Rok výroby:1998Typ motoru:1,9 TDI 81 kWStav km při koupi:188 000 kmStav km nyní:209 600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:6. 12. 2007
Nemělo. jen výměna destiček a kotoučů, byly zvlněné a opravář je nedoporučoval brousit že by byly moc slabé potom.Další po koupi výměna voleje, filtrů a rozvodů, ale to je běžná ůdržba.A ještě stěrače a baterka byly špatné.Koupil jsem stěrače v hypermarketu a baterku taky a všechno funguje.
Hodnocení a zkušenosti s autem
No toto auto je uplně úžasné.Výborný zátah, výkon, na dálnici hravě udělá tachometrových 210, předjížďět není s tímto autem žádný problém...Líbí se mi nápis TDI na motoru a zvlášť to červené I na konci to značí že toto auto je vskutku Ďábel!
Je bez poruch v podstatě. Ve výbavě má uplně skoro vše co si moderní člověk může přát: Automatická climatizace, všechna 4 okna elektrická, přední zrcátka elektricky ovládaná i vyhřívaná, centrál na dálkové ovládání, posilovač řízení, ABS, 2 airbagy, výškově stavitelná sedadla....No, prostě uplně užasné auto a ta cena loni 140 tisíc to je prostě fantazie.
Toto auto chci mít celej život, je to totiž láska na celaj život...spotřeba je taky ok kolem 7 litrů kombinace město mimo město a to je úžasný!!!!!Otec má lagunu 2 litry benzín 84kw a jezdí za víc a to nám to jede skoro stejně.Koroze skoro nulová!!Vřele doporučuji!
Můžu posoudit, protože 66 jsem měl cca 3 roky a 81 zhruba 4 roky doposud. 66 spotřeba město a venek asi kolem 5-6 lt, 81 kw stejní trasy 4,5-5 lt. Roční nájezd mám kolem 40 tis. Pokud by Venta nehnily, neměl bych žádnou výtku, ale i tak při současném stavu a životnosti nových motorů se budu snažit udržet "Vénu" při životě co nejvíce. Stav tach nyní 380 000 bez problémů. Kolik má skutečně netuším, ale asi kousek stočený byl od minulého majitele.
Človíčku, zkus porovnávat porovnatelné a srovnej turbodiesel s "oturbeným" benzínem. Pokud srovnáváš atmosférický benzín s TDI, je to samozřejmě nerovný souboj. Schválně se podívej na webu, jaké výkony a krouťáky mají benzínové dvoulitry s turbem. Pravda, spotřeba se srovnávat nedá, ale ne každý řeší při výběru auta jen spotřebu.
Co to meleš,jezdí se na naftu i na benzín.Kdo chce vibrátor bere Tdi,kdo klid v autě Tsi.Spotřebu každý neřeší.Kecy o tom co má větší krouták jsou pro puberťáky .Ať má,je logické že né všechny auta ho musí mít stejný.Krouťak malý,krouťák velký,všicni jezdí bez rozdílu ani to nepoznáš,většina nakonec dojede tam kde chtěli.Možná někteří o minutu dřív ale někteří vůbec.Když ti stačí jen tento argument při výběru pohonu ,není co dodat.
Papírově se možná nevyrovná ale je uživatelsky mnohem přívětivější,rychlejší a pružnější.1,8 Tsi .I taková 1,4 Tsi 90 kw je na tom velmi dobře o kultuře chodu nemluvě.Porovnáváme zhruba stejné obsahy diesel-benzín.Kroutící moment je sice pěkné číslo,jen by to chtělo jako u benzínu rozvést do podstatně širšího pásma otáček.A to kromě snad jen naftové Hondy nikdo moc neumí.Turbo kopance jsou určitě pro laiky ohromující ale v praxi někdy otravné.
spotreba taky ok kolem 7 litru? nevim jak jezdis ale ja teda nejdu nad 5 litru ve meste....a to mam najezdeno za svuj zivot asi 500,000km soukr+sluzebne s 2,5 tdi jezdim za 8 ve vw trasporter t4 v zastavbe sanitni tzn cca 3tuny..
Asi se hrabeš špatně znam spousta lidí co do TD či TDi lijou olej a jezdí naprosto bez problému.Samo,že nejezdí celý rok a musí se jezdi denně protože ten olej houstne rychle a v zimě to už nejde.Taky jsem si klepal na čelo ale jde to.
