Rok výroby:1999Typ motoru:1998ccm-benzinStav km při koupi:98 000 kmStav km nyní:165 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9.8 l/100 kmVloženo:25. 4. 2008
U vozu zlobí ukazatel teploty chladicí kapaliny, ani po výměně termostatu se závadada neodstranila.
Po 100 000 km bylo nutno vyměnit kulové čepy a tyčky řízení, vlivem vyšší hmotnosti vozu trpí. Asi po 155 000 km mi upadlo pravé přední kolo. Rameno se "rozpadlo".
Stalo se naštěstí ve velmi malé rychlosti, předtím jsem kolem přejel přes hlubší výtluk na silnici, takže pravděpodobně to mělo za důsledek poškození, nebyla to zřejmě vada materiálu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
S vozem jsem velmi spokojený. Je to velice dobrý a spolehlivý společník. Díky své hmotnosti není určen pro předvádění akcelerace na křižovatkách, ovšem na dálnici je k neutahání.
Zejména v hornatém terénu při dlouhých stoupáních neztrácí ze své rychlosti a nechává ostatní auta pěkně v pravém jízdním pruhu. Je velmi prostorný, pokud cestujeme ve dvou a necháme doma zadní sedáky, pohodlně v autě přespíme. Spotřeba je u tohoto vozu trochu vyšší, než jsem byl zvyklý u Renaultu 21 Nevada. Rozdíl je téměř 2 litry/100 km. Průměrná spotřeba v kombinaci město/dálnice je asi 9.8l/100 km.
Vůz bych doporučil každému, kdo chce pohodlně a bezpečně cestovat na větší vzdálenosti nebo převážet objemnější zavazadla. Uveze toho opravdu hodně.
Nechci křivdit majiteli recenzovaného vozu, ale upadlé kolo? Ruku na srdce - kdy jste ji před tím naposledy kontroloval? Osobně bych to viděl na zanedbanou údržbu.
Souhlas s Anonymem.Volva nejsou zas az tak bezpecna jak se rika.Zejmena ty starsi kousky.A k upadnutymu kolu.Stat se to muze na kazdem aute, ale nemalo by to tak byt.Zalezi od stavu silnice i od stavu samotniho vozu.Ale auto jako take bych ani moc nekritizoval.Jinak to BMW 740i je dobry auto.Spotreba bude asi vysoka, ale jinak asi super vuz :-).
Už sa mi stalo, že problemom bolo uzemnenie motora. Na volve 460 som mal identický problem. Po rozšrobovaní a prečistení kontaktu na spojovacom medenom kabli medzi motorom a karoseriou sa problem vyriešil. Pretým som vymenil snád všetko a stále bola "akože teplota na strope" Tipujem tento problem aj u Vas.
Ano viděl jsem to u Peugeotu, Škodovky, Žigula a možná ještě některých, ale určitě ne u premiových značek jako BMW, Mercedes, Audi a sám jsem vlastnil BMW 740i, měl jsem havárii ve 150 KM/h a můj názor je, že bezpečnější vůz není, protože jsem mezi živými. Kdybych vlastnil vůz a upadlo by mi kolo, nechtěl bych ho ani vidět, a už vůbec bych o něm nenapsal, že je bezpečné. Co kdyby se to stalo při vyšší rychlosti v zatáčce a v protisměru jela tatra? U bezpečného vozu premiové značky se toto stát nesmí!! Osobně si myslím, že bezpečnost Volva je hodně nafouknutá a jsou mnohem mnohem bezpečnější auta. Už jen ty jízdní vlastnosti, řidiči nepomůžou, spíš ho dostanou do problémů...Holt pasivní, ale i aktivní bezpečnost je důležitá!! (nepodepisuji se, protože si myslím, že je to úplně fuk)
To, co jsem napsal o V-70, platí! Koupil jsem si nyní nový model V-70, model 2009 a je to samozřejmě někde jinde. Samá elektronika, nový motor je čtyřválcový, což je oproti pětiválci samozřejmě dost poznat, rád na starý model vzpomínám. A že mi upadlo kolo? Autorovi komentáře bych vzkázal: už jsem viděl hodně upadlých kol, ale u jiných značek. Že se to přihodilo i u Volva? I to se může stát a nemusíme kvůli tomu hodnotit značku jako takovou záporně. Volvo je podle statistik jeden z nejbezpečnějších vozů!!!
Já to vidím takhle... Pokud byl zvyklý na r21 tak tam určitě všechno mlátilo, vrzalo, skřípalo a třískalo. Volvo je se zpracováním trochu jinde a tudíž to dotyčný bral asi za normální (myslím nějaké zvuky upozorňující že něco není OK, kolo neupadne jen tak hned, muselo to klepat jako kráva a cukat do volantu než se to stalo...
Ono neznamená že když v jedné R21 něco klepe že to je problém všech modelů naopak starý Renaulty měli zpracování docela dobrý v tý době lepší jako třeba kde jaký Vw nebo Taloš kde praskali plasty palubní desky od slunce a kde se kdoví co povolilo a klepalo.Pokud se nejedná o úplně nový auto tak jsem nějak zjistil že soudit celou modelovou řadu na bázi jedno konkrétního modelu je absolutní blbost jak se jedná o jakoukoliv značku..plácnu 10 starých Passatů dle majitelů v dobrým stavu ale každý funguje úplně jinak a některý že by jste o Passata ani třeba nezavadil :D
Jestli zlobí ukazatel i po výměně termostatu, bude pravděpodobně na vině snímač teploty (pozor, do budíku ukazuje asi jiný snímač než do řj.) který časem chytá hysterezi. Aspoň takhle jsem to měl u Saaba a je to u nich docela běžné - třeba to bude podobné i u příbuzných Volv (nebo Volev?) :)
Komentáře uživatelů k recenzi Volvo V70
upadlé kolo
Upadnout kolo ze závěsu na Volvu V70 první generace může jen tomu, kdo totálně zanedbá údržbu vozu. Howg
23.10.2015 | 03:31:50 | Tom | 46.13.42.* Reagovat
Nechci křivdit majiteli recenzovaného vozu, ale upadlé kolo?
