Rok výroby:2009Typ motoru:1,6 HDIStav km při koupi:500 kmStav km nyní:9 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 měsícePrůměrná spotřeba:5,8 l/100 kmVloženo:24. 7. 2009
Najeto mám za tři měsíce cca 9000 km. Motor 1,6 HDI - 66 kW je podle mě pro tento vůz dostatečný. Jezdím spíše klidněji a mám celkovou průměrnou spotřebu 5,8 l/100 km. Spotřeba prudce stoupá při jízdě nad 110 km/hod, což mi trochu vadí na dálnici, kde jsem jezdíval předešlým autem tak 130 -150 km /hod. S tímto autem nastavuji tempomat na 110 km za hodinu. Prostor je super. Jezdím trvale bez prostředního zadního sedadla, takže mohu s sebou kdykoli vzít dvě kola a přitáhnout je k bočním sedadlům. Tato operace netrvá 5 minut. Pokud by chtěl někdo v autě spát, je zde také dost prostoru - když strčíte sedadla dopředu a vyndáte zadní (to je chvilička), tak mát plochu 190 cm dlouhou a 120 cm širokou. To pro dva pohodlně stačí. Pérování je trochu tvrdší. Představoval jsem si ho trochu konfortnější. Rádio a CD hraje pěkně, ovládání je pohodlné pod volantem. Naučil jsem se používat omezovač rychlosti, bohužel až po pokutě a ztrátě bodů. Nyní před vesnicí tam ťuknu 54 km/hod a mám po starostech. Klimatizace zatím maká bez problémů a i při 35 stupních C venku je v autě pohoda. Myslel jsem, že při vybavení automatickou klimou bude také automaticky klimatizovaná schránka, ale bohužel není to pravda. Na to je třeba dát si pozor. Pokud by auto vydrželo bez poruch, byl bych s užitnými vlastnostmi nadmíru spokojen. Vyzkoušel jsem i delší cestu do Itálie a ani mě a ni spolucestující záda nebolela. Doporučuji barvu, na které není moc vidět špína. Já ho mám červené a pořád jen myju. Vzhledem k velkosti ploch, ale není nikdy pořádně čisté. Stačí trochu zapršet a je zase jako čuně. Doporučuji nějakou stříbrnou nebo pískovou barvu.
tady Myšák. Plavání na ledu jsem vyřešil = nové zimní pneumatiky Michelin. Mám je víc jak týden. Najel jsem na nich asi 1200km a auto neplavalo ani jednou. Dokonce velmi překvapivě lépe brzdí - málo ABSuje, nehrabe skoro při rozjezdu. Zkrátka zázrak... :-) A to ty klouzavé Klebery byly z roku 2009 a vzorek asi tak 5mm ... :-) Mám stejný typ Kleberů první zimu na VW Caddy - tam zatím nekloužou a také fungují dobře, jsem zvědavý co budou dělat 4 leté :-) Jinak u Citroena nyní najeto od nového 141 tis km a stále to jede a funguje na citroena dobře :-) ... Jsem spokojený :-)
mám další zkušenosti s novým softwahrem v mojim Berlingu hdi 55kW r.v.2009 ... sice palubni počítač ukazuje možná o 4 až 7 deci méně, ale auto stejně žere více. Můžu říct že spotřeba je stejná jako s originál 55kW jen to teď jede rychleji a živěji, což se mi líbí a vrátit bych to na 55kW nechtěl. Používám to ale jen na předjíždějí a na dálnici stejně jezdím 110kmH. Tedy je měřák s novým softwahrem dosti nepřesný a ukazuje si co chce, před tím lhal o 0-2 deci a dnes klidně i o 7deci Na nový softwahre jsem najel už 40tis km a byla jediná závada, jednou když moje slečna závodila asi dvacet km na dalnici na plno z hospody (170 - 175kmH), roztrhla se hadice vedouci k intercooleru (taková ta buřtovitá hadice s kroužkama, asi