Rok výroby:1995Typ motoru:2,5tdiStav km při koupi:115 000 kmStav km nyní:280 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:25. 5. 2008
Předchozí auto:Audi 80 100 Kadett Gsi,Renault Traffic,Mazda 323 f,VW Passat...
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Pisi z Nemecka,prominte chybejici hacky,carky...
Audi trpi hlavne predni napravou coz je dano hlavne hmotnosti motoru u dieselu.Vseobecne to plati pro cepy,ramena,poloosy. V interieru vozu je problem s analog.hodinami.Pokud je nastavite,nedrzi spravny cas. Palubni deska nejevi znamky opotrebeni,jedine snad sedadlo ridice a horni krytka loketni operky uz vzali za sve.
Spinaci skrinka se muze vyvyklat a hrozi,ze vuz uz nenastartuje. Po 7 letech uzivani vypovedely sluzbu tlumice zadnich dveri. U motoru je mozne pozorovat lehky unik oleje.
V zimnim obdobi me trapil problem s predstrikem motoru-delsi starty i za mirneho klima.Po serizeni je vse naprosto v poradku.
Dlouho me trapila praskla hadice turba a take se muzou vyskytnout problemy s vahou vzduchu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
I po vyctu hlavnich zavad je A6 2,5tdi V5 nedostizny pracant a neunavne auto.I po temer osmi letech hrubeho zachazeni a jizdy brzda-plyn je stale v kondici a rad s ni jezdim. Motor se panum v Ingolstadtu rozhodne povedl.
Sestirychlostni prevodovka ho skvele doplnuje.Interier je i po 14 letech od uvedeni vozu do prodeje stale velice libivy a ovladaci prvky v nem dobre rozmistnene.
Motor se i pri nemale hmotnosti vozu spokoji i s 6,5 litry nafty na sto kilometru.pri jizde po meste a dravejsimu stylu jizdy se spotreba pohybuje do 9litru.S karou na auta se vysplha na 12,5-13litru.
Co mi u auta chybi je snad jen pohon quattro a vyhrivani sedacek.Ale i tak jsem s timto vozem nadmiru spokojen
Podtrzeno a secteno Audi A6 2,5tdi je skvelym pritelem na cestach i necestach.Rozhodne doporucuji.
Ahojte lidi,cetl jsem vase komentare k vozu Audi a vse je jak pisete,mam A6,2.5tdi,quattro,r.v.96 a spis bych potreboval poradit,auto mi na plny plyn nechce tahnout,menil jsem rozvody a jeste radeji vahu vzduchu a nejak se mi to nezda,pokud by jste meli nejaky nazor,muzete mi prosim dat vedet na mail nebo mobil 604189559,predem dekuji
Ahoj Andy, mam ten samy vuz, jen trochu mladsi a asi o malo vetsi vybavou. Nicmene muzu potvrdit naprostou vetsinu veci, ktere jsi napsal. Predni napravu jsem zrepasoval presne vcera :) Nova ramena (FEBI - 5200kc/2ks koncova cena THORN), vrchni ulozeni tlumicu (FEBI, cenu nevim z hlavy presne, nebudu uvadet), silentbloky zadni napravy (FEBI), brzdy LUCAS (neni to zadny slagr, tyhle auta obecne nebrzdi moc ostre, ale je to rozdil kuprikladu oproti kotoucum a deskam od Feroda, ktere osadil kamarad). Spotreba oleje zhruba litr od vymeny do vymeny (davam Mogul 10w40, menim po 10tis km). Hodne trpi spodni pant u ridicovych dveri - unavi se, dvere poklesnou a musi se pri zavirani prizvedavat nebo zabuchovat razantneji. Hodinky nedrzi cas, ale zpravidla se opozduji. Spinacku mam rovnez volnejsi, ale zatim vse funguje. Dost nachylne jsou pate dvere na korozi. Startovani je po serizeni predvstriku opravdu na prvni otoceni za jakekoli teploty. Spojka je hydraulicka a jako medium se vyuziva brzdova kapalina ze spolecne nadobky. Je tedy vhodne pri vymene brzdovky odvzdusnit i spojku. Muj soucasny jediny problem je cerpadlo. Mam najeto necelych 400tis a budu muset repasovat nebo menit. Na diagnostice je videt, ze chvili dava moc, chvili vubec, dela si co chce. Je to poznat i na volnobehu - motor houpe.
Celkove dojmy ze svezeni v tomto aute jsou pozitivni - je to velke, prostorne auto, ktere je dostatecne pohodlne pro delsi cestovani. Disponuje vykonem 140ps a pohon quattro je zvlast u nas na Sumave neocenitelny. Mezi velke vyhody sveho auta pocitam tempomat, sestikvalt a servotronic - kroutit volantem pri plne nalozenem aute jednim prstem je proste booozzzziiiii :o)
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6
Audi A6
Ahojte lidi,cetl jsem vase komentare k vozu Audi a vse je jak pisete,mam A6,2.5tdi,quattro,r.v.96 a spis bych potreboval poradit,auto mi na plny plyn nechce tahnout,menil jsem rozvody a jeste radeji vahu vzduchu a nejak se mi to nezda,pokud by jste meli nejaky nazor,muzete mi prosim dat vedet na mail nebo mobil 604189559,predem dekuji
15.06.2008 | 15:25:35 | Jiri Reagovat
A6C4Q Avant
Ahoj Andy, mam ten samy vuz, jen trochu mladsi a asi o malo vetsi vybavou. Nicmene muzu potvrdit naprostou vetsinu veci, ktere jsi napsal. Predni napravu jsem zrepasoval presne vcera :) Nova ramena (FEBI - 5200kc/2ks koncova cena THORN), vrchni ulozeni tlumicu (FEBI, cenu nevim z hlavy presne, nebudu uvadet), silentbloky zadni napravy (FEBI), brzdy LUCAS (neni to zadny slagr, tyhle auta obecne nebrzdi moc ostre, ale je to rozdil kuprikladu oproti kotoucum a deskam od Feroda, ktere osadil kamarad). Spotreba oleje zhruba litr od vymeny do vymeny (davam Mogul 10w40, menim po 10tis km). Hodne trpi spodni pant u ridicovych dveri - unavi se, dvere poklesnou a musi se pri zavirani prizvedavat nebo zabuchovat razantneji. Hodinky nedrzi cas, ale zpravidla se opozduji. Spinacku mam rovnez volnejsi, ale zatim vse funguje. Dost nachylne jsou pate dvere na korozi. Startovani je po serizeni predvstriku opravdu na prvni otoceni za jakekoli teploty. Spojka je hydraulicka a jako medium se vyuziva brzdova kapalina ze spolecne nadobky. Je tedy vhodne pri vymene brzdovky odvzdusnit i spojku. Muj soucasny jediny problem je cerpadlo. Mam najeto necelych 400tis a budu muset repasovat nebo menit. Na diagnostice je videt, ze chvili dava moc, chvili vubec, dela si co chce. Je to poznat i na volnobehu - motor houpe.
Celkove dojmy ze svezeni v tomto aute jsou pozitivni - je to velke, prostorne auto, ktere je dostatecne pohodlne pro delsi cestovani. Disponuje vykonem 140ps a pohon quattro je zvlast u nas na Sumave neocenitelny. Mezi velke vyhody sveho auta pocitam tempomat, sestikvalt a servotronic - kroutit volantem pri plne nalozenem aute jednim prstem je proste booozzzziiiii :o)
05.06.2008 | 07:41:41 | yohn Reagovat