Rok výroby:1991Typ motoru:14000ccmStav km při koupi:0 kmStav km nyní:250 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 letPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:28. 2. 2010
Běžné poruchy či spíše údržba daná tím že ujeté kilometry na tachometru je třeba brát s rezervou. Výměna destiček brzdových svépomocí,oprava alternátoru vydřené kroužky na rotoru svépomocí, spálená spojka vlastní hloupostí, nanýtováno obložení z favorita svépomocí, hydraulická pumpa tekla okolo hřídelky, nemusí vydržet 300000 km odhad ,nahrazena jinou ze šrotiště průběžne každe cca 2 roky doplněn plyn do koulí, diky jzpůsobu jízdy a českým silnicím do dvou let nutno měnit kulový čep v rameni nápravy a táhla příčného stabilizátoru nápravy,případne silenbloky v ramenech nápravy. svepomocí na dvoře. Denně je v provozu ročně najedu 20 000 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
auto jsem koupil s propadlou technickou za 3 000 Kč na dvoře mi odešlo těsnění pod hlavou propálilo se mezi prostředními válci. Manžety na poloosy se dají použít z favorita vzduchový filtr ze škody 1500 po úpravě po 90000 km jsem vyměnil rozvodový řemen a simerinky ventilů olej neubývá. Podtlaková regulace předstihu pokud se protrhne membrána se dá naroubovat ze starých rozdelovačů favorit /škoda 120 atd. Po výměně membrán v plynovém směšovači jezdí couračky okolo komína 50 km tam odpoledne zpět, cestou se stavím na nákup za 8 l plynu, dříve za 10l . Auto miluji kde bych dosáhl takové ekonomie provozu než bych rozpustil cenu nového do 150000km které jsem již najel, údržbu dělám svépomocí občas to chce změřit kabely u svíček.Jednobodý střik je šetrný k životnímu prostředí a provoz na plyn rovněž ekologický poplatek je zlo které prosadili výrobci automobilů,protože trh s auty je do určité míry umělý a výroba pro výrobu snad na to příjde více lidí a nenechají se manipulovat reklamou a budou používat vlastní hlavu.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën BX