No tak nevím. Pokud si někdo koupí Tdi, aby do něj lil fritovací olej, tak je normální pacient :-). A říkejte si nebo nadávejte jak chcete. V autech se hrabu už pár let a můžu s klidným svědomím říct, že tak v rozmezí půl až 1 roku se Vám ucpe palivová soustava. A její vyčištění (pořádná pakárna) popřípadě vyměnění potřebných dílů vám ten ušetřený rozdíl rychle z kapsy vytáhne. A to nemluvým o čerpadle!!! Obyčejné TD a D nejsou tak náchylné na naftu, tekže čerpadlo to skousne, ale zůstává stejný problém s palivovou soustavou.
to kamil: No ale jestli ti to nedošlo tak naftové motory nejsou od toho abys je musel vytáčet do 7000 to se musí vytáčet benzíny protože jinak to nejede:D to je hlavní výhoda vznětových motorů kromě višší učinnost,i že maj vysokej krouťák už v nízkých otáčkách od volnoběhu.A to je naprosto vynikající věc a proto maj lidi rády naftové motory (někteří)a nejen kvůli tomu, nafta prostě hejbe světem..
já vlastním taky vw VENTO s 1.9TDI 81kw najeto mám 150000km a spotřebou jsem na 5l/100km a město jezdím kolem 6-6,5L/100km... miluju to auto při natankování (jen shell v-power) za 400kč a to za 34,90kč/l což je cca 12 litrů najedu 290km a je to vyzkoušené z prázné nádrže do prázdné a to jezdím 70%město každej den..toto jsou fakta jsem s tím naprosto zpokojenej šlápnu na plyn a to auto prostě jede,nehulí jako některé ropáky..sice ten olej malinko jsou tam ztráty ale na 13let streho diessela je to normální ten 1litra tak za 3-4mesíce... ale tak to mě nebojí..maximálku mám na nějakých 205km/h a akceleraci na 11sekundách..ten tah (235Nm) je fascinující....více na linku http://moje.auto.cz/HOTt/ventak.html
Tak VW určitě nebyl první kdo s touto koncepcí přišel. Motor o stejné koncepci dávali světedivse do Fiatu Croma už někdy na začátku devadesátých let... TDI je fajn věc, ale kdo kupuje 10 let staré exempláře apod. , tak musí počítat s tím, že málokterý kousek bude mít najeto pod 200tis.km... Jenom pro zajímavost, jeden můj kamarád jezdí s naloženou Octavii Combi II. generace s motorem TDI PD 77kw v průměru za 8l na 100km, jezdí samozřejmě jako dobytek Ale stejně mi ta spotřeba příjde být brutální, jenom chci říct, že někdy to holt na sedmi litrech nekončí:D
Já myslel že je to recenze na Vento a ne na naftu. K recenzi a mužu říct že TDi předběhlo dobu v roce 1994 byl první a do dneška je to špička. Prosim nesrovnávejte jiné značky s VW na to mamé TUV stačí se podívat a sami si uděláte obrázek. Jo a když má pořád někdo mohu na zemi tak to potom žere 7litrů nafty až se mladík naučí jezdit jistě bude papat TDi do 6litrů. Mám Vento 1.8 66Kw a také si myslím že 200tiskm na rok 1994 je málo ale alespoň jde vidět že vydrží mnohem více. Taxikáři na nich mají i 1mil. km a ničemu se nediví stačí jen kontrolovat olej.
Já zde souhlasím s Petříkem, kdo leje domotoru olej a nevadí mu, že smrdí jako prase je hovado!!! Pokud nemáš na naftu, tak choď pěšky,nebo MHD. Já bych do svého Tdi PD olej nedal ani kdybych ho dostával zadarmo!!!
Já ti povím proč se na ten olej nejezdí ve velkém.Za vším hledej peníze.Co by asik ten ropný šejk prodával???Jen ucítíl,že se chce Evropa zbavit velké závislosti na ropě už vyhrožoval zvýšením cen a dalšími věcmi.