se moc nafukovala a o kroužek se protrhla) :-) Rosil tam olej. Sílu to motoru neubralo, ani bych to nepoznal kdybych si toho nevšiml při nalévání vody do ostřikovače, ale koupil jsem asi za 1200,- novou originál hadici raději :-) Nová hadice s Citroenu ale vypadá ještě hůž než ta stará prasknutá :-) Zatím ale asi 20tis km funguje :-) Po 60tis km jsem už 2x měnil kosti stabilizátoru, kde u předešlého Berlinga 2006 které jsem měl od 0km do 139tis km jsem na kosti nesahl. U nového jsem dal nové na 60tis km a další na 125tis km kdy už ale asi 10tis km rachtali :-)
Velký zimní problem led : Velky problem mam na ledu, pokud je na silnici led, auto je najednou nejisté. Plave na silnici, plave mu zadek, což je velmi nepříjemný pocit. Klidně to plave i na rovné dálnici tak, že jedu raději 50 kmH a ostatní závodníci mě předjíždějí, tedy dělám šneka, nejhorší jsou potom mosty. U starého modelu 2006 si toto plavání nepamatuju a vlastně mi takhle neplavalo žádné auto. Plaval jsem i minulý rok, ale to bylo asi příznivější počasí a nebylo to tak často. Pneumatiky mám Kleber HP2 rozměr 195/65 R15. Ptal jsem se jednoho známého jestli mu jeho Partner stejně starý mému Berlingu na ledu také plave a prý jezdí na ledu 40 kmH. Originál rozměr pneumatiky 205/65 jsem nahradil 195/65 jelikož jsou tyto užší pneu levnější a spotřeba se zdá nižší :-) Chci zkusit na další sezonu rozměr 205/65 abych věděl jestli je to v pneumatikách a jestli si Berlingo mám zase nové koupit. Plavací auto totiž moc nechci :-) Máte s plaváním na ledu někdo také takové zkušenosti? ... Jinak ale na suchu, mokru pokud není led, sedí na tu krabici auto perfektně.
Auto jezdí spolehlivě, leju zímní i letní přísadu do nafty z té kulaté plechovce, která vyhrála všechny testy a olej měním po 15tis km. Sedadlo řidiče už na 136tis km není jako nové, ale stále se na tom sedět dá.
Rachtání v interieru - boční okénka neotvírám jinak rachtají i po zavření než se uklidnějí, zadní dveře asi dvakrát za rok hnu se zámkem aby byly zticha a nově začala rachtat ta krytka na repro co je v přístrojovce napravo :-) ... také trochu rachtá ta polička nad čelním sklem uprostřed.
Celkově ale v tomto modelu je slyšet různé cvakání z nápravy, jako by čepy nebo kosti, ale když se auto zvedne nic tam člověk nenajde. Jsou to divné zvuky které jsem u jiného auta neslyšel, jako by bylo auto celé vymlácené, slyším to ale už od začátku tedy od té doby co bylo auto nové. Když to začne cvakat častěji jsou na výmněnu kosti :-) Dobře se to opravuje tím originál MP3 rádiem :-)
potom mi ještě skoro upadl ten stínící plech nad zadním výfukem. Měl jsem najeto asi 110tis km když mi poskakoval na vejfuku a já zkoumal co to tam cinká :-)
Napište prosím někdo o plavání na ledu :-) Děkuji Myšáák
Podobny problem som mal aj ja na 406, kedy za jazdy boli pazvuky, ale na zdvihaku vsetko ok.
Az ked som nextiac kopol do zadneho kolesa, skoro vypadlo, taku malo volu...obe strany...zadne tycky stabilizatorov boli ko. Na zdvihaku pevne ako skala:)
skusil by som lepsie pneumatiky, najlepsie sa mi osvedcili micheliny, tie su bezkonkurencne vydrzou a spotrebou, same sa zaplatia.
