Rok výroby:2007Typ motoru:Stav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:168 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?8 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 11. 2014
přístup do kufru, nesklopné zadní sedačky podle stavu a značení silnice tlumená světla
Závady a opravy na autě
Březen - odstraněno DPF, EGR, vířivé klapky, vrácen původní soft do řídící jednotky, byl tam chip, v servisu se jim roztrhlo turbo, dali repas, ale nějakej nepovedenej pískalo to jak sanitka červenec - nehoda Chorvatsko, zanďour, 2ks lišt nárazníku Září - výměna turba, na záruku - toho pískacího, teďka klídek Říjen - vymetená díra, utrženej silentblok na hornim rameni
Hodnocení a zkušenosti s autem
po koupi sem ji chtěl vrátit, sem byl celkem nas.anej s počáteční investicí ihned po týdnu a ujetí 500km, ale kolega z práce si stejně se mnou koupil Superba 200tis. nalítáno ( ověřeno ) a do týdne tam taky zařval za 30tis. Kč, turbo, stále nouzák, rozvody, atd... tak sem si ji nechal a zatím nelituju.
V práci mam služební Octavii II a z té jsem dosti nešťastný, 1,6L benzín, 160tis. nalítáno, 2x výměna převodovky, v servisu stále problém s brzdama, při prudším brždění se rozsvítí všechny kontrolky a auto je v nouzáku, prasklé pružiny na zadku, každej tejden měnim žárovky a je jedno jak kvalitní koupim, občas nestartuje, statečně žere olej a ze sedaček po delší cestě pěkně bolej záda, volant ošoupanej a drolí se jak kráva, z tlačítek na okna sloupaná barva a výdechy ventilace na palubce nic nevydržej a nedá se s nima už hejbat, toť kritika na OII
Alfa je stejně stará a cca i stejně nalítáno a uvnitř nic nerachtá, neklepe, vše vypadá jako nové a když nepočítám problém s turbem, tak jsem naprosto spokojen, občas se mi sevře pr.. když projedu rychle ostřejší zatáčku, tak má tendenci vypochodovat ven, škoda jen nekvalitních silnic, kde se ten podvozek dost trápí
Letos dovolená s Alfou v Chorvatsku, bez jediného zaváhání, spotřeba krásných 5L/100km, vylez sem krásně odpočatej, potom bouračka na prdel od Focusu, ten byl na total, chladiče, kapota, světla, nárazník, mě to jen vycvaklo zadní nárazník z úchytů, 1600Kč oprava
Dobrá logika - po koupi byl nas**nej, že se něco pokazilo, ale kolegovi se na úplně jiném autě taky něco pokazilo a bylo to ještě dražší, tak najednou byl spokojen? Cizí neštěstí potěšilo natolik? Zášť vůči konkurenčním značkám, škodovce? Co kdyby ten kolega měl taky Alfu a pokazila by se mu za draho, to by museli chudáci hledat někoho se škodovokou, komu se to pokazilo ještě víc.
Nebuďte vztahovačný jak ženská během PMS. Prostě si autor uvědomil, že každá značka co by kupě z druhé (třetí, páté) ruky si vyžaduje investici. Ostatně málokdo se zbavuje bezproblémového auta, že...
Proč si to radši nepřečteš dvakrát (nebo v tvém případě možná i třikrát, čtyřikrát ...) Vždyť tady nikdo z cizího neštěstí nemá radost, ale pouze vyjadřuje své pocity. Nejprve byl zklamaný, protože koupil auto a hned investice(kdybych si koupil Octavii, tak se mi to určitě nestalo ... pravděpodobně zpochybňoval správnost své volby...... Ale stát se to může při koupi každého ojetého auta.... tak je to myšleno, ale kritika je prostě něco, co k Čechům prostě patří. Je jedno proč, jedno koho a za co, ale hlavně kritizovat...
Máš krásný auto, opravdu se mi líbí. Ale vyndávat DPF je prasárna. Něco si o tom přečti, možná budeš překvapen. Ten filtr tam není jen pro buzeraci chudáků řidičů, ale jako efektivní ochrana proti superjemnému prachu, co lítá až do plicních sklípků a tam úřaduje např. ve prospěch leukemie. Průšvih je, že STK to neřeší a Tobě tuhle informaci asi nikdo nedal. Hm, škoda.
No kdyby ty filtry tak opravdu fungovali, bylo by to super. Problém je, že ten filtr stejně ty saze jen chytá a až se zaplní, tak je vypálí všechny naráz do ovzduší. Hlavně to co jde z osobáků je sranda proti tomu, co jde z náklaďáků. Kolikrát za náklaďákem není přes černo ani vidět a pak ať mi někdo káže o DPF. Mimochodem DPF je u alf příplatková výbava. Nebylo to povinné. JEn v západních zemích je za to úleva na dani.
