Rok výroby:1999Typ motoru:2,5 TDiStav km při koupi:155 000 kmStav km nyní:157 000 kmZpůsob řazení:manuálPrůměrná spotřeba:7,4 l/100 kmVloženo:14. 11. 2004
Už jsem toho vystřídal hodně, ale tohle auto nemá konkurenci.
Absolutně bezporuchové.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Už jsem toho vystřídal hodně, ale tohle auto nemá konkurenci. Dokonalé ve všech detailech. Doporučuji jen načipovat ze 150 na 200 koní za 3.500,- a výkon nemá chybu. S Oktávkama si hraju jak kočka s myší. Ještě jsem nechal domontovat bixenony, jinak je auto v plné náloži, vč. kůže.
Až budu příště měnit, zůstavám věrný značce Audi. Sice to něco stojí, ale kupujete opravdu kvalitu.
Na pět let starém modelu A6 při 150 000 km nenajdete žádné opotřebení, je jako nové.
Auto vlastním již dlouhou dobu, mohu jen říct. Komfort, pocit bezpečí a kvalita. Mám rok 1999.... Motor šlape jak švícar. Spotřeba z manuální 6q převodovkou, spotřeba někde okolo 7 litrů což je na ten výkon přijatelný. Nemám jí chiplou 150PS základ od výrobce.Čili 110Kw, pravidelná prevence, výměna kvalitního oleje, nafty a motor nemá problém. Vačky, čerpadlo, turbo nemá problém. Mohu říct naprosto spolehlivá. Pochopitelně, pokud to koupíte po člověku který se k dieslu neumí chovat, tak motor podle toho vypadá. .....Diesel není na zavodní trať, kdež to je pracant. Je to věc pohledu, ale za mě dávám 100% audi. Příšti moje auto je A8 jednoznačně.....
Bezporuchový auto? Audi nejdražší značka na servis. Bez kámoše je člověk nahraný. Motor 2,5 TDi sami fandové od tohoto motoru se distancují, hlavně kvůli vstřikovacímu čerpadlu. Jinak abych nehanil. Nový model A6 se němčourům opravdu povedl, je to o hodně lepší kus než tento model. Myslím, že tenhle model je jen takový přechod a ten kdo vlastní starou A6 do roku 1996 může směle skočit do A6(C6) od roku 2004 a výš, je úžasná. :o)
Hanzi, pokud Audi A6 nechas nacipovat na 200 koni, tak to bude skutecne svizny auto.Urcite by mohl v dynamice konkurovat i Octavii 1.8T 110 kW.I kdyz na 132kW verzi, ktera se montovala do RS-ek by uz asi nestihal...
Octavia o proti audi je sračka sorry!!! Octavia má hrozně omezený motory !!! Co je víc Audi RS a nebo Octavia RS??? Trochu bych přemýšlel, než bych srovnával Audi z Octávii....
Tak to je jednoduchý, když si necháš přečipovat motor od nějakýho debila co to prasí doma na koleně, tak se nediv že ti prohořely písty. Pokud si ale necháš přečipovat auto u solidní firmy která se za každou cenu nesnaží narvat max. výkon a budeš se k autu chovat dobře (dřívější výměna oleje a vzduch. filtrů), tak bys neměl mít sebemenší problém, viz. jets s jeho toledem.
hm tak to jste měl docela štěstí, já jsem A6 kupoval novou, stála moc a moc i na údržbě,při 105 000km jsem nechal čipovat jednotku ze 132 na 162 kw a potom mi při 153 000 prohořely ventily a 2 písty, vmezičase jsem dělal i repasi turba, podle odborného servisu byl motor hodně opotřebený,mohu tedy spekulovat o tom že kdybych čip nedával asi by motor vydržel podstatně déle,kolega na něm bez problému a bez chipu najel přes 200 000 km ,jezdím sice rychle ale k motoru myslím ohleduplně, jinak 2,5TDI nepovažuji za nějak moc povedený motor, je hlučný, drahý, nemá dobrou křivku momentu a je žíznivý, ted vlastním X5 3,0d a žere o malinko méně byť je to vůz těžší a rychlejší.
