Rok výroby:2003Typ motoru:2,0HdiStav km při koupi:1 500 kmStav km nyní:110 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:6-8 l/100 kmVloženo:12. 3. 2006
Držiaky krytu motora sa menily pri každej návšteve servisu - stále sa trhajú. Ochranná lišta vodočových dverí sa stále odškeruje, aj po niekolkých výmenách úchytov...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vynikajúci motor - aj keď je auto naložené šlape jak hodinky.. Veľká úžitková hmotnosť..
Zivotnost Baterie je asi cca 4 roky. Ked si ho pouzival na lratke vzdialenosti tak sa ani necuduj. A tu odvaznu kombinaciu Berlingo, 1.4 motor a klimatizacia. S tym zapalovacom je to to iste u kazdeho auta. To vie kazdy normalny clovek. To by som rad videl, ako do octavky das toho viac. A naco si si vlastne kupoval take auto? Ak sa ti zda motor 1,4 slaby, skus nalozit Fabiu 1,4 povrch a chod sa previest. Potom uvidis co je slabe....
janci janci tvoje auticko ma davno 100 000 za sebou, ked ti dusi motor, vyslahana baterka ... a tie tvoje zavady - ulomena antena... sak ked si blb a nedas ju do umyvacky dole tak co cakas, svetielko nevidno, mobil ked nejazdis, 1,4 - lenive...
Len pár detailov. Keď ti smrdí z klimatizácie, daj si ju vyčistiť. To sa má v každom aute raz za čas, aj v Maybachu. Za to fakt auto nemôže. Drahé origo puklice. Ukáž mi, na aké iné auto sú origo lacné. Nabíjanie mobilu pri vypnutom zapaľovaní problém nebude. Iba blázon si nechá nabíjať mobil v aute, ak v ňom nie je. Asi potrebuješ, aby ti ho niekto ukradol. A robí to aj nový Golf, s ktorým jazdím v práci. Šetrí sa tým batéria, keby tam nejaký imbecil strčil pri vypnutom motore nejakého žrúta elektriny. Ak je 1.4 -ka lenivá, nemal si ju kupovať. Tieto veci by som autu za vinu nedával, to ostatné je smola.
Kto vravi ze Berlingo je super auto, tak predtym jazdil iba ak na konskom zaprahu alebo peso. Je to cerep kaky nema obdobu. Auto ma 3,5 roka a najazdene 100tis. Baterka v nom je uz kaput.Po 2roku-pokazena mechanika el. stah. okien. Vymena packy smeroviek cca 13tis. Isiel som na umyvarku, antena mi ostala v ruke, - zlomeny klb anteny. Otvaranie-zatvaranie zadnych posuv. dveri je pre pasazierov veda, niektorych musite ist nakoniec otvorit z vonku ako prezidenta. Svetelna signalizacia zapnutej klimy na gombiku- cez den vôbec nevidiet, otvaranie prednych dveri zo vnutra vdaka blbemu umiestneniu madla -vrazite s nimi do vedla stojaceho auta.Zapnute stierace v krajnych polohach buchaju. Cyklovac stieracov - podla rychlosti, totalna hovadina, nepouzitelne.Nabijanie mobilu cez zasuvku zapalovaca, nepouzitelne- pri vytiahnuti kluca zapalovania vypne. Nastavenie prudenia vzduchu , na okna , nohy, do stredu kabiny, vsade to rovnako fuka - takmer ziadny rozdiel. O zapachu vychadzajuceho z kurenia/klimy ani nehovorim.Radio MC original, - zvuk ako z hrnca a citlivost ako na 40rocnom este elektronkovom. Kazdych dvadsat min. musite auto nastartovat aby vam radio znova hralo. Ide ma jebnut ked som s nim na rybach. Na uzitkove auto je batozinovy priestor velmy kratky, nic moc tam neodveziete, v Octavi Combi odveziem viac. 1,4 motor - velmi lenivy. Pri rozbehnuti a preradovani na vecsu rychlost motor pridusa. Spotreba - pod osem litrov sa nedostanem. Ukradli mi puklicu, nova org.stoji osemsto korun, za to kupim osem obycajnych. Je to iba vysoka buda, papuca, ci backora nic viac. Rodinne- uzitkove auto je o niecom inom. Budem rad ked sa ho zbavim.
Od jisté doby, kdy v krátkém časovém sledu Berlingo 1.4i r.v. 2007 (najeto 18000km) stihlo 2x hořet a to vždy kvůli vadnému ventilátoru na chladiči jsem se rozhodl toto vozidlo jakožto služební sabotovat a na servis u Dojáčka, stejně jako na ostatní žabožroutská vozidla nehodlám nadále pohlížet jako na důvěryhodné partnery.
