Rok výroby:1986Typ motoru:1000/dvoutaktStav km při koupi:25 000 kmStav km nyní:105 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:6. 1. 2006
Poruchy snad ani ne. Předcházím jim prevencí, tzn. pravidelné kontroly. Veškeré opravy jsem zvládl sám(výměna lamely, komplet brzdy, seřízení zapalování...). To se o dnešních vozech říct nedá.
Oproti jiným vozům je to celkem bezúdržbové auto. Nemusíte dolívat a kontrolovat olej. V zimě jsem vždy nastartoval.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jsem velice spokojen. Slušný odpich, pohodlný, prostorný, dobře topí. Velkou výhodou je rám.
Co se týče spotřeby, je vcelku ucházející-od 7 do 9 litrů, záleží jak se na to šlape, ale hlavně na seřízení zapalování a svíčkách. Největší výhodou byl ovšem provoz na TB (technický benzin). Najel jsem na něj asi 70 000 km a nepociťuji zhoršení stavu motoru.
Naozaj neviem čo máte proti wartburgom. Myslím že to ani nemá význam riešiť kým sa na tom nepreveziete a sami nepocítite o čom to je. Myslím že jednoznačným dôkazom je fakt, že wartburgy a trabanty sa reálne bez vačších zmien predávali takmer polstoročie, kdež to dnešné moderné autá potrebujú facelift už po 5tich rokoch aby o ne vobec niekto zakopol nehovoriac o spoľahlivosti. Trabant r.v. 69 je aj po toľých rokoch v lepšej kondícii ako ktorákoľvek Fabia. Ešte sa vrátim k tej dymivosti... ktorýkoľvek 2T s kvalitným minerálnym alebo polosyntetickým olejom má oveľa menšiu dymivosť ako každý jeden truck.
pánové,můj strejda měl warťáka 10 let ve stodole a měl ho na tahání z pole,pak se rozhod se ho zbavit.Střelil ho mýmu kámošovi se kterym jsme vyjeli na pole,nešla tam trojka ani čtyřka.Ale!! Rozjel sem se na dvojku a když sme pelášili po polňačce stovkou tak tam byla pořád dvojka!!Pohodlí jak v offroadu,motor řval ale mastili sme to s nim - jezdil sem pár aut,ale žádný nemělo takovej odpich jak dederonskej mercedes.Když sme zvedli haupnu,kastle absolutně bez koroze,až mi bylo líto že ho strejc prodal tak za málo - za odtah
No tak to si musí dát za pravdu snad každý že "fáčka"a"feldy"jsou reznoucí pasti jsou to prostě šitky nechápu jak si to může někdo koupit,a Wartburgy ty už by na silnicích taky dávno neměli být,měli by být na vrakovištích.
pre Kubíka: a tá tvoja reakcia,tiež svedčí o inteligencii... Urážat niekoho za históriu jeho krajiny, ktorá bola diktovaná z Prahy nie je správanie inteligentného človeka. On napísal názor na značku auta nie na krajinu z ktorej pochádzaš... To bolo ozaj úbohé...
ty o tom musíš vedieť svoje veď vaše Fačka a Feldy, to je hotové majstrovské dielo... ... to nehrdzavie... ani trochu... a motor je tiež úplný technický skvost len neviem odkial z prdele nám ho sem dodávali... hmhmhm...
Mimo zákon měli postavit Vaše slavné TAZy...jediný co jste dokázali vyrobit,antikorozní ochrana žádná...do 3 let shnil na prach. Kdyby lidská blbost a krátkozrakost byla trestná,tak visíš !!!
Pro přítomné "chytráky" A.I.C.E. sdružující kluby a majitele vozů z NDR má na svých stránkách nezávislý výzkum škodlivosti dvoutaktů.Sice zavání trochu jinak...ale je mnohem méně zdraví škodlivý než kdejaký VW.. á propos... starší motory VW mají vysoké volnoběžné otáčky právě kvůli katastrofickým emisím.Hodně zdaru pseudoekologové
znalcovi! Sám som mal kedysi Watrburga ako buginu a môžem potvrdiť, že to auto zožerie úplne všetko, naštartuje po celozimnej odstávke na prvý raz a odpich to má ako motorka, nie auto! Síce trochu smrdí, ale je to nezničiteľný stroj! A keď zhodítze karosériu, správa sa ako riadne SUV.
Komentáře uživatelů k recenzi Wartburg 353
nadčasové auto
Naozaj neviem čo máte proti wartburgom. Myslím že to ani nemá význam riešiť kým sa na tom nepreveziete a sami nepocítite o čom to je. Myslím že jednoznačným dôkazom je fakt, že wartburgy a trabanty sa reálne bez vačších zmien predávali takmer polstoročie, kdež to dnešné moderné autá potrebujú facelift už po 5tich rokoch aby o ne vobec niekto zakopol nehovoriac o spoľahlivosti. Trabant r.v. 69 je aj po toľých rokoch v lepšej kondícii ako ktorákoľvek Fabia.