To Radek: ty jo já si taky myslím že by to mohlo být lambdou ... ale nevím nakolik mě příjde prohlídka auta tolik se o auta nezajímám a spíš platím :D servisům rovnou za práci kterou si naúčtujou heh
Tak pánové, koupil jsem si Ventíčko zezačátku jsem byl i spokojen mimo město jsem jel tak za kilko 50km, a vše v pořádku na to že mám benzínáka clasic verzi 1.8 sem říkal perfektní ale ted nevím co se děje ale rapidně se zvýšila spotřeba ... ve mště natankuju za 600kč, prostě 20l a nekecám nenajedu s tím ani stovku neuměl by někdo poradit díky
to s tou naftou je pravda já mám Ducato 2.8D rv.99 a už 3 roky neochutnalo naftu nejvíc se mi líbí když tankuju v německu u nějakýho obchoďáku tak lidi si myslí že jde o skrytou kameru na rostlinym oleji najeto 120000 km a dobrý ale má to jeden háček nesmý auto dlouho stát 2dni a je problém takže ke každodenímu provozu dobrý a co motor tak to mě vůbec nezajíma eště něco vydrží a pak asi odejde to je jasný ale to co sem na těch kilometrech ušetřil se mi v poho vrátí
A ešte niečo. Pokiaľ friťák TDI motorom neškodí, ako tu tvrdia "experti", mohol VW na tom založiť celú marketingovú stratégiu. Stačilo vysielať reklamu " jazdite na olej, nafta je drahá, motor to má rád " a auto s takým motorom, by išlo priam na dračku. Vlastne nikto by nič iné ani nechcel. Ospravedlňujem sa, ale ste hovädá, ktoré k autám a motorom nemajú vôbec žiadny vzťah. V opačnom prípade, by ste to tam neliali.
Na to, aby človek tankoval do dieslového motora naftu, nemusí byť milionár. V tom prípade poznám asi len milionárov, pretože osobne nepozná socku, ktorá by jazdila na olej. Ako som napísal predtým. kto nemá na palivo, nech chodí pešo. A frustrovaný z toho, že do HDi nedávam friťák, skutočne nie som. Radšej si budem užívať kultivovaný chod a plynulý ťah v širšom spektre otáčok, ako by som sa znížil k tomu, že pre pár korún budem kurviť motor. Také obrovské množstvo kilometrov nenajazdím, aby mi to za to stálo.
Jakej lepší motor ale vento mělo??????????1,8 55 kW?? Nebo 1,9TD 55 kW?? TDI 81 kW je moderní motor a podle mě teda u venta není moc častý. Vždyť ten motor chodí i v octáviíich a passatech B5!!!
Toť otázka, jestli je v tý Astře ještě motor OPEL a nebo už modernější ISUZU. V případě Isuzu bych měl asi trochu obavy, ale do Opela bych to s klidem nalil.
To zkus a uvidíš, každopádně to sebou bere pár rizik. Co sem slyšel, tak se zasírá palivovej filtr, proto je dobrá filtrace oleje, ale nevím jak se jako dělá....
To anonym 14:19. CO je na tych debilnych traktorovych dymiacich kramoch super? Skor ty nezvladas ze sa niekto obul do tvojho "genialneho" TDI z ktoreho si dost mimo.Na roznych TDI som najazdil stovky tis. km a co je na nich okrem spotreby dobre? Absolutne nic! A ked sa ponahlate tak aj spotreba je ako hocijaky atm.benzin.A z coho si najviac vzruseny? Z otravneho turboefektu? Alebo ze absolutne netahaju odspodu? Alebo z toho odporneho zvuku ci rezonacii? Pripade z minima pouzitelnych otacok? Zobud sa a netrep blbosti co sa mi paci a co nie ty saso.
A Petrik je milionář.Jestli koupíš olej za 18kč a nebo naftu za 32kč je sakra rozdíl.Asi nepřekousneš že to tvé HDi neunese co?To by to palivové čerpadlo nerozchodilo.Co jsem viděl.Stačí trochu nekvalitní nafta a jde do kytek. To Radek.To jsi špatně slyšel předehřevem se to řeší jen proto,aby jsi nastartoval i v chladných dnech.Tak do těch deseti předehřev nepotřebuješ aspoň u těch tzv.chrochtáku TDi.Vše vyzkoušeno v praxi.
K tomu rostlinnýmu oleji.Teď už to začíná bejt hit že lidi jezdí na fritovací olej,protože je nafta stále dražší a dražší.Nový diesely TDI....atd. utnich je riziko že tim fritovacim olejem se podělaj,ale starý nafťáci TD a D to vpohodě skousnou.Známá má Opla Vectru 1.7D a jezdí půl na půl(nejezdí furt na olej,ale střídá to z naftou).A druhá známá má Renaulta 11 1.6GTD a taky jezdí na fritovací olej. A mam jednu otázku snese fritovací olej Opel Astra Combi 1.7D r.v.1996??Já si nejsem jistej že ho skousne.
Normálny človek tankuje do diesla naftu a nie rastlinný olej, tak ma s tými pokusmi už netrápte. Pokiaľ niekto má auto a nemá peniaze na to, aby do neho tankoval to, čo tam patrí, mal by porozmýšlať, či nie je lepšie auto predať a chodiť pešo.
