Rok výroby:2007Typ motoru:1.9 MJetStav km při koupi:1 kmStav km nyní:950 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:7,1 l/100 kmVloženo:22. 7. 2007
Keďže je auto staré 4 dni, zatiaľ sa na ňom neprejavili žiadne poruchy ani nedostatky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nové Bravo som kúpil v najvyššej výbave "Sport" s najvýkonnejším motorom, ktorý sa ponúka - so vznetovým preplňovaným turbodieslom Common Rail s objemom 1.93 litra a výkonom 110kW ( 150 koní ). Motor má výborný záťah, svižne zaberá už od 2000 otáčok, pri 2500 už veľmi slušne "tlačí do sedačiek". Hlučnosť motora sa prejaví až pri otáčkach vyšších ako 2500 RPM, pri nižších je veľmi tichý a kultivovaný. Spotreba v meste pri dodržiavaní predpisov a bežnej premávke sa dá dosiahnuť aj pod 6l/100 km, pri tachometrových 140 km/h sa pohybuje okolo 7,1l. Interiér v športovom prevedení má fantastické sedačky čalúnené kombináciou semišového a perforovaného materiálu zabraňujúceho proti poteniu. Obe sedačky sú vyhrievané ( príplatok ), sedačka spolujazdca má výškové nastavenie ( rovnako za príplatok; prídete však o skrinku pod sedačkou spolujazdca ). Lakťová opierka je chladená, zmestí sa do nej plechovka piva alebo 0.5l fľaša. Auto je dodávané s velúrovými koberčekmi. Hlasom ovládaný systém Blue&Me funguje skvele, spárovanie s telefónom SE K800i bez problémov. Integrovaný USB port číta súbory MP3, WMV a WAV. Pri prehávaní audia z USB disku však nie je možné v pesničke "pretáčať", snáď to vyriešia updatom. Príplatkový HIFI audiosystém s 270W subwooferom v kufri a 8 reproduktormi hrá veľmi dobre, zvuk je jasný, bez počuteľného skreslenia, basy sú hlboké a bez rezonácií. Rádio má dobrú citlivosť, výborný ekvalizér a slušnú dynamiku. Palubný počítač zobrazuje nadpriemerne veľa údajov, určite bude každému postačovať. Príplatkový tempomat a parkovacie senzory fungujú tak ako majú, citlivosť senzorov je veľmi slušná, zatiaľ sa nevyskytol "falošný alarm". Doobjednal som ešte aktívne hlavové opierky a predpínače s čidlami vzadu a elektricky sklopné spätné zrkadlá ( vyhrievanie je štandard ). Podvozok je prijateľne komfortný, výrazne lepšie filtruje nerovnosti ako moja SX4 a je aj troška mäkší ( aj napriek 17" elektrónom ). Auto drží stopu výborne, ťažký motor nie je veľmi cítit, ESP zatiaľ nemusel zasahovať ani raz ( keďže auto v zábehu, snažím sa ho šetriť ). Kufor má objem výborných 400l, po Honde Civic 8G 2.najväčší v triede. Nachádzajú sa v ňom háčiky na uchytenie sietí na tašky. Rezerva je plnohodnotná, so 16" diskom. Servisný interval je výborných 30 000 km, na potrebu návštevy servisu upozorňuje palubný počítač. Zatiaľ som s autom nad mieru spokojný, je komfortné, tiché, nič v ňom nevŕzga ani nerezonuje, fantastický športový volant a presne radiaca páka dojem len umocňujú. Fiat poskočil novým Bravom a mnoho kvalitatívnych tried vyššie!
Fiatů jsem měl hodně. 2xUNO, 2xRitmo, 2xTipo 2xRegata, 2xCroma(tu jsem měl nejradši). Když jsem měl Ritmo, taky spoustu lidí mělo řeči, že je Fiat špatnej, ať si koupim radši favorita. Ritmo 1.5 se dalo točit do plnejch, a pořád zrychlovalo. Žralo do 6 litrů, oproti tomu jejich oblíbenej Favorit žral 9 litrů, a zrychloval od 2 do 3 tisíc otáček, a pak už jenom hučel. A reznul úplně stejně. Navíc karoserii navrhl stejný člověk. Prostě někteří si budou mlít pořád svoje, i když ve fiatu nikdy neseděli. Dnes po letech nevim co ojetého koupit, už jsem chtěl jít o do golfa 5, že konečně vyzkouším co na tom mají. Ale když čtu ty recenze nestačim se divit. Všude píšou benzíny nebrat radši vůbec, jsou poruchový. A na naftu jedině 1.9 (která je jenom moc hlučná) u ostatních se schodují také na závažných závadách (třeba 2.0 103kw, 2.0 125kw) Nechápu, jak někdo může vychvalovat automobilku co má asi ze sedmi motorizací použitelnej jeden motor. Teď mě napadá v souvislosti s aférou diesel gate, že jsou rádi, když jim vůbec nějakej motor funguje, těžko můžou ještě snižovat emise. No nic vypadá to, že do Brava půjdu. JTD je v pohodě(bez těchto dětských závad), a vypadá líp jak zvenku, tak zevnitř. Měl jsem i jiná auta. Třeba Audi 80 b3 1.8 benzín. Jezdila pěkně, ale motor se někdy taky choval divně. Když jsem zaparkoval předkem do kopce, tak pak několik kilometrů nemazal. Svítila kontrolka, a motor už úplně rachtal. Pak to zhaslo, a zase dobrý. Měla najeto 160tis.