NA zimu radsej uzsie gumy s vyssim profilom. Aj 185/65/14-15 stacia bohate, micheliny A4.
hezký den přeji, budu pokračovat v recenzi a vrátím se k vrzajícímu řemenu na volnoběh. Jak jsem psal že pojedu na další reklamaci vrzajícího řemene, tak se oprava povedla. Moje berlingo dostalo nové všechny klady i v rozvodech a také oba řemeny. Tedy všechno co se točí u pomocného agregátu i v rozvodech nové a od té doby to nevrže. Je to už cca. 30tis km a ticho. Jinak poruchy zatím žádné. Před cca. 1000 jsem nechal v autě u jednoho kamaráda přehrát softwahre a udělal mi z 55kW najednou 80kW ... Spotřeba mi spadla o cca 4 deci a na zátahu je to markantně znát. Nyní to už jede jako normální auto a když přidám tak se i zvedá kapota :-) ... Maximální rychlost na rovině 170 kmH ( před tím 150 ) ... Na otázku k životnosti motoru mi bylo řečeno že se mi to stejně jednou rozbije tak jako tak a že stejně nebudu jezdit pořát naplno ... Tak uvidíme, otestuju co takový motor přežije :-) ...
Mám najeto 30000 km. Motor1.6 hdi má pořád stejnou spotřebu 5,9 l/100 km. Co mně vadí, to jsou vrzající zadní dveře nebo nevím co, ale po roce a půl auto vrže jako nějaká 10- letá ojetina. Zadní okénka raději neotvírám.
zdravím pána co v zatáčkách nedrží na sedačce a měl Partnera 2002 ... já měl Berlingo 2006 a teď mám Berlingo 2009 nový model. Dle mého názoru vedení na sedačce také nic moc. Nové Berlingo sedí o dost lépe než starý model takže se musím držet dveří nebo volantu abych si při najíždění na dálnici po třech kolech nelehl hehehe ... no ale není to závodní auto :-) .... U starého modelu Berlinga rok 2006 jsem měl pocit že sedím na záchodě, vepředu pod nohama tvrdá traverza a zadek dole .... sedačku jsem asi 5x reklamoval v záruce, vždy byl roztržený molitan a to třeba i po týdnu kdy tam dali nový ... po záruce jsem to rozdělal sám a nestačil jsem se divit ... konstrukce sedačky udělaná velmi jednoduše, na stranách ostré plechy které molintan roztrhly a dráty na kterých molitan ležel vedli pouze odpředu dozadu a na bokách nedržely... Opravil jsem to vrtačkou a háčkama tak že jsem dráty přidělal i k bokům konstrukce... Podle mě i Trabant měl sedačky lépe řešené. Proto asi pán v Partneru měl pocit že má perfektní vedení protože vlastně byl propadnutý dole a měl roztržený molitan ... Jsem rád že nové Berlingo už má sedačku v tomto směru lepší :-) Ale jinak Citroen není Mercedes a za ty peníze myslím že je to dobré auto... momentálně mám najeto 62.000km, mám hdi 55kW a na volnoběh mi vrže řemen přídavného agregátu. Reklamoval jsem to a dostal nový řemen, to pomohlo jen 30km tak jsem reklamoval znova a mám nový řemen a všechny kladky ... to vydrželo cca. 2300 km a vrže zase. Tak jsem objednaný na další opravu ale už něják pánové nevědé co vymněnit ... máte taky někdo takový problém s 1,6 hdi 16V a 55kW? :-) ... se spotřebou která roste nad 110kmH souhlasím a také jezdím 110kmH, vržou mi celkem tiše zadní dveře, mám křídlové a rachtají vyklápěcí okénka ale dá se to zvládnout - u starého Berlinga to rachtalo trošku víc :-) Michal