Kamarád, který pracuje ve firmě dodávající elektriku pro více automobilek (od francouzů přes němce až k japoncům) má na PSA a Renaulty jednoznačný soud: nikdy nebrat. Odebírají od nich kabeláže jen podprůměrné úrovně, přestože za jen o málo vyšší cenu, je nabídka o mnoho kvalitnější. Prostě jen drbou cenu.
Páčka sa menila preto, lebo všetky boli vadné z výroby (pri smerovke doprava sa pri vracaní volantu do rovnej polohy prehodila smerovka na opačnú stranu čiže dolava).. za 3 roky sa im konečne podarilo vychytať muchy na blinkrovej páčke.
Páčky měly údajně konstrukční chybu. Já jsem problém vyřešil tak, že v místě vyústění páčky z plastu pod volantem jsem na ni dokola nalepil měkkou pryž cca 8 mm tloušťky (měkká, houbovitá, samolepící). Páčka se při vracení volantu přes tuto pryž utlumí a nepřepne blikání na opačný směr. Původně to mělo být dočasné řešení, ale dlouhodobě se osvědčilo ...
Nechápu jak se může měnit tolikrát páčka na ovládání blinkrů, to snad je výrobní vada všech páček nebo nešetrnost a stálé pokládání prsu na páčku blinkru
aká batéria má ísť na berlingo 1.6 HDI ? stačí 50Ah alebo čosi väčšie ? naprwww.webareal.sk/extraolej/eshop/17-1-Autobaterie-Bosch/0/5/206-autobateria-Bosch-S3-12V-88Ah-740A-0092S30120
09.12.2012 | 10:46:00 | jozef
| 195.91.24.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Berlingo
problém s motorom
motor ani po výmene vstrekov ide max.do 2900 otáčok.kde môže bzť chyba?
06.11.2022 | 11:18:13 | cassi | 176.116.111.* Reagovat
janciil
Zivotnost Baterie je asi cca 4 roky. Ked si ho pouzival na lratke vzdialenosti tak sa ani necuduj. A tu odvaznu kombinaciu Berlingo, 1.4 motor a klimatizacia. S tym zapalovacom je to to iste u kazdeho auta. To vie kazdy normalny clovek. To by som rad videl, ako do octavky das toho viac. A naco si si vlastne kupoval take auto? Ak sa ti zda motor 1,4 slaby, skus nalozit Fabiu 1,4 povrch a chod sa previest. Potom uvidis co je slabe....
04.04.2008 | 13:58:40 | Reagovat
janci janci tvoje auticko ma davno 100 000 za sebou, ked ti dusi motor, vyslahana baterka ... a tie tvoje zavady - ulomena antena... sak ked si blb a nedas ju do umyvacky dole tak co cakas, svetielko nevidno, mobil ked nejazdis, 1,4 - lenive...
12.01.2008 | 20:03:27 | Reagovat
Len pár detailov. Keď ti smrdí z klimatizácie, daj si ju vyčistiť. To sa má v každom aute raz za čas, aj v Maybachu. Za to fakt auto nemôže. Drahé origo puklice. Ukáž mi, na aké iné auto sú origo lacné. Nabíjanie mobilu pri vypnutom zapaľovaní problém nebude. Iba blázon si nechá nabíjať mobil v aute, ak v ňom nie je. Asi potrebuješ, aby ti ho niekto ukradol. A robí to aj nový Golf, s ktorým jazdím v práci. Šetrí sa tým batéria, keby tam nejaký imbecil strčil pri vypnutom motore nejakého žrúta elektriny. Ak je 1.4 -ka lenivá, nemal si ju kupovať. Tieto veci by som autu za vinu nedával, to ostatné je smola.
