Nedotažené detaily Špatně dostupný servis Hlavní světlomety
Závady a opravy na autě
Po půl roce po koupi začal zlobit DPF.Po pár vyčištění přes diag,jsem ho vymontoval a vyčistil čističem. Dalo to zase skoro rok pokoj,pak už s tím nešlo nic dělat.Diagnostika hlásila třeba 120 procent bez nutnosti regenerace,při 70 zase spadla do nouzáku a podobně.Protože jde o jedno trubkový systém(bez měření diference tlaků),přišla na řadu trubka a šel ven.Zatím dobrý,uvidíme do budoucna zda bude nutná úprava softu.Jde o auto s E4,takže proje na STK i bez DPF,obal tam nechám...
Na diadu hlásí pár nesmyslů řídící jednotky vnitřních obvodů,bez možnosti vymazání a nějaké zjevné poruchy. Zatím nebudu řešit.Občas roblémy s kabely v motorovém prostoru.Je nutno občas zahýbat,jinak nesvítí jedno světlo,nebo hlásí něco na palubce.
Po vydrolení pryžové výplně hlavní řemenice(tlumení vibrací) a napadání kousků pryže do rozvodů,přeskočil řemen a motor se potkal. Přitom by tam stačilo dát krycí plech mezi řemenici a rozvod v hodnotě 100 korun,když to přeženu. Místo toho je škoda za mnoho tisíc korun. Opravu jsem prováděl svépomocí,neboť jsem už několik motorů opravoval a peněz není nazbyt. Už při sundavání hlavy mě udivila její subtilnost a ty mini ventily a skoro žádné mezery mezi válci, ou zlaté 90´roky a pořádné motory.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Design velmi zdařilý i po tolika letech. Celkem dobré jízdní vlastnosti,vzhledem k hmotnosti a slušné bezpečnosti auta dle testů.Pevnost karosérie je velmi dobrá,žádné kroucení,ani vibrace nejsou.Dobré boční vedení sedaček a možnost úpravy posezu za volantem. Tvrdší podvozek,korespondující se sportovním charakterem vozu.
Mám Q-tronic.Považuji za velmi zdařilý automat.Velmi kladně hodnotím jeho včasně řazení i podřazení dle stylu jízdy.U rozjezdů je nutno počítat s malou prodlevou.Jinak nemám výhrady.
Trochu pomalejší ventilace a zahřívání po studeném ránu.Nutno navolit manuálně ofuk okna,jinak se rozjede po několika minutách.
Co mě zklamalo je osvit hlavních světlometů.Což hodnotím ,jako nejhorší u všech aut co jsem měl(cca 20). Nechápu kdo to mohl zhomologovat.Bylo nutno přistoupit k nelegální přestavbě na xenony,jinak bylo auto v noci nepoužitelné,neřkuli životu nebezpečné.I tak je to jen tak,tak. Zpracování interiéru hodnotím u auta za mega+ spíše průměrně.Třeba mezery u rámečků ventilace,nebo kombinace zdařilého kovu palubky a nevhodného plastu krytu řadičky.
kluci já se vám divím,když dpf-ka nebyli,tak jste o ekologii výfukových plynú tak moc nemluvili.já sem o dpf-ku čet,že je tam z toho dúvodu,že zachycuje nano částice z výfukového potrubí,pak je dpf spálí-tzv regeneruje,no a tyhle nanočástice bez dpf.ka jdou do ovzduší a vznášejí se ve vzduchu(neklesjí na zem,a ani déšt je nezmyje-psáno v článku),proto je dýcháme a jsou rakovinotvorné-děje se to právě v motorech s comonrailovýmy vstřikovači(rozprášení nafty pod vysokým tlakem).no a co myslíte?za pár lety zase něco nvého zjistí a zase budou nová kur.....ka,věřte že o ekologii nejde,ale o bizniz...
Já mám daleko k tomu, abych autora urážel, ale je minimálně velmi nemoudré koupit auto s DPF a pak jeho selhání řešit trubkou - minimálně je to bezohlednost vůči okolí. Pokud je to autorovi jedno, nic s tím my ostatní neuděláme, ale veřejně bych se tím nechlubil. (jen na okraj: vozy s EURO4, které normu splnily bez DPF, stále pouští do ovzduší výrazně méně škodlivin než vozy, které DPF mít musely, ale pak z nich byly nelegálně odstraněny...).