Ruku na srdce - kdy jste ji před tím naposledy kontroloval?
Osobně bych to viděl na zanedbanou údržbu.
11.07.2009 | 23:14:52 | Martin Reagovat
Souhlas s Anonymem.Volva nejsou zas az tak bezpecna jak se rika.Zejmena ty starsi kousky.A k upadnutymu kolu.Stat se to muze na kazdem aute, ale nemalo by to tak byt.Zalezi od stavu silnice i od stavu samotniho vozu.Ale auto jako take bych ani moc nekritizoval.Jinak to BMW 740i je dobry auto.Spotreba bude asi vysoka, ale jinak asi super vuz :-).
30.05.2009 | 11:29:28 | jamieson Reagovat
zlobí ukazatel teploty chladicí kapaliny
Už sa mi stalo, že problemom bolo uzemnenie motora. Na volve 460 som mal identický problem. Po rozšrobovaní a prečistení kontaktu na spojovacom medenom kabli medzi motorom a karoseriou sa problem vyriešil. Pretým som vymenil snád všetko a stále bola "akože teplota na strope"
Tipujem tento problem aj u Vas.
13.01.2009 | 07:11:26 | Charl Reagovat
Ano viděl jsem to u Peugeotu, Škodovky, Žigula a možná ještě některých, ale určitě ne u premiových značek jako BMW, Mercedes, Audi a sám jsem vlastnil BMW 740i, měl jsem havárii ve 150 KM/h a můj názor je, že bezpečnější vůz není, protože jsem mezi živými. Kdybych vlastnil vůz a upadlo by mi kolo, nechtěl bych ho ani vidět, a už vůbec bych o něm nenapsal, že je bezpečné. Co kdyby se to stalo při vyšší rychlosti v zatáčce a v protisměru jela tatra? U bezpečného vozu premiové značky se toto stát nesmí!! Osobně si myslím, že bezpečnost Volva je hodně nafouknutá a jsou mnohem mnohem bezpečnější auta. Už jen ty jízdní vlastnosti, řidiči nepomůžou, spíš ho dostanou do problémů...Holt pasivní, ale i aktivní bezpečnost je důležitá!! (nepodepisuji se, protože si myslím, že je to úplně fuk)
26.11.2008 | 21:51:24 | Reagovat
nový vůz
To, co jsem napsal o V-70, platí! Koupil jsem si nyní nový model V-70, model 2009 a je to samozřejmě někde jinde. Samá elektronika, nový motor je čtyřválcový, což je oproti pětiválci samozřejmě dost poznat, rád na starý model vzpomínám. A že mi upadlo kolo? Autorovi komentáře bych vzkázal: už jsem viděl hodně upadlých kol, ale u jiných značek. Že se to přihodilo i u Volva? I to se může stát a nemusíme kvůli tomu hodnotit značku jako takovou záporně. Volvo je podle statistik jeden z nejbezpečnějších vozů!!!
24.11.2008 | 09:55:39 | Mirda Reagovat
Bezpečnost především...
Vůz bych doporučil každému, kdo chce pohodlně a bezpečně cestovat a nebojí se, že když vymete díru upadne mu kolo !!! Prober se....
14.11.2008 | 23:14:40 | Reagovat
RE: Bezpečnost především...
Já to vidím takhle... Pokud byl zvyklý na r21 tak tam určitě všechno mlátilo, vrzalo, skřípalo a třískalo. Volvo je se zpracováním trochu jinde a tudíž to dotyčný bral asi za normální (myslím nějaké zvuky upozorňující že něco není OK, kolo neupadne jen tak hned, muselo to klepat jako kráva a cukat do volantu než se to stalo...
26.08.2013 | 22:01:03 | | 217.30.64.* Reagovat
RE: Bezpečnost především...
Kde bereš tu jistotu že v R21 všechno mlátilo a skřípalo?
26.08.2013 | 23:18:20 | | 78.45.38.* Reagovat
RE: Bezpečnost především...
otazka...sedeli ste niekedy v R21???asi by ste ostali hodne prekvapeny...
09.09.2017 | 11:33:07 | | 92.66.53.* Reagovat
RE: Bezpečnost především...
Ono neznamená že když v jedné R21 něco klepe že to je problém všech modelů naopak starý Renaulty měli zpracování docela dobrý v tý době lepší jako třeba kde jaký Vw nebo Taloš kde praskali plasty palubní desky od slunce a kde se kdoví co povolilo a klepalo.Pokud se nejedná o úplně nový auto tak jsem nějak zjistil že soudit celou modelovou řadu na bázi jedno konkrétního modelu je absolutní blbost jak se jedná o jakoukoliv značku..plácnu 10 starých Passatů dle majitelů v dobrým stavu ale každý funguje úplně jinak a některý že by jste o Passata ani třeba nezavadil :D
10.09.2017 | 11:14:39 | Nick406 | 78.102.64.* Reagovat
Ukazatel teploty
Jestli zlobí ukazatel i po výměně termostatu, bude pravděpodobně na vině snímač teploty (pozor, do budíku ukazuje asi jiný snímač než do řj.) který časem chytá hysterezi. Aspoň takhle jsem to měl u Saaba a je to u nich docela běžné - třeba to bude podobné i u příbuzných Volv (nebo Volev?) :)
07.05.2008 | 08:12:16 | Judas Priest Reagovat