První auto byl Trabant kombi a spalo se tam skvěle, Berlingo je o kus výš ve vývojové spirále. Zatím jsme s dieslem21.6 spokojen, sedí se mi dobře, kochám se tak do 110km, pak roste spotřeba, to je pravda. Zatím jsem stačil navrhnout a vyrobit vnitřní nosič na 2 kola. Upnu přední vidlice, strčím dovnitř najednou obě kola -jedno sedadlo je pryč. Ještě doladím držáky na přední kola a pohoda. V počítači mám návrh rozkládacího lože, je v levé polovině vozu, zamykatelné asi 220litrů, tvoří sedačku, rozloží se , přední sedadla se posunou, přidá se podhlavní část celkem 190x120cm. Celé se za pár minut demontuje složí a frkne do sklepa. Nalevoboku bude kuchyň, přístupná demontovatelná schránka s nádobím dřezem vařičem, přístupná zleva. Na střeše na příčnících budou dva kolektory po 8 litrech se snadným plněním, výklopné ke sluníčku a se sprchou, v rezervě skládací ohniště. Na kolektory lze namontovat předstříšku. Po složení lože vznikne sedačka , půl auta je volného. No do prázdnin to musím stihnout!!! Kdo se přidá? . Monti Lze se také inspirovat u WW Caddy :-)
Inu, jak jsem řekl, tak taky udělal. Jen jsem po první dovolené vyhodil kola z auta na sklopný nosič na kouli. Lůžko je hotovo,používáme nafukovací karymatkay 5cm, no komfort! A místa habakuk.Pod ložem je je zanykatelný prostor, přístupný jak zevnitř tak zvenku.Jezdím v létě, kolektor nepotřebuji stačí kanystr, večer je voda teplá.V zadních oknech přibyly dvě kapsy na drobnosti. Už se zase těším na jaro 2013. Zájemci pošlu foto po dohodě i dokumentaci.Spaní s mou paní je príma :-) nezlomen@seznam.cz
No nejsem si jistý ,že v Berlingu se dva dospělí vyspí ty rozměry uvedené v recenzi jsou hodně nadsazeny . Snad jen když vyplníte místo na nohy před zadními sedačkami a vytvoříte rovinu po celé ploše auta . Nutností bude posunout přední sedadla maximálně dopředu. Tedy žádný komfort!
Ja presel na nove Berlingo z Partnera (2002). Vadi mi, ze v zatackach z Berlinga vypadavam ze sedacky, bocni vedeni sedadel je minimalni. Je to tim, ze je sedadlo nove a v Partnerovi bylo uz "vysezene", nebo mate take takovy pocit?
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Berlingo
Berlingo 2009 nový model plavání na ledu
Dobrý den,
tady Myšák. Plavání na ledu jsem vyřešil = nové zimní pneumatiky Michelin. Mám je víc jak týden. Najel jsem na nich asi 1200km a auto neplavalo ani jednou. Dokonce velmi překvapivě lépe brzdí - málo ABSuje, nehrabe skoro při rozjezdu. Zkrátka zázrak... :-)
A to ty klouzavé Klebery byly z roku 2009 a vzorek asi tak 5mm ... :-) Mám stejný typ Kleberů první zimu na VW Caddy - tam zatím nekloužou a také fungují dobře, jsem zvědavý co budou dělat 4 leté :-)
Jinak u Citroena nyní najeto od nového 141 tis km a stále to jede a funguje na citroena dobře :-) ... Jsem spokojený :-)
Hezký den přeje Myšák
12.02.2013 | 17:45:52 | Myšák | 81.201.48.* Reagovat
berlingo hdi 55kW najeto 136tis km
dobry den,
mám další zkušenosti s novým softwahrem v mojim Berlingu hdi 55kW r.v.2009 ... sice palubni počítač ukazuje možná o 4 až 7 deci méně, ale auto stejně žere více. Můžu říct že spotřeba je stejná jako s originál 55kW jen to teď jede rychleji a živěji, což se mi líbí a vrátit bych to na 55kW nechtěl. Používám to ale jen na předjíždějí a na dálnici stejně jezdím 110kmH.