Jo kamil50 napiš který dehet dokáže zkousnout rostliný olej a pak si povíme.Znám hodně lidi co maji TDi a na olej jezdí naprosto vpoho.To se ti u jiných dehtu asi nepodaří. Jinak nevím proč se tu můžou někteří vřiť uhryst,když někdo je se svým autem spokojen.
Vzhledem k tomu že je to 10let stary tak si uvědom, že ty kilometry co uvádí jsou nesmysl - ovšem pokud to dokážeš pochopit, protože ten kdo si koupí ropu nenajezdí ročně 20ris., ale nejméně jednou tolik a navíc u Venta se při dosažení 300tis.km tachometr přetočí a začíná opět od nuly to pro tvé info, no a k té rychlosti zkus v pohodě akcelerovat ze 180 na 210 možná mi potom dáš za pravdu že je to nesmysl ono se velmi těžko překonává hranice 200km/h nevím s čím jezdíš, ale pokud jsi soudnej tak mi dáš za pravdu, jiank nic proti TDI ale jsou lepší ropáci tak čest a jezdi 210 úplně v poho cukrouši
Vento malo svojho casu svoje caso ale dnes je to uz vybehana sunka. A motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.TDI-filov upozornujem ze sam som majitelom aj auta s hrdym napisom TDI takze viem o com hovorim.
to Kamil50:Ses chytrej jak radio co..Nevim jak si prisel na to ze ma 500tis,ale i kdyby Vento to bez problemu vydrzi...Nevidim duvod proc by nemelo jet 210km/h...Ja mam 1,9TD motor od VW a klidne da 180km/h kdykoliv si vzpomenu..V dobe kdy se vyrabeli Venta byl motor TDi spicka...a jeho kvality jsou znat i dnes a takovy kecy ze nafta patri do nakladaku nebo pripadne do kamenm muze rict jen ten kdo s timhle nikdy nejel..!!!
který jsi vloni když ti bylo 17 let koupil za 140 tisíc?Jsi asi trochu mimo, kolik ten tvůj drak má narajtováno po deseti letech?500tisic nebo víc a kolik měl majitelé?Jinak volej se píše u nás OLEJ!A zěch tachometrových 210km/h to je asi výplod tvojí fantazie a nebo zbožný přání?? ROPA patří náklďákům pokud auto nevytočíč alespoň na 7000 otáček není o čem se bavit!!
Preboha zobud sa! Rozplivas sa nad 10 rocnym dymiacim Ventom. Bud na niecom slapes alebo mas 18rokov a jeden den a kazde auto od ktoreho mas vlastny kluc je spickovy stroj a vykvet modernej techniky :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Volkswagen Vento
Porovnání 66kW a 81 kW
Můžu posoudit, protože 66 jsem měl cca 3 roky a 81 zhruba 4 roky doposud.
66 spotřeba město a venek asi kolem 5-6 lt, 81 kw stejní trasy 4,5-5 lt. Roční nájezd mám kolem 40 tis. Pokud by Venta nehnily, neměl bych žádnou výtku, ale i tak při současném stavu a životnosti nových motorů se budu snažit udržet "Vénu" při životě co nejvíce. Stav tach nyní 380 000 bez problémů. Kolik má skutečně netuším, ale asi kousek stočený byl od minulého majitele.
09.11.2014 | 19:48:48 | Giom | 88.100.238.* Reagovat
spotreba???
Mám ten istý motor a v najväčšej špičke vo veľkom meste/napr.Budapešť/ mi zožerie max.6L Vonku jazdím na 4-4,5L Už len preto je toto auto super a ide!
28.09.2011 | 21:50:10 | Nesztor | 95.103.244.* Reagovat
tdi?
To myslíte jako turbo debil idiot? Sorry ale není nad benzín. To aspon jede a tak odporně nesmrdí
02.02.2011 | 18:23:51 | Reagovat
RE: tdi?
:D to som zvedavy ktory benzinovy motor sa krutiacim momentom vyrovna dieslovemu.....benzinove casy uz davno neexistuju
05.01.2013 | 22:58:03 | Flash | 88.212.40.* Reagovat
RE: tdi?
Človíčku, zkus porovnávat porovnatelné a srovnej turbodiesel s "oturbeným" benzínem. Pokud srovnáváš atmosférický benzín s TDI, je to samozřejmě nerovný souboj. Schválně se podívej na webu, jaké výkony a krouťáky mají benzínové dvoulitry s turbem. Pravda, spotřeba se srovnávat nedá, ale ne každý řeší při výběru auta jen spotřebu.
06.01.2013 | 10:02:58 | | 188.175.53.* Reagovat
RE: tdi?