To je všechno hrozně krásný.Taky jsem býval idealista. Jezdil do autorizovaného servisu a utrácel desetitisíce ročně za servis. Jenže jednoho dne mi přestali firmy platit,dluží mi statisíce. Právníci si vymohli prachy a zmizeli,další je použil pro svou potřebu,protože se dostal do problémů.O vymahačích ani nemluvim.A soudy,ha,ha. Žena byla zaměstnaná taky u právníka,ten je nezvěstný. Protože nemá výpověď,nemůžou ji nikde zaměstnat,nedostane podporu ani sociálku.Není na to zákon,možná jí vymažou soudně po 5 letech.Může jít tak na brigádu za 6 měsíčně.To je bordel. Takže musím dělat ve fabrice na nočních za 25tis.S toho asi DPF nekoupím,když musím provozovat dvě auta,který potřebuju a živit rodinu. Takže ekologie je to poslední,co teď řešim. Já vypustím 3 kg sazí za rok.A co soused,důchodce,který bere 10tis.měsíčně,kupuje nejlevnější uhlí aby přežil a topí ve 40let starým kotli.Ten vypustí 3kg sazí za den,a eko kotel si za 60 tis. asi nekoupí. Tak mu zakážeme topit a ještě revize komína 3x do roka.
Až mi vyplatí peníze vyměním ten zku..enej dpf,třeba každej rok. A víte o kolik spálí auta s dpf víc nafty u regenerace? Ať žije logika a Ekologie.
Bordel je v prvé řadě to že vypouštíš do ovzduší rakovinu kterou dýcháme všichni, včetně tvé rodiny a tvých dětí...ale co hlavně že jsem frajer v alfě i když nemám ani na servis.Smutné.
10.11.2016 | 11:57:02 | pavel e39
| 37.48.6.*Reagovat
RE: DPF
Alfu prodám a koupím starý diesel,bez DPF. Budu vypouštět rakovinu legálně a budu v pohodě.Všichni budou spokojení.
Rakovino,podívej se co jíme a pijeme.Co vypouští fabriky"legálně".Jaký je ve všem bordel,hlavně mít DPF. Na dpf to stojí a leží.
Kolego, co Tě potkalo, je nemilé, ale lidi, co dýchaj ty dobroty z Tvého výfuku, za to nemohou. Tento spor nemá cenu, prostě máš svou pravdu a nikdo to nezmění, hlavně že ti to jezdí levně. A k těm sazím: prosím Tě, přečti si o tom aspoň něco. Člověk Tvé inteligence by mohl chápat, že saze z kotle jsou velké jako vločky a zůstanou viset v horních cestách dýchacích, ale commonrailové mikrosaze jdou do plicních sklípků, a tam způsobujou karcinogenní procesy. Ano, chudý soused bude zřejmě topit plastovými lahvemi, ale Ty snad zas tak chudý nejsi. Nebo jsi bohužel koupil vůz, na jehož servis (včetně filtrů) nemáš. Takových lidí je mnoho, prostě jsi šlápl vedle.
Hlavně ,že všichni víte jak se mám a na co mám. Taky jak je auto dobrý nebo špatný a znáte mě a celý můj život. Taky co dělám nebo nedělám dobře. Fakt jak za totality. Prodávám alfu a kupuju Škodu octavii první generace Jezdí jich tisíce bez DPF. Takže nebudu dělat nic špatného,jako další tisíce řidičů,kteří vám posílají rakovinu do plicních sklípků. Navíc nebudu frajeřit s alfou a zapadnu do davu. Víc se k tomu nebudu vyjadřovat.
Ty sám nám tu vypravuješ, kolik vyděláváš a jak jsi na tom zle. A teď ti na diskusním webu ještě někdo dokonce říká svůj názor. Neslýchané. No a když všichni topěj cvičkama a kuchaj filtry, tak ty taky, a tudíž to není nic špatnýho. :-) Prostě vtipné.
