Rok výroby:1976Typ motoru:1089 ccm ľ takt 3valecStav km při koupi:95 000 kmStav km nyní:98 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:8 - 9 l/100 kmVloženo:5. 11. 2007
Předchozí auto:Moskvič 408 Moskvič 412 Lada 2101 Moskvič 2140
Koupili byste další auto tohoto výrobce?nevím
Závady a opravy na autě
Vzhľadom k tomu, že auto je "zrelý tridsiatnik" sa miestami objavujú štandardné poruchy, ako napr. nastavenie zapaľovania, výmena spojkového lanka, údržba bŕzd a podobne. Nemôžem však povedať, že je auto poruchové.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Už od svojej puberty mám "úchylku", čo sa týka starých áut, ale vlastnil som samých Rusov, žigulíka, moskviče. K Wartburgu som sa dostal náhodou, ale môžem povedať, že ma toto auto zaujalo už predtým, hovorím hlavne o konštrukčnej stránke, je veľmi zaujímavé. Zatiaľ ma nesklamal, no urobil som na ňom cca 3000 km, mám ho 3. mesiac.
Zatiaľ sa s ním len zoznamujem. K jazdným vlastnostiam: nie je to Moskvič, výkonom mi ho nepripomína ani z ďaleka, ale šoféruje sa to veľmi príjemne, hlavne kvôli voľnobežke. Spotreba tiež nie je taká hrôzostrašná, ako mi ju zopár ľudí opisovalo.
Zimné štarty O.K. Celkovo hodnotím toto autíčko pozitívne, ale som zvedavý, čím ma v budúcnosti prekvapí, to totiž staršie káry robia veľmi rady.
měl jsem 2ks-řazení pod volantem a pak na podlaze.jako drobný podnikatel jsem jezdil dost dlouhé štreky a naloženej-to šlo jezdit pod 8/100km. jednou před důležitou cestou mi ráno v 5 prdlo spojkový lanko,ještě že bylo náhradní-půlhodina práce a pak dohánění času.v Brně na křižovatce mi prdlo zadní prasátko-povedlo se ,ubrzdil jsem to (spíš silou vůle) a do Třebíče jel s vypnutou volnoběžkou a brzdil motorem(nesmějte se-mě do smíchu tehdy nebylo).Ale jinak se s ním dá na dálnici pěkně prohnat i moderní auta do kopců-jen je potřeba vědět,kde to rozjet a v kopci na vás udiveně čučí i řidič TDi.jinak s dvoukomorovým karbecem jsem měl stejnou spotřebu jak s obyč. jen to Hůř jelo-fakt-ten samej motor.
S Českým dvoukomorovým karbecem se dostaneš na 8litrů smrad? pouze nespálené uhlovodíky...kolega testuje katalyzátor na 353 a jde to..bez dýmu a zápachu (na youtube uživatel miniprog) Sice mám 4Takta s motorem Golf...ale na svoji dobu super auto.A Tourist ve své době skoro neměl konkurenci vyjma žigulíků a dacií kombi
Spotřeba není hrůzostrašná? Měl jsem nějakou dobu Tourista, vše ok, odvezl jsem v něm i pařák na zabijačku. Až na tu spotřebu. Pod deset jsem se nedostal téměř nikdy, na krátké cesty bylo 11l normou. To je na litrový motor málo? Potom mě také štval ostrý průběh krouťáku-typické pro dvoutakty. Při 3000ot tahal jako drak, jinak zdechlina. O smradu raději nemluvím.
Komentáře uživatelů k recenzi Wartburg 353
odpoveď
Mám v ňom pôvodný nemecký jednokomorový karbec.
07.11.2007 | 19:52:30 | autor recenzie Reagovat
měl jsem 2ks-řazení pod volantem a pak na podlaze.jako drobný podnikatel jsem jezdil dost dlouhé štreky a naloženej-to šlo jezdit pod 8/100km. jednou před důležitou cestou mi ráno v 5 prdlo spojkový lanko,ještě že bylo náhradní-půlhodina práce a pak dohánění času.v Brně na křižovatce mi prdlo zadní prasátko-povedlo se ,ubrzdil jsem to (spíš silou vůle) a do Třebíče jel s vypnutou volnoběžkou a brzdil motorem(nesmějte se-mě do smíchu tehdy nebylo).Ale jinak se s ním dá na dálnici pěkně prohnat i moderní auta do kopců-jen je potřeba vědět,kde to rozjet a v kopci na vás udiveně čučí i řidič TDi.jinak s dvoukomorovým karbecem jsem měl stejnou spotřebu jak s obyč. jen to Hůř jelo-fakt-ten samej motor.
07.11.2007 | 19:28:22 | bigben Reagovat
Spotřeba
S Českým dvoukomorovým karbecem se dostaneš na 8litrů smrad? pouze nespálené uhlovodíky...kolega testuje katalyzátor na 353 a jde to..bez dýmu a zápachu (na youtube uživatel miniprog)
Sice mám 4Takta s motorem Golf...ale na svoji dobu super auto.A Tourist ve své době skoro neměl konkurenci vyjma žigulíků a dacií kombi
06.11.2007 | 18:50:00 | KubikCv Reagovat
Spotřeba...
Spotřeba není hrůzostrašná? Měl jsem nějakou dobu Tourista, vše ok, odvezl jsem v něm i pařák na zabijačku. Až na tu spotřebu. Pod deset jsem se nedostal téměř nikdy, na krátké cesty bylo 11l normou. To je na litrový motor málo? Potom mě také štval ostrý průběh krouťáku-typické pro dvoutakty. Při 3000ot tahal jako drak, jinak zdechlina. O smradu raději nemluvím.
06.11.2007 | 16:18:09 | Luky Reagovat