Recenze Wartburg 353 lim
“Dobrý kup.”

Autor recenze: Martin (33 let),
Liberecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1986 Typ motoru:1000/dvoutakt Stav km při koupi:25 000 km Stav km nyní:105 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 8 let Průměrná spotřeba: 8 l/100 km Vloženo: 6. 1. 2006

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Š100

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Poruchy snad ani ne. Předcházím jim prevencí, tzn. pravidelné kontroly. Veškeré opravy jsem zvládl sám(výměna lamely, komplet brzdy, seřízení zapalování...). To se o dnešních vozech říct nedá.

Oproti jiným vozům je to celkem bezúdržbové auto. Nemusíte dolívat a kontrolovat olej. V zimě jsem vždy nastartoval.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Jsem velice spokojen. Slušný odpich, pohodlný, prostorný, dobře topí. Velkou výhodou je rám.

Co se týče spotřeby, je vcelku ucházející-od 7 do 9 litrů, záleží jak se na to šlape, ale hlavně na seřízení zapalování a svíčkách. Největší výhodou byl ovšem provoz na TB (technický benzin). Najel jsem na něj asi 70 000 km a nepociťuji zhoršení stavu motoru.

Nešetřil jsem olejem a vyplatilo se.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Wartburg 353

Vložit komentář

nadčasové auto

Naozaj neviem čo máte proti wartburgom. Myslím že to ani nemá význam riešiť kým sa na tom nepreveziete a sami nepocítite o čom to je. Myslím že jednoznačným dôkazom je fakt, že wartburgy a trabanty sa reálne bez vačších zmien predávali takmer polstoročie, kdež to dnešné moderné autá potrebujú facelift už po 5tich rokoch aby o ne vobec niekto zakopol nehovoriac o spoľahlivosti. Trabant r.v. 69 je aj po toľých rokoch v lepšej kondícii ako ktorákoľvek Fabia.
Ešte sa vrátim k tej dymivosti... ktorýkoľvek 2T s kvalitným minerálnym alebo polosyntetickým olejom má oveľa menšiu dymivosť ako každý jeden truck.

25.08.2009 | 14:49:03 | Majjo Reagovat

haha

a na čtyrku by to jelo 200km/h ses pekne padlej na hlavu odpich to ma ale stovkou na dvojku no dobrej ftip jste jezdily nekde na slunicku ne??

12.07.2008 | 17:07:14 | jindra Reagovat

warťáci

pánové,můj strejda měl warťáka 10 let ve stodole a měl ho na tahání z pole,pak se rozhod se ho zbavit.Střelil ho mýmu kámošovi se kterym jsme vyjeli na pole,nešla tam trojka ani čtyřka.Ale!! Rozjel sem se na dvojku a když sme pelášili po polňačce stovkou tak tam byla pořád dvojka!!Pohodlí jak v offroadu,motor řval ale mastili sme to s nim - jezdil sem pár aut,ale žádný nemělo takovej odpich jak dederonskej mercedes.Když sme zvedli haupnu,kastle absolutně bez koroze,až mi bylo líto že ho strejc prodal tak za málo - za odtah

12.07.2008 | 13:13:44 | KidBilly Reagovat

Dobry kup?
To skor dobry lup,pre toho co sa tejto sracky zbavil.

16.03.2008 | 21:35:04 |  Reagovat

Tomáš ty jsi kokoten

19.01.2008 | 14:41:57 |  Reagovat

ČR

No tak to si musí dát za pravdu snad každý že "fáčka"a"feldy"jsou reznoucí pasti jsou to prostě šitky nechápu jak si to může někdo koupit,a Wartburgy ty už by na silnicích taky dávno neměli být,měli by být na vrakovištích.

13.10.2007 | 12:09:51 | Tomáš Reagovat

ešte niečo...

pre Kubíka: a tá tvoja reakcia,tiež svedčí o inteligencii... Urážat niekoho za históriu jeho krajiny, ktorá bola diktovaná z Prahy nie je správanie inteligentného človeka. On napísal názor na značku auta nie na krajinu z ktorej pochádzaš... To bolo ozaj úbohé...

13.10.2007 | 12:04:03 | Ďuri Reagovat

..jasne kubik...

ty o tom musíš vedieť svoje veď vaše Fačka a Feldy, to je hotové majstrovské dielo... ... to nehrdzavie... ani trochu... a motor je tiež úplný technický skvost len neviem odkial z prdele nám ho sem dodávali... hmhmhm...

13.10.2007 | 11:58:04 | Ďuri Reagovat

Pro anonymního Slováka

Mimo zákon měli postavit Vaše slavné TAZy...jediný co jste dokázali vyrobit,antikorozní ochrana žádná...do 3 let shnil na prach.
Kdyby lidská blbost a krátkozrakost byla trestná,tak visíš !!!

10.07.2007 | 19:22:05 | Kubik Reagovat

Treba to postaviť mimo zákon. Smrady smradlavé.

10.07.2007 | 17:29:02 |  Reagovat

Ekologové

Pro přítomné "chytráky" A.I.C.E. sdružující kluby a majitele vozů z NDR má na svých stránkách nezávislý výzkum škodlivosti dvoutaktů.Sice zavání trochu jinak...ale je mnohem méně zdraví škodlivý než kdejaký VW.. á propos... starší motory VW mají vysoké volnoběžné otáčky právě kvůli katastrofickým emisím.Hodně zdaru pseudoekologové

10.07.2007 | 16:45:13 | Kubik Reagovat

Mě to voní

29.08.2006 | 09:10:00 |  Reagovat

zoufalci

Proboha že se nestydíte v tomhle ještě jezdit,takovej ohyzdnej smradlavej truck

09.03.2006 | 23:51:21 | XMAN Reagovat

gratulujem

znalcovi! Sám som mal kedysi Watrburga ako buginu a môžem potvrdiť, že to auto zožerie úplne všetko, naštartuje po celozimnej odstávke na prvý raz a odpich to má ako motorka, nie auto! Síce trochu smrdí, ale je to nezničiteľný stroj! A keď zhodítze karosériu, správa sa ako riadne SUV.

08.01.2006 | 20:47:31 | meky Reagovat

Fůůj, doufám, že to nějakého ekologa nenadzvedne ze židle!!!

08.01.2006 | 18:13:56 | Petr Reagovat