Rok výroby:1987Typ motoru:XUD9Stav km při koupi:220 000 kmStav km nyní:290 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:25. 1. 2012
Předchozí auto:Škoda 125 1.2Škoda Favorit 135LSOpel Vectra 2.0i
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Silné stránky
Odolnost laku a karoserie voci korozii Praktickost batozinoveho priestoru Slusna spotreba okolo 6L Zimne štarty Pohodlie Nenarocna udrzba motora
Slabé stránky
Tecuca LHM je agresivna pre pneumatiky Korozia trubiek hydrauliky a staroba hadic Malo miesta vzadu Verzia 19D mala len zakladnu vybavu Zanedbana hydraulika je kríž
Závady a opravy na autě
Klasika: -nove gule IFHS 5ks -nova LHM -vymena hadicoveho pavuka (tiekla LHM) -nove trubky vzadu (menene na 3x takze 3x nova LHM) -nove spodne čapy -nove brzdove oblozenie a kotuce -nova bateria -olej,filtre -Po vymene čapov v servise odpadlo koleso po 200km takze oprava opravy..
Hodnocení a zkušenosti s autem
Ako nastupca nespolahlivych škodoviek v našej rodine ho hodnotim ako vynikajuce. Bohuzial neboli sme oboznameny s hydraulikou a udrzbou okolo nej takze to trvalo asi pol roka a kopu investicii (zbytocnych vdaka neznalym servisakom) kym sme nasli servismana co spravil hydrauliku.
Po vadnej vymene capov v servise som sa rozhodol ze moje auto uz nikdy v zivote nikomu nezverim a robil som si vsetko sam.
Auto bolo oproti autam svojej doby velmi moderne.Anatomicke sedadla pohodlna jazda. Slusna spotreba a vykonovo nam stacilo (75k/1050kg,vmax 165km/h). Motor bol bezporuchový a štartoval aj v tuhých mrazoch(-22) bez problému.
No rozhodli sme sa pre živšiu verziu BX GTi. A tak šlo do rodiny. Tam prežilo asi rok bez poruchy , potom oprava tečúceho pavúka. A potom havária ktorú už auto neprežilo (80km/h zletelo na lade z cesty) . Po havarii urobilo ešte 15km bez chladiča s progurtnovanou kapotou . Motor sa predal. Zvyšok na ND a šrot.Karoseria mala necelých 145kg.
Auto bolo pracant s taznym zariadenim a motor bol maximalne spolahlivy.
Tento model BX 19 RI Break s benzínovým motorem jsem měl 5 a půl roku. Chvíli trvalo, než jsem se s ním sžil. Předchozí majitel zanedbal údržbu a tak přišly klasické závady vč. hydrauliky. Vím co je to tekoucí LHM a proto jsem už citroeny nikdy nechtěl. Karoserie lehká, protože byla z papírového plechu a plastu. Fundament auta sloužil dobře, spíš obtěžovaly drobné věci s dalekosáhlými důsledky - prasklá spojková páčka, vyskakující čep táhel od převodové páky, únik hydraulické kapaliny... Soused měl diesela 1.9 D s víc než 400 tisíci km a vůz si chválil. Znám fandy značky, kteří na BX nedají dopustit. Na svou dobu to bylo výjimečné auto.
26.01.2012 | 15:09:05 | donald
| 81.201.54.*Reagovat
RE: Měl jsem ho taky
BX mal trubky len zinkovane, casom zinok zišiel a tak hdzaveli a praskali, novsie modely ako xantia,C5 maju vysoko spolahlivu hydrauliku, pri BXe je nutna GO hydrauliky a potom je už pokoj
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën BX
Měl jsem ho taky
Tento model BX 19 RI Break s benzínovým motorem jsem měl 5 a půl roku. Chvíli trvalo, než jsem se s ním sžil. Předchozí majitel zanedbal údržbu a tak přišly klasické závady vč. hydrauliky. Vím co je to tekoucí LHM a proto jsem už citroeny nikdy nechtěl. Karoserie lehká, protože byla z papírového plechu a plastu. Fundament auta sloužil dobře, spíš obtěžovaly drobné věci s dalekosáhlými důsledky - prasklá spojková páčka, vyskakující čep táhel od převodové páky, únik hydraulické kapaliny... Soused měl diesela 1.9 D s víc než 400 tisíci km a vůz si chválil. Znám fandy značky, kteří na BX nedají dopustit. Na svou dobu to bylo výjimečné auto.
26.01.2012 | 15:09:05 | donald | 81.201.54.* Reagovat
RE: Měl jsem ho taky
BX mal trubky len zinkovane, casom zinok zišiel a tak hdzaveli a praskali, novsie modely ako xantia,C5 maju vysoko spolahlivu hydrauliku, pri BXe je nutna GO hydrauliky a potom je už pokoj
27.01.2012 | 10:51:42 | TycoonX | 78.99.201.* Reagovat