Pokud si vymontoval DPF nemáš s tím na silnici co dělat tečka.V De a At kdyby tě lapli,tak ti ten vrak seberou a napařej ti tučnou pokutu.Pokud z auta odmotuješ součást typově schválenou,je to jako by si jezdil bez brzd nebo bez světel.Na co.Stejně jezdím jenom po rovině nebo ve dne.S tvým uvažováním a jiným podobným tu to vypadá jak to vypadá a netvrď nesmysly že bez dpf vypouštíš míň pevnejch částic než starý tdi.Dí CR jsou menší a zapichujou se do plic a zůstavaj tam.
Kdyby jsi četl celou diskusi,a ane jen vytrhoval pro sebe vhodné části z kontextu. Táák bys zjistil,že jsem nic nevymotntoval,obal tam mám,a nikdo nic nepozná aniauto ani na stk ani na připojení k ECu.A fakt ti ten DPF nic takového jako protirakovinovou terapii nezabezpečí. Protože jak už bylo psáno není to HEPA filtr ale jen filtr na mikro částice ne na NANo částice o krerých pořád mluvíte .
S tebou nemá cenu o ničem diskutovat.Evidentně nevíš jak dpf funnguje.Nic si nevymontoval,jseš borec,že si oj.bal systém,pak ale nebreč,že někdo oj.be tebe.
Souhlasim stebou a kaslu na tyhle radoby chytraky,co delaji jak chteji rozumne debatovat a pritom jedou stale to svoje.ono dpf kurvitko nas vsechny zachrani :-D
Uvažovat,že automobilky udělají stejná auta se stejným HW a jiným SW,jen kvůli ekologii je opravdu dost najivní. Bohužel to tak není,je to auto z I,kde DPF byl v tom roce výroby auta jako příplatková výbava,pro snížení daní při používání auta ve městě.
Pleteš se. Motor je konstrukčně stejný, to ano, ale spalování z výroby bez DPF je přizpůsobeno tak, aby pouštělo sazí méně. Ne, není to optimum, ale oproti Tvé úpravě je to pořád rozdíl. Literatury je všude dost, tak jestli tě to zajímá, jistě to najdeš :-)
Opravdu pěkně umíš měnit skutečnosti. Opakovaná lež se mění na pravdu,že.A co je psáno to je dáno. Taky si přečti něco o DPF 1.generace ,jak je konstruován a jaké částice zadržuje.Nevím jestli si ho někdy viděl.Okýnka 2mmx2mm asi tvoje mikro a nano částice nezadrží a pěkně je nasaješ do svých plic. Taky si zjisti jak velké částice se měří na stk.Je to jen bouda pro teoretiky.
To co ty tvrdíš,je nesmysl,to by ten dpf musel být HEPA filtr a ten by se při objemu průtoku plynů za časovou jednotku při jeho ploše ucpal do pár km. Tvoje mikro a nano částice to fakt nezadrží. A,že ti média tvrdí ,že ano .Tak jim věř,steně nic jiného neěláš. Nejhorší je mít něčí převzaný názor a pak šířit tu lež dál. Tak to bylo i ve středověku,kvůli takovým pravdám se upalovalo na hranicích.
Nesmysl je kupovat si ojetou alfu 159 z Itálie (zajisté po prvním majiteli,garážovanou po důchodci,se servisní knihou :-) s platem 25tis a rodinou na krku.
10.11.2016 | 21:42:25 | pavel e39
| 37.48.3.*Reagovat
RE: DPF
Nauč se číst, vše si prostuduj zpětně.To bohužel nemohu od ovce očekávat,že. Jaké auto je při příjmu 25 tis.měsíčně a ne jedno ,ale dvou aut adkvátní podle tebe.Možná tříkolka ,ne. Jen podsouváš své vymyšlené názory a nesmysly. Alfu jsem si pořídil,když jsem měl příjem 120 tisíc měsíčně. Ale vy ovce dokážete vše manipulovat ,upravit skutečnosti aby jste měli pravdu za každou cenu.
Klidně reaguj,umlať mě argumenty.Pokud snad nějaké máš? Buď další ovcí ve stádu,které manipulují aglomeráty. Když davu namluvím,že je něco špatně nebo dobře ,budeš se s tím sdílet? Jsi ovce nebo,samostatně smýšlející člověk.