Ja len chcem doplnit clanok po mnou.Ak celi zivot jazdite na fiate a nemate skusenosti z inou znackou budete z fiatom spokojni a nigdy nepochopite preco ludia jazdia na okukanich golfoch.Ono vela ludi zase bere ako samozrejmost presne radenie a kvalitny podvozok bez vrzgania a nemecku preciznost v detailoch.Brava je pekna ale ja sedim v golfe a to je pocit ktory sa musi zazit.Nigdy ho nevimenim za auto ktore je len pekne a zostatkova hodnota prudko klesa.
Presne ked das taliana vedla nemca a japonca nikdy nemoze vyhrat lebo talian ani neotvori usta a nemec a japonec obkresli tvar a rychlo nakukne pod kapotu ake ma vstrekovanie.Samozrejme ked to talian riadne odskusal a nekazi sa to. A kvalita talianov ??? Otec vozieval auta s vonku v rokoch 90 a ked mi rozpraval kolko mali tie auta KM tak sa necudujem ze sa tu rozpadali,kukni autoscot tam su skutocne kilometre. A zazitok s golfa strasne emocie uzasny podvozok a bla bla ..... Podvozok nic moc sprav dvojitu misku v 80km ale na sirokej ceste a pocit s interieru (kuchynska linka a vnej navrtane diery na ovladanie das autu-das probelmu) .
ja nevym ale vy se smejete italum copak slovaci nebo cesi maji lebsi auta nez italove??? snad si nemyslite ze octavka je nejlebsi auto mel sem 3 octavie rok 2005,2007 a 2007 ale nic moc nerikaam ze je bravo lebsi ale ani o moc horsi
13.06.2013 | 19:23:41 | martin
| 78.18.238.*Reagovat
RE: Pekne auto
No hlavně si zjisti, která automobilka jako první přišla se systémem common rail ..a pak tu něco piš, chytráku ...tu svou mrdku Golfa si strč někam :D
to je kvalitní pocit, to je fakt. Koukat z černého golfu na okolní svět je zážitek. Další zážitky přijdou s korozí, Golfy V kvetou jak papriky o Setaech nemluvě. Negaražovaný Fiat 2004, tak tam člověk nenajde nic, beru to bez iluzí a pragamticky. Das Auto - etalon kvality. Passat 07 nebouraný víko kufru na hadry, co dodat. Trapný, ale pocity mě vůbec v tomto případě nezajímají
s takovým názorem se dá jen těžko ztotožnit. Za dvacet let co mám papíry a 13 let, co by profesionál v opravárenství (u prestižní značky), jsem jezdil v kde čem, společně vlastnil asi 15 aut (nových i ojetých), britských, německých, japonských, a většinu jsem měl >7let, tak s těmi zkušenostmi můžu prohlásit, že pocit v jetém VW, či Škodě ve mně nevzbuzuje žádný dojem propracovanosti a kvality. Vydrží možná leda tak plechařina. Sedni a projeď prosím OJETÉ benzinové Hondy nebo Toyoty, nebo Mx-5ku a pak VW, no a potom to zkus komentovat znovu :-) Sorry, Golf III,IV a V jsou opravdu eckelhaftní auta, kde jen tak naokraj, aby člověk v zatáčce nevypadnul, tak museli dát sedadla až na zem a člověk odsud kouká jak makak s vytaženým krkem, aby viděl z okna - to jen tak pro odlehčení -)
Nove bravo je pekne otom zadna ,ale ked citam tu dole "najlepsie auto v triede"musim reagovat:Nemecke auta sa seru tak isto alebo mozno trochu menej ako fiat.Nemecke auta nie su pekne hlavne starsie vw.Nemecke auta sa kradnu a maju hlucny tdi motor a strasne htp od skody.Nemecke auta su predrazene a maju drahsie nahradne dieli.To vsetko je pravda,ale kdo jazdil (skutocne jazdil nie na monitore) na BMW ,Audi, VW ten urcite neprejde na taliana ktory zatial okrem vzhladu (blond) nemoze normalneho chlapa zaujat.Ak postavite v ktorejkolvek triede vedla seba nemca alebo japonca proti fiatu vzdy,talian prehra! Fiat nech existuje pretoze aj tato znacka priniesla a verim ze este prinesie vela inovativnych zlepseni a mozno raz bude pojem kvality ale momentalne je na urovni renaultu.Je smutne ze niektore znacky "dobiehaju" kvalitou tuto ikonu spolahlivosti (peugeot)!
to sa mi paci najviac ako nadavaju ludia na fiaty a pri tom este ziadnu skusenost s nimi nemali, ked sa ti nepaci to tvoj problem kup si okukany golf. Ja mam bravo aj ked r.v. 98 ale nedam nanho dopustit.
To si delas prdel ? "dilenske spracovani" Jedine auto od fiata ktore ma pekne a kvalitne spraveni interier je nove bravo.Proti fiatu nic nemam no vzdy ma od kupy odradil prave lacny a nekvalitny interier.
Zdravim chalani ja som mal nove bravo 1.9 MultiJet je to auto na 100%......vyborna spotreba,jazdne vlastnosti,a to už nabehanych 172 000km..... každy na fiat nadáva a odcudzuje ho ale ja na to auto nedam dopustit ! a Taliani maju najkrajšie auta ! Možem Nove Bravo len doporučit !!!!!!....... FIAT FIAT FIAT !
Musím souhlasit s JardouK. Taky mě před Fiatama zrazovali, skoro stejnými slovy jaká jsou v tvém příspěvku, ale skutečnost je někde jinde. Mám již čtvrtého fiata v řadě (2x TIpo 1,6, 2x Punto II) od r. 1997 a nemůžu si na nic stěžovat. Do servisu jezdím jenom na pravidelné prohlídky a jinak údržba sestává z dolití benzínu a ostřikovačů. Nikdy mě fiátci nenechali ve štychu.