Tedy je měřák s novým softwahrem dosti nepřesný a ukazuje si co chce, před tím lhal o 0-2 deci a dnes klidně i o 7deci Na nový softwahre jsem najel už 40tis km a byla jediná závada, jednou když moje slečna závodila asi dvacet km na dalnici na plno z hospody (170 - 175kmH), roztrhla se hadice vedouci k intercooleru (taková ta buřtovitá hadice s kroužkama, asi se moc nafukovala a o kroužek se protrhla) :-) Rosil tam olej. Sílu to motoru neubralo, ani bych to nepoznal kdybych si toho nevšiml při nalévání vody do ostřikovače, ale koupil jsem asi za 1200,- novou originál hadici raději :-) Nová hadice s Citroenu ale vypadá ještě hůž než ta stará prasknutá :-) Zatím ale asi 20tis km funguje :-)
Po 60tis km jsem už 2x měnil kosti stabilizátoru, kde u předešlého Berlinga 2006 které jsem měl od 0km do 139tis km jsem na kosti nesahl. U nového jsem dal nové na 60tis km a další na 125tis km kdy už ale asi 10tis km rachtali :-)
Velký zimní problem led :
Velky problem mam na ledu, pokud je na silnici led, auto je najednou nejisté. Plave na silnici, plave mu zadek, což je velmi nepříjemný pocit. Klidně to plave i na rovné dálnici tak, že jedu raději 50 kmH a ostatní závodníci mě předjíždějí, tedy dělám šneka, nejhorší jsou potom mosty. U starého modelu 2006 si toto plavání nepamatuju a vlastně mi takhle neplavalo žádné auto. Plaval jsem i minulý rok, ale to bylo asi příznivější počasí a nebylo to tak často. Pneumatiky mám Kleber HP2 rozměr 195/65 R15. Ptal jsem se jednoho známého jestli mu jeho Partner stejně starý mému Berlingu na ledu také plave a prý jezdí na ledu 40 kmH. Originál rozměr pneumatiky 205/65 jsem nahradil 195/65 jelikož jsou tyto užší pneu levnější a spotřeba se zdá nižší :-) Chci zkusit na další sezonu rozměr 205/65 abych věděl jestli je to v pneumatikách a jestli si Berlingo mám zase nové koupit. Plavací auto totiž moc nechci :-)
Máte s plaváním na ledu někdo také takové zkušenosti? ... Jinak ale na suchu, mokru pokud není led, sedí na tu krabici auto perfektně.
Auto jezdí spolehlivě, leju zímní i letní přísadu do nafty z té kulaté plechovce, která vyhrála všechny testy a olej měním po 15tis km.
Sedadlo řidiče už na 136tis km není jako nové, ale stále se na tom sedět dá.
Rachtání v interieru - boční okénka neotvírám jinak rachtají i po zavření než se uklidnějí, zadní dveře asi dvakrát za rok hnu se zámkem aby byly zticha a nově začala rachtat ta krytka na repro co je v přístrojovce napravo :-) ... také trochu rachtá ta polička nad čelním sklem uprostřed.
Celkově ale v tomto modelu je slyšet různé cvakání z nápravy, jako by čepy nebo kosti, ale když se auto zvedne nic tam člověk nenajde. Jsou to divné zvuky které jsem u jiného auta neslyšel, jako by bylo auto celé vymlácené, slyším to ale už od začátku tedy od té doby co bylo auto nové. Když to začne cvakat častěji jsou na výmněnu kosti :-) Dobře se to opravuje tím originál MP3 rádiem :-)
potom mi ještě skoro upadl ten stínící plech nad zadním výfukem. Měl jsem najeto asi 110tis km když mi poskakoval na vejfuku a já zkoumal co to tam cinká :-)
Napište prosím někdo o plavání na ledu :-)
Děkuji Myšáák
23.12.2012 | 09:34:51 | Mysak | 81.201.48.* Reagovat
RE: berlingo hdi 55kW najeto 136tis km
Skus pozriet napravy a podvozok na jame.
Podobny problem som mal aj ja na 406, kedy za jazdy boli pazvuky, ale na zdvihaku vsetko ok.