12.01.2008 | 19:55:48 | Petrík Reagovat
Kto vravi ze Berlingo je super auto, tak predtym jazdil iba ak na konskom zaprahu alebo peso. Je to cerep kaky nema obdobu. Auto ma 3,5 roka a najazdene 100tis. Baterka v nom je uz kaput.Po 2roku-pokazena mechanika el. stah. okien. Vymena packy smeroviek cca 13tis. Isiel som na umyvarku, antena mi ostala v ruke, - zlomeny klb anteny. Otvaranie-zatvaranie zadnych posuv. dveri je pre pasazierov veda, niektorych musite ist nakoniec otvorit z vonku ako prezidenta. Svetelna signalizacia zapnutej klimy na gombiku- cez den vôbec nevidiet, otvaranie prednych dveri zo vnutra vdaka blbemu umiestneniu madla -vrazite s nimi do vedla stojaceho auta.Zapnute stierace v krajnych polohach buchaju. Cyklovac stieracov - podla rychlosti, totalna hovadina, nepouzitelne.Nabijanie mobilu cez zasuvku zapalovaca, nepouzitelne- pri vytiahnuti kluca zapalovania vypne. Nastavenie prudenia vzduchu , na okna , nohy, do stredu kabiny, vsade to rovnako fuka - takmer ziadny rozdiel. O zapachu vychadzajuceho z kurenia/klimy ani nehovorim.Radio MC original, - zvuk ako z hrnca a citlivost ako na 40rocnom este elektronkovom. Kazdych dvadsat min. musite auto nastartovat aby vam radio znova hralo. Ide ma jebnut ked som s nim na rybach. Na uzitkove auto je batozinovy priestor velmy kratky, nic moc tam neodveziete, v Octavi Combi odveziem viac. 1,4 motor - velmi lenivy. Pri rozbehnuti a preradovani na vecsu rychlost motor pridusa. Spotreba - pod osem litrov sa nedostanem. Ukradli mi puklicu, nova org.stoji osemsto korun, za to kupim osem obycajnych. Je to iba vysoka buda, papuca, ci backora nic viac. Rodinne- uzitkove auto je o niecom inom. Budem rad ked sa ho zbavim.
12.01.2008 | 18:40:26 | Janciil Reagovat
Soptík
Od jisté doby, kdy v krátkém časovém sledu Berlingo 1.4i r.v. 2007 (najeto 18000km) stihlo 2x hořet a to vždy kvůli vadnému ventilátoru na chladiči jsem se rozhodl toto vozidlo jakožto služební sabotovat a na servis u Dojáčka, stejně jako na ostatní žabožroutská vozidla nehodlám nadále pohlížet jako na důvěryhodné partnery.
18.12.2007 | 09:25:25 | Miloš Reagovat
elektrika
Kamarád, který pracuje ve firmě dodávající elektriku pro více automobilek (od francouzů přes němce až k japoncům) má na PSA a Renaulty jednoznačný soud: nikdy nebrat. Odebírají od nich kabeláže jen podprůměrné úrovně, přestože za jen o málo vyšší cenu, je nabídka o mnoho kvalitnější. Prostě jen drbou cenu.
08.11.2007 | 12:20:32 | michal Reagovat
páčka
Mám stejné problémy s blinkry, mám již druhé berlingo a dělá to snad každé.
22.07.2007 | 21:30:45 | rákoska Reagovat
Najazdil som na Berlingu 52000 km za pol roka... a okrem prýchitiek na podblatníku som nemal problém s ničím... čo preboha robil s tým blinkrom...
25.06.2006 | 20:09:37 | Reagovat
packa
Páčka sa menila preto, lebo všetky boli vadné z výroby (pri smerovke doprava sa pri vracaní volantu do rovnej polohy prehodila smerovka na opačnú stranu čiže dolava).. za 3 roky sa im konečne podarilo vychytať muchy na blinkrovej páčke.
15.03.2006 | 18:26:02 | Softy Reagovat
RE: packa
Páčky měly údajně konstrukční chybu. Já jsem problém vyřešil tak, že v místě vyústění páčky z plastu pod volantem jsem na ni dokola nalepil měkkou pryž cca 8 mm tloušťky (měkká, houbovitá, samolepící). Páčka se při vracení volantu přes tuto pryž utlumí a nepřepne blikání na opačný směr.
Původně to mělo být dočasné řešení, ale dlouhodobě se osvědčilo ...
01.11.2014 | 22:54:37 | Paja | 217.196.213.* Reagovat
Nechápu
Nechápu jak se může měnit tolikrát páčka na ovládání blinkrů, to snad je výrobní vada všech páček nebo nešetrnost a stálé pokládání prsu na páčku blinkru
13.03.2006 | 10:29:19 | Pavel Reagovat
RE: Nechápu
aká batéria má ísť na berlingo 1.6 HDI ? stačí 50Ah alebo čosi väčšie ? naprwww.webareal.sk/extraolej/eshop/17-1-Autobaterie-Bosch/0/5/206-autobateria-Bosch-S3-12V-88Ah-740A-0092S30120
09.12.2012 | 10:46:00 | jozef | 195.91.24.* Reagovat