Rok výroby:2000Typ motoru:24000Stav km při koupi:68 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:8-11 l/100 kmVloženo:15. 9. 2005
Koukám, že se tu sešli technici. Nevím jak dlouho dělá subaru 4x4, ale audi 27 let a quattro je klasický mechanický pohon všech kol stejně jako u subaru - není tam jediný rozdíl (vyjma některých nových, kde je haldex - A4, A3, Q5, TT), ale jinak pravé quttro je to stejné jako subaru - diferák ve předu, uprostřed, vzadu. Také audi a subaru mají jediný 4kolku, co se ani po 20letech nesype - dřív odejdou jiné věci. Tvoje slavné STi je po technické stránce to samé, co Legacy, nebo A6. Veliký rozdíl je ale ve zbytku auta - subaru i z konce 90.let hnije, Audi je přes 20let pozink, Subaru má sice díky boxer motoru níž těžiště a proto je o něco jistější, ale nemá žádnou záchranou elektroniku (ESP atd), takže v krizi pro nezkušeného řidiše je lepší audi. O kvalitě interieru (zpracování, životnost, materiály) se u Subaru nedá mluvit. O prostornosti také ne. Absence dieselu je pro někoho také problém (sice už existuje, ale z druhé ruky za rozumné peníze nesehnatelné). S autami obou značek jsem něco najezdil a rukama mi prošlo kde co (jsem fotograf několika motoristických medií) a když jsem se rozhodoval, tak jsem uvažoval o legacy (nebo outback), ale nakonec vyhrála Audi A6 2,5TDI QUATTRO AVANT(2000, 6M, 180PS) a časem se ukázalo, že to byla výborná volba. Se svými 188cm se pohodlně usadím (žádný pocit stísněnosti a malého sedáku jako subaru), výbava nesrovnatelná, jen pravidelný servis a slušné zacházení = žádné neplánované poruchy. Dlouhodbě 7-7,5l/100km. U Subaru se mi hrozně líbí redukční převodovka (manual), kterou bych ocenil i u audi. Subaru je na jízdu mnohem zábavnější (díky rozměrům), ale na jízdu v něm se musí člověk mnohem víc soustředit, v auti se jen pluje z A do B a může se dělat kde co okolo. Hodně šťastných km a rozhodně se nedá říct, která ze značek je lepší, případně nějaká jiná - každá má svoje
to myslíš vážně,že Audi guattro má lepší pohon 4x4 než Subaru?lepší než Impreza STi?i atmosférické Imprezy se 4x4 budou lepší než blbej diferák Torsen,páč Subaru dělá čtyřkolky přes 30 let a to je co říct...neříkám,že quattro od Audi není špatný,to ne,ale na Subaru prostě fakt nemá a mít nebude
Naprostej souhlas Subaru nemá ve čtyřkolkách moc konkurence ty audi jsou těžší dřív se utrhnou zvlášť na sněhu a ledu působí tam větší odstředivka nejsem zrovna fanda subaru, ale dělám čtyřkolky tak se mi občas do ruky dostane a je to bomba co se týče komfortu tak samo vedou ti němci ti dokážou potěšit jinak kdyby ale mělo soutěžit audi se subaru tak jsem si jist že subárko to audi hravě natře tak to vidím já po letitých zkušenostech s vozy 4X4 přesto dávám přednos vozům LR,RR to jsou auta s duší k těm se náklonost získá hned
02.12.2011 | 11:21:54 | Martin
| 88.100.94.*Reagovat
anonym
Pokud ja vim tak s pohonem 4X4přišlo AUDI QUATTRO.Ale ani tak se nemuže srovnavat ze SUBARU.Jen pro pořadek...
nemýľte si quatro s haldexom, haldex ma od audi všetko s motorom uloženým priečne, ostatné je quatro - medzinápravový samosvorný diferenciál TORSEN a ten je mechanický
Zase tady nekdo je subjektivne zamilovan do sveho auta!!Jak muzes srovnavat quattro s technikou podvozku u SUBARU!!!Subaru ma nejlepsi 4kolky na svete a dosud zadny system je neprekonal!!Subaru zaclo se 4kolkama v roce 1975 a dalsi druhy vyrobce je nasledoval az o 30let pozdeji!!Subaru je mechanika,ktera je na veky veku,neporuchova,bez elektroniky,kdezto quattro ma haldex spojku,ktera se meni po cca 120.000km a vis kolik ta spojka stoji???kolem 25.000kc!!,Dále Ti odejde turbo,vaha vzduchu atd,coz Subaru vubec nezna a o jizdnich vlastnostech boxeru a subaru s audi opet nejde srovnavat,tak prosim otevri oci!!!!