Tak je nejvyšší čas ji dát pryč a nastoupit do O1 :-D
11.11.2016 | 01:27:36 | pavel e39
| 37.48.3.*Reagovat
RE: DPF
Alfa je krásný auto jak sedan tak kombi to se musí nechat... Musí být ale v top stavu.
11.11.2016 | 03:02:50 | pavel e39
| 37.48.3.*Reagovat
RE: DPF
A to by mě zajímalo ,jak jsi přišel,že byla po prvním majiteli ,garážovanou a ještě po důchodci ,navíc se servisní knihou? Nikde jsem se o tom nezmínil.Ty jsi snad nějaký senzybil. Jestli ty nejsi nějaká další manipulující ovce.
To je samozřejmě absolutní nesmysl. Třeba konkrétně právě tento motor Fiat 1.9, který se montoval do několika modelů Fiatu, AR, Opel, Saab atd. se montoval do vozů jak s DPF, tak bez DPF normálně v továrně. Sám jsem měl Opel Astra H s tímto motorem z továrny osazený bez DPF. A samozřejmě měl absolutně identický systém vstřikování, jako vozy s DPF.
Pán si koupí auto s 200 000km (pravděpodobně ještě o 50% víc) a diví se, že skočily rozvody? A to měl 20 aut? První co se po koupi ojetiny dělá je kontrola a i preventivní výměna rozvodů, kladek a napínáků u motoru atd. S těmi světly teda nevím, ale dost možná máte zažloutlá skla. Přeci jen tak staré auto už na to má nárok. Zkusit rozleštit, nebo vyměnit. Taky by mě osobně nepřekvapilo, kdyby to auto bylo po bouračce a obě světla vyměněná budou nějaká pochybná druhovýroba. Brblat na DPF filtr, který má najeto 200 - 300 000 km mi přijde taky na hlavu. Brblání na malé ventily a subtilní motor? Proboha máte motor, co už teď natočil již zmiňovaných 200+. A kdybyste nezanedbal údržbu, tak by dalších 200 najezdil i s těmi malými ventily (ostatně každý 16 ventil má ty ventily menší, než 8ventil, že...). Zrovna tyhle 1.9 JTDm motory jsou prakticky nesmrtelné.
Další případ, co si koupí auto a již nemá na náhradní díly a co musí pak dýchat ostatní na to sere pes, hlavně že vrak jezdí dále, takové mám vážně nejradši. Když nemáš na údržbu starého dieselu, kup si benzín.
JJ,tenhle komentář píšeš pořád dokola. Benzín mám,ale jinou značku.Značně spolehlivější než Alfa.A věř,že ceny náhradní díly a taky úroveň je někde jinde. Pokud bych chtěl opici pořídím si tebe.
Ale, copak tady někdo vyměnil vrak za vrak? :-) Pamatuji se, že to tady s podobným příspěvkem zkoušel před časem někdo s nějakým vrakem, co mělo stejnou závadu a čekal, že bude poplácán po ramenou, jaký je borec a jak s tím vydrbal. Zkus si příště více našetřit, aby jsi stále nemusel ty DPF kuchat a buď rád, že to stále není tvrdě zákonem postihováno.
To si se tvrdě spletl.Nevím o kom mluvíš,ale já jsem tu nic nepřidával min 10 let.Taky už nebudu ,co jsem narazil na vševědoucí de.enty. Technicky tomu vůbec nerozumíte,můj DPF (soft)nic nepozná,ale to vy nemůžete vůbec pochopit.Navíc spadám Emisní třídy E4,takže nic na technické nepoznají,protože Až E5 by to poznala.I kdyby napíchly ECU,nic nepoznaj. Ty rádoby experte....
Už aby konečně zakázali dieselové motory v osobních autech. A bude klid od takovýchto nesmyslných diskusí. Jó, zakazovat v devadesátých letech Trabanty, to se všichni tetelili. Zakázat těch pár malých voňavých nikoho neobtěžujícíh (protože snadno předjetelných) prdítek to se všichni škodolibostí třásli. A teď tady fetujete saze a smrady z dieselů a ještě si chrochtáte, jak je to výborný.