Co to meleš,jezdí se na naftu i na benzín.Kdo chce vibrátor bere Tdi,kdo klid v autě Tsi.Spotřebu každý neřeší.Kecy o tom co má větší krouták jsou pro puberťáky .Ať má,je logické že né všechny auta ho musí mít stejný.Krouťak malý,krouťák velký,všicni jezdí bez rozdílu ani to nepoznáš,většina nakonec dojede tam kde chtěli.Možná někteří o minutu dřív ale někteří vůbec.Když ti stačí jen tento argument při výběru pohonu ,není co dodat.
06.01.2013 | 11:10:03 | | 88.102.67.* Reagovat
RE: tdi?
Papírově se možná nevyrovná ale je uživatelsky mnohem přívětivější,rychlejší a pružnější.1,8 Tsi .I taková 1,4 Tsi 90 kw je na tom velmi dobře o kultuře chodu nemluvě.Porovnáváme zhruba stejné obsahy diesel-benzín.Kroutící moment je sice pěkné číslo,jen by to chtělo jako u benzínu rozvést do podstatně širšího pásma otáček.A to kromě snad jen naftové Hondy nikdo moc neumí.Turbo kopance jsou určitě pro laiky ohromující ale v praxi někdy otravné.
06.01.2013 | 12:49:42 | D | 88.102.67.* Reagovat
Luboš
"...láska na celý život..." - předchozí auto "žádné". Co dodat.
01.03.2010 | 19:44:30 | Radek Reagovat
Nič v zlom, ale pobavila ma hláška "láska na celý život"...))
Auto nie je ženská, aj keď je to tiež drahý koníček..:(, zaujímalo by ma, či ste sa už auta zbavili..., ak áno, tak večnosť je dlhá cca 3 roky...
01.03.2010 | 19:09:01 | ľuboš Reagovat
spotreba?
spotreba taky ok kolem 7 litru? nevim jak jezdis ale ja teda nejdu nad 5 litru ve meste....a to mam najezdeno za svuj zivot asi 500,000km soukr+sluzebne s 2,5 tdi jezdim za 8 ve vw trasporter t4 v zastavbe sanitni tzn cca 3tuny..
01.03.2010 | 18:57:48 | Reagovat
re:martin.k5
Asi se hrabeš špatně znam spousta lidí co do TD či TDi lijou olej a jezdí naprosto bez problému.Samo,že nejezdí celý rok a musí se jezdi denně protože ten olej houstne rychle a v zimě to už nejde.Taky jsem si klepal na čelo ale jde to.
17.10.2009 | 15:36:16 | Reagovat
No tak nevím. Pokud si někdo koupí Tdi, aby do něj lil fritovací olej, tak je normální pacient :-). A říkejte si nebo nadávejte jak chcete. V autech se hrabu už pár let a můžu s klidným svědomím říct, že tak v rozmezí půl až 1 roku se Vám ucpe palivová soustava. A její vyčištění (pořádná pakárna) popřípadě vyměnění potřebných dílů vám ten ušetřený rozdíl rychle z kapsy vytáhne. A to nemluvým o čerpadle!!! Obyčejné TD a D nejsou tak náchylné na naftu, tekže čerpadlo to skousne, ale zůstává stejný problém s palivovou soustavou.
17.10.2009 | 14:39:24 | martin.k5 Reagovat
RE: je to šrot
to kamil: No ale jestli ti to nedošlo tak naftové motory nejsou od toho abys je musel vytáčet do 7000 to se musí vytáčet benzíny protože jinak to nejede:D to je hlavní výhoda vznětových motorů kromě višší učinnost,i že maj vysokej krouťák už v nízkých otáčkách od volnoběhu.A to je naprosto vynikající věc a proto maj lidi rády naftové motory (někteří)a nejen kvůli tomu, nafta prostě hejbe světem..
15.10.2009 | 20:40:30 | vita Reagovat
spotřebaq???