Je to naprostý mazec!!! Vlastnil jsem již několik typů Audi,jak A100,A6 starší model, a to jak normální dvoukolky tak i Quattra, a musím říci, že s tímto modelem, r.v.1999, jsem zatím nejvíce spokojen.Je pravda,že spotřeba se u vozu pohybuje okolo 10 litrů nafty, ale je to dáno tím, že mám rád svižnější jízdu a taky, že je to tiptronic.V dnešním hustém provozu jsem, ale automat kombinovaný se sekvenčním řazením jen uvítal.K pohonu quattro nemám vůbec žádnou výtku-už se moooc těším na zimu,kdy to byla maximální spokojenost, sporadicky se mi vyskytla elektro závada (asi 3krát), kterou jsem zatím vždy odstranil.S interierem jsem také dostatečně spokojen, u motoru jsem hned po koupi vozidla provedl výměnu malého olej.filtru(je umístěn za vstřikovacím čerpadlem)-jde přes něj olejový přetlak ze spodní části motoru, rázem se motor stišil a také jsem nezaznamenal únik oleje-na což 110kW dieselové motory velmi trpí!! Co mi ale moc vadí je velmi špatný přístup k jednotlivým částem motoru-peklo!! A taky výkon motoru - stále uvažuji o čipu..Doufám že budu moci zkoušet i nadále modely Audi A6, a to jak 180 PS diesel, Allroad..
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6
pro Michal
s tim 2.5tdi si to moc nevyhral fotografe.Ten motor nic moc auto paradni!!!škoda
20.01.2010 | 17:10:58 | Anonym Reagovat
Mimochodem, ten predchozi vuz mel bejt asi BMW 316 nikoli 361 :-).Jinak recenze mohla bejt i obsirnejsi.
27.06.2009 | 12:41:13 | jamieson Reagovat
To myslíte vážně
Koukám, že se tu sešli technici. Nevím jak dlouho dělá subaru 4x4, ale audi 27 let a quattro je klasický mechanický pohon všech kol stejně jako u subaru - není tam jediný rozdíl (vyjma některých nových, kde je haldex - A4, A3, Q5, TT), ale jinak pravé quttro je to stejné jako subaru - diferák ve předu, uprostřed, vzadu. Také audi a subaru mají jediný 4kolku, co se ani po 20letech nesype - dřív odejdou jiné věci. Tvoje slavné STi je po technické stránce to samé, co Legacy, nebo A6. Veliký rozdíl je ale ve zbytku auta - subaru i z konce 90.let hnije, Audi je přes 20let pozink, Subaru má sice díky boxer motoru níž těžiště a proto je o něco jistější, ale nemá žádnou záchranou elektroniku (ESP atd), takže v krizi pro nezkušeného řidiše je lepší audi. O kvalitě interieru (zpracování, životnost, materiály) se u Subaru nedá mluvit. O prostornosti také ne. Absence dieselu je pro někoho také problém (sice už existuje, ale z druhé ruky za rozumné peníze nesehnatelné). S autami obou značek jsem něco najezdil a rukama mi prošlo kde co (jsem fotograf několika motoristických medií) a když jsem se rozhodoval, tak jsem uvažoval o legacy (nebo outback), ale nakonec vyhrála Audi A6 2,5TDI QUATTRO AVANT(2000, 6M, 180PS) a časem se ukázalo, že to byla výborná volba. Se svými 188cm se pohodlně usadím (žádný pocit stísněnosti a malého sedáku jako subaru), výbava nesrovnatelná, jen pravidelný servis a slušné zacházení = žádné neplánované poruchy. Dlouhodbě 7-7,5l/100km.
U Subaru se mi hrozně líbí redukční převodovka (manual), kterou bych ocenil i u audi. Subaru je na jízdu mnohem zábavnější (díky rozměrům), ale na jízdu v něm se musí člověk mnohem víc soustředit, v auti se jen pluje z A do B a může se dělat kde co okolo.