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 159
dpf
kluci já se vám divím,když dpf-ka nebyli,tak jste o ekologii výfukových plynú tak moc nemluvili.já sem o dpf-ku čet,že je tam z toho dúvodu,že zachycuje nano částice z výfukového potrubí,pak je dpf spálí-tzv regeneruje,no a tyhle nanočástice bez dpf.ka jdou do ovzduší a vznášejí se ve vzduchu(neklesjí na zem,a ani déšt je nezmyje-psáno v článku),proto je dýcháme a jsou rakovinotvorné-děje se to právě v motorech s comonrailovýmy vstřikovači(rozprášení nafty pod vysokým tlakem).no a co myslíte?za pár lety zase něco nvého zjistí a zase budou nová kur.....ka,věřte že o ekologii nejde,ale o bizniz...
11.11.2016 | 20:02:14 | Mirek | 178.77.244.* Reagovat
DPF
Já mám daleko k tomu, abych autora urážel, ale je minimálně velmi nemoudré koupit auto s DPF a pak jeho selhání řešit trubkou - minimálně je to bezohlednost vůči okolí. Pokud je to autorovi jedno, nic s tím my ostatní neuděláme, ale veřejně bych se tím nechlubil. (jen na okraj: vozy s EURO4, které normu splnily bez DPF, stále pouští do ovzduší výrazně méně škodlivin než vozy, které DPF mít musely, ale pak z nich byly nelegálně odstraněny...).
09.11.2016 | 23:11:22 | Phipps | 89.102.110.* Reagovat
RE: DPF
To je všechno hrozně krásný.Taky jsem býval idealista.
Jezdil do autorizovaného servisu a utrácel desetitisíce ročně za servis.
Jenže jednoho dne mi přestali firmy platit,dluží mi statisíce.
Právníci si vymohli prachy a zmizeli,další je použil pro svou potřebu,protože se dostal do problémů.O vymahačích ani nemluvim.A soudy,ha,ha.
Žena byla zaměstnaná taky u právníka,ten je nezvěstný.
Protože nemá výpověď,nemůžou ji nikde zaměstnat,nedostane podporu ani sociálku.Není na to zákon,možná jí vymažou soudně po 5 letech.Může jít tak na brigádu za 6 měsíčně.To je bordel.
Takže musím dělat ve fabrice na nočních za 25tis.S toho asi DPF nekoupím,když musím provozovat dvě auta,který potřebuju a živit rodinu.
Takže ekologie je to poslední,co teď řešim.
Já vypustím 3 kg sazí za rok.A co soused,důchodce,který bere 10tis.měsíčně,kupuje nejlevnější uhlí aby přežil a topí ve 40let starým kotli.Ten vypustí 3kg sazí za den,a eko kotel si za 60 tis. asi nekoupí.
Tak mu zakážeme topit a ještě revize komína 3x do roka.
Až mi vyplatí peníze vyměním ten zku..enej dpf,třeba každej rok.
A víte o kolik spálí auta s dpf víc nafty u regenerace?
Ať žije logika a Ekologie.
10.11.2016 | 10:44:18 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Bordel je v prvé řadě to že vypouštíš do ovzduší rakovinu kterou dýcháme všichni, včetně tvé rodiny a tvých dětí...ale co hlavně že jsem frajer v alfě i když nemám ani na servis.Smutné.
10.11.2016 | 11:57:02 | pavel e39 | 37.48.6.* Reagovat
RE: DPF
Alfu prodám a koupím starý diesel,bez DPF.
Budu vypouštět rakovinu legálně a budu v pohodě.Všichni budou spokojení.
Rakovino,podívej se co jíme a pijeme.Co vypouští fabriky"legálně".Jaký je ve všem bordel,hlavně mít DPF.
Na dpf to stojí a leží.
10.11.2016 | 12:17:50 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Kolego, co Tě potkalo, je nemilé, ale lidi, co dýchaj ty dobroty z Tvého výfuku, za to nemohou. Tento spor nemá cenu, prostě máš svou pravdu a nikdo to nezmění, hlavně že ti to jezdí levně. A k těm sazím: prosím Tě, přečti si o tom aspoň něco. Člověk Tvé inteligence by mohl chápat, že saze z kotle jsou velké jako vločky a zůstanou viset v horních cestách dýchacích, ale commonrailové mikrosaze jdou do plicních sklípků, a tam způsobujou karcinogenní procesy. Ano, chudý soused bude zřejmě topit plastovými lahvemi, ale Ty snad zas tak chudý nejsi. Nebo jsi bohužel koupil vůz, na jehož servis (včetně filtrů) nemáš. Takových lidí je mnoho, prostě jsi šlápl vedle.