Recenzent podepsaný "dojet" je udivený nad majiteli italských aut, že je kupují přes jejich "prokazatelnou nespolehlivost". Já se Vám to pokusím vysvětlit, vážený pane! Zřejmě mají majitelé italských vozů jiné osobní zkušenosti, než jaké jsou v nějakých oficiální statistikách, jinak by si nikdo z nich nekupoval auto pro ježdění do servisu, víte? Jistě, někdo může mít i negativní zkušenost, ale to je snad u všech značek, ne? Proto Vám říkám, že já, coby dlouholetý majitel italských aut zn. Fiat, nemám s těmtio vozy žádné problémy vybočující z průměru. Moje současné auto je Punto II, které jsem kupoval ojeté z nevím kolikáté ruky, dnes má 10 let a 200 t. km a vím pouze, kde se lije nafta a voda do ostřikovačů (kromě běžných oprav odpovídající věku vozu). Předtím to bylo taky ojeté Tipo 1,9 TD, které ale nastartovalo i při -25 st. C a VW se vedle mě marně snažily! Takže je to, vážený, o osobní zkušenosti!
Jedna věc mně na Vás, majitelích ital. aut udivuje. To jest že Vás před koupí neodradí prokazatelná nespolehlivost italských vozů, Kdy v žebříčcích spolehlivosti jsou všichni "Taliáni" hluboce pod průměr? Nebo máte pocit, že to jsou nesmyslné informace, které si někdo "vycucal z prstu?" Já osobně považuji spolehlivost u auta za prvořadou. I záruka na neprorez. kastle je u Itala jak u Rumuna, což o něčem svědčí. Nač je mně pěknej design a příjemný potahy, když pak stojím někde V lesích mezi Dolní Lhotou a Prdelovicemi a čekám na odtah....
hele ja ziji v cizine a uz sem mel nejaakou radku aut od novych tak I po starsich a ta spolehlivost je asi tak stejna I u nemeckych aut se to sere mozna o male procento mene nez u fiata ale kolik stoji opravy u fiata a kolik stoji opravy u nemeckych aut ty chytroline doma jezdis na pekaci a tady si chytry a pritom nemas zadnou skusenost ty mluvys jenom co si slisel od druhych !!!
13.06.2013 | 20:03:00 | martin
| 78.18.238.*Reagovat
RE: a co spolehlivost?
mal som prvý model Brava a teraz mám druhého taliana, je to síce Alfa, ale to nevadí čo sa týka kvality karoserie, fial bol rok výroby 99, a nebolo na nom ani náznak hrdze, takže neviem kto ti to nakecal že tie autá hnijú, videl som rovnaké ročníky francúzskych áut, aj nemeckých ktoré boli dieravé ako rešeto od hrdze, takže pochybujem, že fiat nemá kvalitné kasne
Zdravím vás kluci fiaťácký, mám dotaz : Jaký je váš názor na lineu? Chtěl bych si koupit nový vůz a do výběru přidají tyto autííí : fokus, astra a linea.
Toto auto ti ostatny mozu iba zavidiet.Velmi sa mi paci a ked splatim svoje punto uvazujem ho kupit. Mne staci 1.4 T-Jet. Mal som mozno si ho vo fiate vyskusat.Silny a tichy motor,velky komfort akurat mi tiez vadi malo miesta na zadnych sedadlach. Nadherne auto nech ti sluzi. Ja na fiaty nedam dopustit.
Fiat Bravo je krasne auto a je radost ho soferovat.Vyskusal som diesel 105koni a chytilo ma to za srdce.Mam Bravu a pred tym som mal Alfu Romeo 1,8 Gtv a na talianske auta nedam dopustit.
Nazdar hoši, tak mám asi nejvíce zkušeností s novým Bravem. Najel jsem už asi 11,5 tis. km. Mám ten nový diesel 105 koní. Naprosto souhlasím, to auto má švih a eleganci, téměř umělecký kousek. Bohužel jsou sexy tvary vykoupeny poněkud horším výhledem zejména dozadu. Na elegantní přístrojové desce jsou špatně čitelné nižší rychlosti (výhled vám zakrývá ruka na volantu). Tmavý vnitřek (sedadla, čalounění) je sice velice elegantní, je na tom ale vidět každý drobek, Motor jde na venek typicky fiaťácky, uvnitř je ale perfektně utlumený. Navíc letí do otáček pomalu jako benzín. Velký krouťák ve spojení se šestkou je docela příjemná věc, bez problému jezdím za 4,5 l a dá se jet i za míň. Ve 120 to točí 2100 otáček a bere asi 4,0 - 4,3. Podvozek se mi zdá velice zdařilý, sedí to jak přišité. Bohužel jsem už byl v servisu - prkotina, praskla ppojistka na jednom větráku chlazení a počítač se přepnul do nouzového režimu. Zkusím napsat recenzi.
tiež som sa svojho času zastavil u dealera pozrieť nové Bravo,ale jedna z vecí čo ma zarazila asi najviac,je neskutočne málo miesta na zadných sedadlách.Pri mojej výške 190 cm,som sa tam jednoducho nevtrepal,leda tak poskladaný z rozkročenými nohami okolo predného sedadla,a ledva som s toho vystúpil,čo sa mi nestane ani u menších áut,nieto v tejto triede.Inak auto pekné,ale viac miesta je tušim aj v grande punto...