Měl jsem Seat Toledo 1,9TDi 81kW a nechal jsem ho čipnnout při 180.000Km. Najel jsem s ním celkem za 5 let 320.000km a nebyl jediný problém. Myslím že hlavně záleží jak se člověk k autu chová. Při prodeji bylo auto v servisu na kompletní prohlídce podle opotřebení odhadovali že má auto najeto 150.000km
no nezbyva nez souhlasit-udrzba tohoto tdi je opravdu nákladná zvlášt po ujetí 100tkm a víc-vahy vzduchu,vodici kladky apod blbinky vyjdou opravdu hodně draho. přečipování skutečně nestojí 3500 Kč, to byste byl z hodně lacineho kraje,jinak čipování je vhodné tehdy chcete li si auto nechat první 3 roky a ujet 100-120tkm-přečipovaný motor poté začíná spotřebovávat olej (0,5l/1000km) a je cítit že je opotřebovaný celkově-chvěje se a je hlučnější,prý jde o opotřebení klikového hřídele krom toho nejde o nijak úspornou jednotku-spotřeba je běžně kolem 9-10l/100km s tímto motorem mám zkušenost z passatu,
hele frájo A6 je bezporuchová jo?! TDi doporučuješ přečipovat(oni jsou ve fabrice blbí že),tak hele zlato za prvý pokud přečipuješ tohle tdi na 200k apod. tak to nebude stát 3,500 ale 15-35000kč a za druhý ten motor jde do kytek zhruba 50tkm po přečipování nebo 120-140 pokud jde o nový auto.O údržbě tohoto auta nevíš nic a o tom jak hodně drahá je údržba tohodle tdi taky ne, neblej hovadiny
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6
2.5Tdi V6 v Audi nemá konkurenci
Auto vlastním již dlouhou dobu, mohu jen říct. Komfort, pocit bezpečí a kvalita. Mám rok 1999.... Motor šlape jak švícar.
Spotřeba z manuální 6q převodovkou, spotřeba někde okolo 7 litrů což je na ten výkon přijatelný. Nemám jí chiplou 150PS základ od výrobce.Čili 110Kw, pravidelná prevence, výměna kvalitního oleje, nafty a motor nemá problém. Vačky, čerpadlo, turbo nemá problém. Mohu říct naprosto spolehlivá. Pochopitelně, pokud to koupíte po člověku který se k dieslu neumí chovat, tak motor podle toho vypadá. .....Diesel není na zavodní trať, kdež to je pracant. Je to věc pohledu, ale za mě dávám 100% audi. Příšti moje auto je A8 jednoznačně.....
15.08.2015 | 22:13:53 | Oneer | 90.177.249.* Reagovat
dotaz na motor
Audi a6 2,5 TDi r.v.2001
při studeném startu začne bile kouřit a motor nema silu .Při zahřati motoru jede normalne Dik za radu
09.01.2013 | 19:46:24 | | 93.91.144.* Reagovat
RE: dotaz na motor
Tuším, těsnění, hlava válce. Měla by unikat voda. Bude se to časem zhoršovat. Na léto si přichystat nemalou částku za opravu...
09.01.2013 | 20:52:29 | svlastik | 46.47.170.* Reagovat
motor 2.5Tdi
Bezporuchový auto? Audi nejdražší značka na servis. Bez kámoše je člověk nahraný. Motor 2,5 TDi sami fandové od tohoto motoru se distancují, hlavně kvůli vstřikovacímu čerpadlu.
Jinak abych nehanil. Nový model A6 se němčourům opravdu povedl, je to o hodně lepší kus než tento model. Myslím, že tenhle model je jen takový přechod a ten kdo vlastní starou A6 do roku 1996 může směle skočit do A6(C6) od roku 2004 a výš, je úžasná. :o)
29.07.2011 | 22:01:02 | svlastik | 82.209.32.* Reagovat
RE:motor 2.5Tdi
Tak tu platí, čím výkonnejší a novší motor máš pod kapotou tým lepšie. 2.5 TDI V6 sa postupne dolaďovali spoľahlivosťou aj výkonom.
30.07.2011 | 14:49:56 | Matúš | 78.98.143.* Reagovat
to hanz
Hanzi, pokud Audi A6 nechas nacipovat na 200 koni, tak to bude skutecne svizny auto.Urcite by mohl v dynamice konkurovat i Octavii 1.8T 110 kW.I kdyz na 132kW verzi, ktera se montovala do RS-ek by uz asi nestihal...
14.05.2009 | 16:10:47 | jamieson Reagovat
prej střela :-)
Ladislave.....
Ctěl bych vidět, jak by sis s octavii 1.8 T hrál jak kočka s myší..
05.10.2008 | 20:15:52 | hanz Reagovat
RE: prej střela :-)
Octavia o proti audi je sračka sorry!!!
