Recenze Volvo V70
“Za hodně peněz málo muziky!”

Autor recenze: Honza (54 let),
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2002 Typ motoru:2400 Stav km při koupi:125 km Stav km nyní:0 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 17. 11. 2008

Hodnocení inzerátu: 12 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

4
 

Jízdní vlastnosti

4
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Ford Mondeo Simca 1300 Škoda 130 Škoda Forman Škoda Felicia Škoda Octavia VW Bora Renault Scenic Ford C-Max

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Měl jsem V70 2,4 D koupené ve 125 tis. - předtím moje služební, takže vím jak bylo ježděné a servisovené.

Spolehlivost - tragédie! Kolem 130 tis se vysypalo, co mohlo -- vstřiky (s tím jsem počítal, když jsem ho kupoval),
- recirkulace turba,
- celé turbo
- řídící jednotka.

Alespoň podle servisu, který mi to opravoval - značkový a certifikovaný a patřičně drahý. Nicméně problémy - kouření a výpadky výkonu nezmizely.

Pak jsem servis změnil, šel k Hasemu a tam mi vyměnili silentbloky na motoru a regulaci turba a bylo po problémech.

Nicméně mne to všechno stálo kolem 150 tisíc - polovinu toho, co mne stál ojetý vůz.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto bylo velké, pohodlné, hodně se do něj vešlo. Materiály kvalitní, potahy a sedačky skvělé (vozili jsme v něm 40ti kilového ovčáka a ani jeho drápy, když se občas shrnuly deky, na kterých seděl, potahům neublížily). Zavazadlový prostor mohl být větší, ale byl dobře řešený s mnoha drobnými "schovkami".

Spotřeba na tak velké a těžké auto slušná - v běžném provozu kolem 6,5, ve městě 7,5, Německu na dálnicích kolem 8,5.

Dobře se v něm jezdilo na dlouhé trasy po dálnicích, i když kolem 180 km/h už mi občas byla dálnice díky nepřesnému a příliš citlivému řízení úzká (jel jsem stejnou trasu s půjčeným Superbem a cítil jsem se v něm mnohem bezpečněji).

Nikdo další z rodiny s ním moc nechtěl jezdit - právě kvůli nejistým jízdním vlastnostem - po Mondeu a Boře to byl velký propad.

K tomu drahý servis, drahé díly, ...

Nakonec jsem to po 15ti tisících prodal - za 200 tisíc - čistá ztráta 250 tisíc.

A další varování:

Ještě před těmi problémy jsem si pořídil další služební V70, D5.
Nechal jsem si do ní dát Four C podvozek se možnou volbou režinu spotrovní/komfortní a progresivní posilovač řízení Servotronic. Bylo to vyhozených 60 tisíc, protože s tím posilovačem je řízení ještě citlivější a méně přesné a s Four-C se dá jezdit jen ve sportovním režimu, protože v tom komfortním auto plave a běžná silnice je vám úzká.

Motor D5 je tedy skvělý, při o polovinu větším výkonu stejná nebo i nižší spotřeba - trasu Třeboň - Praha při dodržování předpisů jsem jel za 5,8 l/100km.
Ale tentokrát rozhodně nebudu testovat jeho životnost.

Další Volvo, i kdyby bylo ze zlata, mi nesmí do domu. Vlastně - kdyby tedy bylo ze zlata, tak bych ho asi vzal, roztavil a zlaté cihly uložil do banky.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 12


Komentáře uživatelů k recenzi Volvo V70

Vložit komentář

joemarco: Lenže V40 NIE je VOLVO, ale preoblečený

Focus...:)). Preto sú jazdné vlastnosti niekde inde.

S tými "autorizovanými" servismi: len 100% súhlas:(

01.11.2010 | 14:07:15 | ľuboš Reagovat

:))

Přesně jak napsal Martin, nechal jste se napálit od autorizovaného servisu. Viz vaše: "Alespoň podle servisu, který mi to opravoval - značkový a certifikovaný a patřičně drahý. Nicméně problémy - kouření a výpadky výkonu nezmizely." Nezmizely zřejmě proto, že problém byl jinde ;)
Já vlastním V40, v autorizovaném servisu jsem byl 2x (AutoVolf v Plzni) a pokud tam půjdu potřetí, jedině s brokovnicí...
V40 (rv. 2000) jsem koupil ojeté, jezdím s ním 3 roky a absolutně žádný problém. Vlastně ano, hned jak jsem to koupil, auto chcípalo na volnoběh. U Volfa mi řekli 36,000 za motorové kabely. Vyfakoval jsem je a sehnal autoelektrikáře, který mi to opravil za 3 hodiny a 2,000 Kč!! ;)
Je pravda, že podvozek bych si dokázal představit lepší, nicméně při normálním ježdění a zacházení s ním nejsou potíže a 180 po dálnici (v Německu) uplně v pohodě a beze strachu. Ten jsem dostal až při 200.
PS: Moje máma s tím taky nechce jezdit, protože je to oproti jejímu Puntu moc velký. Asi jako V70 versus Bora...

01.11.2010 | 13:54:22 | joemarco Reagovat

Autorizak

Sorry pane, ale dali ste sa nechutne ojebabrat autorizakom, pekne si na Vas namastili vrecka, v Nemecku/Rakusku by ste to mali za polovicu...

A vysypane turbo po 130 tisicoch? S tym muselo jazdit fakt riadne prasa.

25.05.2010 | 19:22:35 | Martin Reagovat