Přesně tohle auto jsem měl půjčené cca na čtyři dny. Motor je na diesel super - je znát, že je to 16-i ventil, takže ve 3500 ot neumře, jako TDI. I na 18" kolech auto nebylo nijak nekomfortní. Spotřeba při rychlé jízdě kolem 7 litrů ( najezdil jsem asi 800 km mix po ČR ). Na dálnici 230 km/h. Co mi ale fakt vadilo je malinké a mělké ( husté sítko 2 cm pod hrdlem) hrdlo na dolévání kapaliny do ostřikovačů - foukal vítr a fakt je to příšerné - navíc pár cm od baterky. Taky se hrozně špiní díky strmé zadní části karoserie zadní okno - za deště můžete mít pořád puštěný zadní stěrač. To mi připomíná ještě otvírání kufru bez madla = vždy se ušpiníte. Poslední věc je nepřehledný tachometr - městská rychlost kolem 50-60 km/h vůbec není v zorném poli řidiče a v kombinaci se silným dieselem možná někdy rychle přijdete o bodíky. Každé auto má něco horšího, ale u Brava jinak výhody převažují a je fakt parádní - asi bych ale šel do 1.4 T-Jet - bude s tím přeci jen větší sranda a Italové zábavné "benzíny" umí. Výbava sport je za ty peníze samozřejmě dobrá - ještě aby nebyla...
Cus.Tento mazel u mne vyhral pred Kiou Cee"d a to diky designu jak exterieru tak hlavne intgerieru. Jako nejvetsi "problem" Brava bych hodnotil dost preposilovane rizeni. Nevim jestli Kia udelala nakou modifikaci ale oproti Fiatu je o dost lepsi komunikativni rizeni.Dale motor v zakladu je u Kie daleko zivejsi a dynamictejsi se slusnou spotrebou. No, Fiat 1,4 16v neni pro tunery. Ale pro nenarocne ridice je OK. Sice tu superlativne vychvaluji Kiu ale Fiat je srdcarska zalezitost a jdu do nej ( bohuzel do te zakladniho mot. holt nemam 600tis :(( ). Jinak oproti Kie ma skvele odhlucneny podvozek! Byl jsem mile prekvapen pohodlim a konfortem jizdy ( az na ten blbej posilovac ).Pak napisi prvni dojmy.
Fiatu fandim, rodicia maju GP, predtym sme mali Punto 1. Ja jazdim na Ford Focuse 1.6, jedine co mi na nom vadi ze po 4 rokoch zacina hrdzaviet. Na GP mi vadi mensia=ziadna spatna vazbe od volantu, ako je to na tom Bravo?
Stillo MW-1,6-papá olej-1l na 1500 km,kupil som ho nový,dnes má 115 tis.km a pokazené na ňom bolo už hádam všetko.Reálne hodnotenie auta považujem po 100 tis.km,počiatočná eufória môže byť zavádzajúca.Ja kúpu svojho fiatu považujem za ťažký omyl.
Fiat Stillo je naozaj omyl, avsak vsetky recenzie na ostatne Fiaty su kvalitne. Nemozeme zasa tvdit ze ani jedna automobilka na svete nemala modely, ktore boli kazove. Takze toto moj nazor k Stillu :)
Stilo neni zle auto 85 kw. mam najazdene 256tis a jedine eger vntil a Marea ma 400 000!!! tis a klop klop stale nam sluzi 1,9 jtd 74 kw a vobec nehnije, inac Stilo navhrol nemec kasnu, co je samozrejme problem k vymene ziarovke na predne svetlo, Talian to ma za 2 minuty, kazdy ma skusenost a svoje poucenie, ja ostavam pri fiate, mne motor staci 115 koni na Stile aj ked viac je zabava ale celkovo viac pyta ps servis, Ahojte.
Je to autíčko , které jednou bude v mém rozhodování až mi doslouží Focus . Brava se fakt povedla . Jenom recence po 4 dni je předčasná. Rád uvítám Tvou recenzi tak po 100 000km . Ale fandím Fiatu a to jsem je kdysi neměl rád
Dnes jsem se měl tu čest svést se tímto vozem, ovšem se slabší verzí 88kw - 120PS. I tak motor zcela dostačoval. Především bych vyzdvihnul propracováí interiéru, jenž je špičkové. Opravdu italské křivky jsou zcela bezkonkurenční. Jediné, co mi trošku vadilo, byly utopené budíky tacho a otáčkoměru alá Alfa Romeo. Ale to je otázka vkusu jednotlivce. Celkově ńa mě vozidlo udělalo velmi dobrý dojem, především vzhledem, propracovaností i dynamikou provozu za velmi solidní pořizovací peníz - na úrovni Fóbie, přičemž toto vozidlo je na daleko vyšší úrovni a to nejen estetické. Rozhodně bych zájemcům o nové rodinné auto do 500.000kč tento vůz doporučil.
Myslim, ze som napisal informacie, ktore mozu byt uzitocne pri rozhodovani o kupe auta. Bravo na mna posobi velmi solidnym dojmom, ci bude spolahlive alebo nie ukaze az cas. Zatial dojem 100 bodov.
Komentáře uživatelů k recenzi Fiat Bravo
Po letech se pravda ukazuje
Fiatů jsem měl hodně. 2xUNO, 2xRitmo, 2xTipo 2xRegata, 2xCroma(tu jsem měl nejradši). Když jsem měl Ritmo, taky spoustu lidí mělo řeči, že je Fiat špatnej, ať si koupim radši favorita. Ritmo 1.5 se dalo točit do plnejch, a pořád zrychlovalo. Žralo do 6 litrů, oproti tomu jejich oblíbenej Favorit žral 9 litrů, a zrychloval od 2 do 3 tisíc otáček, a pak už jenom hučel. A reznul úplně stejně. Navíc karoserii navrhl stejný člověk. Prostě někteří si budou mlít pořád svoje, i když ve fiatu nikdy neseděli. Dnes po letech nevim co ojetého koupit, už jsem chtěl jít o do golfa 5, že konečně vyzkouším co na tom mají. Ale když čtu ty recenze nestačim se divit. Všude píšou benzíny nebrat radši vůbec, jsou poruchový. A na naftu jedině 1.9 (která je jenom moc hlučná) u ostatních se schodují také na závažných závadách (třeba 2.0 103kw, 2.0 125kw)
Nechápu, jak někdo může vychvalovat automobilku co má asi ze sedmi motorizací použitelnej jeden motor.