11.11.2014 | 20:30:09 | Stanley
| 79.98.72.*Reagovat
RE: DPF
Musím souhlasit s tím, že nakonec je filtr dvojsečná zbraň, protože při regeneraci ještě menší a tudíž nebezpečnější saze vyletí výfukem ven. Sečteno a podtrženo je to mezera v systému. Motor produkuje nebezpečné částice, ale filtr není optimálním řešením. Tudíž slepá ulička.
Taky jsem o ní uvažoval. Dle mého nejhezčí dostupné auto každodenního použití. Ale jezdím s autem 95% času sám a zbytek ve dvou, takže jsem volil ze stejné stáje, se stejným motorem, ale o 400 kilo lehčí 147. Kdybych ale musel jezdit pravidelně dálky (100+km) tak do ní jdu též. Ať slouží -)
Komentáře uživatelů k recenzi Alfa Romeo 159
Dobrá logika
Dobrá logika - po koupi byl nas**nej, že se něco pokazilo, ale kolegovi se na úplně jiném autě taky něco pokazilo a bylo to ještě dražší, tak najednou byl spokojen? Cizí neštěstí potěšilo natolik? Zášť vůči konkurenčním značkám, škodovce? Co kdyby ten kolega měl taky Alfu a pokazila by se mu za draho, to by museli chudáci hledat někoho se škodovokou, komu se to pokazilo ještě víc.
25.01.2017 | 19:48:38 | jenpockejzajici | 90.178.43.* Reagovat
RE: Dobrá logika
Nebuďte vztahovačný jak ženská během PMS. Prostě si autor uvědomil, že každá značka co by kupě z druhé (třetí, páté) ruky si vyžaduje investici. Ostatně málokdo se zbavuje bezproblémového auta, že...
25.01.2017 | 20:29:51 | Temp | 89.176.114.* Reagovat
RE: Dobrá logika
Proč si to radši nepřečteš dvakrát (nebo v tvém případě možná i třikrát, čtyřikrát ...)
Vždyť tady nikdo z cizího neštěstí nemá radost, ale pouze vyjadřuje své pocity. Nejprve byl zklamaný, protože koupil auto a hned investice(kdybych si koupil Octavii, tak se mi to určitě nestalo ... pravděpodobně zpochybňoval správnost své volby......
Ale stát se to může při koupi každého ojetého auta.... tak je to myšleno, ale kritika je prostě něco, co k Čechům prostě patří. Je jedno proč, jedno koho a za co, ale hlavně kritizovat...
03.03.2018 | 01:28:21 | Radek Beneš | 94.113.72.* Reagovat
ještě k DPF
Dobře shrnuto třeba tady: www.elit.cz/produkty/filtry-pevnych-castic-dpffap.html
10.11.2014 | 13:46:21 | Pippo | 93.134.55.* Reagovat
DPF
Máš krásný auto, opravdu se mi líbí. Ale vyndávat DPF je prasárna. Něco si o tom přečti, možná budeš překvapen. Ten filtr tam není jen pro buzeraci chudáků řidičů, ale jako efektivní ochrana proti superjemnému prachu, co lítá až do plicních sklípků a tam úřaduje např. ve prospěch leukemie. Průšvih je, že STK to neřeší a Tobě tuhle informaci asi nikdo nedal. Hm, škoda.
10.11.2014 | 13:44:10 | Pippo | 93.134.55.* Reagovat
RE: DPF
No kdyby ty filtry tak opravdu fungovali, bylo by to super. Problém je, že ten filtr stejně ty saze jen chytá a až se zaplní, tak je vypálí všechny naráz do ovzduší.
Hlavně to co jde z osobáků je sranda proti tomu, co jde z náklaďáků. Kolikrát za náklaďákem není přes černo ani vidět a pak ať mi někdo káže o DPF.
Mimochodem DPF je u alf příplatková výbava. Nebylo to povinné. JEn v západních zemích je za to úleva na dani.
10.11.2014 | 17:36:11 | Temp | 94.113.27.* Reagovat
RE: DPF
načteno mam a proto šel ven, ale dík za názor
11.11.2014 | 20:30:09 | Stanley | 79.98.72.* Reagovat
RE: DPF
Musím souhlasit s tím, že nakonec je filtr dvojsečná zbraň, protože při regeneraci ještě menší a tudíž nebezpečnější saze vyletí výfukem ven. Sečteno a podtrženo je to mezera v systému. Motor produkuje nebezpečné částice, ale filtr není optimálním řešením. Tudíž slepá ulička.
06.12.2014 | 12:28:28 | Pippo | 195.113.118.* Reagovat
Alfa 159
Taky jsem o ní uvažoval. Dle mého nejhezčí dostupné auto každodenního použití.
Ale jezdím s autem 95% času sám a zbytek ve dvou, takže jsem volil ze stejné stáje, se stejným motorem, ale o 400 kilo lehčí 147. Kdybych ale musel jezdit pravidelně dálky (100+km) tak do ní jdu též. Ať slouží -)
03.11.2014 | 17:45:42 | Temp | 94.113.27.* Reagovat