Recenze Citroën Jumper 2,2 Hdi L2H3
“Propadák”

Autor recenze: Pavel (50 let),
Jihočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1997 Typ motoru:2197 Stav km při koupi:10 km Stav km nyní:60 500 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 3 roky Průměrná spotřeba: 9 l/100 km Vloženo: 21. 7. 2011

Hodnocení inzerátu: 10 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 4.8

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Kia

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Závady a opravy na autě

Rok 2008 - problém s bočními dveřmi - zatékala voda do vnitřního prostoru a otevírání ztuha, zatekla voda do motorového prostoru zamrzl alternátor a spálil se - výměna v záruce
Rok 2009 - zatekla voda do motoru a led zpřetrhal kabelový svazek - nešlo startovat -přerušený kabel s čipem - oprava pouze "BAI PAS"
Rok 2011 - opět problém se startováním - tentokrát odešel EGR ventil a v servisu utrhly žhavící svíčku - zarezlé
, problém se zadními dveřmi- popraskalo upevnění okolo pantů


Hodnocení a zkušenosti s autem

30.07.2007 jsme zakoupili dodávku CITROEN JUMPER 2,2 HDi L3H3.
Nyní má auto najeto 60.500 km , je garážováno , používáno jen pro vnitřní potřeby firmy.
Ovšem objevily se vážné závady již druhou zimu po ca 20.000,-km.
Zatékání do vnitřního prostoru dodávky přes boční dveře, zasekávání a jejich vypádávání (5x v servisu!) a popraskání pantů zadních dveří (neuznána záruka,prý je auto bourané !?!) není nejpodstatnější.
Hlavní problém je zatékání do motorového prostoru ! Již druhou zimu 2008/2009 zamrzl přes noc alternátor a při starování "odeše"-byla výměna v rámci záruky a servis dle návodu výrobce CITROENU udělal první doporučené opatření proti zatékání- přišrouboval plachtičku nad alternátor.
Další zimu 2009/2010 zmrzl kabelový svazek a auto nestartovalo,protože byl přetrhlý kabel k čipu=imobilizéru -servis v záruce provedl opravu tzv."BAI PASEM" - nahrazením kabelu sólo kablíkem jiným a ostatní ve svazku nechali s tím,že doporučují výměnu,ale již za peníze ( ca 24.500,-Kč vez 20% DPH).
Další zima 2010/2011 (po záruce , auto "staré" 3 a 1/2 roku,najeto 55.000 km) a opět těžké starty za studena, odešel ventil EGR a při kontrole žhavících svíček pracovník servisu utrhl žhavící svíčku ,samozřejmě zarezlou ,opět voda ! Citroen prý se podílí na opravě a dá svíčky zdarma ,ale servis si účtuje jen za ventil EGR +11.013,-Kč a za výměnu svíček +26.000,-Kč ! Auto bylo v servisu za 3 a 1/2 roku min.15 x ! a servis dává od všeho ruce pryč, prý se máme soudit !

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 10


Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Jumper

Vložit komentář

Sviecky v Hdi?

To by ma zaujimali tie sviecky v HDi..

P.S ak máte na mysli vstrekovače..tak tie sú hrdzavé ked niekto tankuje nekvalitnú naftu..a velmi dlhodobo

27.04.2014 | 19:41:38 | Miro  | 178.143.165.* Reagovat

RE: Sviecky v Hdi?

hej svičky v dieslu
Jde totiž o žhavící-startovací,nikoliv o ty,co u benzínu zapalují směs ve válci při každém jeho pohybu nahoru/dolů.
A další divná věc,proč pekaři do koláču melou mák,když už je takhle dost mrňavej..? :-)

14.11.2016 | 20:45:22 | Petr  | 89.102.200.* Reagovat