Teď mě napadá v souvislosti s aférou diesel gate, že jsou rádi, když jim vůbec nějakej motor funguje, těžko můžou ještě snižovat emise. No nic vypadá to, že do Brava půjdu. JTD je v pohodě(bez těchto dětských závad), a vypadá líp jak zvenku, tak zevnitř.
Měl jsem i jiná auta. Třeba Audi 80 b3 1.8 benzín. Jezdila pěkně, ale motor se někdy taky choval divně. Když jsem zaparkoval předkem do kopce, tak pak několik kilometrů nemazal. Svítila kontrolka, a motor už úplně rachtal. Pak to zhaslo, a zase dobrý. Měla najeto 160tis.
21.06.2018 | 05:13:40 | Honza 001 | 89.24.49.* Reagovat
12:03: Nygdi nepochopým...:((
19.02.2011 | 16:12:01 | ľuboš Reagovat
Pekne auto
Ja len chcem doplnit clanok po mnou.Ak celi zivot jazdite na fiate a nemate skusenosti z inou znackou budete z fiatom spokojni a nigdy nepochopite preco ludia jazdia na okukanich golfoch.Ono vela ludi zase bere ako samozrejmost presne radenie a kvalitny podvozok bez vrzgania a nemecku preciznost v detailoch.Brava je pekna ale ja sedim v golfe a to je pocit ktory sa musi zazit.Nigdy ho nevimenim za auto ktore je len pekne a zostatkova hodnota prudko klesa.
19.02.2011 | 12:03:59 | Reagovat
RE: Pekne auto
Presne ked das taliana vedla nemca a japonca nikdy nemoze vyhrat lebo talian ani neotvori usta a nemec a japonec obkresli tvar a rychlo nakukne pod kapotu ake ma vstrekovanie.Samozrejme ked to talian riadne odskusal a nekazi sa to.
A kvalita talianov ???
Otec vozieval auta s vonku v rokoch 90 a ked mi rozpraval kolko mali tie auta KM tak sa necudujem ze sa tu rozpadali,kukni autoscot tam su skutocne kilometre.
A zazitok s golfa strasne emocie uzasny podvozok a bla bla .....
Podvozok nic moc sprav dvojitu misku v 80km ale na sirokej ceste a pocit s interieru (kuchynska linka a vnej navrtane diery na ovladanie das autu-das probelmu) .
04.04.2013 | 23:44:14 | miro | 84.47.4.* Reagovat
RE: Pekne auto
ja nevym ale vy se smejete italum copak slovaci nebo cesi maji lebsi auta nez italove??? snad si nemyslite ze octavka je nejlebsi auto mel sem 3 octavie rok 2005,2007 a 2007 ale nic moc nerikaam ze je bravo lebsi ale ani o moc horsi
13.06.2013 | 19:23:41 | martin | 78.18.238.* Reagovat
RE: Pekne auto
No hlavně si zjisti, která automobilka jako první přišla se systémem common rail ..a pak tu něco piš, chytráku ...tu svou mrdku Golfa si strč někam :D
31.08.2018 | 15:04:24 | bucci | 212.111.31.* Reagovat
RE: Pekne auto
to je kvalitní pocit, to je fakt. Koukat z černého golfu na okolní svět je zážitek.
Další zážitky přijdou s korozí, Golfy V kvetou jak papriky o Setaech nemluvě.
Negaražovaný Fiat 2004, tak tam člověk nenajde nic, beru to bez iluzí a pragamticky. Das Auto - etalon kvality. Passat 07 nebouraný víko kufru na hadry, co dodat. Trapný, ale pocity mě vůbec v tomto případě nezajímají
02.06.2013 | 20:04:14 | fido | 213.226.230.* Reagovat
RE: Pekne auto
s takovým názorem se dá jen těžko ztotožnit. Za dvacet let co mám papíry a 13 let, co by profesionál v opravárenství (u prestižní značky), jsem jezdil v kde čem, společně vlastnil asi 15 aut (nových i ojetých), britských, německých, japonských, a většinu jsem měl >7let, tak s těmi zkušenostmi můžu prohlásit, že pocit v jetém VW, či Škodě ve mně nevzbuzuje žádný dojem propracovanosti a kvality. Vydrží možná leda tak plechařina.
Sedni a projeď prosím OJETÉ benzinové Hondy nebo Toyoty, nebo Mx-5ku a pak VW, no a potom to zkus komentovat znovu :-)
Sorry, Golf III,IV a V jsou opravdu eckelhaftní auta, kde jen tak naokraj, aby člověk v zatáčce nevypadnul, tak museli dát sedadla až na zem a člověk odsud kouká jak makak s vytaženým krkem, aby viděl z okna - to jen tak pro odlehčení -)
11.01.2014 | 17:31:05 | Gar | 89.176.75.* Reagovat
Pekne auto
Nove bravo je pekne otom zadna ,ale ked citam tu dole "najlepsie auto v triede"musim reagovat:Nemecke auta sa seru tak isto alebo mozno trochu menej ako fiat.Nemecke auta nie su pekne hlavne starsie vw.Nemecke auta sa kradnu a maju hlucny tdi motor a strasne htp od skody.Nemecke auta su predrazene a maju drahsie nahradne dieli.To vsetko je pravda,ale kdo jazdil (skutocne jazdil nie na monitore) na BMW ,Audi, VW ten urcite neprejde na taliana ktory zatial okrem vzhladu (blond) nemoze normalneho chlapa zaujat.Ak postavite v ktorejkolvek triede vedla seba nemca alebo japonca proti fiatu vzdy,talian prehra! Fiat nech existuje pretoze aj tato znacka priniesla a verim ze este prinesie vela inovativnych zlepseni a mozno raz bude pojem kvality ale momentalne je na urovni renaultu.Je smutne ze niektore znacky "dobiehaju" kvalitou tuto ikonu spolahlivosti (peugeot)!
