Rok výroby:1992Typ motoru:2TStav km při koupi:2 350 kmStav km nyní:2 800 kmZpůsob řazení:automatStatus motocyklu při koupi:ojetýJak dlouho motorku používáte?5 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:1,8 l/100 kmVloženo:23. 7. 2012
Jediná závada po koupi kdy 3 roky stála byla stále se mastící spojka. Vyměněno guferou no naakonec to byl jen O kroužek těsnící hřídel.
Hodnocení a zkušenosti s motorkou
Parádní přibližovadlo pokud ji neženete a nehrajete si na piráta silnic a jedete v klidečku svých 40km/h tak není problém jakákoliv vzdálenost klidně 150km v kuse.
Jednou jsme jeli se synem na výlet Brno-- Pálavská jezera,Lednice a zpět.Bezva výlet,moc se nám tenkrát líbyl.Já na Babetě a kluk na mopedu.Cestuo domů,došel Babetě benál,tak se "podojil" moped, měl nádrž na 5l a jelo se dál.Trasa měřila kolem 160km,tak že nás skutečně zadky bolely,i když jsme si cestou zpět vyměnili stroje.Ale nemělo to chybu.
Však ona tě, kamaráde, vyléčí. Jen dočkej času :-) Neznám na světě nic horšího, neznám horší výrobek, než je babetta (možná ještě hodinky od vietnamců) :-)Jo a těch 40 "v klídku a pohodě" je defacto maximálka tohoto stroje. Maximálkou v pohodě? Chudák motor.
nejhorší stroj je to pro ty co ji neudržují. Každý nechá z převodovky chcát olej do spojek a pak se strašně divý že to nejede. 40Km/h není maximálka ani omylem jsou to takové pružnné otáčky kde se dá ještě zrychlovat a bezpečně brzdit. Moje babetta jede max 55 ale 50 tam mám hned. Pokud vyměníš primární rozetu není problém z ní dostat i přes 60 ovšem záleží na typu postavy co ji používá
26.07.2012 | 18:14:14 | Miroslav
| 88.83.251.*Reagovat
RE:
Jo, to už mám všechno za sebou. Měnění rozety, zkracování kolene výfuku, atd... ale když ti chčije olej do spojek i po pěti vyměněných O kroužcích a guferech (protože jsou otvory pro gufera odlity šišatě) a když ti neustále vynechává zapalování i po výměně všeho, je lepší to hodit na hnůj. Je to zpackanej sráč a štěstí mělo malé procento těch, co náááhodou natrefili na povedej kus. Jezdil jsem dost malejch motorek, od pařeza přes Jawu 20, 21, mustanga, simsona Schwalbe, Simsona Star, Simsona S50 E,Jawetu, Stadion S 11, a babetta byla, věř mi, to nejhorší co jsem měl. A malej detail: Vůbec bych se neměl o ni starat, byla totiž koupena nová a v záruce. Jenže řešení reklamací za komančů byl běh na dlouhou trať tak šla z domu. Šmejd jeden.
40 km/h je podle výrobce maximální konstrukční rychlost. Věřím, že jede víc, ale to už je "honění" motoru. V klídku a pohodě se dá jet na 4/5 maximálky, to je zde 32 km/h. Tak netvrď, že 40 je lážoplážo. Honíš ji jak nadmutou kozu. A věta "Každý nechá chcát olej do spojek" mě rozesmála. Já ho nenechal, furt jsem mu to zakazoval, a on si sviňa chcal stejně pořád dál. Jsem to ale darebák, že jsem ho nechal. Tech vyměněných O kroužků bych se ale nedopočítal. Zase jeden, co fanaticky obhajuje křáp.
Komentáře uživatelů k recenzi Jawa
Jednou jsme jeli se synem na výlet Brno-- Pálavská jezera,Lednice a zpět.Bezva výlet,moc se nám tenkrát líbyl.Já na Babetě a kluk na mopedu.Cestuo domů,došel Babetě benál,tak se "podojil" moped, měl nádrž na 5l a jelo se dál.Trasa měřila kolem 160km,tak že nás skutečně zadky bolely,i když jsme si cestou zpět vyměnili stroje.Ale nemělo to chybu.
24.07.2012 | 14:41:34 | | 88.100.104.* Reagovat
Však ona tě, kamaráde, vyléčí. Jen dočkej času :-) Neznám na světě nic horšího, neznám horší výrobek, než je babetta (možná ještě hodinky od vietnamců) :-)Jo a těch 40 "v klídku a pohodě" je defacto maximálka tohoto stroje. Maximálkou v pohodě? Chudák motor.
24.07.2012 | 07:57:21 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
nejhorší stroj je to pro ty co ji neudržují. Každý nechá z převodovky chcát olej do spojek a pak se strašně divý že to nejede. 40Km/h není maximálka ani omylem jsou to takové pružnné otáčky kde se dá ještě zrychlovat a bezpečně brzdit. Moje babetta jede max 55 ale 50 tam mám hned. Pokud vyměníš primární rozetu není problém z ní dostat i přes 60 ovšem záleží na typu postavy co ji používá
26.07.2012 | 18:14:14 | Miroslav | 88.83.251.* Reagovat
RE:
Jo, to už mám všechno za sebou. Měnění rozety, zkracování kolene výfuku, atd... ale když ti chčije olej do spojek i po pěti vyměněných O kroužcích a guferech (protože jsou otvory pro gufera odlity šišatě) a když ti neustále vynechává zapalování i po výměně všeho, je lepší to hodit na hnůj. Je to zpackanej sráč a štěstí mělo malé procento těch, co náááhodou natrefili na povedej kus. Jezdil jsem dost malejch motorek, od pařeza přes Jawu 20, 21, mustanga, simsona Schwalbe, Simsona Star, Simsona S50 E,Jawetu, Stadion S 11, a babetta byla, věř mi, to nejhorší co jsem měl. A malej detail: Vůbec bych se neměl o ni starat, byla totiž koupena nová a v záruce. Jenže řešení reklamací za komančů byl běh na dlouhou trať tak šla z domu. Šmejd jeden.
26.07.2012 | 20:53:52 | | 89.102.164.* Reagovat
RE:
40 km/h je podle výrobce maximální konstrukční rychlost. Věřím, že jede víc, ale to už je "honění" motoru. V klídku a pohodě se dá jet na 4/5 maximálky, to je zde 32 km/h. Tak netvrď, že 40 je lážoplážo. Honíš ji jak nadmutou kozu. A věta "Každý nechá chcát olej do spojek" mě rozesmála. Já ho nenechal, furt jsem mu to zakazoval, a on si sviňa chcal stejně pořád dál. Jsem to ale darebák, že jsem ho nechal. Tech vyměněných O kroužků bych se ale nedopočítal. Zase jeden, co fanaticky obhajuje křáp.
24.01.2013 | 22:15:46 | | 89.102.162.* Reagovat
pirat silnic
rozosmial si ma dobre, ze vraj pirat silnic--[[ na tomto blesku]] ja by som povedal ze si samovrah .
24.07.2012 | 06:38:40 | brokr | 94.136.133.* Reagovat