Recenze Citroën BX 1.9 D
“Pohodlny pracant, ale servisne intervaly su nutne”

Autor recenze: TycoonX (22 let),
Banskobystrický kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1987 Typ motoru:XUD9 Stav km při koupi:220 000 km Stav km nyní:290 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 3 roky Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 25. 1. 2012

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.2

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

10
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Škoda 125 1.2 Škoda Favorit 135LS Opel Vectra 2.0i

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Odolnost laku a karoserie voci korozii
Praktickost batozinoveho priestoru
Slusna spotreba okolo 6L
Zimne štarty
Pohodlie
Nenarocna udrzba motora

Slabé stránky

Tecuca LHM je agresivna pre pneumatiky
Korozia trubiek hydrauliky a staroba hadic
Malo miesta vzadu
Verzia 19D mala len zakladnu vybavu
Zanedbana hydraulika je kríž

Závady a opravy na autě

Klasika:
-nove gule IFHS 5ks
-nova LHM
-vymena hadicoveho pavuka (tiekla LHM)
-nove trubky vzadu (menene na 3x takze 3x nova LHM)
-nove spodne čapy
-nove brzdove oblozenie a kotuce
-nova bateria
-olej,filtre
-Po vymene čapov v servise odpadlo
koleso po 200km takze oprava opravy..


Hodnocení a zkušenosti s autem

Ako nastupca nespolahlivych škodoviek v našej rodine
ho hodnotim ako vynikajuce. Bohuzial neboli sme oboznameny s
hydraulikou a udrzbou okolo nej takze to trvalo asi pol roka
a kopu investicii (zbytocnych vdaka neznalym servisakom)
kym sme nasli servismana co spravil hydrauliku.

Po vadnej vymene capov v servise som sa rozhodol ze moje auto
uz nikdy v zivote nikomu nezverim a robil som si vsetko sam.

Auto bolo oproti autam svojej doby velmi moderne.Anatomicke sedadla
pohodlna jazda. Slusna spotreba a vykonovo nam stacilo (75k/1050kg,vmax 165km/h).
Motor bol bezporuchový a štartoval aj v tuhých mrazoch(-22) bez problému.

No rozhodli sme sa pre živšiu verziu BX GTi. A tak šlo do rodiny.
Tam prežilo asi rok bez poruchy , potom oprava tečúceho pavúka.
A potom havária ktorú už auto neprežilo (80km/h zletelo na lade z cesty)
. Po havarii urobilo ešte 15km bez chladiča s progurtnovanou kapotou
. Motor sa predal. Zvyšok na ND a šrot.Karoseria mala necelých 145kg.

Auto bolo pracant s taznym zariadenim a motor bol maximalne spolahlivy.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën BX

Vložit komentář

Měl jsem ho taky

Tento model BX 19 RI Break s benzínovým motorem jsem měl 5 a půl roku. Chvíli trvalo, než jsem se s ním sžil. Předchozí majitel zanedbal údržbu a tak přišly klasické závady vč. hydrauliky. Vím co je to tekoucí LHM a proto jsem už citroeny nikdy nechtěl. Karoserie lehká, protože byla z papírového plechu a plastu. Fundament auta sloužil dobře, spíš obtěžovaly drobné věci s dalekosáhlými důsledky - prasklá spojková páčka, vyskakující čep táhel od převodové páky, únik hydraulické kapaliny... Soused měl diesela 1.9 D s víc než 400 tisíci km a vůz si chválil. Znám fandy značky, kteří na BX nedají dopustit. Na svou dobu to bylo výjimečné auto.

26.01.2012 | 15:09:05 | donald  | 81.201.54.* Reagovat

RE: Měl jsem ho taky

BX mal trubky len zinkovane, casom zinok zišiel a tak hdzaveli a praskali, novsie modely ako xantia,C5 maju vysoko spolahlivu hydrauliku, pri BXe je nutna GO hydrauliky a potom je už pokoj

27.01.2012 | 10:51:42 | TycoonX  | 78.99.201.* Reagovat


 

 
 
Nahrávám obrázek...
 
X
  • Citroën BX