Rok výroby:1999Typ motoru:2.8Stav km při koupi:158 000 kmStav km nyní:233 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:13 l/100 kmVloženo:29. 11. 2008
To to auto je samá porucha od samého začátku! To nejménší je že, hapruje elektriky.
Nefunkční teploměr .
Nefunkční stahování předních okének.
Nefunkční vyhřívání sedačky řidiče.
Multifunční ukazatel nečitelný.
Autorádio když, je chladno po otočení kolečka volume začne hrát na plný výkon a dá se stišit až po hodině ! A to má auto tu nejdražší originální aparatůru která, byla v té době možná koupit.
Brzdové čidlo bez kterého s automatem nikam nepojedete!
Automatická převodovka při řazení dost škube!
A to nejhorší už asi po deseti snaživých opravách teče olej s pod víka ventilů !!!
Cvakání z motoru!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Toto auto je to nejhorší co jsem kdy měl. Čekal jsem že Audi A6 s pravidelným servisem bude trošku o ničem jiném!!! Je to opravdu jen drahej krám s ještě dražším servisem. Tomu kdo vymyslel u tohoto motoru těsnění pod ventilové víko bych na vždy přidělil toto auto bez možnosti výměny ať si s tím olejem užile blbec. Je to sklamání na celé čáře !! Audi jen nové nebo do tří let. Pak se z tohoto auta stává polikač peněz za servis!!!
Pan Jiří píše o audině jen to nejhorší.Myslím že by měl spíš hanit předešlé majitele.Žádné auto není krám,pokud ho nedostane do ruky vydlák z Neumětel.Vy jste milej pane Jiří koupil vyřachtanou herku a bojím se zeptat,zda to nebylo v AAA.
10.12.2019 | 19:35:26 | stefano di cecca
| 81.161.65.*Reagovat
Audi A6 Quattro 2.8i Rv 98
Nemohu si vynachválit toto auto je to opravdu paráda 👏👍 nejspíš si musel trefit špatný kus ale nějaké cvakání tam občas také slyším
Já mám Audi A6 2.4 121 kw benzín, manuální převodovku a motor bez turba a nemohu si stěžovat. Kdo si koupí naftu a ještě k tomu automat, tak ať trpí, nafta patří do traktoru a ne do auta a automat je pro blbečky co neumí řadit.
22.12.2017 | 19:34:45 | Přesně
| 90.181.4.*Reagovat
RE: Audi
No nevím zda je automat pro blbečky.Myslím že blbeček je ten co s tím neumí jezdit. Mám auto 25let a bez problému řadí.Co se týče nafty,ta je totiž obohacená nafta - Babišovou řepkou - .Tankujte kvalitní naftu i za cenu vyšší a nebo zrušte Babiše. Pak budou auta fungovat všem.
10.12.2019 | 19:42:40 | stefano di cecca
| 81.161.65.*Reagovat
Audi A6 je super auto, mám už třetí A6 a nemůžu říct jediný křivý slovo. Je vidět, že benzín u Audi je ve srovnání s naftou špatnej.Audi A6 v benzínu pro mně neexistuje. U audi jedině diesel, nic jinýho.
Tak to jsi koupil asi velice dobrý kousek.Myslim,že ani tak nebude chyba v autě jak v předchozím prodejci.Jak to popisuješ tak auto je nejspíš dotažené ze zahraničí a má řádně stažené km.Mám starší verzi 2.8 quattro 128kw r.v. 1994.Jezdím s ním 13 měsíců najel jsem cca 15000 km a nedám na stařenku dopustit.Spotřeba od 8.8 do 12.5 podle počasí a stylu jízdy,spotřeba oleje cca 2L na 10000 km,náhradní díly za třetinu ceny jak na Octavii
J máš pravdu já tuhle starou A6 2.8/c4 quatro 1997 benzín mám už tak 10 let.Měl jsem i naftu ale od té doby co jsem jsem v horách po 14 denním stání nenastartoval v půl metrové závěji a musel jet domů vlakem tak už jezdím jen benzínem po městě i mimo město s tím jezdím za míň než z 1.6 Octávkou. Není to nic moc živé auto ale má krouťák ,že tam člověk nacvaká pětku během 100 metrů kdekoli i ve městě při 50 Km za hodinu. Jinak je jedno jestli člověk jede na dálnici 120 nebo 160 spotřeba je do 8 litrů. Ale dá se s tím jezdit i za 50 litrů na 100 km bez problémů. Chválím na tom dobrý přístup kolem motoru a jednoduchý servis.Servis si dělám sám.Jinak díly v náhradě stojí méně než na Octávku . Olej kolem plastových vík teče je to katastrofalně uděláno,je třeba přehodit víka z 2,6 tam jsou celé hliníkové a pasují ,stejně tak jsou kompatibilní i všechny převodovky a dokonce sedí i diesel 6 kvalt.Dále to docela žere olej kolem ventilů ,časem ztvrdnou gufera a pak je to katastrofa žere to čím dál více,ale pokud to člověk umí vyměnit tak sedá sada koupit za 500 kč.
Já vystřídal už spoustu aut ,vozili jsme je kdysi po převratu.A ta stará Audina byla tenkrát bezkonkurenční a zřejmě pořád je.
To je myslím poslední auto z řady které se dá opravit bez diagnostiky.