10.11.2016 | 14:48:37 | Phipps | 89.102.110.* Reagovat
RE: DPF
Hlavně ,že všichni víte jak se mám a na co mám.
Taky jak je auto dobrý nebo špatný a znáte mě a celý můj život.
Taky co dělám nebo nedělám dobře.
Fakt jak za totality.
Prodávám alfu a kupuju Škodu octavii první generace
Jezdí jich tisíce bez DPF.
Takže nebudu dělat nic špatného,jako další tisíce řidičů,kteří vám posílají rakovinu do plicních sklípků.
Navíc nebudu frajeřit s alfou a zapadnu do davu.
Víc se k tomu nebudu vyjadřovat.
10.11.2016 | 18:46:15 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Ty sám nám tu vypravuješ, kolik vyděláváš a jak jsi na tom zle. A teď ti na diskusním webu ještě někdo dokonce říká svůj názor. Neslýchané. No a když všichni topěj cvičkama a kuchaj filtry, tak ty taky, a tudíž to není nic špatnýho. :-) Prostě vtipné.
10.11.2016 | 23:19:30 | Phipps | 89.102.110.* Reagovat
RE: DPF
??? už to nehul.Fakt nevíš kde jsi.
11.11.2016 | 00:10:02 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Pokud si vymontoval DPF nemáš s tím na silnici co dělat tečka.V De a At kdyby tě lapli,tak ti ten vrak seberou a napařej ti tučnou pokutu.Pokud z auta odmotuješ součást typově schválenou,je to jako by si jezdil bez brzd nebo bez světel.Na co.Stejně jezdím jenom po rovině nebo ve dne.S tvým uvažováním a jiným podobným tu to vypadá jak to vypadá a netvrď nesmysly že bez dpf vypouštíš míň pevnejch částic než starý tdi.Dí CR jsou menší a zapichujou se do plic a zůstavaj tam.
11.11.2016 | 08:34:53 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: DPF
vysvětli to technicky,princip spalování a apodobně.
Jinak si to jen nakecal jako ostatní ,a je to LEŽ.
11.11.2016 | 17:04:59 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Kdyby jsi četl celou diskusi,a ane jen vytrhoval pro sebe vhodné části z kontextu.
Táák bys zjistil,že jsem nic nevymotntoval,obal tam mám,a nikdo nic nepozná aniauto ani na stk ani na připojení k ECu.A fakt ti ten DPF nic takového jako protirakovinovou terapii nezabezpečí.
Protože jak už bylo psáno není to HEPA filtr ale jen filtr na mikro částice ne na NANo částice o krerých pořád mluvíte .
OVCE OVCE OVCE
11.11.2016 | 17:11:31 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
S tebou nemá cenu o ničem diskutovat.Evidentně nevíš jak dpf funnguje.Nic si nevymontoval,jseš borec,že si oj.bal systém,pak ale nebreč,že někdo oj.be tebe.
11.11.2016 | 17:31:04 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
RE: DPF
Souhlasim stebou a kaslu na tyhle radoby chytraky,co delaji jak chteji rozumne debatovat a pritom jedou stale to svoje.ono dpf kurvitko nas vsechny zachrani :-D
08.03.2019 | 03:36:19 | Dzordz | 80.188.197.* Reagovat
RE: DPF
Uvažovat,že automobilky udělají stejná auta se stejným HW a jiným SW,jen kvůli ekologii je opravdu dost najivní.
Bohužel to tak není,je to auto z I,kde DPF byl v tom roce výroby auta jako příplatková výbava,pro snížení daní při používání auta ve městě.