Hodně šťastných km a rozhodně se nedá říct, která ze značek je lepší, případně nějaká jiná - každá má svoje
27.06.2009 | 11:34:38 | Michal Reagovat
to myslíš vážně,že Audi guattro má lepší pohon 4x4 než Subaru?lepší než Impreza STi?i atmosférické Imprezy se 4x4 budou lepší než blbej diferák Torsen,páč Subaru dělá čtyřkolky přes 30 let a to je co říct...neříkám,že quattro od Audi není špatný,to ne,ale na Subaru prostě fakt nemá a mít nebude
28.03.2009 | 20:58:27 | fanda Reagovat
RE:
Naprostej souhlas Subaru nemá ve čtyřkolkách moc konkurence ty audi jsou těžší dřív se utrhnou zvlášť na sněhu a ledu působí tam větší odstředivka nejsem zrovna fanda subaru, ale dělám čtyřkolky tak se mi občas do ruky dostane a je to bomba co se týče komfortu tak samo vedou ti němci ti dokážou potěšit jinak kdyby ale mělo soutěžit audi se subaru tak jsem si jist že subárko to audi hravě natře tak to vidím já po letitých zkušenostech s vozy 4X4 přesto dávám přednos vozům LR,RR to jsou auta s duší k těm se náklonost získá hned
02.12.2011 | 11:21:54 | Martin | 88.100.94.* Reagovat
anonym
Pokud ja vim tak s pohonem 4X4přišlo AUDI QUATTRO.Ale ani tak se nemuže srovnavat ze SUBARU.Jen pro pořadek...
14.03.2009 | 13:40:54 | tampere Reagovat
nemýľte si quatro s haldexom, haldex ma od audi všetko s motorom uloženým priečne, ostatné je quatro - medzinápravový samosvorný diferenciál TORSEN a ten je mechanický
10.01.2009 | 20:25:40 | stano Reagovat
Ach jo
Zase tady nekdo je subjektivne zamilovan do sveho auta!!Jak muzes srovnavat quattro s technikou podvozku u SUBARU!!!Subaru ma nejlepsi 4kolky na svete a dosud zadny system je neprekonal!!Subaru zaclo se 4kolkama v roce 1975 a dalsi druhy vyrobce je nasledoval az o 30let pozdeji!!Subaru je mechanika,ktera je na veky veku,neporuchova,bez elektroniky,kdezto quattro ma haldex spojku,ktera se meni po cca 120.000km a vis kolik ta spojka stoji???kolem 25.000kc!!,Dále Ti odejde turbo,vaha vzduchu atd,coz Subaru vubec nezna a o jizdnich vlastnostech boxeru a subaru s audi opet nejde srovnavat,tak prosim otevri oci!!!!
29.03.2008 | 11:08:29 | Reagovat
AUDI A6 AVANT QUATTRO
Je to naprostý mazec!!!
Vlastnil jsem již několik typů Audi,jak A100,A6 starší model, a to jak normální dvoukolky tak i Quattra, a musím říci, že s tímto modelem, r.v.1999, jsem zatím nejvíce spokojen.Je pravda,že spotřeba se u vozu pohybuje okolo 10 litrů nafty, ale je to dáno tím, že mám rád svižnější jízdu a taky, že je to tiptronic.V dnešním hustém provozu jsem, ale automat kombinovaný se sekvenčním řazením jen uvítal.K pohonu quattro nemám vůbec žádnou výtku-už se moooc těším na zimu,kdy to byla maximální spokojenost, sporadicky se mi vyskytla elektro závada (asi 3krát), kterou jsem zatím vždy odstranil.S interierem jsem také dostatečně spokojen, u motoru jsem hned po koupi vozidla provedl výměnu malého olej.filtru(je umístěn za vstřikovacím čerpadlem)-jde přes něj olejový přetlak ze spodní části motoru, rázem se motor stišil a také jsem nezaznamenal únik oleje-na což 110kW dieselové motory velmi trpí!! Co mi ale moc vadí je velmi špatný přístup k jednotlivým částem motoru-peklo!! A taky výkon motoru - stále uvažuji o čipu..Doufám že budu moci zkoušet i nadále modely Audi A6, a to jak 180 PS diesel, Allroad..
10.07.2006 | 02:46:57 | Petr/Vilas Reagovat
Přečti si závorky chytrej...
26.01.2006 | 14:52:00 | Ingeles Reagovat
No to je fakt super! Srovnávat auto s džípem je fakt rozumný...
03.10.2005 | 16:14:48 | Reihen sechscylinder Reagovat