19.02.2011 | 10:49:00 | Reagovat
to sa mi paci najviac ako nadavaju ludia na fiaty a pri tom este ziadnu skusenost s nimi nemali, ked sa ti nepaci to tvoj problem kup si okukany golf. Ja mam bravo aj ked r.v. 98 ale nedam nanho dopustit.
09.02.2011 | 20:57:46 | kubec Reagovat
thomas
To si delas prdel ? "dilenske spracovani" Jedine auto od fiata ktore ma pekne a kvalitne spraveni interier je nove bravo.Proti fiatu nic nemam no vzdy ma od kupy odradil prave lacny a nekvalitny interier.
16.01.2011 | 18:11:17 | merek Reagovat
Auto na 100%
Zdravim chalani ja som mal nove bravo 1.9 MultiJet je to auto na 100%......vyborna spotreba,jazdne vlastnosti,a to už nabehanych 172 000km..... každy na fiat nadáva a odcudzuje ho ale ja na to auto nedam dopustit ! a Taliani maju najkrajšie auta !
Možem Nove Bravo len doporučit !!!!!!....... FIAT FIAT FIAT !
22.12.2010 | 01:10:02 | MatkBN Reagovat
Dojet
Musím souhlasit s JardouK. Taky mě před Fiatama zrazovali, skoro stejnými slovy jaká jsou v tvém příspěvku, ale skutečnost je někde jinde.
Mám již čtvrtého fiata v řadě (2x TIpo 1,6, 2x Punto II) od r. 1997 a nemůžu si na nic stěžovat. Do servisu jezdím jenom na pravidelné prohlídky a jinak údržba sestává z dolití benzínu a ostřikovačů. Nikdy mě fiátci nenechali ve štychu.
29.05.2010 | 10:28:54 | Hoonza Reagovat
Připomínka p. "dojet"
Recenzent podepsaný "dojet" je udivený nad majiteli italských aut, že je kupují přes jejich "prokazatelnou nespolehlivost". Já se Vám to pokusím vysvětlit, vážený pane! Zřejmě mají majitelé italských vozů jiné osobní zkušenosti, než jaké jsou v nějakých oficiální statistikách, jinak by si nikdo z nich nekupoval auto pro ježdění do servisu, víte? Jistě, někdo může mít i negativní zkušenost, ale to je snad u všech značek, ne? Proto Vám říkám, že já, coby dlouholetý majitel italských aut zn. Fiat, nemám s těmtio vozy žádné problémy vybočující z průměru. Moje současné auto je Punto II, které jsem kupoval ojeté z nevím kolikáté ruky, dnes má 10 let a 200 t. km a vím pouze, kde se lije nafta a voda do ostřikovačů (kromě běžných oprav odpovídající věku vozu). Předtím to bylo taky ojeté Tipo 1,9 TD, které ale nastartovalo i při -25 st. C a VW se vedle mě marně snažily! Takže je to, vážený, o osobní zkušenosti!
04.01.2010 | 10:28:21 | JardaK. Reagovat
Fiat Bravo II
Italové mají nejlepší desing a dílenské zpracování, proto se mi líbí !
21.11.2009 | 18:30:41 | thomas Reagovat
a co spolehlivost?
Jedna věc mně na Vás, majitelích ital. aut udivuje. To jest že Vás před koupí neodradí prokazatelná nespolehlivost italských vozů, Kdy v žebříčcích spolehlivosti jsou všichni
"Taliáni" hluboce pod průměr? Nebo máte pocit, že to jsou
nesmyslné informace, které si někdo "vycucal z prstu?"
Já osobně považuji spolehlivost u auta za prvořadou. I záruka
na neprorez. kastle je u Itala jak u Rumuna, což o něčem svědčí. Nač je mně pěknej design a příjemný potahy, když pak stojím někde V lesích mezi Dolní Lhotou a Prdelovicemi a čekám na odtah....
16.11.2009 | 00:35:38 | dojet Reagovat
RE: a co spolehlivost?
hele ja ziji v cizine a uz sem mel nejaakou radku aut od novych tak I po starsich a ta spolehlivost je asi tak stejna I u nemeckych aut se to sere mozna o male procento mene nez u fiata ale kolik stoji opravy u fiata a kolik stoji opravy u nemeckych aut ty chytroline doma jezdis na pekaci a tady si chytry a pritom nemas zadnou skusenost ty mluvys jenom co si slisel od druhych !!!
13.06.2013 | 20:03:00 | martin | 78.18.238.* Reagovat
RE: a co spolehlivost?
mal som prvý model Brava a teraz mám druhého taliana, je to síce Alfa, ale to nevadí
čo sa týka kvality karoserie, fial bol rok výroby 99, a nebolo na nom ani náznak hrdze, takže neviem kto ti to nakecal že tie autá hnijú, videl som rovnaké ročníky francúzskych áut, aj nemeckých ktoré boli dieravé ako rešeto od hrdze, takže pochybujem, že fiat nemá kvalitné kasne
10.12.2013 | 20:35:17 | Barbi.3 | 91.127.142.* Reagovat
Bravo
Zdravím.Docela vážně přemýšlím o koupi tohoto vozu.Nemáte někdo zkušenost s motorem 1.4 T-JET 88KW?