10.11.2016 | 13:37:17 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Pleteš se. Motor je konstrukčně stejný, to ano, ale spalování z výroby bez DPF je přizpůsobeno tak, aby pouštělo sazí méně. Ne, není to optimum, ale oproti Tvé úpravě je to pořád rozdíl. Literatury je všude dost, tak jestli tě to zajímá, jistě to najdeš :-)
10.11.2016 | 14:52:09 | Phipps | 89.102.110.* Reagovat
RE: DPF
Opravdu pěkně umíš měnit skutečnosti.
Opakovaná lež se mění na pravdu,že.A co je psáno to je dáno.
Taky si přečti něco o DPF 1.generace ,jak je konstruován a jaké částice zadržuje.Nevím jestli si ho někdy viděl.Okýnka 2mmx2mm asi tvoje mikro a nano částice nezadrží a pěkně je nasaješ do svých plic.
Taky si zjisti jak velké částice se měří na stk.Je to jen bouda pro teoretiky.
10.11.2016 | 18:58:25 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
To co ty tvrdíš,je nesmysl,to by ten dpf musel být HEPA filtr a ten by se při objemu průtoku plynů za časovou jednotku při jeho ploše ucpal do pár km.
Tvoje mikro a nano částice to fakt nezadrží.
A,že ti média tvrdí ,že ano .Tak jim věř,steně nic jiného neěláš.
Nejhorší je mít něčí převzaný názor a pak šířit tu lež dál.
Tak to bylo i ve středověku,kvůli takovým pravdám se upalovalo na hranicích.
10.11.2016 | 19:08:10 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Nesmysl je kupovat si ojetou alfu 159 z Itálie (zajisté po prvním majiteli,garážovanou po důchodci,se servisní knihou :-) s platem 25tis a rodinou na krku.
10.11.2016 | 21:42:25 | pavel e39 | 37.48.3.* Reagovat
RE: DPF
Nauč se číst, vše si prostuduj zpětně.To bohužel nemohu od ovce očekávat,že.
Jaké auto je při příjmu 25 tis.měsíčně a ne jedno ,ale dvou aut adkvátní podle tebe.Možná tříkolka ,ne.
Jen podsouváš své vymyšlené názory a nesmysly.
Alfu jsem si pořídil,když jsem měl příjem 120 tisíc měsíčně.
Ale vy ovce dokážete vše manipulovat ,upravit skutečnosti aby jste měli pravdu za každou cenu.
10.11.2016 | 22:40:38 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Ano, jsem asi ovce. A ty jsi obhájil (jak píšeš: za každou cenu) tu svou pravdu. Věřím, že si toto vítězství užiješ. Přeju Ti to.
10.11.2016 | 23:24:00 | Phipps | 89.102.110.* Reagovat
RE: DPF
Klidně reaguj,umlať mě argumenty.Pokud snad nějaké máš?
Buď další ovcí ve stádu,které manipulují aglomeráty.
Když davu namluvím,že je něco špatně nebo dobře ,budeš se s tím sdílet?
Jsi ovce nebo,samostatně smýšlející člověk.
10.11.2016 | 23:53:19 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
Tak je nejvyšší čas ji dát pryč a nastoupit do O1 :-D
11.11.2016 | 01:27:36 | pavel e39 | 37.48.3.* Reagovat
RE: DPF
Alfa je krásný auto jak sedan tak kombi to se musí nechat... Musí být ale v top stavu.
11.11.2016 | 03:02:50 | pavel e39 | 37.48.3.* Reagovat
RE: DPF
A to by mě zajímalo ,jak jsi přišel,že byla po prvním majiteli ,garážovanou a ještě po důchodci ,navíc se servisní knihou?
Nikde jsem se o tom nezmínil.Ty jsi snad nějaký senzybil.
Jestli ty nejsi nějaká další manipulující ovce.
11.11.2016 | 00:28:22 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: DPF
To je samozřejmě absolutní nesmysl. Třeba konkrétně právě tento motor Fiat 1.9, který se montoval do několika modelů Fiatu, AR, Opel, Saab atd. se montoval do vozů jak s DPF, tak bez DPF normálně v továrně. Sám jsem měl Opel Astra H s tímto motorem z továrny osazený bez DPF. A samozřejmě měl absolutně identický systém vstřikování, jako vozy s DPF.