já vlastním taky vw VENTO s 1.9TDI 81kw najeto mám 150000km a spotřebou jsem na 5l/100km a město jezdím kolem 6-6,5L/100km... miluju to auto při natankování (jen shell v-power) za 400kč a to za 34,90kč/l což je cca 12 litrů najedu 290km a je to vyzkoušené z prázné nádrže do prázdné a to jezdím 70%město každej den..toto jsou fakta jsem s tím naprosto zpokojenej šlápnu na plyn a to auto prostě jede,nehulí jako některé ropáky..sice ten olej malinko jsou tam ztráty ale na 13let streho diessela je to normální ten 1litra tak za 3-4mesíce... ale tak to mě nebojí..maximálku mám na nějakých 205km/h a akceleraci na 11sekundách..ten tah (235Nm) je fascinující....více na linku http://moje.auto.cz/HOTt/ventak.html
01.09.2008 | 12:28:40 | Ventista Reagovat
Nee
Tak VW určitě nebyl první kdo s touto koncepcí přišel. Motor o stejné koncepci dávali světedivse do Fiatu Croma už někdy na začátku devadesátých let... TDI je fajn věc, ale kdo kupuje 10 let staré exempláře apod. , tak musí počítat s tím, že málokterý kousek bude mít najeto pod 200tis.km... Jenom pro zajímavost, jeden můj kamarád jezdí s naloženou Octavii Combi II. generace s motorem TDI PD 77kw v průměru za 8l na 100km, jezdí samozřejmě jako dobytek Ale stejně mi ta spotřeba příjde být brutální, jenom chci říct, že někdy to holt na sedmi litrech nekončí:D
31.07.2008 | 23:43:15 | Hrošík Reagovat
Chudáci
Já myslel že je to recenze na Vento a ne na naftu. K recenzi a mužu říct že TDi předběhlo dobu v roce 1994 byl první a do dneška je to špička. Prosim nesrovnávejte jiné značky s VW na to mamé TUV stačí se podívat a sami si uděláte obrázek. Jo a když má pořád někdo mohu na zemi tak to potom žere 7litrů nafty až se mladík naučí jezdit jistě bude papat TDi do 6litrů. Mám Vento 1.8 66Kw a také si myslím že 200tiskm na rok 1994 je málo ale alespoň jde vidět že vydrží mnohem více. Taxikáři na nich mají i 1mil. km a ničemu se nediví stačí jen kontrolovat olej.
24.01.2008 | 14:39:53 | wascha Reagovat
re: Petřík
Já zde souhlasím s Petříkem, kdo leje domotoru olej a nevadí mu, že smrdí jako prase je hovado!!! Pokud nemáš na naftu, tak choď pěšky,nebo MHD. Já bych do svého Tdi PD olej nedal ani kdybych ho dostával zadarmo!!!
16.01.2008 | 23:41:03 | Jarda Reagovat
re:Petrik
Já ti povím proč se na ten olej nejezdí ve velkém.Za vším hledej peníze.Co by asik ten ropný šejk prodával???Jen ucítíl,že se chce Evropa zbavit velké závislosti na ropě už vyhrožoval zvýšením cen a dalšími věcmi.
16.01.2008 | 22:09:09 | fanfanektulipanek Reagovat
Re:Petrik a Tomik
Ano přesně jako Vy jsem reágoval také,ale byla to závist.Když já tankoval benzín za 30Kč a oni jezdili na olej za 15kč.
16.01.2008 | 22:01:37 | fanfatulipán Reagovat
To Radek: ty jo já si taky myslím že by to mohlo být lambdou ... ale nevím nakolik mě příjde prohlídka auta tolik se o auta nezajímám a spíš platím :D servisům rovnou za práci kterou si naúčtujou heh
16.01.2008 | 20:10:19 | Petr Reagovat
To Petr
Že by lambda?
14.01.2008 | 18:36:31 | Radek Reagovat
Tak pánové, koupil jsem si Ventíčko zezačátku jsem byl i spokojen mimo město jsem jel tak za kilko 50km, a vše v pořádku na to že mám benzínáka clasic verzi 1.8 sem říkal perfektní ale ted nevím co se děje ale rapidně se zvýšila spotřeba ... ve mště natankuju za 600kč, prostě 20l a nekecám nenajedu s tím ani stovku neuměl by někdo poradit díky
14.01.2008 | 18:08:12 | Petr Reagovat
to s tou naftou je pravda já mám Ducato 2.8D rv.99 a už 3 roky neochutnalo naftu nejvíc se mi líbí když tankuju v německu u nějakýho obchoďáku tak lidi si myslí že jde o skrytou kameru na rostlinym oleji najeto 120000 km a dobrý ale má to jeden háček nesmý auto dlouho stát 2dni a je problém takže ke každodenímu provozu dobrý a co motor tak to mě vůbec nezajíma eště něco vydrží a pak asi odejde to je jasný ale to co sem na těch kilometrech ušetřil se mi v poho vrátí
10.12.2007 | 07:34:30 | sanbay Reagovat
fanfantulipan
Musim souhlasit s Petríkem,když nemáš na naftu tak si nekupuj auto ty socko!!Pro mě jsi ubožák,a všichni tobě podobný.
