Rok výroby:2008Typ motoru:1.6 HDiStav km při koupi:0 kmStav km nyní:8 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6,7 l/100 kmVloženo:18. 12. 2008
Ano, po cca 2500 se téměř zcela prodřel potah pod dětskými sedačkami, na loketní opěrce a teď se přidává i na zbytku sedaček. Sám se zavírá klíč, což je např. při startování docela nepříjemné.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kromě výše uvedených závad jsme nadšeni (ale on ani ten poslední Fiat nebyl špatný). Super bezva auto pro rodinu - za skvělou cenu skvělá výbava, to, co máme v ceně, jinde nenabízejí někdy ani za příplatek. Dobré jízdní vlastnosti (adekvátní objemu a výkonu motoru). Celý dojem ale ničí přístup prodejce a zastoupení Citroenu.
Kdybych měl prachy tak si koupím něco lepšího,ale za tu cenu si nemůžu stěžovat:velký prostor,1,9D táhne odspodu,a za necelé 4 roky a 140000 km celkem žádná závada co by stála za řeč,kromě jednoho totálního výpadku elektriky,který se sám opravil dřív,než jsem dorazil do servisu,a rezavého výfuku.
No, to jo, v německu by se toho naučili. Hlavně ten německý design "cihla, malta", pohodlí "hrc prc" atd. Němci by se měli učit od francouzů, jak má vypadat auto.
Blbeček seš ty,potrfená huse s fr. rádobyautem se vždycky ozve. Ano frantíky nemusím,protože si pouze hrajou na kvalitu a kdenic tunic. At se mrknou do japonska nebo německa jak se dělaj káry, ale to ty asi nepochopíš.
Blbečku, který z principu nemá rád francouzská auta: Najet za rok 42000 s takovýmto autem svědčí spíš o jeho kvalitě, než naopak. Spíše než špatný vůz mi připadá špatný servis. Každé auto má občas závadu, pokud je okamžitě vyřešena, pustíme to z hlavy a za chvíli o tom ani nevíme. Pokud ale stádo pitomců v servisu si neumí poradit, pak je to k nasrání. A že má spotřebu o 0,8 L vyšší? Problém se spotřebou je v 99 procentech v řidiči. Ty českej střepe. Omezenej. Zaujatej.
Mán firemné Berlingo 1,6 HDI, za rok cca. 42 000 km, 12 uznaných reklamačných závad a stále v ňom niečo hrkoce a opakovane sa objavujú tie isté závady. Neviem si predstaviť ako bude auto fungovať keď bude mať 150 000. Deklarovaná spotreba 5,4 poznám asi 8-10 majiteľov týchto modelov ani jeden nejde pod 6,2 l / 100 km. Nikdy viac.
Z vlastní zkušenosti mohu říct, že klíč není opravdu dotažen k plné funkčnosti a zcela bez problémů se při startování zavírá. Na první pohled se tváří jako klíč od Škodovky ale zpracování je hodně slabé. U Škodovky má obě krajní polohy zajištěny a lze z nich odejít zmáčknutím pojistného tlačítka. U Berlinga se sklápí jak se mu zachce a aretace je téměř neznatelná, navíc je čep značně volný. Tlačítko je téměř zbytečné. Navíc nechápu proč dodávají pouze jeden klíč s dálkovým ovládádním. Jinak jsem prozatím spokojen. Miloš
To znamená niečo ako magorko.To čo táraš je na smiech.Ak si recenziu smeroval do humoru,tak je to OK.No ak si to myslel ako znalec aut,si magor.Urob sebareflexiu.
Kdoví, jak se pisatel vůbec k tomu autu chová a co s ním vyvádí. Nikdy se nám nepotrhaly a neprošoupaly potahy ani v trabantu, ani ve wartburgu, (to jen pro pobavení), ale ani ve staré xantii, v P 205, ve feldě... to jen na potvrzení, že výrobci aut si opravdu na potazích dávají záležet. Konkrétně Citroen je náročně zkouší nejen na pevnost, otěr, světlostálost, ale i na požární bezpečnost (aby nechytly a nehořely bleskově jako záclony), na to, aby při požáru neprodukovaly jedy, atd atd. Stačí, aby pisatel měl na sobě něco, co má ostré lemy (opasek, taštičku či pouzdro, manžety s kovovými knoflíčky, řemínky a ozdoby), nebo jinou ptákovinu, kterou si ani neuvědomuje. A dlouhodobým působením dojde k poškození. Také trvale upocená ruka na opěrce může látku poškodit (lidské tělo je kyselé). Jinak si to fakt neumím vysvětlit...
áno asi to byl vtip. ale jehop vyvrácení jste teď potvrdil-více či méně. 2roky a 80 000Km versus 6měsíců a 8500Km? :-) trochu rozdíl ne? A kromě toho já mluvil o O1.