01.11.2018 | 20:41:54 | x-f | 109.81.212.* Reagovat
rozvdy
Pán si koupí auto s 200 000km (pravděpodobně ještě o 50% víc) a diví se, že skočily rozvody? A to měl 20 aut?
První co se po koupi ojetiny dělá je kontrola a i preventivní výměna rozvodů, kladek a napínáků u motoru atd.
S těmi světly teda nevím, ale dost možná máte zažloutlá skla. Přeci jen tak staré auto už na to má nárok. Zkusit rozleštit, nebo vyměnit. Taky by mě osobně nepřekvapilo, kdyby to auto bylo po bouračce a obě světla vyměněná budou nějaká pochybná druhovýroba.
Brblat na DPF filtr, který má najeto 200 - 300 000 km mi přijde taky na hlavu.
Brblání na malé ventily a subtilní motor? Proboha máte motor, co už teď natočil již zmiňovaných 200+. A kdybyste nezanedbal údržbu, tak by dalších 200 najezdil i s těmi malými ventily (ostatně každý 16 ventil má ty ventily menší, než 8ventil, že...). Zrovna tyhle 1.9 JTDm motory jsou prakticky nesmrtelné.
07.11.2016 | 20:14:21 | Temp | 78.45.100.* Reagovat
RE: rozvdy
No je hned poznat,že jste opravdu na slovo vzatý odborník.
07.11.2016 | 22:13:34 | jift | 93.91.151.* Reagovat
kdo chce opici, musí mít na banány
Další případ, co si koupí auto a již nemá na náhradní díly a co musí pak dýchat ostatní na to sere pes, hlavně že vrak jezdí dále, takové mám vážně nejradši. Když nemáš na údržbu starého dieselu, kup si benzín.
07.11.2016 | 16:31:00 | J.M. | 91.103.165.* Reagovat
RE: kdo chce opici, musí mít na banány
JJ,tenhle komentář píšeš pořád dokola.
Benzín mám,ale jinou značku.Značně spolehlivější než Alfa.A věř,že ceny náhradní díly a taky úroveň je někde jinde.
Pokud bych chtěl opici pořídím si tebe.
07.11.2016 | 19:36:36 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: kdo chce opici, musí mít na banány
Ale, copak tady někdo vyměnil vrak za vrak? :-) Pamatuji se, že to tady s podobným příspěvkem zkoušel před časem někdo s nějakým vrakem, co mělo stejnou závadu a čekal, že bude poplácán po ramenou, jaký je borec a jak s tím vydrbal. Zkus si příště více našetřit, aby jsi stále nemusel ty DPF kuchat a buď rád, že to stále není tvrdě zákonem postihováno.
08.11.2016 | 22:10:24 | J.M. | 91.103.165.* Reagovat
RE: kdo chce opici, musí mít na banány
To si se tvrdě spletl.Nevím o kom mluvíš,ale já jsem tu nic nepřidával min 10 let.Taky už nebudu ,co jsem narazil na vševědoucí de.enty.
Technicky tomu vůbec nerozumíte,můj DPF (soft)nic nepozná,ale to vy nemůžete vůbec pochopit.Navíc spadám Emisní třídy E4,takže nic na technické nepoznají,protože Až E5 by to poznala.I kdyby napíchly ECU,nic nepoznaj.
Ty rádoby experte....
09.11.2016 | 17:47:18 | jift | 93.91.151.* Reagovat
RE: kdo chce opici, musí mít na banány
Diskutující se ale nehádají o to, jestli to někdo pozná, nýbrž o to, jestli je tvůj postup v pořádku. Myslím, že ten rozdíl sám poznáš, ne?
09.11.2016 | 23:16:05 | Phipps | 89.102.110.* Reagovat
Zakázat diesely a hotovo!
Už aby konečně zakázali dieselové motory v osobních autech. A bude klid od takovýchto nesmyslných diskusí. Jó, zakazovat v devadesátých letech Trabanty, to se všichni tetelili. Zakázat těch pár malých voňavých nikoho neobtěžujícíh (protože snadno předjetelných) prdítek to se všichni škodolibostí třásli. A teď tady fetujete saze a smrady z dieselů a ještě si chrochtáte, jak je to výborný.
24.11.2016 | 11:02:15 | | 89.176.46.* Reagovat