Az ked som nextiac kopol do zadneho kolesa, skoro vypadlo, taku malo volu...obe strany...zadne tycky stabilizatorov boli ko. Na zdvihaku pevne ako skala:)
skusil by som lepsie pneumatiky, najlepsie sa mi osvedcili micheliny, tie su bezkonkurencne vydrzou a spotrebou, same sa zaplatia.
NA zimu radsej uzsie gumy s vyssim profilom. Aj 185/65/14-15 stacia bohate, micheliny A4.
23.12.2012 | 10:26:39 | lubos | 85.237.227.* Reagovat
berlingo hdi 55kW najeto 100tis km
hezký den přeji, budu pokračovat v recenzi a vrátím se k vrzajícímu řemenu na volnoběh. Jak jsem psal že pojedu na další reklamaci vrzajícího řemene, tak se oprava povedla. Moje berlingo dostalo nové všechny klady i v rozvodech a také oba řemeny. Tedy všechno co se točí u pomocného agregátu i v rozvodech nové a od té doby to nevrže. Je to už cca. 30tis km a ticho. Jinak poruchy zatím žádné. Před cca. 1000 jsem nechal v autě u jednoho kamaráda přehrát softwahre a udělal mi z 55kW najednou 80kW ... Spotřeba mi spadla o cca 4 deci a na zátahu je to markantně znát. Nyní to už jede jako normální auto a když přidám tak se i zvedá kapota :-) ... Maximální rychlost na rovině 170 kmH ( před tím 150 ) ... Na otázku k životnosti motoru mi bylo řečeno že se mi to stejně jednou rozbije tak jako tak a že stejně nebudu jezdit pořát naplno ... Tak uvidíme, otestuju co takový motor přežije :-) ...
09.09.2011 | 21:09:30 | Myšák | 88.100.163.* Reagovat
Mám najeto 30000 km. Motor1.6 hdi má pořád stejnou spotřebu 5,9 l/100 km. Co mně vadí, to jsou vrzající zadní dveře nebo nevím co, ale po roce a půl auto vrže jako nějaká 10- letá ojetina. Zadní okénka raději neotvírám.
23.10.2010 | 19:40:27 | Karel Reagovat
sedačka
zdravím pána co v zatáčkách nedrží na sedačce a měl Partnera 2002 ... já měl Berlingo 2006 a teď mám Berlingo 2009 nový model. Dle mého názoru vedení na sedačce také nic moc. Nové Berlingo sedí o dost lépe než starý model takže se musím držet dveří nebo volantu abych si při najíždění na dálnici po třech kolech nelehl hehehe ... no ale není to závodní auto :-) .... U starého modelu Berlinga rok 2006 jsem měl pocit že sedím na záchodě, vepředu pod nohama tvrdá traverza a zadek dole .... sedačku jsem asi 5x reklamoval v záruce, vždy byl roztržený molitan a to třeba i po týdnu kdy tam dali nový ... po záruce jsem to rozdělal sám a nestačil jsem se divit ... konstrukce sedačky udělaná velmi jednoduše, na stranách ostré plechy které molintan roztrhly a dráty na kterých molitan ležel vedli pouze odpředu dozadu a na bokách nedržely... Opravil jsem to vrtačkou a háčkama tak že jsem dráty přidělal i k bokům konstrukce... Podle mě i Trabant měl sedačky lépe řešené. Proto asi pán v Partneru měl pocit že má perfektní vedení protože vlastně byl propadnutý dole a měl roztržený molitan ... Jsem rád že nové Berlingo už má sedačku v tomto směru lepší :-) Ale jinak Citroen není Mercedes a za ty peníze myslím že je to dobré auto... momentálně mám najeto 62.000km, mám hdi 55kW a na volnoběh mi vrže řemen přídavného agregátu. Reklamoval jsem to a dostal nový řemen, to pomohlo jen 30km tak jsem reklamoval znova a mám nový řemen a všechny kladky ... to vydrželo cca. 2300 km a vrže zase. Tak jsem objednaný na další opravu ale už něják pánové nevědé co vymněnit ... máte taky někdo takový problém s 1,6 hdi 16V a 55kW? :-) ... se spotřebou která roste nad 110kmH souhlasím a také jezdím 110kmH, vržou mi celkem tiše zadní dveře, mám křídlové a rachtají vyklápěcí okénka ale dá se to zvládnout - u starého Berlinga to rachtalo trošku víc :-) Michal
