Rok výroby:2019Typ motoru:2.0Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:14 000 kmZpůsob řazení:manuálPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:105 l/100 kmVloženo:10. 6. 2022
Nádrž AD blue Klíma kompresor Vodná pumpa- plastová, skoro uvarený motor Zadné ložiská Ručná brzda Ventilátor kúrenia Presedená sedačka
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jazdené na dlhé trasy. Najazdené 140000 km a tých porúch....neskutočne. Auto žerie olej (od cca 50 tis km)...ale nie trochu, cca 1l na 1000km. Tesne po záruke sa pokazila nádrž AD blue...oprava 1000 eur, neskôr pri cca 100 tis vodná pumpa, skoro sa uvaril motor. Auto nás nechalo na diaľnici. Pumpa plastová, vyslovene kazítko. Horšie auto som v živote nemal. A teraz naposledy kompresor klímy ,ktorý stojí cez 1000 eur. Sedačky nepohodlné, jazdenie bolo lepšie na Jumpery 2008, nehovoriac o kvalite.
Potvrzuji vodní pumpu, mě vydržela plných 150000. Potvrzuji ventilátor větrání: vypečený konektor, díky čemuž nešla ani klima. Neustále se bezdůvodně spíná sahara, vyjedu, po 5km se sepne a větrá až do doby kdy motor vypnu aspoň na 5 minut. Spotřeba oleje 1l/1000km. Vyteklý přední tlumič - už tak špatný komfort odpružení je teď ještě horší - auto skáče jak koza i naložené. Nyní závada trysky na vypalování dpf- nutná výměna jak trysky tak i dpf samotného. Spotreba prázdného auta i při nejlehčí noze: 8,5l plně naloženo a svižnější jízda: 11l (nejnižší výkonová verze). V kabině pouze 1 (slovy jeden) držák na nápoje. Soudruzi ušetřili sedm padesát, bravo! Lépe se mi jezdilo s o 13let starším trafikem. A to nepřeháním. Jediná dobrá věc: asistent rozjezdu do kopce, ale to asi dnes nabízí i konkurence
19.03.2024 | 12:50:25 | Filips
| 141.0.12.*Reagovat
NIKDY VIAC.
Mám tak isto takýto Jumper 2.0 130HP AH03 170 000 KM napisem to skratene olej žere 0,5L na 1000KM a MOžNO AJ viac, muselo ist uz nove turbo OLEJ žere stale rovnako ,spotreba cez 10Lna 100KM pritom nosím lahke vahy , zacina blbnut elektroniky zatial nič hrozne ale obavam sa že sa to bude stupnovat , moj nazor je nepodareny motor kasna inak celkom fajn ale Master ma určite lepsi komfort pre sofera a po tomto si dovolím povedat ze aj kvalitnejsie motry
Komentáře uživatelů k recenzi Citroën Jumper
To samé
Potvrzuji vodní pumpu, mě vydržela plných 150000. Potvrzuji ventilátor větrání: vypečený konektor, díky čemuž nešla ani klima. Neustále se bezdůvodně spíná sahara, vyjedu, po 5km se sepne a větrá až do doby kdy motor vypnu aspoň na 5 minut. Spotřeba oleje 1l/1000km. Vyteklý přední tlumič - už tak špatný komfort odpružení je teď ještě horší - auto skáče jak koza i naložené. Nyní závada trysky na vypalování dpf- nutná výměna jak trysky tak i dpf samotného. Spotreba prázdného auta i při nejlehčí noze: 8,5l plně naloženo a svižnější jízda: 11l (nejnižší výkonová verze). V kabině pouze 1 (slovy jeden) držák na nápoje. Soudruzi ušetřili sedm padesát, bravo! Lépe se mi jezdilo s o 13let starším trafikem. A to nepřeháním. Jediná dobrá věc: asistent rozjezdu do kopce, ale to asi dnes nabízí i konkurence
19.03.2024 | 12:50:25 | Filips | 141.0.12.* Reagovat
NIKDY VIAC.
Mám tak isto takýto Jumper 2.0 130HP AH03 170 000 KM napisem to skratene olej žere 0,5L na 1000KM a MOžNO AJ viac, muselo ist uz nove turbo OLEJ žere stale rovnako ,spotreba cez 10Lna 100KM pritom nosím lahke vahy , zacina blbnut elektroniky zatial nič hrozne ale obavam sa že sa to bude stupnovat , moj nazor je nepodareny motor kasna inak celkom fajn ale Master ma určite lepsi komfort pre sofera a po tomto si dovolím povedat ze aj kvalitnejsie motry
30.10.2022 | 12:33:34 | Jumper 2.0 AH03 | 62.169.177.* Reagovat