Recenze Audi A6 Avant
“Nové auto: hodně muziky za hodně peněz, ojeté auto: dost muziky za málo peněz.”

Autor recenze: RAF (50 let),
Hlavní město Praha
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2001 Typ motoru:1.9 TDi - PD Stav km při koupi:40 000 km Stav km nyní:120 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 2 roky Průměrná spotřeba: 7-8 l/100 km Vloženo: 24. 10. 2005

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.8

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

7
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 406 HDi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? nevím

Závady a opravy na autě

Ne, ale dbal jsem na pravidelný a odborný servis ... jen kvalitní oleje, filtry, destičky, pneumatiky, atd.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Ve srovnání s předchozím Peugeotem 406 s naftovým motorem 2.0 HDI/110PS jsem byl v Audi s motorem 1.9 TDi-PD jak v jiném světě. Motor šel snadno do obrátek, táhl naplno až do červeného pole. Když jsem ho nechal přeprogramovat, bylo to ještě výraznější - jel možná lépe než naftový motor V6/150PS z dílny Audi, který je vývojově o mnoho let starší. Celkově velmi kultivované svezení ve voze vyšší střední třídy, i v zimě na kvalitních pneu jsem jezdil naplno! Teď šetřím na nový model A6 Avant s novým naftovým motorem.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6

Vložit komentář

to auto je standard

Mam Audi A6 2.5 TDI quattro uz asi 2 roky. Ktomu motoru len tolko, ze je to na beznu jazdu postacujuce. ma to daleko od niakeho sportu v tej 2tonovej plechovke. Ale to od toho auta ani snad nikto necaka. napr. 1.9 TDI v octavii je ovela sviznejsi. Dal som prestavit riadiacu zo 150 na 180 .. ale hlavne koli krutiacemu momentu.a je to onieco lepsie. Ale jazdim opatrne. Netreba ho vytacat, nakolko V6 tdi od vw nieje ziadny technicky skvost. ono.. po pravde, stoji zahovno. A k udrzbe. Kto nieje uplny malamut z niakej kancelarie a vie sa trocha pootacat, tak ma to skoro za stejno ako napr passat a octavia a podobne. bezne ceny
nic extra. tych aut je habadej ci uz v CZ, SK , takze ziadny problem.samozrejme ak sa to kupuje original diel tak dovidenia. Ale to stoji aj na Punto prevodovka 50.000 takze tak.

02.11.2007 | 01:42:53 | 5peedy Reagovat

Klidek

Chlapi kliodek,testovany řidič má 50 let,to i 80km/h je zběsila jizda v tomto věku!!!

30.05.2007 | 20:19:04 | Radek Reagovat

tak nějak mě zklamal V6 TDi protože to je docela lenoch a on tu vychvaluje 1,9...to je nějakej jouda co měl předtím fáčko

24.12.2005 | 13:25:41 |  Reagovat

CO MELEŠ TROUBO???!!! VŽDYT ANI 2,5TDI KDOVÍJAK NEJEDE nevím co z toho všichni dělaj ale 2,5 není žádnej divoch-stačí na klidné ježdění ale s rychlostí nemá nic společného

23.12.2005 | 19:10:41 |  Reagovat

Tenhle motor skutecne nedela z A6 letadlo. Ze zkusenosti navic vim, ze aby to jelo, musi se to udrzovat mezi 2 500-3 500 a to je na me hodne maly rozsah a navic to dost obtezuje.. Jestli to nekomu stoji za par usetrenych tisic budiz. Jenom prosim nerikejte, ze je to super :§

06.12.2005 | 21:12:36 | Reihensechscylinder Reagovat

no tak to jste tuhle audinu asi nemel dlouho,jinak byste vedel ze za tu muziku se platí pěkně drahou údržbou
mimochodem tdi jede pocitově lepe nez hdi ale je hlucnejsi,jinak mi pripada ze z tdicka delate trhac dlazby ale opak je pravdou tdi není nijak rychlé a v A6 spíš líné a umí být i žíznivé, jiný motor bude lepší volbou

29.10.2005 | 18:37:31 |  Reagovat

Nové auto při 40000km???Asi mám jinou představu o novém autě,nevadí,ale točit naftu do červenýho,to už samo o sobě vypovídá o stylu jízdy majitele.Tomu autu patří svatozář,že to vydrželo a motoru obvzlášť.Další zajímavá věc na kterou jsem narazil,že TDi-PD táhne krásně odspodu,narozdíl od HDi.Měl jsem možnost porovnat oba tyto motory a vím,že TDi se probudí,a to docela výrazně,při 2000-2200 ot/min,do tý doby je poměrně mrtvý,ale HDi hezky plynule tahá už od 1500ot-min.Uznávám,že každej z těchto systémů vstřikování má svý pro a proti,ale vyložený bludy sem nepatří.

25.10.2005 | 17:39:17 | Valdauf Reagovat