16.03.2009 | 18:46:38 | Tomáš Reagovat
fakt skvele
Som velmi spokojni s novym bravom a DOPORUCUJEM
06.03.2009 | 20:15:50 | Jozef Reagovat
Viděls to auto někdy na vlastní oči? Kdyby ano, tak to nemůžeš napsat.
23.02.2009 | 18:18:22 | Radek Reagovat
Radek
Linea má o 10 cm dlhší rázvor, ako to môžeš porovnávať s Puntom.
23.02.2009 | 18:15:40 | Angel_M Reagovat
:-D
Mám auto již dvě hodiny a představte si, že za tu dobu se ještě neprojevila žádná vada.
Jo a mám najeto 11tis. km, takže mám nejvíce zkušeností...
Sorry, to nešlo... :-ú
14.10.2008 | 18:39:41 | Michal Teplárek Reagovat
RE: :-D
ty mas auto 2 hodiny a jeste ti jezdi co? ty si ale trubka co?
13.06.2013 | 20:07:01 | martin | 78.18.238.* Reagovat
Linea
Grande Punto s kufrem - úzké a dlouhé.
07.09.2008 | 15:22:12 | Radek Reagovat
fiatek
Zdravím vás kluci fiaťácký, mám dotaz : Jaký je váš názor na lineu? Chtěl bych si koupit nový vůz a do výběru přidají tyto autííí : fokus, astra a linea.
07.09.2008 | 10:58:00 | Chobot@seznam.cz Reagovat
Krásne auto
Toto auto ti ostatny mozu iba zavidiet.Velmi sa mi paci a ked splatim svoje punto uvazujem ho kupit. Mne staci 1.4 T-Jet. Mal som mozno si ho vo fiate vyskusat.Silny a tichy motor,velky komfort akurat mi tiez vadi malo miesta na zadnych sedadlach. Nadherne auto nech ti sluzi. Ja na fiaty nedam dopustit.
07.09.2008 | 01:21:19 | Wonder Reagovat
Chcem ho...
Fiat Bravo je krasne auto a je radost ho soferovat.Vyskusal som diesel 105koni a chytilo ma to za srdce.Mam Bravu a pred tym som mal Alfu Romeo 1,8 Gtv a na talianske auta nedam dopustit.
04.08.2008 | 11:16:17 | Reagovat
Bravo 1,6 Multijet
Nazdar hoši, tak mám asi nejvíce zkušeností s novým Bravem. Najel jsem už asi 11,5 tis. km. Mám ten nový diesel 105 koní. Naprosto souhlasím, to auto má švih a eleganci, téměř umělecký kousek. Bohužel jsou sexy tvary vykoupeny poněkud horším výhledem zejména dozadu. Na elegantní přístrojové desce jsou špatně čitelné nižší rychlosti (výhled vám zakrývá ruka na volantu). Tmavý vnitřek (sedadla, čalounění) je sice velice elegantní, je na tom ale vidět každý drobek, Motor jde na venek typicky fiaťácky, uvnitř je ale perfektně utlumený. Navíc letí do otáček pomalu jako benzín. Velký krouťák ve spojení se šestkou je docela příjemná věc, bez problému jezdím za 4,5 l a dá se jet i za míň. Ve 120 to točí 2100 otáček a bere asi 4,0 - 4,3. Podvozek se mi zdá velice zdařilý, sedí to jak přišité. Bohužel jsem už byl v servisu - prkotina, praskla ppojistka na jednom větráku chlazení a počítač se přepnul do nouzového režimu. Zkusím napsat recenzi.
29.07.2008 | 15:11:52 | pavel Reagovat
pekné,ale....
tiež som sa svojho času zastavil u dealera pozrieť nové Bravo,ale jedna z vecí čo ma zarazila asi najviac,je neskutočne málo miesta na zadných sedadlách.Pri mojej výške 190 cm,som sa tam jednoducho nevtrepal,leda tak poskladaný z rozkročenými nohami okolo predného sedadla,a ledva som s toho vystúpil,čo sa mi nestane ani u menších áut,nieto v tejto triede.Inak auto pekné,ale viac miesta je tušim aj v grande punto...
23.05.2008 | 06:58:04 | kakafko Reagovat
Jirka
Přesně tohle auto jsem měl půjčené cca na čtyři dny. Motor je na diesel super - je znát, že je to 16-i ventil, takže ve 3500 ot neumře, jako TDI. I na 18" kolech auto nebylo nijak nekomfortní. Spotřeba při rychlé jízdě kolem 7 litrů ( najezdil jsem asi 800 km mix po ČR ). Na dálnici 230 km/h. Co mi ale fakt vadilo je malinké a mělké ( husté sítko 2 cm pod hrdlem) hrdlo na dolévání kapaliny do ostřikovačů - foukal vítr a fakt je to příšerné - navíc pár cm od baterky. Taky se hrozně špiní díky strmé zadní části karoserie zadní okno - za deště můžete mít pořád puštěný zadní stěrač. To mi připomíná ještě otvírání kufru bez madla = vždy se ušpiníte.
Poslední věc je nepřehledný tachometr - městská rychlost kolem 50-60 km/h vůbec není v zorném poli řidiče a v kombinaci se silným dieselem možná někdy rychle přijdete o bodíky.
Každé auto má něco horšího, ale u Brava jinak výhody převažují a je fakt parádní - asi bych ale šel do 1.4 T-Jet - bude s tím přeci jen větší sranda a Italové zábavné "benzíny" umí. Výbava sport je za ty peníze samozřejmě dobrá - ještě aby nebyla...
