prostoru motoru. Pokud z nějakého důvodu dojde k poškození nebo opotřebení ložiska nebo těsnění osy čerpadla, voda proniká do motorového prostoru. Pumpa má odtokové otvory, které by měly vodu odvést,ale v mém případě byl dolní otvor ucpaný.
Čili pokud máte podobnou závadu nesundávejte hlavu jak nám doporučili v Jablonci v autorizovaném servisu vw, ale nejprve zkuste vyměnit vodní pumpu, na 90% je to pumpou. Pokud opravdu
máte podezření, že je to hlava , umějí to perfektně přezkoušet v servisu AUTO Pejšek Libovice. Dělají to za tepla a i s přebroušením 1200 Kč. Hlavu nemusíte ani očesat. Tímto trochu VW rehabilituji i když v 90 000 pumpa ??? Pokud se do demontáže hlavy pustíte upozorňuji je to úplně jinak než u T4, všechno se musí vypustit a zdemontovat a potřebujete několik přípravků bez kterých se neobejdete.
12.06.2011 | 17:17:34 | mamuut Reagovat