Ale Radečku já vůbec nemyslím na tuzemskou automobilku. Ale když už jsi to teda nakousnul...je fakt,že v Octavii jsou potahy i po 10ti letech a více než180 000Km většinou jako nové.... že by úspora materiálu? papírová vlákna???? asi ne jen ty ostré rohy na sedačce, špičaté lokty a ostré pouzdro na mobil...pravděpodobně
To je fakt recenze jako noha! Pokud je mi známo, tak výrobce vozidla přistupuje k výrobě potahů s velkou zodpovědností. Jsou testovány na světlostálost, pevnost a odolnost, prochází řadou zkoušek. Ne jako hadry od asijských trhovců. Je mi proto divné, že by za půl roku odešly. Jestli nebude problém opravdu v těch dětských sedačkách. Mají ostré hrany, nebo co? Pod Vámi vepředu se potahy netrhají a jste určitě těžší než to dítě a taky tam sedíte častěji než dítě vzadu...a přitom zadní i přední potahy jsou jistě stejná látka.
Nic neříkající recenze!Spíš ukazující na nešikovnost majitele a provozovatele vozidla.Prodřené potahy nejsou vinou výrobce,ve vašem případě by jseme navrhoval výměnu za prkené parkové lavice,ty se dají po použití přehoblovat!!!!
Nic neříkající recenze!Spíš ukazující na nešikovnost majitele a provozovatele vozidla.Prodřené potahy nejsou vinou výrobce,ve vašem případě by jseme navrhoval výměnu za prkené parkové lavice,ty se dají po použití přehoblovat!!!!
Dalsia super recenzia. Kluc sa sam pri startovani zaviera????? to ako? A k tym potahom: mozno by stacilo kupit normalnu detsku sedacku a nie z vypredaja z TESCO.
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Berlingo
moje berlingo
Kdybych měl prachy tak si koupím něco lepšího,ale za tu cenu si nemůžu stěžovat:velký prostor,1,9D táhne odspodu,a za necelé 4 roky a 140000 km celkem žádná závada co by stála za řeč,kromě jednoho totálního výpadku elektriky,který se sám opravil dřív,než jsem dorazil do servisu,a rezavého výfuku.
23.07.2009 | 11:58:57 | moody Reagovat
Anonym
No, to jo, v německu by se toho naučili. Hlavně ten německý design "cihla, malta", pohodlí "hrc prc" atd. Němci by se měli učit od francouzů, jak má vypadat auto.
10.04.2009 | 12:03:40 | Reagovat
Blbeček seš ty,potrfená huse s fr. rádobyautem se vždycky ozve.
Ano frantíky nemusím,protože si pouze hrajou na kvalitu a kdenic tunic.
At se mrknou do japonska nebo německa jak se dělaj káry, ale to ty asi nepochopíš.
10.04.2009 | 12:01:26 | Reagovat
Pro anonym
Blbečku, který z principu nemá rád francouzská auta: Najet za rok 42000 s takovýmto autem svědčí spíš o jeho kvalitě, než naopak. Spíše než špatný vůz mi připadá špatný servis. Každé auto má občas závadu, pokud je okamžitě vyřešena, pustíme to z hlavy a za chvíli o tom ani nevíme. Pokud ale stádo pitomců v servisu si neumí poradit, pak je to k nasrání. A že má spotřebu o 0,8 L vyšší? Problém se spotřebou je v 99 procentech v řidiči. Ty českej střepe. Omezenej. Zaujatej.
10.04.2009 | 11:30:42 | Reagovat
Francouzský šrot
Nj ,jen si dál kupujte ty francouzké střepy....co se tváří jak auto. Když ale obal prodává,že ?
10.04.2009 | 11:00:39 | Reagovat
Spoľahlivé Berlingo ?
Mán firemné Berlingo 1,6 HDI, za rok cca. 42 000 km, 12 uznaných reklamačných závad a stále v ňom niečo hrkoce a opakovane sa objavujú tie isté závady. Neviem si predstaviť ako bude auto fungovať keď bude mať 150 000. Deklarovaná spotreba 5,4 poznám asi 8-10 majiteľov týchto modelov ani jeden nejde pod 6,2 l / 100 km. Nikdy viac.
09.04.2009 | 21:49:47 | dodo Reagovat
klíč se zavírá
Z vlastní zkušenosti mohu říct, že klíč není opravdu dotažen k plné funkčnosti a zcela bez problémů se při startování zavírá. Na první pohled se tváří jako klíč od Škodovky ale zpracování je hodně slabé. U Škodovky má obě krajní polohy
zajištěny a lze z nich odejít zmáčknutím pojistného tlačítka.
U Berlinga se sklápí jak se mu zachce a aretace je téměř neznatelná, navíc je čep značně volný. Tlačítko je téměř zbytečné. Navíc nechápu proč dodávají pouze jeden klíč s dálkovým ovládádním. Jinak jsem prozatím spokojen. Miloš
15.01.2009 | 00:10:35 | Miloš Reagovat
Tárajko
To znamená niečo ako magorko.To čo táraš je na smiech.Ak si recenziu smeroval do humoru,tak je to OK.No ak si to myslel ako znalec aut,si magor.Urob sebareflexiu.