22.05.2008 | 22:41:55 | Reagovat
Servo
Cus.Tento mazel u mne vyhral pred Kiou Cee"d a to diky designu jak exterieru tak hlavne intgerieru. Jako nejvetsi "problem" Brava bych hodnotil dost preposilovane rizeni. Nevim jestli Kia udelala nakou modifikaci ale oproti Fiatu je o dost lepsi komunikativni rizeni.Dale motor v zakladu je u Kie daleko zivejsi a dynamictejsi se slusnou spotrebou. No, Fiat 1,4 16v neni pro tunery. Ale pro nenarocne ridice je OK. Sice tu superlativne vychvaluji Kiu ale Fiat je srdcarska zalezitost a jdu do nej ( bohuzel do te zakladniho mot. holt nemam 600tis :(( ). Jinak oproti Kie ma skvele odhlucneny podvozek! Byl jsem mile prekvapen pohodlim a konfortem jizdy ( az na ten blbej posilovac ).Pak napisi prvni dojmy.
17.05.2008 | 12:17:13 | POPY Reagovat
Fiatu fandim, rodicia maju GP, predtym sme mali Punto 1. Ja jazdim na Ford Focuse 1.6, jedine co mi na nom vadi ze po 4 rokoch zacina hrdzaviet. Na GP mi vadi mensia=ziadna spatna vazbe od volantu, ako je to na tom Bravo?
02.05.2008 | 15:13:52 | olso Reagovat
mam fiat
Stillo MW-1,6-papá olej-1l na 1500 km,kupil som ho nový,dnes má 115 tis.km a pokazené na ňom bolo už hádam všetko.Reálne hodnotenie auta považujem po 100 tis.km,počiatočná eufória môže byť zavádzajúca.Ja kúpu svojho fiatu považujem za ťažký omyl.
02.05.2008 | 13:16:56 | filadendron Reagovat
RE:mam fiat
Fiat Stillo je naozaj omyl, avsak vsetky recenzie na ostatne Fiaty su kvalitne. Nemozeme zasa tvdit ze ani jedna automobilka na svete nemala modely, ktore boli kazove. Takze toto moj nazor k Stillu :)
12.09.2011 | 22:02:38 | Richto | 178.41.125.* Reagovat
RE:mam fiat Mareu wekend a Stilo combi
Stilo neni zle auto 85 kw. mam najazdene 256tis a jedine eger vntil a Marea ma 400 000!!! tis a klop klop stale nam sluzi 1,9 jtd 74 kw a vobec nehnije, inac Stilo navhrol nemec kasnu, co je samozrejme problem k vymene ziarovke na predne svetlo, Talian to ma za 2 minuty, kazdy ma skusenost a svoje poucenie, ja ostavam pri fiate, mne motor staci 115 koni na Stile aj ked viac je zabava ale celkovo viac pyta ps servis, Ahojte.
23.07.2018 | 18:41:16 | POLKO 01 | 194.1.216.* Reagovat
Krásne auto
Tiež o ňom vážne uvažujem. Išiel by som ale radšej do 1.4 turbo benzínu. Naftu nemusím a do športovéhu looku sa ani nehodí.
06.02.2008 | 13:10:12 | vlady Reagovat
Cus
Zkus napsat neco vic. Jiz mas auto skorem pul roku tak by mne zajimali tvoje pocity. Jinak pekna kara.
15.11.2007 | 21:15:52 | POPY Reagovat
BRAVO TY BRAVO
Je to autíčko , které jednou bude v mém rozhodování až mi doslouží Focus . Brava se fakt povedla . Jenom recence po 4 dni je předčasná. Rád uvítám Tvou recenzi tak po 100 000km . Ale fandím Fiatu a to jsem je kdysi neměl rád
26.10.2007 | 12:02:41 | NYPD Reagovat
to je dobre na 26 rokov dat vyse 600000 Sk za auto.....tiez bysom bral....
04.09.2007 | 20:38:00 | Reagovat
Dnes jsem se měl tu čest svést se tímto vozem, ovšem se slabší verzí 88kw - 120PS. I tak motor zcela dostačoval. Především bych vyzdvihnul propracováí interiéru, jenž je špičkové. Opravdu italské křivky jsou zcela bezkonkurenční. Jediné, co mi trošku vadilo, byly utopené budíky tacho a otáčkoměru alá Alfa Romeo. Ale to je otázka vkusu jednotlivce. Celkově ńa mě vozidlo udělalo velmi dobrý dojem, především vzhledem, propracovaností i dynamikou provozu za velmi solidní pořizovací peníz - na úrovni Fóbie, přičemž toto vozidlo je na daleko vyšší úrovni a to nejen estetické. Rozhodně bych zájemcům o nové rodinné auto do 500.000kč tento vůz doporučil.
31.07.2007 | 18:58:47 | Radek Reagovat
Myslim, ze som napisal informacie, ktore mozu byt uzitocne pri rozhodovani o kupe auta. Bravo na mna posobi velmi solidnym dojmom, ci bude spolahlive alebo nie ukaze az cas. Zatial dojem 100 bodov.
26.07.2007 | 06:35:45 | Stanley Reagovat
napis hodnotenie po 4 rokoch, nie po 4 dnoch.... Inac to nove Bravo vyzera velmi dobre....
24.07.2007 | 11:31:23 | veilside Reagovat
Máš pravdu novým Bravem skvělé autíčko!!!Taky jsem už v něm jel /1,9MJet110kw/ a byl to zážitek.VIVAT TORINO!!!
23.07.2007 | 15:26:23 | Reagovat