Recenze Audi A6 1.8T Quattro
“V podstate spokojnost”

Autor recenze: Tomas (32 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2003 Typ motoru: Stav km při koupi:195 000 km Stav km nyní:224 000 km Způsob řazení: Palivo: Benzín Vloženo: 5. 2. 2020

Hodnocení inzerátu: 11 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.0

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

9
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Proste je to A6 s quattrom
Dizajn, spolahlivost
Pohodlne vozenie
Bezpecnost
Vela informacii o motore a o aute
Manual a benzin
motor je legenda a je stvoreny na ladenie

Slabé stránky

Vacsia vaha a tym padom nulova sportovost
Absencia Sline podzovku
Motor spotrebuva olej cca 1l/3000km
5kvalt je na toto auto kratky

Závady a opravy na autě

-odislo cidlo kluky, cidlo naklapanie svetlometov, povolena wastegate na turbe, deravy pletenec na vyfuku, zvlnene brzdy, vymena prednych ramien


Hodnocení a zkušenosti s autem

Auto som kupil skor z nudze. Hladal som Passat B5.5 2.8 V6 4motion manual, alebo A6 C5 3.0i Quattro. Bohuzial passaty boli zodrate a C5 vo V6 benzine sa mi nepodarilo zohnat. Tak sa objavila v ponuke 1.8T - 110kw Q facelift . Najskor som nebol prilis nadseny motorizaciou avsak cena aj stav bola priazniva tak som ju kupil.

Auto funguje v podstate bez problemov, robil som mensie opravy: horne ramena na prednej naprave, cidlo kluky, cidlo naklonu xenonov, vymena brzd, rozvody atd. V podstate servis priamo umerny veku. Auto je rv. 2003 takze zacina sa prejavovat aj hrdza na prednych dverach pod listami, takisto motor spotrebuva olej cca 1l/3000km.

Motor 1.8T je famozny motor, mam AWT, ktory je totozny s motorom (okrem turba) BFB a da sa krasne ladit. Povedal by som, ze pri seriovom vykone 110kw je to nutnost. Najskor som vykon posunul na 140kw co bol velky rozdiel. Hlavne vdaka agresivnejsiemu casovaniu z motora BEX.
Neskor som pokracoval dalej a povodne malicke turbo K03 som vymenil za k04-015, vstreky takisto z motora BEX 315cc a pridal som druhy intercooler. Motor uz taha krasne az do 6000 otacok, pricom zostala zachovana spolahlivost a motor ani spojka nema s tymto vykonom ziadny problem. Dolezite je drzat tlak turba nizko a pouzit skor agresivnejsie casovanie - presne tak ako je to spravne v motore BEX 140kw. Pre buducnost mam pripravenu spojku preoblozenu organikou HDS57 a potom planujem znovu upravit soft na 230PS. Takcitak 1.8T sa do tazkej A6tky nie uplne hodi, aj ked s uvedenymi upravami ide lepsie ako akakolvek V6.

Dalej sa mi podarilo vymenit povodny skaredy 4 ramenny volant za 3ramenny Sline a takisto sportove sedacky a Sline radiacu paku. S tymito upravami je auto prijemne svizne a posobi omnoho lepsim dojmom.

Chcelo by to vsak este sportovejsi podzovok a aspon R17 kolesa. :)

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 11


Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6

Vložit komentář

update 2024

Na aute aktualne nabehanych 260 000km, stale u mna a nebude uz na predaj. Porobene je uz asi vsetko, spojka, motor, prevodovka, pohon, brzdy 312mm,podvozok eibach + rs6 stabilizator, vsetko 100 percentny stav, jedine uz sa semtam objavuje hrdzka na dverach a blatniku. Aktualne idem menit vyfuk davam tam z 2.5tdi, lebo benzinove uz su v tomto veku vsetky KO. Auto ma aktualne 150kw/300Nm. S terajsim stavom vladne 100 percentna spokojnost, len udrziavat a vozit sa.

30.08.2024 | 06:46:51 | Tomas  | 178.143.191.* Reagovat

RE: update 2024

:-)) na mém autě aktuálně 290tkm (c-max), nič z popísaného som nerobil, ani spojka, ani motor, ani prevodovka.......všetko orginál póvoddné...

30.08.2024 | 08:28:24 | Vašek  | 31.30.174.* Reagovat

Este upresnim, vsimol som si ze v prvom prispevku som pisal, ze intercooler uz mam nahodeny, no pravda je taka, ze som ho mal nachystany v garazi ale namontovat sa mi ho nepodarilo kedze po zlozeni naraznika som zistil ze je tam malo miesta a bude treba prerabat omnoho viac veci ako som ratal. Takze montaz intercooleru som zatial odlozil ale urcite sa k tomu dostanem.
Aby som to zhrnul terajsi stav auta je 215PS, 315cc vstreky, k04-015 turbo, zvysok motora je seria. Spojka je seriova, priebeh tlaku turba je 0.7bar pri 2000 otackach, stupa k 0.8bar pri 4000 a pri 6000 tlacim 0.9 bar. Takyto priebeh som zvolil kvoli nizkemu krutiacemu momentu a maximalnej setrnosti k spojke a ojniciam. V maxime motor spotrebuje cca 174g/s vzduchu, v serii spotrbeuje 125g/s :) Vyfuk, je seriovy. Podvozok Eibach pruziny + rs6 stabilizatory + 235/40/R18. Interier 3ramenny volant a sportove sedacky.

27.07.2020 | 14:14:27 | Tomas  | 62.197.248.* Reagovat

Dalsi update - auto dostalo pruziny Eibach -3cm + stabilizatory RS6 C5. Soft v RJ upraveny na 215PS. V tejto podobe uz auto ostane definitivne kedze to konecne jazdi podla predstav. Auto je moj konicek ale zaroven potrebujem aby bolo na 100 percent spolahlive takze s upravami uz koncim. Do buducna mozno este updatujem bzdy z 288 na 312mm a domontujem druhy intercooler. Inak uz len jazdit )

27.07.2020 | 14:08:05 | Tomas  | 62.197.248.* Reagovat

update

Po case som trochu zapracoval na najvacsej slabine - podvozku. Auto dostalo stabilizatory naprav z Sline podvozku. Omnoho menej sa naklana v zatackach a s touto upravou som velmi spokojny. K tomu miesto povodnych 205/55/16 dostalo 235/40/18 co tiez zlepsilo jazdu v zatackach. Zatial planujem ostat v tomto stave a len jazdit :) Plus som osetril koroziu a verim ze A6tka bude este dlho sluzit.

15.05.2020 | 15:29:28 | Tomas  | 91.127.25.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Audi A6