Rok výroby:2002Typ motoru:2400Stav km při koupi:125 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:17. 11. 2008
Předchozí auto:Ford Mondeo Simca 1300Škoda 130 Škoda Forman Škoda Felicia Škoda Octavia VW BoraRenault Scenic Ford C-Max
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Měl jsem V70 2,4 D koupené ve 125 tis. - předtím moje služební, takže vím jak bylo ježděné a servisovené.
Spolehlivost - tragédie! Kolem 130 tis se vysypalo, co mohlo -- vstřiky (s tím jsem počítal, když jsem ho kupoval), - recirkulace turba, - celé turbo - řídící jednotka.
Alespoň podle servisu, který mi to opravoval - značkový a certifikovaný a patřičně drahý. Nicméně problémy - kouření a výpadky výkonu nezmizely.
Pak jsem servis změnil, šel k Hasemu a tam mi vyměnili silentbloky na motoru a regulaci turba a bylo po problémech.
Nicméně mne to všechno stálo kolem 150 tisíc - polovinu toho, co mne stál ojetý vůz.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo velké, pohodlné, hodně se do něj vešlo. Materiály kvalitní, potahy a sedačky skvělé (vozili jsme v něm 40ti kilového ovčáka a ani jeho drápy, když se občas shrnuly deky, na kterých seděl, potahům neublížily). Zavazadlový prostor mohl být větší, ale byl dobře řešený s mnoha drobnými "schovkami".
Spotřeba na tak velké a těžké auto slušná - v běžném provozu kolem 6,5, ve městě 7,5, Německu na dálnicích kolem 8,5.
Dobře se v něm jezdilo na dlouhé trasy po dálnicích, i když kolem 180 km/h už mi občas byla dálnice díky nepřesnému a příliš citlivému řízení úzká (jel jsem stejnou trasu s půjčeným Superbem a cítil jsem se v něm mnohem bezpečněji).
Nikdo další z rodiny s ním moc nechtěl jezdit - právě kvůli nejistým jízdním vlastnostem - po Mondeu a Boře to byl velký propad.
K tomu drahý servis, drahé díly, ...
Nakonec jsem to po 15ti tisících prodal - za 200 tisíc - čistá ztráta 250 tisíc.
A další varování:
Ještě před těmi problémy jsem si pořídil další služební V70, D5. Nechal jsem si do ní dát Four C podvozek se možnou volbou režinu spotrovní/komfortní a progresivní posilovač řízení Servotronic. Bylo to vyhozených 60 tisíc, protože s tím posilovačem je řízení ještě citlivější a méně přesné a s Four-C se dá jezdit jen ve sportovním režimu, protože v tom komfortním auto plave a běžná silnice je vám úzká.
Motor D5 je tedy skvělý, při o polovinu větším výkonu stejná nebo i nižší spotřeba - trasu Třeboň - Praha při dodržování předpisů jsem jel za 5,8 l/100km. Ale tentokrát rozhodně nebudu testovat jeho životnost.
Další Volvo, i kdyby bylo ze zlata, mi nesmí do domu. Vlastně - kdyby tedy bylo ze zlata, tak bych ho asi vzal, roztavil a zlaté cihly uložil do banky.
Přesně jak napsal Martin, nechal jste se napálit od autorizovaného servisu. Viz vaše: "Alespoň podle servisu, který mi to opravoval - značkový a certifikovaný a patřičně drahý. Nicméně problémy - kouření a výpadky výkonu nezmizely." Nezmizely zřejmě proto, že problém byl jinde ;) Já vlastním V40, v autorizovaném servisu jsem byl 2x (AutoVolf v Plzni) a pokud tam půjdu potřetí, jedině s brokovnicí... V40 (rv. 2000) jsem koupil ojeté, jezdím s ním 3 roky a absolutně žádný problém. Vlastně ano, hned jak jsem to koupil, auto chcípalo na volnoběh. U Volfa mi řekli 36,000 za motorové kabely. Vyfakoval jsem je a sehnal autoelektrikáře, který mi to opravil za 3 hodiny a 2,000 Kč!! ;) Je pravda, že podvozek bych si dokázal představit lepší, nicméně při normálním ježdění a zacházení s ním nejsou potíže a 180 po dálnici (v Německu) uplně v pohodě a beze strachu. Ten jsem dostal až při 200. PS: Moje máma s tím taky nechce jezdit, protože je to oproti jejímu Puntu moc velký. Asi jako V70 versus Bora...
Komentáře uživatelů k recenzi Volvo V70
joemarco: Lenže V40 NIE je VOLVO, ale preoblečený
Focus...:)). Preto sú jazdné vlastnosti niekde inde.
S tými "autorizovanými" servismi: len 100% súhlas:(
01.11.2010 | 14:07:15 | ľuboš Reagovat
:))
Přesně jak napsal Martin, nechal jste se napálit od autorizovaného servisu. Viz vaše: "Alespoň podle servisu, který mi to opravoval - značkový a certifikovaný a patřičně drahý. Nicméně problémy - kouření a výpadky výkonu nezmizely." Nezmizely zřejmě proto, že problém byl jinde ;)
Já vlastním V40, v autorizovaném servisu jsem byl 2x (AutoVolf v Plzni) a pokud tam půjdu potřetí, jedině s brokovnicí...
V40 (rv. 2000) jsem koupil ojeté, jezdím s ním 3 roky a absolutně žádný problém. Vlastně ano, hned jak jsem to koupil, auto chcípalo na volnoběh. U Volfa mi řekli 36,000 za motorové kabely. Vyfakoval jsem je a sehnal autoelektrikáře, který mi to opravil za 3 hodiny a 2,000 Kč!! ;)
Je pravda, že podvozek bych si dokázal představit lepší, nicméně při normálním ježdění a zacházení s ním nejsou potíže a 180 po dálnici (v Německu) uplně v pohodě a beze strachu. Ten jsem dostal až při 200.
PS: Moje máma s tím taky nechce jezdit, protože je to oproti jejímu Puntu moc velký. Asi jako V70 versus Bora...
01.11.2010 | 13:54:22 | joemarco Reagovat
Autorizak
Sorry pane, ale dali ste sa nechutne ojebabrat autorizakom, pekne si na Vas namastili vrecka, v Nemecku/Rakusku by ste to mali za polovicu...
A vysypane turbo po 130 tisicoch? S tym muselo jazdit fakt riadne prasa.
25.05.2010 | 19:22:35 | Martin Reagovat