Rok výroby:1996Typ motoru:AAH 2.8Stav km při koupi:300 000 kmStav km nyní:356 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:10 l/100 kmVloženo:20. 1. 2014
Spolehlivost Robustnost Prostornost I po tech letech jista elegance :) Jizdni vlastnosti Pohon quattro
Slabé stránky
Cena originalnich ND Zadni naprava u quattra
Závady a opravy na autě
- Rozvody - Spojka - Pruziny - Tlumice - Nekde z toho tekl olej :D - opraveno - Jinak bezny servis - Napinaci kladka remenu
Hodnocení a zkušenosti s autem
Pred jistym casem se mi do rukou dostala A6 C4 2.8 quattro 128kw. Tehdy jsem si rekl, ze vykon zadna slava,ale po roce co s ni jezdim tak muzu rict, ze sem se pletl. Pravda, neni to zadna zavodnicka, ale tech 128 KW bohate staci. Spotreba taky neni nic desiveho. V pohode se vlezu do 10ti litru na sto kilometru, coz je prijemny zjisteni. Nejmin jsem s ni jel za 7.2 podle palubniho pocitace,ale to jsem jel z Brna do CB a jel jsem jako s hnojem :D. Po meste je to uz horsi,ale kombinovana je do tech 10ti litru. Jizdni vlastnosti jsou i u tak stareho auta s tolika km super. Nikde nic neboucha,nevrze(obcas si vrzne zadni naprava-bohuzel,ale nemeni to nic na jeji funkcnosti), qauttro druhe generace se systemem Torsen funguje paradne. Motor je ve strednim pasmu otacek zabavnej a tahne az do maxima takrka na kazdej prevodovej stupen. Ovsem vytaceni motoru do nemoty se negativne odrazi na spotrebe a navic neni potreba radit ve velkych otackach, motor ma dost sily takrka od volnobehu. Je pravdou, ze si bere olej, ale to je pry u tohoto motoru uplne normalni vec a pry bral vzdy. Komfort v aute je dostatecnej, mozna i nadprumernej. Prijemny vyhrivany sedacky, komplet v elektrice, palubni PC atd atd. Prostornost neni treba dokazovat u auta, ktere je pres pet metru dlouhe. Kufr je dost velky na to aby pojmul hodne zavazadel,ale je limitovat dirou kufru. Bohuzel nejdou sklopit zadni sedacky, to je jiste negativum. Ceny nahradnich dilu neresim, protoze mam jednoho nejmenovaneho nemeckeho vyrobce ( Bo***) kdy za brzdove desky na cely auto chteji 1600kc namisto 2700kc a za rozvodovou sadu s pompou 3200,- s ostatnima ND je to stejne. Marne se snazim najit nejaky zavazny negativa,ale nic me nenapada, vse funguje tak jak ma.
Komentáře uživatelů k recenzi Audi A6