10.12.2007 | 00:04:55 | Tomík Reagovat
A ešte niečo. Pokiaľ friťák TDI motorom neškodí, ako tu tvrdia "experti", mohol VW na tom založiť celú marketingovú stratégiu. Stačilo vysielať reklamu " jazdite na olej, nafta je drahá, motor to má rád " a auto s takým motorom, by išlo priam na dračku. Vlastne nikto by nič iné ani nechcel.
Ospravedlňujem sa, ale ste hovädá, ktoré k autám a motorom nemajú vôbec žiadny vzťah. V opačnom prípade, by ste to tam neliali.
09.12.2007 | 23:46:34 | Petrík Reagovat
to fanfantulipan
Na to, aby človek tankoval do dieslového motora naftu, nemusí byť milionár. V tom prípade poznám asi len milionárov, pretože osobne nepozná socku, ktorá by jazdila na olej. Ako som napísal predtým. kto nemá na palivo, nech chodí pešo. A frustrovaný z toho, že do HDi nedávam friťák, skutočne nie som. Radšej si budem užívať kultivovaný chod a plynulý ťah v širšom spektre otáčok, ako by som sa znížil k tomu, že pre pár korún budem kurviť motor. Také obrovské množstvo kilometrov nenajazdím, aby mi to za to stálo.
09.12.2007 | 23:34:42 | Petrík Reagovat
Jakej lepší motor ale vento mělo??????????1,8 55 kW?? Nebo 1,9TD 55 kW?? TDI 81 kW je moderní motor a podle mě teda u venta není moc častý. Vždyť ten motor chodí i v octáviíich a passatech B5!!!
09.12.2007 | 22:23:49 | jašin Reagovat
to Kuba
Toť otázka, jestli je v tý Astře ještě motor OPEL a nebo už modernější ISUZU. V případě Isuzu bych měl asi trochu obavy, ale do Opela bych to s klidem nalil.
09.12.2007 | 22:09:44 | Reagovat
To Kuba Hranolky
To zkus a uvidíš, každopádně to sebou bere pár rizik. Co sem slyšel, tak se zasírá palivovej filtr, proto je dobrá filtrace oleje, ale nevím jak se jako dělá....
09.12.2007 | 12:50:05 | Grami Reagovat
To anonym 14:19. CO je na tych debilnych traktorovych dymiacich kramoch super? Skor ty nezvladas ze sa niekto obul do tvojho "genialneho" TDI z ktoreho si dost mimo.Na roznych TDI som najazdil stovky tis. km a co je na nich okrem spotreby dobre? Absolutne nic! A ked sa ponahlate tak aj spotreba je ako hocijaky atm.benzin.A z coho si najviac vzruseny? Z otravneho turboefektu? Alebo ze absolutne netahaju odspodu? Alebo z toho odporneho zvuku ci rezonacii? Pripade z minima pouzitelnych otacok? Zobud sa a netrep blbosti co sa mi paci a co nie ty saso.
09.12.2007 | 12:25:27 | Roman Reagovat
A Petrik je milionář.Jestli koupíš olej za 18kč a nebo naftu za 32kč je sakra rozdíl.Asi nepřekousneš že to tvé HDi neunese co?To by to palivové čerpadlo nerozchodilo.Co jsem viděl.Stačí trochu nekvalitní nafta a jde do kytek.
To Radek.To jsi špatně slyšel předehřevem se to řeší jen proto,aby jsi nastartoval i v chladných dnech.Tak do těch deseti předehřev nepotřebuješ aspoň u těch tzv.chrochtáku TDi.Vše vyzkoušeno v praxi.
09.12.2007 | 12:20:10 | fanfantulipan Reagovat
K tomu rostlinnýmu oleji.Teď už to začíná bejt hit že lidi jezdí na fritovací olej,protože je nafta stále dražší a dražší.Nový diesely TDI....atd. utnich je riziko že tim fritovacim olejem se podělaj,ale starý nafťáci TD a D to vpohodě skousnou.Známá má Opla Vectru 1.7D a jezdí půl na půl(nejezdí furt na olej,ale střídá to z naftou).A druhá známá má Renaulta 11 1.6GTD a taky jezdí na fritovací olej.
A mam jednu otázku snese fritovací olej Opel Astra Combi 1.7D r.v.1996??Já si nejsem jistej že ho skousne.
09.12.2007 | 11:30:39 | Kuba Reagovat
To Fanfán...
Překousne to každý TD, nikoli jen ten krám TDi. V případě C-R se to prý řeší předehřevem paliva (oleje)
08.12.2007 | 23:35:11 | Radek Reagovat
Normálny človek tankuje do diesla naftu a nie rastlinný olej, tak ma s tými pokusmi už netrápte. Pokiaľ niekto má auto a nemá peniaze na to, aby do neho tankoval to, čo tam patrí, mal by porozmýšlať, či nie je lepšie auto predať a chodiť pešo.