03.10.2010 | 22:28:12 | Myšák Reagovat
Spaní v Berlingu
První auto byl Trabant kombi a spalo se tam skvěle, Berlingo je o kus výš ve vývojové spirále. Zatím jsme s dieslem21.6 spokojen, sedí se mi dobře, kochám se tak do 110km, pak roste spotřeba, to je pravda. Zatím jsem stačil navrhnout a vyrobit vnitřní nosič na 2 kola. Upnu přední vidlice, strčím dovnitř najednou obě kola -jedno sedadlo je pryč. Ještě doladím držáky na přední kola a pohoda. V počítači mám návrh rozkládacího lože, je v levé polovině vozu, zamykatelné asi 220litrů, tvoří sedačku, rozloží se , přední sedadla se posunou, přidá se podhlavní část celkem 190x120cm. Celé se za pár minut demontuje složí a frkne do sklepa. Nalevoboku bude kuchyň, přístupná demontovatelná schránka s nádobím dřezem vařičem, přístupná zleva. Na střeše na příčnících budou dva kolektory po 8 litrech se snadným plněním, výklopné ke sluníčku a se sprchou, v rezervě skládací ohniště. Na kolektory lze namontovat předstříšku. Po složení lože vznikne sedačka , půl auta je volného. No do prázdnin to musím stihnout!!! Kdo se přidá? . Monti Lze se také inspirovat u WW Caddy :-)
21.05.2010 | 23:05:42 | Monti Reagovat
RE: Spaní v Berlingu
Inu, jak jsem řekl, tak taky udělal. Jen jsem po první dovolené vyhodil kola z auta na sklopný nosič na kouli. Lůžko je hotovo,používáme nafukovací karymatkay 5cm, no komfort! A místa habakuk.Pod ložem je je zanykatelný prostor, přístupný jak zevnitř tak zvenku.Jezdím v létě, kolektor nepotřebuji stačí kanystr, večer je voda teplá.V zadních oknech přibyly dvě kapsy na drobnosti. Už se zase těším na jaro 2013. Zájemci pošlu foto po dohodě i dokumentaci.Spaní s mou paní je príma :-)
nezlomen@seznam.cz
19.02.2013 | 14:31:58 | Monti | 194.138.12.* Reagovat
Tak už mám najeto 16000 km a zatím žádné problémy. Čekám, jestli ještě trochu klesne spotřeba nafty, ale zatí mpořád kolem 6l/100 km.
10.12.2009 | 18:06:44 | Karel Reagovat
spaní v Berlingu
Spal jsem i ve Škodě 105, když jsem byl mladší. V Berlínu je to luxus.
03.09.2009 | 21:06:25 | Václav Reagovat
Spát v Berlingu?
No nejsem si jistý ,že v Berlingu se dva dospělí vyspí ty rozměry uvedené v recenzi jsou hodně nadsazeny . Snad jen když vyplníte místo na nohy před zadními sedačkami a vytvoříte rovinu po celé ploše auta . Nutností bude posunout přední sedadla maximálně dopředu. Tedy žádný komfort!
25.08.2009 | 01:21:06 | Hawk Reagovat
Sedadla mi připadají trochu úzká, ale už jsem jsem si za ty tři měsíce trochu zvykl.
31.07.2009 | 18:25:58 | václav Reagovat
Sedadla
Ja presel na nove Berlingo z Partnera (2002). Vadi mi, ze v zatackach z Berlinga vypadavam ze sedacky, bocni vedeni sedadel je minimalni. Je to tim, ze je sedadlo nove a v Partnerovi bylo uz "vysezene", nebo mate take takovy pocit?
29.07.2009 | 14:26:08 | Kokes Reagovat