Rok výroby:2000Typ motoru:4,2Stav km při koupi:206 000 kmStav km nyní:226 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:16 l/100 kmVloženo:23. 1. 2008
Předchozí auto:Peugeot 405 Sunny,Honda Civic,Nissan PrimeraŠkoda Fabia (jako služební)
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ne
Závady a opravy na autě
Ano, vodní čerpadlo ihned druhý den po koupi, výměna plus rozvody a preventivní prohlídka 97.000 Kč (autorizovaný servis), odstraněno. V 220000 km chcíplo to uprostřed křižovatky nešlo nastartovat , odtaženo do servisu, (autorizovaný servis), výměna benzinového čerpadla 30.000 Kč, (ne)odstraněno. V221000 km čidlo airbagu plus čidlo brzdových destiček 20.000 Kč, čidlo airbagu neodstraněno reklamace (autorizovaný servis neopraveno dodnes), mimo toho při předání nepořádek v kufru plus bouchnutý nárazník, ale to patří do jiné recenzi.
V 226000 km stejná situace chcíplo to na dálnici nešlo nastartovat , odtaženo do servisu opakovaná závada cenu ještě neznam. Celkem za půlroku na opravách včetně různých blbostí mě to stálo přes 200.000 Kč.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo kupované ojeté, před koupi jsem to nechal prověřit v autorizovaném servisu. Možná že jsem měl smůlu nebo to je servisem ale auto je dost nespolehlivé. Nevím jaké mate zkušeností se servisem vy, autorizovaném nebo neautorizovaném ale pokud ti servisy vypadají podobně, tak je úplně jedno jestli kupujte ojeté nebo nové auto, stejně vám to neopraví tak jak si to představujete. Tak, a teď trochu pozitivně.
Jízdní vlastností jsou výborné, v zatáčkách to sedí super, zrychlení je brutální, je tam odstraněný omezovač , takže jízda je hooodně rychlá. Podvozek je tvrdšího naladění ale jinak by to asi nešlo, i tak to auto je pohodlné v plné výbavě. Až na tu spolehlivost to auto je výborné ale S8 už nechci.
tie ceny sú asi reálne, kamarát ma A8 TDi, long verziu, 2008 a za bežnú prehliadku, oleje, filtre
a podobne zacvakal skoro 1.000 eur. a v prípade AS8, pri výmene rozvodov sa asi zhadzuje predok auta, lebo inak tam nie je prístup. no a tých 1.800 SKK/hodinu práce x 1-3 dni....:)) P.S. potom je najlepší na tom ten fór, že Vám o mesiac volá kočka, že zisťujú spokojnosť zákazníka, anketa. a maník, aby nebol za vola, ale za bohatého, musí ochotne kývať hlavou a do telefónu nadšene prisviedčať, že bolo všetko OK:))
Audi sú síce krásne stroje, ale riadenie v A8 TDi je absolútne necitlivé, ako zdochnutý potkan, v zákrute síce sedí, ale hmotnosť cítiť. Nádherné vypracovanie, špičková kvalita, ale už je to veľké auto. ale najlepšie to jazdí rovno. ako všetky silné DE autá..
Komentáře uživatelů k recenzi Audi S8
tie ceny sú asi reálne, kamarát ma A8 TDi, long verziu, 2008 a za bežnú prehliadku, oleje, filtre
a podobne zacvakal skoro 1.000 eur. a v prípade AS8, pri výmene rozvodov sa asi zhadzuje predok auta, lebo inak tam nie je prístup. no a tých 1.800 SKK/hodinu práce x 1-3 dni....:))
P.S. potom je najlepší na tom ten fór, že Vám o mesiac volá kočka, že zisťujú spokojnosť zákazníka, anketa. a maník, aby nebol za vola, ale za bohatého, musí ochotne kývať hlavou a do telefónu nadšene prisviedčať, že bolo všetko OK:))
08.11.2011 | 23:18:36 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Audi sú síce krásne stroje, ale riadenie v A8 TDi je absolútne necitlivé, ako zdochnutý potkan, v zákrute síce sedí, ale hmotnosť cítiť. Nádherné vypracovanie, špičková kvalita, ale už je to veľké auto. ale najlepšie to jazdí rovno. ako všetky silné DE autá..
08.11.2011 | 23:23:02 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Rozvody a cerpadlo za 90000?! to jste si je nechal i pozlatit ne? :D Holt kdo neví,tak platí :D
08.11.2011 | 22:50:25 | Orel V8 | 80.250.8.* Reagovat
Vodne cerpadlo, rozvody a prehliadka za 97 000? to si sa zrejme pomylil...
04.08.2008 | 12:02:04 | Reagovat