Tvoja skúsenosť je fakt krutá.Na tvojom mieste by som sa auta rýchlo zbavil.Jazda má byť hlavne radosť,no čo popisuješ, je len jedna veľká starosť.Osobne by som auto nad 150.000 km nekupoval.Stačí si prečítať plán údržby vozidla a človek zistí,že najlepšie roky má auto za sebou.Ostanú len starosti a výdaje.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6
Audi V6 Quattro
Pan Jiří píše o audině jen to nejhorší.Myslím že by měl spíš hanit předešlé majitele.Žádné auto není krám,pokud ho nedostane do ruky vydlák z Neumětel.Vy jste milej pane Jiří koupil vyřachtanou herku a bojím se zeptat,zda to nebylo v AAA.
10.12.2019 | 19:35:26 | stefano di cecca | 81.161.65.* Reagovat
Audi A6 Quattro 2.8i Rv 98
Nemohu si vynachválit toto auto je to opravdu paráda 👏👍 nejspíš si musel trefit špatný kus ale nějaké cvakání tam občas také slyším
17.09.2019 | 23:22:49 | Míra | 178.255.168.* Reagovat
Blbost prostě špatnej kus ale jinak starý V6 sou parádní motory ať se jdou vycpat všechny tdi
14.09.2015 | 13:40:15 | chewie | 84.21.112.* Reagovat
RE:
Já mám Audi A6 2.4 121 kw benzín, manuální převodovku a motor bez turba a nemohu si stěžovat. Kdo si koupí naftu a ještě k tomu automat, tak ať trpí, nafta patří do traktoru a ne do auta a automat je pro blbečky co neumí řadit.
22.12.2017 | 19:34:45 | Přesně | 90.181.4.* Reagovat
RE: Audi
No nevím zda je automat pro blbečky.Myslím že blbeček je ten co s tím neumí jezdit. Mám auto 25let a bez problému řadí.Co se týče nafty,ta je
totiž obohacená nafta - Babišovou řepkou - .Tankujte kvalitní naftu i za cenu vyšší a nebo zrušte Babiše. Pak budou auta fungovat všem.
10.12.2019 | 19:42:40 | stefano di cecca | 81.161.65.* Reagovat
Audi A6 je super auto, mám už třetí A6 a nemůžu říct jediný křivý slovo. Je vidět, že benzín u Audi je ve srovnání s naftou špatnej.Audi A6 v benzínu pro mně neexistuje. U audi jedině diesel, nic jinýho.
25.08.2009 | 19:43:33 | jiris Reagovat
Takový problémy u Audi A6 se příliš často nevidí.Nechci ti nic vyčítat a poučovat tě, ale chyba bude v předchozím majiteli.
28.06.2009 | 08:56:18 | Reagovat
RE:
Přesně tak, naprostej souhlas
23.07.2012 | 19:18:17 | Pavel | 217.77.165.* Reagovat
Chtělo by to změnu !!
Rozhodně bych 2.8 V6 vyměnil za A6 tdi,při nejlepšim 2.5 litr.
12.05.2009 | 20:44:21 | jirka Reagovat
Tak to jsi koupil asi velice dobrý kousek.Myslim,že ani tak nebude chyba v autě jak v předchozím prodejci.Jak to popisuješ tak auto je nejspíš dotažené ze zahraničí a má řádně stažené km.Mám starší verzi 2.8 quattro 128kw r.v. 1994.Jezdím s ním 13 měsíců najel jsem cca 15000 km a nedám na stařenku dopustit.Spotřeba od 8.8 do 12.5 podle počasí a stylu jízdy,spotřeba oleje cca 2L na 10000 km,náhradní díly za třetinu ceny jak na Octavii
17.12.2008 | 18:21:41 | Reagovat
RE:
J máš pravdu já tuhle starou A6 2.8/c4 quatro 1997 benzín mám už tak 10 let.Měl jsem i naftu ale od té doby co jsem jsem v horách po 14 denním stání nenastartoval v půl metrové závěji a musel jet domů vlakem tak už jezdím jen benzínem po městě i mimo město s tím jezdím za míň než z 1.6 Octávkou.
Není to nic moc živé auto ale má krouťák ,že tam člověk nacvaká pětku během 100 metrů kdekoli i ve městě při 50 Km za hodinu. Jinak je jedno jestli člověk jede na dálnici 120 nebo 160 spotřeba je do 8 litrů.
Ale dá se s tím jezdit i za 50 litrů na 100 km bez problémů.
Chválím na tom dobrý přístup kolem motoru a jednoduchý servis.Servis si dělám sám.Jinak díly v náhradě stojí méně než na Octávku .
Olej kolem plastových vík teče je to katastrofalně uděláno,je třeba přehodit víka z 2,6 tam jsou celé hliníkové a pasují ,stejně tak jsou kompatibilní i všechny převodovky a dokonce sedí i diesel 6 kvalt.Dále to docela žere olej kolem ventilů ,časem ztvrdnou gufera a pak je to katastrofa žere to čím dál více,ale pokud to člověk umí vyměnit tak sedá sada koupit za 500 kč.
Já vystřídal už spoustu aut ,vozili jsme je kdysi po převratu.A ta stará Audina byla tenkrát bezkonkurenční a zřejmě pořád je.
To je myslím poslední auto z řady které se dá opravit bez diagnostiky.
09.02.2016 | 19:42:19 | Radek | 92.61.94.* Reagovat
Tomuhle neverim, Audi a takové problemy?? Není možné
05.12.2008 | 07:46:02 | Radek Reagovat
Fakt kruté
Tvoja skúsenosť je fakt krutá.Na tvojom mieste by som sa auta rýchlo zbavil.Jazda má byť hlavne radosť,no čo popisuješ, je len jedna veľká starosť.Osobne by som auto nad 150.000 km nekupoval.Stačí si prečítať plán údržby vozidla a človek zistí,že najlepšie roky má auto za sebou.Ostanú len starosti a výdaje.
01.12.2008 | 09:56:05 | 07 Reagovat