24.12.2008 | 00:41:44 | 07 Reagovat
hloupost
Kdoví, jak se pisatel vůbec k tomu autu chová a co s ním vyvádí. Nikdy se nám nepotrhaly a neprošoupaly potahy ani v trabantu, ani ve wartburgu, (to jen pro pobavení), ale ani ve staré xantii, v P 205, ve feldě... to jen na potvrzení, že výrobci aut si opravdu na potazích dávají záležet. Konkrétně Citroen je náročně zkouší nejen na pevnost, otěr, světlostálost, ale i na požární bezpečnost (aby nechytly a nehořely bleskově jako záclony), na to, aby při požáru neprodukovaly jedy, atd atd. Stačí, aby pisatel měl na sobě něco, co má ostré lemy (opasek, taštičku či pouzdro, manžety s kovovými knoflíčky, řemínky a ozdoby), nebo jinou ptákovinu, kterou si ani neuvědomuje. A dlouhodobým působením dojde k poškození. Také trvale upocená ruka na opěrce může látku poškodit (lidské tělo je kyselé). Jinak si to fakt neumím vysvětlit...
23.12.2008 | 17:22:21 | standa Reagovat
hej
áno asi to byl vtip. ale jehop vyvrácení jste teď potvrdil-více či méně. 2roky a 80 000Km versus 6měsíců a 8500Km? :-) trochu rozdíl ne? A kromě toho já mluvil o O1.
23.12.2008 | 17:17:53 | Jerry Reagovat
Jerry
To s tymi patahmi a Octaviov bol vtip??? Kolegovy menili na O2 po 2 rokoch a 90 tis km. Takze kvalita???
23.12.2008 | 16:54:50 | Lukas Reagovat
Ale Radečku já vůbec nemyslím na tuzemskou automobilku. Ale když už jsi to teda nakousnul...je fakt,že v Octavii jsou potahy i po 10ti letech a více než180 000Km většinou jako nové.... že by úspora materiálu? papírová vlákna???? asi ne jen ty ostré rohy na sedačce, špičaté lokty a ostré pouzdro na mobil...pravděpodobně
22.12.2008 | 20:29:15 | Jerry Reagovat
Jistě, u tuzemského výrobce je loketní opěrka na zadních sedadlech příplatkový luxus.
22.12.2008 | 20:17:01 | Radek Reagovat
...no pod sedačkama to bych ještě pochopil, ale co to ošoupávání an loketní opěrce. Dětskou sedačku na loketní opěrku jsem ještě neviděl...
22.12.2008 | 20:09:07 | Jerry Reagovat
Hrůza!
To je fakt recenze jako noha! Pokud je mi známo, tak výrobce vozidla přistupuje k výrobě potahů s velkou zodpovědností. Jsou testovány na světlostálost, pevnost a odolnost, prochází řadou zkoušek. Ne jako hadry od asijských trhovců. Je mi proto divné, že by za půl roku odešly. Jestli nebude problém opravdu v těch dětských sedačkách. Mají ostré hrany, nebo co? Pod Vámi vepředu se potahy netrhají a jste určitě těžší než to dítě a taky tam sedíte častěji než dítě vzadu...a přitom zadní i přední potahy jsou jistě stejná látka.
22.12.2008 | 16:26:47 | Standa Reagovat
berlingo
Nic neříkající recenze!Spíš ukazující na nešikovnost majitele a provozovatele vozidla.Prodřené potahy nejsou vinou výrobce,ve vašem případě by jseme navrhoval výměnu za prkené parkové lavice,ty se dají po použití přehoblovat!!!!
22.12.2008 | 12:07:56 | log-in Reagovat
berlingo
Nic neříkající recenze!Spíš ukazující na nešikovnost majitele a provozovatele vozidla.Prodřené potahy nejsou vinou výrobce,ve vašem případě by jseme navrhoval výměnu za prkené parkové lavice,ty se dají po použití přehoblovat!!!!
22.12.2008 | 12:07:19 | log-in Reagovat
???
Když seš tak nadšenej, proč dáváš palec dolu? Jinak další recenze o hovně. Gratuluji.
18.12.2008 | 20:11:53 | krompáč vod hoven Reagovat
Se ptám
Proč tady jakstěživ nikdo nepíše o konkretních prodejcích nebo servisech,se kterými má autor špatné zkušenosti ???
18.12.2008 | 19:09:08 | zima24 Reagovat
Dalsia super recenzia. Kluc sa sam pri startovani zaviera????? to ako? A k tym potahom: mozno by stacilo kupit normalnu detsku sedacku a nie z vypredaja z TESCO.
18.12.2008 | 18:06:23 | Lukas Reagovat