Rok výroby:1997Typ motoru:2197Stav km při koupi:10 kmStav km nyní:60 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:21. 7. 2011
Rok 2008 - problém s bočními dveřmi - zatékala voda do vnitřního prostoru a otevírání ztuha, zatekla voda do motorového prostoru zamrzl alternátor a spálil se - výměna v záruce Rok 2009 - zatekla voda do motoru a led zpřetrhal kabelový svazek - nešlo startovat -přerušený kabel s čipem - oprava pouze "BAI PAS" Rok 2011 - opět problém se startováním - tentokrát odešel EGR ventil a v servisu utrhly žhavící svíčku - zarezlé , problém se zadními dveřmi- popraskalo upevnění okolo pantů
Hodnocení a zkušenosti s autem
30.07.2007 jsme zakoupili dodávku CITROEN JUMPER 2,2 HDi L3H3. Nyní má auto najeto 60.500 km , je garážováno , používáno jen pro vnitřní potřeby firmy. Ovšem objevily se vážné závady již druhou zimu po ca 20.000,-km. Zatékání do vnitřního prostoru dodávky přes boční dveře, zasekávání a jejich vypádávání (5x v servisu!) a popraskání pantů zadních dveří (neuznána záruka,prý je auto bourané !?!) není nejpodstatnější. Hlavní problém je zatékání do motorového prostoru ! Již druhou zimu 2008/2009 zamrzl přes noc alternátor a při starování "odeše"-byla výměna v rámci záruky a servis dle návodu výrobce CITROENU udělal první doporučené opatření proti zatékání- přišrouboval plachtičku nad alternátor. Další zimu 2009/2010 zmrzl kabelový svazek a auto nestartovalo,protože byl přetrhlý kabel k čipu=imobilizéru -servis v záruce provedl opravu tzv."BAI PASEM" - nahrazením kabelu sólo kablíkem jiným a ostatní ve svazku nechali s tím,že doporučují výměnu,ale již za peníze ( ca 24.500,-Kč vez 20% DPH). Další zima 2010/2011 (po záruce , auto "staré" 3 a 1/2 roku,najeto 55.000 km) a opět těžké starty za studena, odešel ventil EGR a při kontrole žhavících svíček pracovník servisu utrhl žhavící svíčku ,samozřejmě zarezlou ,opět voda ! Citroen prý se podílí na opravě a dá svíčky zdarma ,ale servis si účtuje jen za ventil EGR +11.013,-Kč a za výměnu svíček +26.000,-Kč ! Auto bylo v servisu za 3 a 1/2 roku min.15 x ! a servis dává od všeho ruce pryč, prý se máme soudit !
hej svičky v dieslu Jde totiž o žhavící-startovací,nikoliv o ty,co u benzínu zapalují směs ve válci při každém jeho pohybu nahoru/dolů. A další divná věc,proč pekaři do koláču melou mák,když už je takhle dost mrňavej..? :-)
14.11.2016 | 20:45:22 | Petr
| 89.102.200.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Jumper
Sviecky v Hdi?
To by ma zaujimali tie sviecky v HDi..
P.S ak máte na mysli vstrekovače..tak tie sú hrdzavé ked niekto tankuje nekvalitnú naftu..a velmi dlhodobo
27.04.2014 | 19:41:38 | Miro | 178.143.165.* Reagovat
RE: Sviecky v Hdi?
hej svičky v dieslu
Jde totiž o žhavící-startovací,nikoliv o ty,co u benzínu zapalují směs ve válci při každém jeho pohybu nahoru/dolů.
A další divná věc,proč pekaři do koláču melou mák,když už je takhle dost mrňavej..? :-)
14.11.2016 | 20:45:22 | Petr | 89.102.200.* Reagovat