Ešte sa vrátim k tej dymivosti... ktorýkoľvek 2T s kvalitným minerálnym alebo polosyntetickým olejom má oveľa menšiu dymivosť ako každý jeden truck.
25.08.2009 | 14:49:03 | Majjo Reagovat
haha
a na čtyrku by to jelo 200km/h ses pekne padlej na hlavu odpich to ma ale stovkou na dvojku no dobrej ftip jste jezdily nekde na slunicku ne??
12.07.2008 | 17:07:14 | jindra Reagovat
warťáci
pánové,můj strejda měl warťáka 10 let ve stodole a měl ho na tahání z pole,pak se rozhod se ho zbavit.Střelil ho mýmu kámošovi se kterym jsme vyjeli na pole,nešla tam trojka ani čtyřka.Ale!! Rozjel sem se na dvojku a když sme pelášili po polňačce stovkou tak tam byla pořád dvojka!!Pohodlí jak v offroadu,motor řval ale mastili sme to s nim - jezdil sem pár aut,ale žádný nemělo takovej odpich jak dederonskej mercedes.Když sme zvedli haupnu,kastle absolutně bez koroze,až mi bylo líto že ho strejc prodal tak za málo - za odtah
12.07.2008 | 13:13:44 | KidBilly Reagovat
Dobry kup?
To skor dobry lup,pre toho co sa tejto sracky zbavil.
16.03.2008 | 21:35:04 | Reagovat
Tomáš ty jsi kokoten
19.01.2008 | 14:41:57 | Reagovat
ČR
No tak to si musí dát za pravdu snad každý že "fáčka"a"feldy"jsou reznoucí pasti jsou to prostě šitky nechápu jak si to může někdo koupit,a Wartburgy ty už by na silnicích taky dávno neměli být,měli by být na vrakovištích.
13.10.2007 | 12:09:51 | Tomáš Reagovat
ešte niečo...
pre Kubíka: a tá tvoja reakcia,tiež svedčí o inteligencii... Urážat niekoho za históriu jeho krajiny, ktorá bola diktovaná z Prahy nie je správanie inteligentného človeka. On napísal názor na značku auta nie na krajinu z ktorej pochádzaš... To bolo ozaj úbohé...
13.10.2007 | 12:04:03 | Ďuri Reagovat
..jasne kubik...
ty o tom musíš vedieť svoje veď vaše Fačka a Feldy, to je hotové majstrovské dielo... ... to nehrdzavie... ani trochu... a motor je tiež úplný technický skvost len neviem odkial z prdele nám ho sem dodávali... hmhmhm...
13.10.2007 | 11:58:04 | Ďuri Reagovat
Pro anonymního Slováka
Mimo zákon měli postavit Vaše slavné TAZy...jediný co jste dokázali vyrobit,antikorozní ochrana žádná...do 3 let shnil na prach.
Kdyby lidská blbost a krátkozrakost byla trestná,tak visíš !!!
10.07.2007 | 19:22:05 | Kubik Reagovat
Treba to postaviť mimo zákon. Smrady smradlavé.
10.07.2007 | 17:29:02 | Reagovat
Ekologové
Pro přítomné "chytráky" A.I.C.E. sdružující kluby a majitele vozů z NDR má na svých stránkách nezávislý výzkum škodlivosti dvoutaktů.Sice zavání trochu jinak...ale je mnohem méně zdraví škodlivý než kdejaký VW.. á propos... starší motory VW mají vysoké volnoběžné otáčky právě kvůli katastrofickým emisím.Hodně zdaru pseudoekologové
10.07.2007 | 16:45:13 | Kubik Reagovat
Mě to voní
29.08.2006 | 09:10:00 | Reagovat
zoufalci
Proboha že se nestydíte v tomhle ještě jezdit,takovej ohyzdnej smradlavej truck
09.03.2006 | 23:51:21 | XMAN Reagovat
gratulujem
znalcovi! Sám som mal kedysi Watrburga ako buginu a môžem potvrdiť, že to auto zožerie úplne všetko, naštartuje po celozimnej odstávke na prvý raz a odpich to má ako motorka, nie auto! Síce trochu smrdí, ale je to nezničiteľný stroj! A keď zhodítze karosériu, správa sa ako riadne SUV.
08.01.2006 | 20:47:31 | meky Reagovat
Fůůj, doufám, že to nějakého ekologa nenadzvedne ze židle!!!
08.01.2006 | 18:13:56 | Petr Reagovat