Rok výroby:2001Typ motoru:1.9 TDi - PDStav km při koupi:40 000 kmStav km nyní:120 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7-8 l/100 kmVloženo:24. 10. 2005
Ne, ale dbal jsem na pravidelný a odborný servis ... jen kvalitní oleje, filtry, destičky, pneumatiky, atd.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ve srovnání s předchozím Peugeotem 406 s naftovým motorem 2.0 HDI/110PS jsem byl v Audi s motorem 1.9 TDi-PD jak v jiném světě. Motor šel snadno do obrátek, táhl naplno až do červeného pole. Když jsem ho nechal přeprogramovat, bylo to ještě výraznější - jel možná lépe než naftový motor V6/150PS z dílny Audi, který je vývojově o mnoho let starší. Celkově velmi kultivované svezení ve voze vyšší střední třídy, i v zimě na kvalitních pneu jsem jezdil naplno! Teď šetřím na nový model A6 Avant s novým naftovým motorem.
Mam Audi A6 2.5 TDI quattro uz asi 2 roky. Ktomu motoru len tolko, ze je to na beznu jazdu postacujuce. ma to daleko od niakeho sportu v tej 2tonovej plechovke. Ale to od toho auta ani snad nikto necaka. napr. 1.9 TDI v octavii je ovela sviznejsi. Dal som prestavit riadiacu zo 150 na 180 .. ale hlavne koli krutiacemu momentu.a je to onieco lepsie. Ale jazdim opatrne. Netreba ho vytacat, nakolko V6 tdi od vw nieje ziadny technicky skvost. ono.. po pravde, stoji zahovno. A k udrzbe. Kto nieje uplny malamut z niakej kancelarie a vie sa trocha pootacat, tak ma to skoro za stejno ako napr passat a octavia a podobne. bezne ceny nic extra. tych aut je habadej ci uz v CZ, SK , takze ziadny problem.samozrejme ak sa to kupuje original diel tak dovidenia. Ale to stoji aj na Punto prevodovka 50.000 takze tak.
CO MELEŠ TROUBO???!!! VŽDYT ANI 2,5TDI KDOVÍJAK NEJEDE nevím co z toho všichni dělaj ale 2,5 není žádnej divoch-stačí na klidné ježdění ale s rychlostí nemá nic společného
Tenhle motor skutecne nedela z A6 letadlo. Ze zkusenosti navic vim, ze aby to jelo, musi se to udrzovat mezi 2 500-3 500 a to je na me hodne maly rozsah a navic to dost obtezuje.. Jestli to nekomu stoji za par usetrenych tisic budiz. Jenom prosim nerikejte, ze je to super :§
no tak to jste tuhle audinu asi nemel dlouho,jinak byste vedel ze za tu muziku se platí pěkně drahou údržbou mimochodem tdi jede pocitově lepe nez hdi ale je hlucnejsi,jinak mi pripada ze z tdicka delate trhac dlazby ale opak je pravdou tdi není nijak rychlé a v A6 spíš líné a umí být i žíznivé, jiný motor bude lepší volbou
Nové auto při 40000km???Asi mám jinou představu o novém autě,nevadí,ale točit naftu do červenýho,to už samo o sobě vypovídá o stylu jízdy majitele.Tomu autu patří svatozář,že to vydrželo a motoru obvzlášť.Další zajímavá věc na kterou jsem narazil,že TDi-PD táhne krásně odspodu,narozdíl od HDi.Měl jsem možnost porovnat oba tyto motory a vím,že TDi se probudí,a to docela výrazně,při 2000-2200 ot/min,do tý doby je poměrně mrtvý,ale HDi hezky plynule tahá už od 1500ot-min.Uznávám,že každej z těchto systémů vstřikování má svý pro a proti,ale vyložený bludy sem nepatří.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6
to auto je standard
Mam Audi A6 2.5 TDI quattro uz asi 2 roky. Ktomu motoru len tolko, ze je to na beznu jazdu postacujuce. ma to daleko od niakeho sportu v tej 2tonovej plechovke. Ale to od toho auta ani snad nikto necaka. napr. 1.9 TDI v octavii je ovela sviznejsi. Dal som prestavit riadiacu zo 150 na 180 .. ale hlavne koli krutiacemu momentu.a je to onieco lepsie. Ale jazdim opatrne. Netreba ho vytacat, nakolko V6 tdi od vw nieje ziadny technicky skvost. ono.. po pravde, stoji zahovno. A k udrzbe. Kto nieje uplny malamut z niakej kancelarie a vie sa trocha pootacat, tak ma to skoro za stejno ako napr passat a octavia a podobne. bezne ceny
nic extra. tych aut je habadej ci uz v CZ, SK , takze ziadny problem.samozrejme ak sa to kupuje original diel tak dovidenia. Ale to stoji aj na Punto prevodovka 50.000 takze tak.
02.11.2007 | 01:42:53 | 5peedy Reagovat
Klidek
Chlapi kliodek,testovany řidič má 50 let,to i 80km/h je zběsila jizda v tomto věku!!!
30.05.2007 | 20:19:04 | Radek Reagovat
tak nějak mě zklamal V6 TDi protože to je docela lenoch a on tu vychvaluje 1,9...to je nějakej jouda co měl předtím fáčko
24.12.2005 | 13:25:41 | Reagovat
CO MELEŠ TROUBO???!!! VŽDYT ANI 2,5TDI KDOVÍJAK NEJEDE nevím co z toho všichni dělaj ale 2,5 není žádnej divoch-stačí na klidné ježdění ale s rychlostí nemá nic společného
23.12.2005 | 19:10:41 | Reagovat
Tenhle motor skutecne nedela z A6 letadlo. Ze zkusenosti navic vim, ze aby to jelo, musi se to udrzovat mezi 2 500-3 500 a to je na me hodne maly rozsah a navic to dost obtezuje.. Jestli to nekomu stoji za par usetrenych tisic budiz. Jenom prosim nerikejte, ze je to super :§
06.12.2005 | 21:12:36 | Reihensechscylinder Reagovat
no tak to jste tuhle audinu asi nemel dlouho,jinak byste vedel ze za tu muziku se platí pěkně drahou údržbou
mimochodem tdi jede pocitově lepe nez hdi ale je hlucnejsi,jinak mi pripada ze z tdicka delate trhac dlazby ale opak je pravdou tdi není nijak rychlé a v A6 spíš líné a umí být i žíznivé, jiný motor bude lepší volbou
29.10.2005 | 18:37:31 | Reagovat
Nové auto při 40000km???Asi mám jinou představu o novém autě,nevadí,ale točit naftu do červenýho,to už samo o sobě vypovídá o stylu jízdy majitele.Tomu autu patří svatozář,že to vydrželo a motoru obvzlášť.Další zajímavá věc na kterou jsem narazil,že TDi-PD táhne krásně odspodu,narozdíl od HDi.Měl jsem možnost porovnat oba tyto motory a vím,že TDi se probudí,a to docela výrazně,při 2000-2200 ot/min,do tý doby je poměrně mrtvý,ale HDi hezky plynule tahá už od 1500ot-min.Uznávám,že každej z těchto systémů vstřikování má svý pro a proti,ale vyložený bludy sem nepatří.
25.10.2005 | 17:39:17 | Valdauf Reagovat