08.12.2007 | 23:21:56 | Petrík Reagovat
Jo kamil50 napiš který dehet dokáže zkousnout rostliný olej a pak si povíme.Znám hodně lidi co maji TDi a na olej jezdí naprosto vpoho.To se ti u jiných dehtu asi nepodaří.
Jinak nevím proč se tu můžou někteří vřiť uhryst,když někdo je se svým autem spokojen.
08.12.2007 | 22:53:58 | fanfantulipan Reagovat
pro Dominika
Vzhledem k tomu že je to 10let stary tak si uvědom, že ty kilometry co uvádí jsou nesmysl - ovšem pokud to dokážeš pochopit, protože ten kdo si koupí ropu nenajezdí ročně 20ris., ale nejméně jednou tolik a navíc u Venta se při dosažení 300tis.km tachometr přetočí a začíná opět od nuly to pro tvé info, no a k té rychlosti zkus v pohodě akcelerovat ze 180 na 210 možná mi potom dáš za pravdu že je to nesmysl ono se velmi těžko překonává hranice 200km/h nevím s čím jezdíš, ale pokud jsi soudnej tak mi dáš za pravdu, jiank nic proti TDI ale jsou lepší ropáci tak čest a jezdi 210 úplně v poho cukrouši
08.12.2007 | 21:48:03 | Kamil50 Reagovat
To roman: Ses docela mimo...jen nemuzes prekousnout ze Tdi je dobrej motor.Ale co uz mysli si co chces me je to putna
08.12.2007 | 14:19:32 | Reagovat
srovnání
Srovnávat spotřebu turbodehtu a benzínu s nad nemůže normální člověk.
08.12.2007 | 12:52:27 | Radek Reagovat
spotřeba
Píše o kombinované spotřebě 7 litrů. Beztak i po městě je to dost. S TDI se dá po městě do 6ti litrů.
08.12.2007 | 12:28:45 | čarli Reagovat
Vento malo svojho casu svoje caso ale dnes je to uz vybehana sunka. A motor TDI je okrem spotreby najvacsi odpad aky sa zrodil v celej novodobej dieselovej historii. Uz dobrych par rokov to "dokonalym" nemeckym strojom (myslim TDI)natieraju aj take znacky ako PSA ci Fiat,o tom ze napr.Honda vyrobila bez akejkolvek tradicie v dieseloch pred par rokmi motor ktory to tym hnusnym dymiacim traktorom nakopal na plnej ciare ani nehovorim.TDI-filov upozornujem ze sam som majitelom aj auta s hrdym napisom TDI takze viem o com hovorim.
08.12.2007 | 11:23:20 | Roman Reagovat
dobry auto
to Kamil50:Ses chytrej jak radio co..Nevim jak si prisel na to ze ma 500tis,ale i kdyby Vento to bez problemu vydrzi...Nevidim duvod proc by nemelo jet 210km/h...Ja mam 1,9TD motor od VW a klidne da 180km/h kdykoliv si vzpomenu..V dobe kdy se vyrabeli Venta byl motor TDi spicka...a jeho kvality jsou znat i dnes a takovy kecy ze nafta patri do nakladaku nebo pripadne do kamenm muze rict jen ten kdo s timhle nikdy nejel..!!!
07.12.2007 | 23:30:33 | Dominik Reagovat
Je to šrot
který jsi vloni když ti bylo 17 let koupil za 140 tisíc?Jsi asi trochu mimo, kolik ten tvůj drak má narajtováno po deseti letech?500tisic nebo víc a kolik měl majitelé?Jinak volej se píše u nás OLEJ!A zěch tachometrových 210km/h to je asi výplod tvojí fantazie a nebo zbožný přání?? ROPA patří náklďákům pokud auto nevytočíč alespoň na 7000 otáček není o čem se bavit!!
07.12.2007 | 21:31:04 | Kamil50 Reagovat
Pokud jezdí po městě, je 7 litrů slušná spotřeba
07.12.2007 | 18:31:11 | Reagovat
Preboha zobud sa! Rozplivas sa nad 10 rocnym dymiacim Ventom. Bud na niecom slapes alebo mas 18rokov a jeden den a kazde auto od ktoreho mas vlastny kluc je spickovy stroj a vykvet modernej techniky :-)
07.12.2007 | 14:09:27 | Roman Reagovat
spotřeba
Radovat se ze spotřeby 7litrů u motoru TDI????????????????
07.12.2007 | 14:02:42 | čarli Reagovat