Octavia má hrozně omezený motory !!!
Co je víc Audi RS a nebo Octavia RS???
Trochu bych přemýšlel, než bych srovnával Audi z Octávii....
15.08.2015 | 22:20:35 | Oneer | 90.177.249.* Reagovat
RE: prej střela :-)
Celkově Audi vs Škodovka hlavně starší modely je nesrovnatelný ono je to nesrovnatelný v určitých směrech kdoví s čím natož s Audi.
16.08.2015 | 01:32:51 | | 89.176.3.* Reagovat
čip
Tak to je jednoduchý, když si necháš přečipovat motor od nějakýho debila co to prasí doma na koleně, tak se nediv že ti prohořely písty. Pokud si ale necháš přečipovat auto u solidní firmy která se za každou cenu nesnaží narvat max. výkon a budeš se k autu chovat dobře (dřívější výměna oleje a vzduch. filtrů), tak bys neměl mít sebemenší problém, viz. jets s jeho toledem.
04.04.2006 | 09:09:32 | Lord Mystic Reagovat
hm tak to jste měl docela štěstí, já jsem A6 kupoval novou, stála moc a moc i na údržbě,při 105 000km jsem nechal čipovat jednotku ze 132 na 162 kw a potom mi při 153 000 prohořely ventily a 2 písty, vmezičase jsem dělal i repasi turba, podle odborného servisu byl motor hodně opotřebený,mohu tedy spekulovat o tom že kdybych čip nedával asi by motor vydržel podstatně déle,kolega na něm bez problému a bez chipu najel přes 200 000 km ,jezdím sice rychle ale k motoru myslím ohleduplně, jinak 2,5TDI nepovažuji za nějak moc povedený motor, je hlučný, drahý, nemá dobrou křivku momentu a je žíznivý, ted vlastním X5 3,0d a žere o malinko méně byť je to vůz těžší a rychlejší.
28.12.2005 | 20:20:58 | Reagovat
čip
Měl jsem Seat Toledo 1,9TDi 81kW a nechal jsem ho čipnnout při 180.000Km. Najel jsem s ním celkem za 5 let 320.000km a nebyl jediný problém. Myslím že hlavně záleží jak se člověk k autu chová. Při prodeji bylo auto v servisu na kompletní prohlídce podle opotřebení odhadovali že má auto najeto 150.000km
01.10.2005 | 22:23:01 | jets Reagovat
no nezbyva nez souhlasit-udrzba tohoto tdi je opravdu nákladná zvlášt po ujetí 100tkm a víc-vahy vzduchu,vodici kladky apod blbinky vyjdou opravdu hodně draho.
přečipování skutečně nestojí 3500 Kč, to byste byl z hodně lacineho kraje,jinak čipování je vhodné tehdy chcete li si auto nechat první 3 roky a ujet 100-120tkm-přečipovaný motor poté začíná spotřebovávat olej (0,5l/1000km) a je cítit že je opotřebovaný celkově-chvěje se a je hlučnější,prý jde o opotřebení klikového hřídele
krom toho nejde o nijak úspornou jednotku-spotřeba je běžně kolem 9-10l/100km
s tímto motorem mám zkušenost z passatu,
23.09.2005 | 14:09:43 | vaclav Reagovat
Suhlasim,2 000km da aj Trabant bez poruchy...
18.09.2005 | 16:02:50 | ivco Reagovat
hele frájo A6 je bezporuchová jo?! TDi doporučuješ přečipovat(oni jsou ve fabrice blbí že),tak hele zlato za prvý pokud přečipuješ tohle tdi na 200k apod. tak to nebude stát 3,500 ale 15-35000kč a za druhý ten motor jde do kytek zhruba 50tkm po přečipování nebo 120-140 pokud jde o nový auto.O údržbě tohoto auta nevíš nic a o tom jak hodně drahá je údržba tohodle tdi taky ne, neblej hovadiny
09.09.2005 | 13:22:28 | beda Reagovat
Napodobně. Po 2000km se nepokazí ani koloběžka:-)
03.05.2005 | 07:26:59 | dzonnek Reagovat
tak to si vela najazdil!!!! A už môžeš písať recenzie :)))))
29.07.2011 | 17:00:01 | Gello | 178.40.73.* Reagovat
Napsat po 2.000 kilometrech, ze auto nema chybu ...
asi jste toho vystridal opravdu hodne.
15.11.2004 | 08:39:42 | Reagovat